ViorelCapruciu

Membru
  • Content Count

    945
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

247 Excellent

About ViorelCapruciu

  • Rank
    Member

Profile Fields

  • Localitate
    Balotesti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sunt si eu interesat de o tura spre nord, sau sa inceapa spre nord (stau in Balotesti).
  2. ViorelCapruciu

    Asa fac si eu. Evident ca nu pot refolosi tot. Dar mare economie nu se face ca e consumul mic. vreo 30-40ml la 7-800km, cel putin asa spal eu. De ani de zile studiez si incerc sa imbunatatesc chestia cu intretinerea lantului, fara a da pe intretinere mai mult decat pe lant. Adica sa fie curat, sa nu murdareasca cum te-ai atins de el si sa tina multi km. Legat de curatat, parera mea e ca un lant trebuie si frecat cu ceva perii ca sa il speli bine. Am incercat si eu faza cu agitatul in sticla (in motorina) dar nu mi-a dat cine stie ce rezultat si am renuntat, am revenit la apartul de curatare. Dezavantajul este inevitabil picuratul pe jos si mirosul. Legat de solventul de spalat. Cu ani in urma am citit undeva ca piesele metalice unse isi fac in timp un film de unsoare care acopera micile asperitati din metal, film pe care daca il dai jos prin spalare cu solventi puternici, imediat apoi creste uzura, pana se formeaza din nou film. Asa ca nu am mai folosit decat motorina. La polul opus e greseala sa nu il speli, doar sa il stergi. Nu faci mare branza, nu iei mai mult de 40% din mizerie si doar la exterior, multa o inghesui intre zale. Una din ultimele constatari este ca daca il ung cu ulei obisnuit care atrage praful ca un magnet, trebuie sa il spal mai des, altfel daca imbacsirea e mare, uzura creste, desi lantul s-ar zice ca e inca uns, cu o uzura mai mare decat ar fi un lant doar spalat si neuns. Mi s-a intamplat anul trecut cand din lipsa acuta de timp, am mers cu un lant neuns aproape 2000km. Ma pregateam sa il arunc direct, cand am zis sa pun sublerul pe el. Surpriza. Mai mergea lejer.
  3. Stie cineva un model de camera potrivita si pentru auto si pentru actiune (ciclism sosea)? Sunt nou in domeniul acestor camere. Sunt convins ca sunt si niste compromisuri la combinatia asta, dar si pretul va fi doar pentru o camera. As dori sa ies undeva pe la 1000 de lei, dar in functie de ce ofera poate si ceva mai mult. Multumesc.
  4. ViorelCapruciu

    Foarte frumos. Mai-mai ca m-ar imbia si pe mine astfel de ture.
  5. ViorelCapruciu

    Daca iese cineva inspre nord, ma lipesc din Tunari. Dar mai lejer, sub 30 la ora.
  6. ViorelCapruciu

    No problem. E numai asfalt. Tata mare, forumul asta e ca si mort. Altfel e ok si la 11.
  7. ViorelCapruciu

    Ma intereseaza o tura, exclus Mihailesti, e prea aglomerat. Propun un Tunari, Balteni, Burias, Poienarii Burchii, Potigrafu si de acolo mai vedem. Nu te cunosc, sper sa nu te rupi in figuri, un 30-32 la ora (teoretic), cand si cand un ritm mai scazut prin paduri sa ne bucuram de verdeata. Si nici invers, sa fie prima ta iesire anul asta. Pe la 10.30 ar fi ok pt mine. Mai zi si tu.
  8. ViorelCapruciu

    Interesant dupa ce ceas merge site-ul asta.
  9. ViorelCapruciu

    Eu am innadit. Suprapuse pe vreo 40 cm, prinse intre ele cu 3 suruburi de 4, cu cate doua piulite sa nu se desfaca. Am facut pe putin 5mii de km si no problem. Am ales varianta cu prindere si pe furca din fata, dar e mai mult de sprijin decat de prindere, ca sta in aer (vine pana deasupra parbrizului), pe suportul original de o bicicleta statea pe bara din fata. Si mai avem si o prindere oblica. Deci dam jos roata fata, dam jos si seile si implicit si ghidonul stockerului (avem coliere rapide si semne pe tije pana unde le introduc). E mai aerodinamic, mai silentios si mai usor de urcat/coborat. Gaurile din cadru le astupam cu doua dopuri de cauciuc de damigene. Prinderea aceea oblica a cadrului din capul locului m-am gandit ca e putin si m-am pregatit cu doua chingi cu strangere autoblocanta din Decathlon, cu care ancorez cadrul din stanga si din dreapta. Practic vin ca un V cu susul in jos. Cu astea am avut ceva probleme ca la viteza falfaie, fac zgomot si in timp uneori se mai si slabesc dar am rezolvat-o si pe asta. Daca aveam niste poze era mult mai intuitiv, mai aveati o sursa de inspiratie.
  10. ViorelCapruciu

