kathar

Membru
  • Content Count

    260
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

38 Excellent

About kathar

  • Rank
    Membru

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  1. kathar

    ma bag si eu cu 3 x http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=31861 astept detaliile de plata
  2. kathar

    deci face cineva comanda zilele astea ?
  3. kathar

    Smecheria e ca nu-s lipite, ci bratele furcii au sectiuni de diferite profile in care inlocuiesc materialul (de obicei carbon) cu profilele astea siliconice. Am vazut insertii de-astea (Zertz, cum bine a precizat otsdr) introduse de cei de la Specialized in furca, bratele basculei spate, ai chiar tija e sa. Si eu ma indoiesc de efectul lor, dar asta-i marketingul... e gadgetul cu care ies in evidenta fata de alti producatori.
  4. kathar

    @giginic: ai sa razi, dar furca aia chiar are insertii de silicon (nu siliciu sau siliconium...). e vizibil si in poza - pata aia de langa senzorul kilometrajului. E un artificiu de marketing al celor de la Specialized pe care l-au facut celebru odata cu introducerea pe cadrele Roubaix. Conform reclamei, functioneaza pe post de atenuator al vibratiilor induse in cadru de rulajul pe suprafete mai accidentate.
  5. kathar

    Ca impresii personale: eu unul mi-s fan Vittoria Rubino Pro. Am folosit intensiv modelul simplu, care mi-a lasat impresia de cauciuc indestructibil, neavand am avut nici o pana cu el in ~2500km, desi l-am hingherit pe toate tipurile de asfalt si cantaresc peste 90kg. M-a impresionat aderenta excelenta cam pe toate tipurile de asfalt, inclusiv ud. Greutatea este destul de ok, in jur de 225gr. Am mai folosit o perioada scurta si varianta Slick (Vittoria Rubino Pro Slick). Desi insezizabil mai usoara ca varianta de mai sus (oficial 215gr), ruleaza mult mai usor, in principal datorita benzii de rulare centrale din cauciuc mult mai dur decat la modelul simplu (vizibil cu ochiul liber). Consecinta e insa o aderenta mai scazuta: mie au reusit sa-mi dea fiori derapand de cateva ori la coborare cu asfalt curat, pe franarea dinaintea curbei. Asta in conditiile in care tocmai facusem trecerea pe ele de la varianta simpla, deci eram obisnuit cu aderenta mai mare a celorlalte. Schimband producatorul, am impresii de bine si despre un model de la o firma mai putin cunoscuta, si anume Serfas Seca RS . Sunt in aceiasi gama de greutate (210-215gr), iar aderenta si rezistenta la pene si uzura le recomanda ca un compromis ideal vs performanta.
  6. kathar

    Premium Rush nu stiu cat e de bun, dar e cu biciclete, deci de profil. lansarea in primavara ;)
  7. kathar

    poti sa detailezi putin traseul buclei de 130km ? Multumesc
  8. kathar

    hmm, stiu pe cineva care si-a luat la fel, cateva XKing la super oferta de la un magazin online din Germania, si are numai probleme cu ele. De asemenea, acum vreo 3 ani Schwalbe a avut un lot de anvelope din gama Albert cu defect de fabricatie (au gresit compozitia cauciucului, rezultand unul mai sensibil). Au retras lotul de pe piata, insa am vazut ajunse prin magazinele de la noi la niste preturi derizorii (un prieten si-a luat teapa, si a avut aceleasi probleme, crampoane smulse dupa doar cateva ture).
  9. kathar

    eu am folosit vreo 2 ani modelul de la Decathlon. Este foarte confortabila (nota 10 din punctul asta de vedere), nu am avut niciodata vreo durere de fund cu ea, insa are cateva dezavantaje, mai mari sau mici, depinde la ce vrei tu s-o folosesti: - greutate cam mare pentru gustul meu, are undeva la 400gr. - la turele lungi in regim mai sportiv, incepe sa-ti amorteasca zona inghinala, din cauza latimii; - tot din cauza latimii, pe coborarile tehnice si inclinate, unde ai nevoie sa iti deplasezi fundul in spatele seii, o sa constati ca e destul de greu sa faci asta, latimea impiedicandu-te sa "incaleci" saua cum trebuie. Revenirea din spatele seii este si mai complicata ;) - la modul la care am utilizat-o eu, se uzeaza destul de repede, in sensul in care se exfoliaza in profunzime de pe baza de plastic rigid, incepand cu partea din fata; eu am folosit doua sei de acelasi model, fiecare m-a tinut cate 1 sezon fix (cam 1500-2000km pe trasee in general montane). Deci depinde mult la ce vrei s-o folosesti. Daca nu faci trasee f tehnice, si o folosesti mai mult pentru plimbari/cicloturism, este perfecta.
  10. kathar

