Vali Catargiu

Members
  • Content count

    151
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

40 Excellent

About Vali Catargiu

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 01/18/1976

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    Merida Race Lite 904 (2013)
  • Localitate
    BOTOSANI
  • Firma
    www.activexplore.ro

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.jurnaldemunte.blogspot.com
  • Yahoo
    vali2544
  1. Tagun, am primit e-mail de la tine, apoi reply aici și mesaj pe telefon. Iti respect punctul de vedere și apreciez faptul că te exprimi deschis. Mai jos e punctul meu de vedere: 1. La competitii pentru amatori toată lumea care e la start contează în egală măsură. Toți cei care au plătit au dreptul să-și exprime părerea. (Multumesc Gilio) 2. Cu toții avem motive pentru a ne bate la podium: orgoliul personal, de dragul competiției, pentru bani și alte criterii subiective/obiective sau (ATENȚIE pentru amatorii cu șanse la podium - cazul tău Tagun) pentru o vizibilitate cât mai bună pe podium pentru a atrage atenția unor sponsori (finanțatori) care pot fi ori producători, importatori, magazine puternice la nivel național sau cluburi afiliate. Ei ... la treaba asta nu e necesar numai să fugi tare, e necesar să te implici, să te remarci prin tot felul de acțiuni cum ar fi: voluntariat, interviuri la diverse publicații, să participi la marșuri, acțiuni sociale etc. 3. MNM a fost tot timpul dedicat amatorilor. 4. Nu e nici o șmecherie cum incerci să insinuezi. Factura de la biciclete se scanează și se pune pe site. Simplu. 5. Cei care se dau de mulți ani pe la tot felul de competiții din țară poate că-și aduc aminte de copiii necăjiți de pe traseu de prin sate sărăcăcioase care fugeau după noi să ne salute să dea HI5 sau să ne ajute la o pană etc. Am în memorie mai ales MMM-ul, apoi Zalăul, Alpinsportul - Sfântul Gheorghe, Emmedue etc. Ce am făcut noi pentru copilașii ăștia? Ce sa mai lungim vorba. Dacă vrei să te distrezi și să mai și ajuți niste familii necăjite intră pe www.mtbnordulmoldovei.com, plătește taxa și hai la start să vezi ce traseu frumos am pregătit!
  2. La o scoală centrală din Hârlău am văzut un rastel si o gramadă de biciclete ale copiilor și profesorilor. Mai rar sa vezi la o scoala din Moldova asa ceva. Initiativa pornita de Bogdan Lefter este laudabilă. Noi ne dăm cu bicicleta de distracție, suntem doar amatori, dar putem în felul nostru să ajutăm. Toti cei care au achitat taxa de inscriere pot vota. http://www.mtbnordulmoldovei.com/index.php/doneaza-sanatate
  3. Track-ul la tura scurta facut cu gps-ul ieri. Urcarea din Harlau pana dincolo de Deleni e pe un drum asfaltat de 8 km. Urmeaza o urcare serioasa pana pe creastă. Se taie pădurea sus pe creasta fără milă. Coborârea spre izvoarele Bahluiului ar trebui sa fie cea mai frumoasă parte a traseului, asta dacă nu distrug potecile ăștia cu TAF-urile. Urmează un drum forestier sinuos care trece pe lângă frumosul lac - Pârcovaci și apoi ajunge la Hârlău la sosire. Traseu de fugă cu o urcare de aprox 11 km în prima parte. http://www.gpsies.com/map.do;jsessionid=91DFE749624DC10660835A3D04489953?fileId=xoyqalgcyrcszesl
  4. Poate se redreseaza treaba si cu regiotrans pana pe 26 aprilie. Dealurile de langa Harlau cu aproape 600 m alt sunt cele mai inalte de dincolo de Siret de la arcul Carpatic spre est până la Urali, Crimea. Merita sa dai o raită să vezi și altceva interesant din afara spațiului carpatic. Maratoanele pot fi și o bună soluție pentru cei care doar vor să vada țara. Cam asa arata traseul la tura scurta. http://www.bikemap.net/ro/route/2914994-mnm2015-deleni-scurta-proiect1/#/z12/47.46198,26.84337/terrain
  5. Hârlăul îmi pare foarte accesibil. Situat pe E58 la aproximativ 70 km de Iasi, 50 km de Botosani sau 80 (sau 90) km de Suceava eventual la 110 km de Bacau. Pentru Ieșeni este trenul Regio 14801 care pleaca dimineata la 5.50 din Iasi si ajunge la 7.15 la Harlau.
