Dan71

Members
  • Content count

    868
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

133 Excellent

About Dan71

  • Rank
    Amator
  • Birthday January 7

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    Bistrita
  1. Salut. Am luat o maneta xtr M980. Cand dau pe pinionul mare si mai apas putin maneta se tot duce in gol dupa ce trece de o piedica. E mormal la xtr sa faca asa? Pe xt nu exista asta. E defect? Maneta e noua nouta. E destul de enervanta chestia ca totusi e xtr si nu te astepti sa fie probleme.
  2. Primele doua de acuma 3 saptamani in Muntii Calimani, a treia de acuma doua saptamani pe Heniu si ultima de duminica asta, o parte din concursul din vara asta, Poiana Cofi, Calimani.(daca tin bine minte, ultima sigur e de duminica asta)
  3. Voi tine cont de sfatul tau si voi incerca si un DHF pe spate vre-o 2 saptamani sa vad cum merge.
  4. Mladen, alea nu opun rezistenta destul de mare la inaintare? Caut ceva de fuga, concursul e de XC/maraton.
  5. Salutare. Ture actuale, XC si AM, agresiv. Pe fata am un maxxis high roller 2.35 super tacky(820gr), pe spate kenda kinetics 2.35(1kg). Pe fata voi pastra cauciucul actual ca imi place cum ruleaza, mai are scapari dar e bun. Am nevoie de un cauciuc pe spate de 2.1-2.2 maxim pentru concurs. Traseul este cu bolovani, zone cu pamant si radacini, uscat si/sau ud, atat pe coborare cat si pe urcare, predomina piatra pe urcare si coborare, pamantul cu radacini pe zonele tehnice. Ma gandeam sa pun pe spate WTB prowler MX race 2.1, are crampoane medii, par destul de rare cat sa arunce pamantul care ramane pe anvelopa si destul de dese cat sa nu aiba rezistenta la inaintare asa de mare, plus ca cramponajul pe lateral arata ca si cum ar prinde bine in curbe. Un sfat e binevenit. WTB prowler MX race DNA 60tpi aramid bead 26x2.1 foldable http://www.playbike.ro/produs.php?id_produs=14328 Eu am citit si ce scrie aici: http://www.bikerumor.com/2010/05/06/bikerumor-review-wtb-prowler-mx-21-mountain-bike-tires/
  6. Din cele de sus nu sunt toate cu pret. Nu stiu ce sa-ti recomand. Din cate vad ori iei una din ele si schimbi deraioarele si manetele ori iei una second.
  7. Eu am renuntat la butucii pe bile, trec pe rulmenti. Vreau sa iau novatec D881 4 in 1. Vine cu ax de 9mm si mai cumpar adaptoare pentru 20mm. Prefer asa in caz ca pe viitor se schimba orientarea sau disciplina la care va fi folosita roata fata. Are cineva roti construite cu ei? Prezinta slabiciuni, se slabesc/deformeaza/isi fac joc adaptoarele? Un butuc mai bun ce suporta doar ax de 20 de la novatec e cam pe la 165-180 ron(DH61). Sunt astia 4 in 1 mult mai slabi si nu merita sa investesc? Il iau la 200 ron fara adaptoare care mai costa vre-o 15 ron.
  8. Din cate stiu titanul nu isi schimba proprietatiile la temperaturi mai mari deci nu se pune problema de decalire. Daca stiu bine se face o calire a tuburiilor ce ies din fabrica ce il face foarte rezistent inclusiv la temperaturi inalte.
  9. https://www.facebook.com/photo.php?v=471149613007387&l=1521497986310928918 Zapada prin zona Bistritei(dati click pe HD).
  10. Cauciucul isi schimba proprietatiile la frig, nu? Cureaua aia e cel mai bun sistem de transmisie la o bicicleta facuta special pentru drumuri cu zapada si gheata?
  11. Denumirea data fiind ciclism.ro, adica site-ul national de ciclism poate ar trebui sa fie adaugata o sectiune cu review-uri despre componente, anumite biciclete etc... sa fie o echipa care sa le testeze si sa puna in scris cum se comporta si ce probleme au intampnat la folosirea lor. Asa gasiti si ceva fonduri in plus ma gandesc ca faceti reclama la acele produse plus ca aveti ocazia sa testati noi produse sa vedeti cum se comporta fara sa dati bani pe ele. Daca este asa ceva pe ciclism.ro, nu m-am uitat, dati un link?
  12. Ar fi bine de adaugat in articol aplicarea unor protectii de cauciuc unde cadrul este aproape de anvelopa ca de multe ori acolo dupa ce se incarca cu zapada anvelopa apar urme de frecare. Si daca nu se incarca anvelopa tot apar urme de frecare cauzata de sarea si nisipul ce sar de pe anvelopa.
  13. Am si eu o intrebare, de ce ar trebui sa se gandeasca la o bicicleta cu roti mai mari daca e mai inalt? Se modifica avantajele si/sau dezavantajele rotii mai mari daca esti mai inalt? Am observat trendul acesta, facand tot parte din marketing, defapt nu are nici o legatura. Dimensiunea rotii trebuie luata in considerare in functie de preferinta nu de inaltime. 29" e drept ca arata ciudat cel putin la cineva scund dar in afara de asta nu vad ce importanta are. Daca esti mai inalt nu inseamna neaparat ca trebuie sa iti iei bicicleta cu roti mai mari. Oricum, cine a folosit 27.5" si poate face o comparatie competenta? Vreau sa stiu si eu daca chiar exista avantaje practice sa merite schimbarea dimensiunii rotii. Ca articole scrise pe net am vazut prea multe care erau finantate de producatorii de biciclete.
  14. Giant nu produce focus. Sunt firme separate. Asta e la oferta pentru cine este interesat. http://www.radon-bikes.de/xist4c/web/ZR-Race-29er-6-1-SL_id_24484_.htm
  15. In vederea scaderii greutatii am ales spite mai subtiri. Conform Sheldon pe partea cu pinioanele se recomanda niste spite putin mai groase din cauza fortelor la care e supusa roata in momentul unei accelerari bruste sau mai puternice. Mai multe firme fac roti spate nu cu spite mai groase ci cu un numar mai mare de spite pe partea cu pinioanele pentru a compensa necesarul de rezistenta la fortele la care e supusa roata in momentul accelerarii, pastrand totusi o greutate scazuta a rotii. Am un prieten care si-a facut roti cu spite sapim 2.0-1.65-2.0, initial am vrut sa fac asa apoi am citit articolul pe net. De aceea am intrebat pe forum. Nu stiu daca ar flexa diferit si nu stiu daca afecteaza cumva integritatea rotii.