    Am si eu cateva intrebari specifice, intrucat n-am mai urmarit piata de ceva timp, si nu mai sunt la curent cu ultimele tehnologii: 1) - in afara de furcile FOX dedicate geometriei G2 de la Gary Fisher, exista si alte modele de furci 29er cu offset marit ? 2) - vreo idee de cum ar afecta manevrabilitatea bicicletei o furca G2 pusa pe un cadru 29er cu alta geometrie ? 3) - are cineva experienta offroad pe cadru carbon - furca fixa carbon ? In ce masura amortizeaza socurile, si de la ce tip de traseu in sus incepe sa-si atinga limitele un asemenea setup ? Multumesc.
  11. kathar

    hai sa nu degeneram discutia in una despre caini agresivi si cum scapam de ei. Sunt convins ca poti scapa de un caine agresiv cu un spray, insa la fel de bine sunt multe sute de biciclisti care se descurca sa scape de acestia si fara. La fel cum imi imaginez ca reduci sigur la tacere un copil agresiv cu un spray paralizant, insa sunt multi altii care evita o confruntare cu vorba, sau ignorandu-i. Ca sa nu mai zic ca e diferenta mare intre ravagiile pe care le face un spray paralizant comparativ cu unul cu piper, cum zice han ca foloseste.
  12. kathar

    @Goofy: dupa logica asta, cand treci prin zonele cu minoritati ar trebui sa te inarmezi ca pentru razboi, pentru ca nu stii niciodata ce arma pot scoate puradeii. Ca sa fiu mai clar: daca ar fi fost vorba despre un adult, n-as fi avut ce comenta. Insa daca e vorba de un copil sub 10 ani, eu unul nu prea pot gasi circumstante atenuante pentru folosirea spray-ului paralizant. Nici macar greseala. Chiar daca era un caine acolo, prezenta unui copil in aria de actiune a spray-ului ar trebui sa te faca sa eviti folosirea acestuia. Problema e ca sunt prea multi "viteji" care umbla dotati cu tot felul de "arme" de aparare, pe care le folosesc mult prea usor, de teama unei eventuale infruntari (fie cu un caine sau copil, sau etc). Deja am vazut exagerat de multi biciclisti care se preocupa mai mult de a se inarma fie si pentru cea mai mica plimbare, decat de a se bucura cu adevarat de iesirea respectiva. Poate ar fi bine ca respectivii sa devina constienti de ce pot face jucariile pe care le poarta cu mandrie. Eventual ar putea sa-si auto-aplice un jet de paralizant in fata, sa vada ce poate face ustensila respectiva. Si data viitoare poate l-ar folosi cu mai mult discernamant.
  13. kathar

    Confirm si eu ce spune Horatiu. Bucla de la Campina era (si sper ca va fi inca) o zona linistita, in care fiecare putea merge in propriul ritm, si puteam chiar sa-mi las si sotia sa mearga singura fara sa ne temem de vreo problema. Din pacate, se pare ca multi nu stiu ca violenta trebuie sa fie ultima solutie, si folosita doar pentru autoaparare. Desi faptele "conationalilor" din exemplele de mai sus sunt de condamnat, nu reiese de nicaieri ca v-ati razbunat pe respectivii copii, chiar si cu apucaturile lor. Si a indrepta un spray paralizant spre un copil, in orice circumstanta, mi se pare o dovada de lasitate si imbecilitate crasa.
  14. kathar

    Eu mi-am servisat furca (un Fox F29 RL din 2009) in Bucuresti, la Terra Bike (Catalin Mantescu) pe langa Razoare. Mi-a facut o treaba ireprosabila, insa garniturile le-am avut eu, cumparate online. Chiar mi-a adus si o mica modificare la mecanismul de lock-out, la cereri insistente din partea mea (nu eram multumit de sistemul blow-off care deblocheaza furca din lock-out la socuri, pentru siguranta):)
  15. kathar

    testat azi impreuna cu amicul Sorinescu ruta Campina - Pietriceaua - Alunis - Slanic - Piatra Verde si retur. Vreme de primavara (8-15 grade), picioare cam amortite din iarna pentru catarari asa dure pe cursiera. Ceva mazga si gheata (vreo 60m, de neocolit) pe coborarea din Pietriceaua spre Alunis. In rest uscat.