cat75

Membru
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Neutral

About cat75

  • Rank
    Amator
  • Birthday 02/23/1975

Profile Fields

  • Localitate
    Craiova
  • Biciclete
    Lynskey R260

Recent Profile Visitors

1,451 profile views
  1. Am gasit, i-am schimbat, butucii sunt la fel la cele doua modele (fulcrum quattro si campagnolo scirocco): Si detaliat pentru freehub: Am avut probleme la scoaterea acelei sigurante de metal care asigura rulmentul interior, eu neavand acel cleste special.
  2. Salutare. Am un set de roti fulcrum racing quattro lg model 2016. Dupa aprox 6000km parcursi, se aude un fel de "rontait" in butuci, daca invart roata fata in gol se simt si niste vibratii in furca. Mai mult ca sigur ca rulmentii s-au cam uzat. Am gasit modelul de rulmenti, codul este 6903-2RS, cate doua bucati pentru fiecare butuc, plus rulmentii din caseta care nu stiu inca ce model sunt. Nu gasesc insa informatii despre cum se pot inlocui acesti rulmenti. Am gasit si o schema desfasurata cu componentele butucilor, dar nu-mi dau seama cum se pot desface. Are cineva experienta cu schimbatul rulmentilor la aceste roti?
  3. cat75

    Va multumesc tuturor pentru sugestii. Am schimbator fata de tipul braze-on, montat pe un colier adaptor deoarece cadrul nu are urechea de prindere pentru modelul acesta de schimbator. L-am instalat si reglat conform instructiunilor din documentele de pe site-ul shimano. Am reusit sa-l reglez astfel incat sa nu apara frecare intre lant si schimbator daca nu folosesc ultimele doua pinioane mici cu foaia mica si cele mai mari trei pinioane cand sunt pe foaia mare. Sunt multumit deocamdata, poate cand voi ajunge la o greutate adecvata o sa scap de aceste probleme. Intr-adevar, folosesc si pozitiile intermediare ale manetei. Frecare apare cand pedalez ridicat din sa, cu bicicleta pe stand nu am astfel de probleme, deci e din cauza flexibilitatii cadrului in acea zona.
  4. cat75

    Dupa cateva iesiri am observat ca acest cadru flexeaza destul de mult in zona monoblocului, comparativ cu cadrul de carbon pe care l-am avut inainte. Am tras concluzia asta pentru ca lantul freaca de cusca schimbatorului fata cand folosesc pinioanele de la capetele casetei si pedalez ridicat din sa. Am incercat sa reglez limitele L si H ale schimbatorului, dar cand reglez pentru pinioane mici lantul freaca de cusca pe pinioanele mari si invers. Poate daca mai scap de vreo cateva kg scap si de problema asta, momentan am 104kg dupa o pauza fortata de 3 luni din cauza unei discopatii.
  5. cat75

    Revin cu poze noi dupa ce am scurtat gatul furcii si camasile cablurilor, am redus lungimea pipei de la 12cm la 10cm si am pus pedale noi. Cat despre senzatia generala din timpul turelor, fata de cadrul de carbon de dinainte e o oarecare diferenta, inca incerc sa ma acomodez. Nu se mai simt aproape deloc micile imperfectiuni din asfalt, iar cand trec peste gropi mai marisoare (cum sunt rosturile de dilatatie de la poduri) sunt aruncat in sus din sa, parca ar avea un arc in seat-tube sau in tija de sa. Partea posterioara pare "moarta", senzatia e ca si cum as pedala pe o bicicleta medicinala. In ghidon insa se simt vibratiile, probabil din cauza furcii. E destul de "naravasa" la viteze mici, cred ca pentru ca am pus furca cu rake de 40mm si nu de 46mm, asa cum sunt cele cu care producatorul cadrului isi echipeaza propriile biciclete. Nu am apucat sa fac o tura mai serioasa, de peste 120km, inca ma recuperez dupa o discopatie.
  6. cat75

    @raresr10 multumesc, am dat deja comanda la playbike.
  7. cat75

    Este si pe bike24, dar parca n-as da comanda doar pentru o piulita, ma gandeam ca poate as gasi-o si mai pe-aproape. @fizikant mersi, acum o comand. Ma uitasem si eu la ei pe site, dar n-am reperat-o.
  8. cat75

    Multam tuturor! O singura problema am, nu am gasit o piulita ingropata cu care se prinde clestele de la frana fata pe furca, cea care a venit cu clestele e de 12.5mm si eu as avea nevoie de una de peste 25mm. Despre asta e vorba: https://imgur.com/a/FYTzr Stie cineva pe unde o gasesc?
  9. cat75

    https://imgur.com/a/JBDUI Asta a iesit! Cam grea, are aproape 9 kg.
  10. cat75

    Pana la urma mi-am luat un cadru de titan Lynskey R250 de pe ebay, 560$ + 140$ shipping + ce tva, taxe voi mai avea de platit cand ajunge. Il voi echipa cu groupsetul Ultegra R8000 si cu un set de roti fulcrum quattro, sunt curios sa vad ce va iesi :-)
  11. cat75

    Holdsworth Brevet ar fi fost o optiune daca nu era pentru clesti long reach. As fi luat in calcul si Poison Arsen, dar din pacate nu livreaza in Romania.
  12. cat75

    Oare un cadru de titanium, gen Lynskey Sportive, ar fi potrivit pentru cerintele mele? Are cineva experienta cu un astfel de cadru?
  13. cat75

    Rezolvat! Din al doilea colet pe care mi l-au trimis lipsea schimbatorul fata. Deschis un nou tichet la customer, mi-au cerut poze cu toate componentele primite, apoi au trimis si partea care lipsea. Deci, dupa aproape doua luni de la plasarea comenzii, sunt fericitul posesor al unui groupset Ultegra R8000 complet si conform cu ceea ce comandasem.
  14. cat75

    Am primit raspuns la sesizare, au zis ca-mi schimba caseta si schimbatorul spate. Cand am intrebat si despre angrenaj au zis ca au uitat de el si ca sa le trimit tot groupsetul inapoi. Oare imi mai trimit ce trebuia sau imi returneaza banii (ceea ce nu prea mi-ar conveni, asa un pret nu cred ca mai prind prea curand)?
  15. cat75

    Am comandat de Black Friday un groupset Ultegra R8000 50-34 175mm, 11-32, combinatie care aparea pe site la un pret de 525E. Azi mi-a fost livrata comanda. Intr-o cutie de carton erau aruncate toate componentele invelite in folie de plastic cu bule, nici urma de cabluri sau camasi, desi in oferta era specificat ca sunt incluse acele cabluri speciale pentru schimbatoare. Angrenajul care a venit este 52-36 170mm, caseta 11-25, schimbatorul spate short cage. Deci oferta era prea buna ca sa fie si adevarata. Am deschis tichet la customer service, astept.