ViorelCapruciu

Membru
  • Content Count

    940
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

247 Excellent

About ViorelCapruciu

  • Rank
    Member

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ViorelCapruciu

    No problem. E numai asfalt. Tata mare, forumul asta e ca si mort. Altfel e ok si la 11.
  2. ViorelCapruciu

    Ma intereseaza o tura, exclus Mihailesti, e prea aglomerat. Propun un Tunari, Balteni, Burias, Poienarii Burchii, Potigrafu si de acolo mai vedem. Nu te cunosc, sper sa nu te rupi in figuri, un 30-32 la ora (teoretic), cand si cand un ritm mai scazut prin paduri sa ne bucuram de verdeata. Si nici invers, sa fie prima ta iesire anul asta. Pe la 10.30 ar fi ok pt mine. Mai zi si tu.
  3. ViorelCapruciu

    Interesant dupa ce ceas merge site-ul asta.
  4. ViorelCapruciu

    Eu am innadit. Suprapuse pe vreo 40 cm, prinse intre ele cu 3 suruburi de 4, cu cate doua piulite sa nu se desfaca. Am facut pe putin 5mii de km si no problem. Am ales varianta cu prindere si pe furca din fata, dar e mai mult de sprijin decat de prindere, ca sta in aer (vine pana deasupra parbrizului), pe suportul original de o bicicleta statea pe bara din fata. Si mai avem si o prindere oblica. Deci dam jos roata fata, dam jos si seile si implicit si ghidonul stockerului (avem coliere rapide si semne pe tije pana unde le introduc). E mai aerodinamic, mai silentios si mai usor de urcat/coborat. Gaurile din cadru le astupam cu doua dopuri de cauciuc de damigene. Prinderea aceea oblica a cadrului din capul locului m-am gandit ca e putin si m-am pregatit cu doua chingi cu strangere autoblocanta din Decathlon, cu care ancorez cadrul din stanga si din dreapta. Practic vin ca un V cu susul in jos. Cu astea am avut ceva probleme ca la viteza falfaie, fac zgomot si in timp uneori se mai si slabesc dar am rezolvat-o si pe asta. Daca aveam niste poze era mult mai intuitiv, mai aveati o sursa de inspiratie.
  5. ViorelCapruciu

    Cateva porniri si opriri Ce nu se vede. Pe prima pedala, sotckerul impinge cat poate de tare, eu la fel, pe ideea ca trebuie micsorat timpul in care avem viteza foarte mica, echilibrul se tine mai greu acolo. Cand ajungen cu pedala de pornire jos, stockerul e atent daca am reusit sa ma ridic in sa, altfel face o clipa de pauza sa termin de urcat. Se intampla rar insa neurcat in sa nu pot pedala si daca ma forteaza sa pedalez asa ne putem dezechilibra. Ultima pornire este cu o aplecare a mea inainte mai pronuntata, pentru ca pe indreptare sa capatam 1-2km la ora in plus (actiunea si reactiunea fortelor). Cand pornesti trebuie sa ai in fata 4-5 m liberi, sa nu trebuiasca sa faci manevre din prima, cand inca nu te-ai echilibrat complet. Pt stocker e buna o tija de sa cu suspensie, va lua gropi nepregatit, oricat ai zice ca anunti, ori observi tarziu si nu apuci sa zici, ori nu opresti pedalatul sa se poate ridica, ori nu aude din cauza galagiei din trafic. Si e cea mai nasoala chestie pentru stocker. In ce priveste viteza, si noi la inceput mergeam mai tare, pana ce usor-usor consoarta a vazut ca e mai placut sa dai din pedale mai de fantezie.
  6. ViorelCapruciu

    Iti dau pm cu nr meu. Propun un Jilava, Adunatii Copaceni, Mihailesti. Suna-ma sa am nr tau si cand sunt aproape de Leroy Me te sun.
  7. ViorelCapruciu