    Cateva porniri si opriri Ce nu se vede. Pe prima pedala, sotckerul impinge cat poate de tare, eu la fel, pe ideea ca trebuie micsorat timpul in care avem viteza foarte mica, echilibrul se tine mai greu acolo. Cand ajungen cu pedala de pornire jos, stockerul e atent daca am reusit sa ma ridic in sa, altfel face o clipa de pauza sa termin de urcat. Se intampla rar insa neurcat in sa nu pot pedala si daca ma forteaza sa pedalez asa ne putem dezechilibra. Ultima pornire este cu o aplecare a mea inainte mai pronuntata, pentru ca pe indreptare sa capatam 1-2km la ora in plus (actiunea si reactiunea fortelor). Cand pornesti trebuie sa ai in fata 4-5 m liberi, sa nu trebuiasca sa faci manevre din prima, cand inca nu te-ai echilibrat complet. Pt stocker e buna o tija de sa cu suspensie, va lua gropi nepregatit, oricat ai zice ca anunti, ori observi tarziu si nu apuci sa zici, ori nu opresti pedalatul sa se poate ridica, ori nu aude din cauza galagiei din trafic. Si e cea mai nasoala chestie pentru stocker. In ce priveste viteza, si noi la inceput mergeam mai tare, pana ce usor-usor consoarta a vazut ca e mai placut sa dai din pedale mai de fantezie.
  11. ViorelCapruciu

    Iti dau pm cu nr meu. Propun un Jilava, Adunatii Copaceni, Mihailesti. Suna-ma sa am nr tau si cand sunt aproape de Leroy Me te sun.
  12. ViorelCapruciu

    Spilul este multa rabdare si toleranta la greselile celuilalt. Mergeti cat puteti de mult de invatare prin parcuri sau oriunde nu e circulatie. Porniri si opriri pana la plictiseala (sunt tehnici pe net, am facut si noi niste filmulete lectie, daca vrei ti le trimit). Fii pregatit de nepravazut si de frana in orice clipa. Pana se invata, stockerul se mai mai sperie si vrea sa conduca el (ea) din instinct si face o miscare de corp necontrolata, asa te poate baga instantaneu in vreo masina parcata, groapa sau ceva. Zici ca esti mai greu. Asta e un avantaj aici, ca echilibrezi usor din corp. Eu am sub 70 si imi e mai greu din corp.
  13. ViorelCapruciu

    Si cat vrei sa faci?
  14. ViorelCapruciu

    Curios ca multi prefera ore matinale in sezonul rece. Eu ies de regula pe la 11 si intalnesc multi ciclisti intrand in Buc, deci plecati mult mai de dimineata. Probabil se trezesc tiptil dimineata, baga o tura pe nv, vin apoi si se baga iar in pat langa neveste, nevinovati.
  15. ViorelCapruciu

    Momentul de ezitare cand da jos bicicleta nu mi se pare o problema de suport. Se intampla sa te mai balbai. Mai ales daca duci suportul spre mijlocul masinii ai probleme de urcat coborat bicicleta. La peruzzo poate fi util ca se roteste priderea. In general thule mi se par cam supraevaluate. Eu am 591 doua buc si unul 598. 598 e luat prin privavara, nu l-am folosit distinct pt o bicicleta ci ca sa fac din el, plus un 591, un suport pt tandem. La 598 mi-ar fi placut o lungime variabila a bratului de prindere si rotatie a capului. Daca nu te deranjeaza o roata de fata prin masina (ca sa nu murdareasca poti sa o bagi intr-un sac de plastic sau o impaturesti cu ceva) poti sa te uiti si la 591. Urci/cobori bicicleta mult mai usor, nu se mai clatina atat, masina mai aerodinamica si consum ceva mai mic, mai putina fasaiala in mers de la frecarea cu aerul, nu mai iei crengi cu ghidonul, poate doar cu saua dar nu se mai agata ca in ghidon, pe viitor daca iti iei de carbon e bine ca nu mai strangi pe cadru. Sfat: daca pui doar o bicicleta, moneaza suportul pe stanga, cand treci sau parchezi pe dreapta, iei crengi mai putine. Oricum e o grija in plus. Eu era sa intru intr-o parcare de hotel subterana cu ele deasupra, in ultima clipa mi-am dat seama ca s-ar putea sa nu incap si asa era.