Hobby

Membru
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Hobby

  • Rank
    Newbie
  1. Hobby

    multumesc raindog. E interesant si pare mai complicat decat la masini.:( Pot sa vad din denumirea jantei care e latimea interioara? in tabelul "Which tire fits safely on which rim?" cea mai mica latime interioara este 13mm si zice ca merg anvelope intre 1.8 si 2.5 !! Sa inteleg ca e OK cu 2.35 daca intra in cadru si furca ?
  2. Hobby

    Am jante pe 26" Alex AL-VP20F 6061-T6 559x20 Poate cineva "citi" acest nume? As vrea sa schimb anvelopele de 1.95 cu unele mai late. Ar merge mai late ? ..... si cat ?
  3. Nu numai "asamblorii" au aceasta dilema ci si noi cumparatorii. Problema noastra suplimentara este ca e greu de aflat greutatea modelului cutare. Ori nu gasesti nimic, ori se indica greutatea cu cadrul de 14" fara pedale si fara TVA http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/unsure.gif
  4. Ma gandesc la un hardtail usor si bine echipat, nou si fara modificari ulterioare, care sa ma tina ani multi. Am fost acum la primul concurs cu o bicicleta trekking normala care are vreo 7-8 ani. Nu i-am schimbat nici un surub, are toate piesele originale. Sunt convins acum ca sunt bune.... si sper sa nu ajungem la concluzia ca .... nu se mai fac masini bicle ca pe vremuri :) Cum vi se pare Pyxis si ce concurenti ar avea ? Apare pe site ca are greutate gyári adatok alpján (fara pedale?):blink: 10,340 g
  5. E foarte simpatica aceasta concluzie. Cred ca o voi pune in semnatura :rolleyes: Pe langa furca, schimbatoare si frane mai am un criteriu important care apare FOARTE RAR in descrierea unei biciclete. Greutatea. Pana acum citind intensiv de 7 zile cea mai interesanta mi se pare Magellan Pyxis dar nu am gasit o reprezentanta in Romania. Cum este "Sram Rock Shox Recon XC Air PM 100mm"? Cea mai aratoasa mi se pare CUBE ANALOG. E si asta o idee, voi merge incet si sigur ca sa nu o murdaresc sau sa-i fac vreo zgarietura :) Am inteles si ca preturile variaza mult in sezonul toamna-iarna. Imi puteti spune care este cea mai ieftina full suspension. Eu nu prea am vazut nimic sub 5000 RON. Sa inteleg ca orice full suspension vine automat cu echipament de calitate ?
  6. Drysna, poti sa explici te rog ? Zici ca cele de mai sus (ANALOG sau ACID) sunt net mai slabe decat Polaris ?
  7. bogus eu sincer habar nu am ce s-a facut pana acum la alte concursuri. Dar eram si ironic, e adevarat. Daca nu se face nicaieri in Romania, nu e vorba de o critica ci de o sugestie. Nu poti critica Loganul ca nu are printre optiuni 14 airbag-uri, pneuri runflat sau telefon prin satelit ! Sunt niste sugestii, unele de bun simt, altele exagerate. Eu as impune organizatorilor sa existe semnal GSM pe TOT TRASEUL, fiecare participant sa lase un numar de contact si sa existe un numar apelabil in caz de urgenta. Cu obligatia pentru participanti de a suna daca din varii motive se retrag. Asta numai dupa ce am vazut inversunarea cu care se critica aici si povestile celor rataciti. Personal mi-am luat masuri de siguranta, m-am interesat daca e semnal si avand in vedere experienta zero pe un astfel de traseu/concurs aveam apropiati care m-au sunat la fiecare 15 minute. Hands Free, comod, nici un efort. Adica pana la organizatori, dupa ce semnezi SI CITESTI hartia aia, trebuie sa ai si tu un minim spirit de conservare. Asa ca sa ne vedem sanatosi la anul. Am toata increderea ca va fi un progres si le stabilesc organizatorilor si un obiectiv: 500 de participanti, sosirea la primarie.
  8. Din criticile de aici (multe constructive) si vazand ca sunt concursuri aproape in fiecare weekend, as putea trage concluzia ca la toate celelalte exista un telefon la care poti suna indicat pe numarul de concurs, ca oricine nu ajunge la sosire este cautat cu caini, sanii, salvamari, ATV-uri si ca toate curbele si zonele periculoase sunt semnalizate mai bine ca pe DN1. Chiar nu stiu, va rog sa imi confirmati/infirmati. Iar daca acum la Resita exista semnal GSM pe tot traseul ............... (pasaj cenzurat). Sunt convins ca la anul va fi cel mai tare concurs la Campulung. Trebuie neaparat utilizata statia de la scena, atat pentru reclama in timpul concertelor din zilele premergatoare, cat si pentru briefing si pentru premiere. Trebuie gasita si o solutie pentru o sosire adevarata, ideal tot la primarie cu anunturi la statie, desi va fi greu sa se devieze circulatia pentru 6 ore. Dar nu imposibil !