    Spilul este multa rabdare si toleranta la greselile celuilalt. Mergeti cat puteti de mult de invatare prin parcuri sau oriunde nu e circulatie. Porniri si opriri pana la plictiseala (sunt tehnici pe net, am facut si noi niste filmulete lectie, daca vrei ti le trimit). Fii pregatit de nepravazut si de frana in orice clipa. Pana se invata, stockerul se mai mai sperie si vrea sa conduca el (ea) din instinct si face o miscare de corp necontrolata, asa te poate baga instantaneu in vreo masina parcata, groapa sau ceva. Zici ca esti mai greu. Asta e un avantaj aici, ca echilibrezi usor din corp. Eu am sub 70 si imi e mai greu din corp.
  8. ViorelCapruciu

    Si cat vrei sa faci?
  9. ViorelCapruciu

    Curios ca multi prefera ore matinale in sezonul rece. Eu ies de regula pe la 11 si intalnesc multi ciclisti intrand in Buc, deci plecati mult mai de dimineata. Probabil se trezesc tiptil dimineata, baga o tura pe nv, vin apoi si se baga iar in pat langa neveste, nevinovati.
  10. ViorelCapruciu

    Momentul de ezitare cand da jos bicicleta nu mi se pare o problema de suport. Se intampla sa te mai balbai. Mai ales daca duci suportul spre mijlocul masinii ai probleme de urcat coborat bicicleta. La peruzzo poate fi util ca se roteste priderea. In general thule mi se par cam supraevaluate. Eu am 591 doua buc si unul 598. 598 e luat prin privavara, nu l-am folosit distinct pt o bicicleta ci ca sa fac din el, plus un 591, un suport pt tandem. La 598 mi-ar fi placut o lungime variabila a bratului de prindere si rotatie a capului. Daca nu te deranjeaza o roata de fata prin masina (ca sa nu murdareasca poti sa o bagi intr-un sac de plastic sau o impaturesti cu ceva) poti sa te uiti si la 591. Urci/cobori bicicleta mult mai usor, nu se mai clatina atat, masina mai aerodinamica si consum ceva mai mic, mai putina fasaiala in mers de la frecarea cu aerul, nu mai iei crengi cu ghidonul, poate doar cu saua dar nu se mai agata ca in ghidon, pe viitor daca iti iei de carbon e bine ca nu mai strangi pe cadru. Sfat: daca pui doar o bicicleta, moneaza suportul pe stanga, cand treci sau parchezi pe dreapta, iei crengi mai putine. Oricum e o grija in plus. Eu era sa intru intr-o parcare de hotel subterana cu ele deasupra, in ultima clipa mi-am dat seama ca s-ar putea sa nu incap si asa era.
  11. ViorelCapruciu

    Caroseria bunicica, motorizarea cam slaba. Chiuvetele au limitator de bracaj, nu stiu de ce pt ca nu am ajuns niciodata la vreo intoarcere sa ajung la el, in plus nici nu cred ca m-ar ajunta, din contra, cred ca m-ar dezechilibra. Daca vorbim de unghi, e aproape de 90 de grade. La mine a fost invers, desi cadrul ar fi pe masura, sotia e mai scunda si in plus suspensia tijei de sa a obligat saua la o inaltime prea mare pt ea. Am decis totusi sa nu schimb stockerul cu unul mai inalt si am incercat diverse: am mai taiat din teava vreun cm, mai mult nu am avut de unde dar nu a fost de ajuns, apoi am incercat diverse inginerii gen inversarea prinderii seii in tija, pana la urma am cumparat niste adaptoare pentru scurtarea bratelor de pedale cu 2cm. Asa am rezolvat si problema cadentei, ca nu putea duce cadente mai mari. Intra si mi-ai dat o idee. La turele lungi as putea lega acolo de cadru niste roti de rezerva, una pe stanga, una pe dreapta, sa am si de fata si de spate.
  12. ViorelCapruciu

    O poza cu "vaporul" intr-o pauza din tura de azi, scurtata la 80km din cauza ploii de dimineata.
  13. ViorelCapruciu