  6. Am sperat ca daca punem cipuri facem o treaba rapida si simpla. Tot noi tragem ponoasele dar trebuie sa afirm ca impartim vina cu cei de de la Clujul Pedaleaza. Multumim lui Lucian pentru articol si cine stie, poate la tura lunga aveai mai multe sanse la podium.
  7. Ediția de anul acesta a Maratonului MTB Nordul Moldovei, intitulată Caii Pedalează, a strâns un numar de peste 180 de participanți la start, la pensiunea Cai de Vis de la Vârfu Câmpului, județul Botoșani. Cei mai mulți au participat la tura scurtă de 30 km iar cei mai buni la tura lungă de 51 km. Traseele au fost marcate de mai multe ori și verificate chiar în dimineața competiției pentru a evita rătăcirile. Tot pentru orientare s-au folosit un numar de 28 de voluntari aduși din Botoșani și cărora le mulțumesc cel mai mult. Traseele au fost deosebit de pitorești și variate, comparabile cu oricare competiție de renume din România. La o taxă de concurs inițială de 45 lei și cu un pachet de start ce a inclus: tricou cu sigla evenimentului, baton energizant, voucher de 10% reducere la analize medicale (doar pentru botosaneni), numar de concurs prevăzut cu cip, apoi traseul prevăzut cu numeroși voluntari, trei puncte de alimentare (tura lunga) și două puncte de alimentare pentru tura scurtă), cu startul și sosirea la frumoasa pensiune Cai de Vis prevăzută cu locuri de parcare, punct de spălat bicicleta, terasă cu bere etc., iar la final demonstrație de călărie, o gustare din partea noastră, premierea în bani și o tombolă consistentă, fac acest eveniment deosebit de atractiv pentru pasionații de ciclism. Suntem conștienți că acest eveniment poate fi realizat și mai bine iar dacă au fost ceva scăpări în organizare, noi echipa formată din Bogdan Lefter, Serban Iftime și Valeriu Catargiu suntem deschiși la orice sfat, critică constructivă sau o sinceră părere. Vreau să felicităm finaliștii indiferent de rezultate și să salutăm pe toți cei care ne-au onorat cu prezența. Vă urăm un sezon pe bicicletă cât mai frumos!
  8. Sigur ieși mai ieftin cu o bicicletă completă decât atunci când cumperi pe bucăți. Am experimentat aici treaba asta și costurile se duc cu 30% peste. Durerea, cum spunea și JDM e la furcă. Cube, așa cum spui tu poate fi o opțiune, la fel și Merida pentru că sunt cele mai vândute în Romania (Cube în sud și Merida în Transilvania) și cu siguranță există o bătălie pe prețuri și componente. Oricum tu decizi!
  9. Nu vreau să dau detalii din interior dar in Romania Fox se vinde scump. Un producător de biciclete cu volum mare ia FOX-ul la jumatate de pret. plus ca parcă Fox-ul nu mai e așa de fiabil ca acum 4-5 ani (parere personala). Daca ar face Canyon cele mai bune biciclete de ce nu ne luam toți din alea? Dacă puneți prețul pe primul loc găsiți biciclete mai bine echipate la producătorii bulgari. Apropo bicicletele VITUS de pe chainreaction sunt comercializate tot numai pe net și tot bune sunt. Verifică și COAL bike care pentru uniii poate fi o alegere excelentă. Treptat vor fi și alți producători care vor vinde doar pe net și se adresează unui anumit segment de clienți. Totuși ca și îmcălțămintea sau îmbrăcămintea și pentru bicicletele cu pretenții e recomandat să o probezi să o pipăi etc. Său măcar să o poți refuza din start dacă nu e ok. Am și eu anumite preferințe pentru unele biciclete dar consider că sunt subiective. După cum se vede nu am recomandat express o marcă.
  10. Croco...nu ai inteles nimic. Eu doar dau un sfat. Iar 12 kg e fara pedale si marime mica. Vezi cat zice Ionut ca are?
