dr_p

Membru
  • Content Count

    1,013
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

310 Excellent

About dr_p

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 01/01/1984

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti/Galati
  • Biciclete
    Panasonic Team Time Trial, Big RR
  1. Roata fata si furca sunt mai mici, de 650C (26"). Stiti pe cineva care are si ar fi capabil sa schimbe mufa, contra cost? Mai degraba as avea incredere in cadru cu o mufa noua. Sau daca nu, poate vrea cineva sa-l adopte si sa-l repare in liniste, cu simt de raspundere. Ideea e ca as vrea sa mai mearga cadrul, fie la mine ori la altcineva.
  2. Dupa cativa ani de mancat asfalt de capitala in forma asta : Panasonicul a facut 'clank' si m-am pricopsit cu o falie in cadru. Rezultatul se poate vedea in poza - e rupt fitingul de la BB. Cadrul e deosebit si nu-mi vine sa-l arunc, tot sper ca-l pot salva. Se mai poate repara si sa ai baza in el? Adica sudata sau inlocuita piesa aia de jos.
  3. Buăăăăi, era să-mi sară muştaru' din sandviş!
  4. dr_p

    io zic ca-s digitale pentru ca afisarea marimii masurate se face direct in cifre (digiti) si nu trebuie "tradusa" prin relatia unui ac indicator pe o scala, sau alte procedee.
  5. dr_p

    Nu pricep, da poate-s io lent: pai daca ai o pompa (compresor) cu manometru pe iesire, nu poti sa dai o data la pompa (umflii putin camera), iar presiunea afisata pe manometru e presiunea din furtun, adica putin mai mica decat presiunea care e in camera, motiv pentru care se inchide ventilul. Adica exact metoda prin care toata lumea stie cu ce presiune umfla o camera Presta. E adevarat ca nu poti verifica pur si simplu fara pompa, dar oricum ti-ar trebui o pompa daca mai trebuie umflat. Sau tu ai doar compresor fara pistol de umflat si nu poti "doza"?
  6. Raspunsul la reclamatia mea, daca mai conteaza, este mai jos. Ma asteptam la astfel de raspuns, dar nu insinuez ca sunt dezamagit. Adica ce vroiati sa scrie? "Soferul a primit 100 de lovituri de bici si acum suge un toc." ?! @@BlueKing-69 a punctat foarte bine cum sta treaba - cu timpul problema tinde sa dispara.
  7. Da ce, omule, tu te-ai dus singur la capat ... sa faci reclamatie ?! Soferul care m-a bruscat pe mine a mers incet si a ramas mereu in spatele meu pana la capat la IKEA, probabil ca sa nu aflu ca are oprire acolo si sa vin peste el. Deh, poate ajuta statura. Oricum stiam ca acolo e capatul, dar n-am vrut sa ma duc dupa el.
  8. E relevant doar pentru RATB, sa stie ce s-a intamplat, dar e irelevant pentru vreun justitiar sau ca pe viitor sa te feresti de el in trafic. La RATB a ajuns reclamatia. Banuiesc ca pentru Politia Rutiera e mai complicat, tre sa ma duc la ei, sa declar, sa stau, sa bla-bla.
  9. :)) pai de ce? sa-l ciomagiti la capat? Serios, cu ce te ajuta sa stii numarul? Doar nu stai cu lista de numere de inmatriculare dupa tine. Dar fie, nu-i nici un secret: linia 335 nr B-85-HSD
  10. Am precizat toate cele cerute in casutele speciale - nr inmatriculare, nr linie, ora, data, zona, nume, adresa, email etc. Nu le-am mai scris in text, desi data viitoare o sa o fac, sa fie si acolo. Totusi am repetat nume, email si telefon dupa "Cu stima,". Nu vreau frate neaparat sa-i fac lu ala nasoale la serviciu, dar nu e ok ce mi s-a intamplat azi si de data asta nu tac. I-am iertat pe multi (dupa ce mi-am bagat si mi-am scos) ca nu erau rau intentionati. Asta a facut-o intentionat si merita sa sufere consecintele, fie ele si doar o mustrare verbala din partea sefului.
  11. Reclamatia mea nr. 10333 / 24.09.2013 (completa - cu adresa, nume, date masina, ora etc.)
  12. dr_p

    Probabil ca dupa modificarea facuta de electronist, firele pentru Stop pleaca din LED-ul frontal si nu din dinam. Si deci acum stopul primeste 3-3.5V(tensiunea pe LED) in loc de 6V(cat da dinamul), deci merge mai slab. Nu e corect ce spui acolo si de aceea nu cred ca ar fi indicat sa faci tu modificarea, cel putin pana cand nu stii exact ce faci.
  13. dr_p

    M-am uitat acum pe poze - sunt 27.2 si 26.x, deci nu-ti sunt bune.