    @cristyticFain. Cadrul e mai jos, stai mai bine cu el intre picioare, si stockerul incaleca mai usor. La mine e la limita, uneori trebuie chiar sa fiu atent sa nu ... Poate iesim la o tura impreuna. Maine bagam vreo 140 pe-aci, vroiam sa mergem la Piatra arsa dar e cam racoare si bate vantul. Mai avem in plan o mare si apoi un Basarabovo, mai in graba ca se micsoreaza ziua. Pentru la bulgari chiar nu am vrea sa trecem singuri.
  14. ViorelCapruciu

    Ca sa nu mai deschid un topic nou. As dori niste sfaturi de la cei care au mai fost la mare pe doua roti. Spre rusinea mea, nu am in palmares acest drum (doar in tinerete dar nu se pune)..Intentionam, eu si sotia, sa facem acest drum (cu tandemul), in doua zile (evident dusul), cred ca duminica pe 3 sept ar fi plecarea. Trebuie sa pregatesc bine tura, daca gresesc ceva suferim amandoi, si nu vreau sa testez limitele sotiei. Deci ce dileme mai am: - ruta pana la Calarasi si dupa. Pe Lehliu ar fi nasol dn-ul, pe Fundeni e Budestiul si alte cateva comune de bronzati. Eu am trecut de mai multe ori pe acolo si nu am avut probleme, dar eram un ciclist banal pe sosea, cu tandemul cam suntem o atractie, de regula pozitiva, dar la nivelul lor, cine stie. O sa incercam sa dam pedala mai sustinuta prin zonele alea. Iar daca s-ar mai gasi cativa care sa ruleze cu noi pana in Budesti, ar fi si mai bine. Traseul dupa Calarasi: am facut o data traseul Calarasi-Adamclisi, o tura de tinut minte, ar fi fost mai placuta daca n-ar fi fost facuta cu baietii, cu pulsul n factorial. Tin minte ca se urca in draci, vad si pe harti cu profilul, pante nu foarte abrupte dar luuuungi, te storc picatura cu picatura. Ca atare am lungi prima etapa, sa trecem de Calarasi cat mai mult si sa ramana mai putin pentru a doua zi, doar ca inteleg ca nu prea sunt posibilitati de cazare unde vrei. Si am ajuns la intrebarea a doua: - ce pensiuni/similare stiti prin zona, intre Calarasi si Baneasa, eventual cu date de contact. Am citit aici ca in Baneasa ar fi o pensiune, daca Baneasa nu va fi "un pod prea indepartat" pentru prima zi. Depinde si de vreme (caldura, sper ca fara ploaie, si indeosebi cat vant si de unde). In general pe plat rulam cam la 25 la ora, scoatem medie cam 22. Pe urcari sensibil mai incet decat urc singur, de fapt tandemul e recunoscut pentru dificultatea la urcari. Dar este si un avantaj pentru sotie, ca merge cu puls ca la o plimbare mai vioaie prin parc, 90-110. - prin Dobrogea cam ce posibilitati de aprovizionare cu de-ale gurii sunt. Din ce am citit sunt cam reduse, desi totusi locuitorii trebuie sa cumpere si ei de undeva. - daca mai aveti info sau sfaturi utile, le primesc cu placere.
  15. ViorelCapruciu

    Respectivii vad ca au plecari la 19.30 , deci ori sunt ture foarte scurte prin oras, ori sunt de noapte. In tot cazul, turele cu grupuri au si dezavantaje. Ori se merge prea tare, ori prea incet, ori se merge cum iti convine de tare dar se fac opriri prea multe, sau deloc, ori se pleaca exagerat de tare din start si trebuie sa tragi neincalzit, ceea ce pe mine personal ma deranjeaza cel mai mult. In opinia mea, grupurile sunt bune in primul rand daca vrei sa te antrenezi si in al doilea rand sa mai socializezi,. Eu cel putin, rareori simt nevoia se merg cu inca cineva, sau cu grupuri, singur ma simt perfect, merg cat si cum vreau, opresc unde vreau, sau mai nou, cu sotia si noua noastra dragoste: tandemul.