  11. Ca si comerciant am doar 1 an vechime si s-au dat in special biciclete in zona 1500 - 3000 lei. Am ramas surprins cand lumea se uita mai mult la culori si daca are logo shimano si cate viteze are. Asadar voi folosi experianta ca ciclist entuziast si care a schimbat ceva biciclete. De doi ani sunt abonat si citesc review-uri in revistele MBR, WMB, CYCLE. BIKE.FR. publicatii pe care le respect foarte mult in luarea unei decizii. Ca sa nu ajungem la o discutie fara rost gen care e mai tare BMW sau Mert consider ca la banii aia bicicleta trebuie sa fie cu cadru din aluminiu triple b. sau similar, hidroformat, cu suduri finisate, cabluri pe interior sau cat mai putin vizibile, cuvetarie ingropata. Furca s-ar incadra undeva la un ROCKSHOX RECON, chiar si un FOX 32 CTD (dar scadem in zona schimbatoare - angrenaj). Despre Manitou Marvel nu prea stiu prea multe (stiu ca e usoara) , iar despre suntour Radon am o parere neutra (pe un GT Zaskar pentru piata USA s-a comportat excelent) . Ca o furca sa fie pusa in valoare conteaza mult geometria cadrului si reglajul facut de utilizator sau de dealer. Rotile mai degraba e important sa fie robuste decat usoare. Unii producatori le fac in house (Specialized, Trek, Merida etc) sau le personalizeaza incat e greu sa indentifici marca. Butucii la roti vor fi cu siguranta pe bile. Vor ceda probabil in 1-2 ani si pana atunci mai strangi ceva bani pentru rulmenti. Pentru ca nu ne cunoastem (nici la MNM cu cred ca ai fost) si posibil sa nu fi intrat in contact cu ture si antrenamente dureroase. in acest caz nu vad o problema sa ai un raport 3x10. Raportul 2x10 e momentan mai scump si te va chinui pe urcarile dure si pe segmente de plat. Daca iesi cu greutatea la 12,4 - 12,9 kg e un lucru bun. Deloc de neglijat e cum e colorata bicicleta. Aici tine de gusturi. Intodeauna mi-a placut un producator a carui cadru il identifici din prima. plus ca s-au dovedit a fi deosebit de fiabile: Cannondale, GT, Merida, Ghost, Bulls, Pinarello, Santacruz, Lapierre, Corratec, Mondraker, etc.
  12. Ionut, daca nu stiai exista un magazin de biciclete in Botosani pe care-l administrez. activexplore. Te invit la o discutie. E bine de stiut ca tot ce aduc importatorii in Romania iti pot livra exact aici la Botosani cu tot cu montaj (bicicleta vine dezansamblata), reglaj si garantie. Apoi te poti alatura comunitatii locale de ciclisti. Daca vrei o parere sincera. La un buget de 1200 euro, recomand un brand recunoscut si investitia intr-un cadru de calitate. Eu si echipa pe care o reprezint mergem in competitii si tragem si la podium asa ca noi investim maxim in cadru, furca si roti (in aceasta ordine) restul se upgradeaza cu timpul. Aici fiecare e liber sa-si dea cu parerea si sa-si promoveze achizitia din punctul lui de vedere.Ce e sigur, e ca la banii astia poti sa-ti iei un cadru de aluminiu de calitate si o furca decenta. Atentie foarte tare la marimea cadrului. Daca nu e pe marimea ta sunt bani dati degeaba.
  13. Fotografii facute de membrii ALD Fotoclub din Botosani. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.388507774595315.1073741826.100003082877639&type=1
  14. In tunelul ala de la Hunedoara era si umed si frig iar lanterna nu parea sa-mi fie de folos. O experienta interesanta.
  15. Lucian, voi raspunde punctual: 1. Da, startul a avut o intarziere de 28 minute din motive diverse. La prima editie au fost 7 minute, la a doua au fost 10 minute acum chiar am cam exagerat. 2.Premierea a intarziat si din cauza unei contestatii care in final s-a rezolvat asa cum era normal, a existat un lobby puternic la aceea problema si verdictul a intarziat. Au fost concurenti care au abandonat si nu au anuntat acest lucru. A durat pana lucrurile s-au clarificat. Inainte de a incepe premierea a fost poate mult mai important ca toti voluntarii sa fie adusi de pe traseu. Nu puteai sa-i iei de acolo pana nu ce nu treceau toti concurentii. Asa cum spuneai si tu, anul acesta traseul scurt a avut 30 km si a fost putin mai greu ca anul trecut (aprox 500 m diferenta de nivel). La o taxa marita de la 20 lei la 35 lei (sa nu uitam pachetul de start foarte bogat, comparabil cu concursuri de 60 - 80 lei) am considerat ca la acesti bani sa ofer si un traseu mai frumos si mai lung :) . La fel a fost si la tura lunga. Platesti mai mult primest mai mult. Fotografi au fost cam peste tot, astept si eu sa vad pozele.