  9. Cele de mai sus mi se par foarte dure si imi permit sa raspund. In calitate de amator atras in "capcana" vineri seara (23 iulie) de o stire la Romania Actualitati, si de viitor "prieten" al organizatorilor pe care i-am vazut prima oara sambata seara la inscriere, care a terminat traseul mergand incetisor, exact pe unde trebuia si sosind pe un loc onorabil. Evenimentul a fost deosebit si vreau sa le multumesc organizatorilor. Daca cineva de aici crede ca este o afacere sa faci asa ceva si sa strangi 12,000 RON adica vreo 3,000 Euro din taxa de participare, inseamna ca se afla cu adevarat intr-un univers paralel, ca si pe traseul cu babe foste informatoare. Mi se pare evident ca e vorba de pasiune si sunt convins ca la anul va fi aproape perfect :rolleyes:. Criticile de mai sus ar fi foarte potrivite pentru Campionatele Nationale de ...... (completati voi la liber) care se fac cu bani de la buget intr-o bataie de joc generala. Cat despre fetita care a luat vreo N premii + tombola, chiar daca pare unora exagerat, este un mesaj pozitiv. Si in fond daca a mers singura tot traseul scurt la 9 ani jumate, chiar e foarte tare. Sper sincer mai ales pentru ea sa nu fi fost implicat nici un ATV sau scuter in aceasta operatiune, pentru ca altfel acesti copii sunt cam definitiv pierduti. Recunosc ca am fost si eu vexat cand am aflat ca suprataxa pentru inscriere la fata locului era de 50%, dar vazand ce inseamna un astfel de eveniment, consider ca pretul ramane simbolic. Orice critica este binevenita cat timp exista ceva constructiv, mi-e teama insa ca oamenii implicati sa nu decida sa isi vada de treaba pe viitor, lasand altora placerea de a organiza maratoane MTB, "fara chitante". In final am (inca) o intrebare, dupa ce m-am uitat atent la sutele de poze. Stie cineva ce s-a intamplat cu concurenta cu nr. 272? Sunt sigur ca am vazut-o aproape de final pe ultima catarare in jurul orei 12. Nu parea marcata de efort si nu inteleg unde s-a pierdut si cum de nu a ajuns la sosire. Apare la DNF in clasament.
  10. Adolfica esti mortal frate, am ras cu lacrimi. Nici hcampian cu treptele si babele lui din Medias nu e mai prejos. La anul facem echipa, eu va duc pe drumul bun voi ma calmati pe coborarile alea abrupte prin padure care ma depasesc dpdv tehnic si comercial.
  11. sorin cred ca tu de fapt, ai facut un sondaj al fair-play-ului din Romania. lantul de doua ori, 5-6 pene si pompa care s-a defectat, plus bonus la tombola unde nu ai tinut minte numarul.... e cam mult. Este clar ca acum si cei care au prestat 78 km in plus se simt foarte norocosi. BTW cred ca am fost unul din cei milostivi, care si-au tras sufletul cateva minute pe coborarea mare, ca sa iti umfli un cauciuc. Una din povestile de aici mi se pare mai dramatica. Cred ca din punct de vedere siguranta ar trebui anuntat daca exista semna GSM pe traseu si la ce retele. Si un numar unde sa poti obtine informatii sau solicita ajutor. Plus obligatia participantilor care nu ajung in timpul limita sa anunte ca au abandonat si ca sunt OK. Imi dau seama ca nimeni nu are certitudinea ca toti participantii au ajuns (undeva) bine sanatosi.
  12. Sunt de acord cu mesajul lui MBZ dar nu pot sa ma abtin sa nu remarc logica frazei de mai sus. Imparabila!
  13. Interesante discutii, incep si eu sa inteleg prin ce am trecut ;) Un singur mister mai ramane. Ce lungime a avut traseul scurt? In apropierea punctului de alimentare (dupa multi km de urcare) mai multi concurenti spuneau ca suntem la km 10 deci ne apropiem de jumate. Insemna ca de abia incepuse catararea cea mai lunga, era evident imposibil sa fim la km 10 indicat pe grafic ! Sunt doua posibilitati, ori lungimea reala a traseului a fost mult mai mica ori cel putin doi concurenti aveau aparatele de masurat distanta foarte empirice. cam mare eroarea 10-11 vs 14-15km. Multumesc anticipat pentru lamuriri.
  14. Am mers singur si am avut noroc, dar NU ca sa "nimeresc" drumul.... ci ca sa raman si eu si bicla in stare de functionare dupa doua cazaturi. Cat despre fraza bolduita, poate ne confirma unul din organizatori ca cel putin unii dintre ei erau rataciti. Am terminat in primul sfert la general si sunt destul de old boy. De cand am ajuns la sosire nu contenesc sa laud concursul. Criticile de aici nu imi pot reduce entuziasmul. Organizatorii si-au cerut scuze la sfarsit. Si evident ca orice concurs de acest gen, in special in Romania, se putea organiza mai bine. Cat despre banii cheltuiti (aiurea ?), pot sa va spun ca foarte multi au pierdut premiile de la tombola, nu chiar simbolice.... din cauza absentei. Cat despre reclama la Mitsubishi, cu voie sau fara voie, nu valoreaza doi bani. Landcruiseru' de la punctul de alimentare, aia da reclama.
  15. Am participat prima oara la un concurs, cu un echipament imbatabil format dintr-o bicicleta absolut normala. Punct. Se pare totusi ca e bine facuta avand in vedere ca a supravietuit cu daune absolut minore acestui traseu. Nu am facut astfel de coborari niciodata pana acum. Noroiul si ploaia doar un bonus. Nu mi-a trecut prin cap sa reprosez ceva cuiva, nici nu am vazut vreun loc unde puteai gresi drumul sau vreo portiune pe unde mergeau concurenti in ambele sensuri. Dar probabil ca ... cu cat stii mai multe cu atat devine mai complicat si pretentiile mai mari. Iar un test de limba romana, de inteligenta si de daltonism pentru cei angajati sa dirijeze traficul va deveni probabil obligatoriu la orice concurs din Romania. Daca vin in viteza 7 rosii si 5 negri e clar ca omul se va pierde si toata organizarea va deveni flegmatica si lipsita de profesionalism.:P