BORBELY LEVENTE

Membru
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About BORBELY LEVENTE

  • Rank
    Amator
  • Birthday 08/19/1980
  1. BORBELY LEVENTE

    Nu aveti nevoie de vaseline sofisticate...Nici nu e indicat sa pui vaselina in manetele de schimbator.Noi in service-ul de biciclete folosim spray-ul de lant care iasa din tub cu presiune...Se scoate capacelul pe unde se schimba cablul de schimbator pe acolo se introduce furtunasul de la spray si se da din belsug pina curge uleiul din maneta care de fiecare data este foarte jegos.Dupa operatiunea asta trebuie asteptat pina curge tot uleiul afara (foarte mare atentie sa nu cumva sa ajunga in zona etrierului sau al discului de la frina fata).Se sterge cu o cirpa exteriorul si ati terminat treaba.De fiecare data da rezultate foarte bune.Toti clienti se intorc foarte multumiti si ne intreaba daca nu cumva am schimbat manetele de schimbator cu unele noi...
  2. BORBELY LEVENTE

    Daca tot vreti sa puneti folie pe cadru nu uitati sa folositi uscatorul de par pentru eliminarea bulelor de aer si pentru o aderenta mai buna.De asemenea folia incalzita inainte de lipire se intinde si se muleaza foarte bine pe zonele denivelate.
  3. BORBELY LEVENTE

    Exista asa numitele biciclete de show (actractie maxima) a expozitiilor de biciclete pe dincolo...Nu se pot pune in miscare sunt facute doar sa atraga atentia...
  4. BORBELY LEVENTE

    Incearca o pereche de pedale de bmx au grosime mica la filet.
  5. BORBELY LEVENTE

    Eu detin un Pinarello Treviso din 87' echipata Campagnolo Super Record tubulatura Columbus,roti pe baieu la 9100 gr.Concluzia:existau si in anii respectivi biciclete usoare...
  6. BORBELY LEVENTE

    Pai la furcile cu blocaj mecanic partea care blocheaza este din plastic foarte rezistent si se gaseste separat ca si piesa de schimb.Nu prea o poti distruge decit cu un soc foarte puternic cea ce deobicei nu se intimpla.Parerea mea e ca poti sa mergi cu ea linistit blocata.
  7. BORBELY LEVENTE

    Asa as alege si eu daca tot ai cadru din otel sau cr-mo mergi in continuare cu o furca usoara din cr-mo nu otel.Atenueaza mult mai bine socurile si tine mai mult in timp decit aluminiu.
  8. BORBELY LEVENTE

    Daca ajungi prin Cluj da o fuga si pe la Bikesport caci au cadre de calitate gen Merida Specialized la preturi foarte bune.
  9. BORBELY LEVENTE

    Salut daca gitul e destul de lung nici nu mai trebuie sa-ti faci probleme iti schimbi si cuvetaria pe sistemul ahead (prindere fara filet) si iti pui si pipa pe sistemul respectiv.Eu asa am facut la bikla mea.
  10. BORBELY LEVENTE

    Asta se intimpla deobicei cu furcile la care nu se face service la timp si ajung saracele sa lucreze pe uscat nu stiu de ce dar banuiesc ca ai luat-o de la Beny din cluj.Eo furca foarte buna si am aceeasi parere cu tine daca micsorezi cursa ai rezolvat toate problemele.Dupa aceea nu uita sa-i faci service cit mai des recomandat dupa fiecare 40 de ore de folosire trebuie schimbat uleiul de ungere.
  11. BORBELY LEVENTE

    Salut da este posibil sa reduci cursa furci cu un distantier special dar va trebui sa-l duci la un service sa-l monteze nu te baga tu ca e posibil sa strici ceva daca nu ai experienta in asa ceva.
  12. BORBELY LEVENTE

    Nu e crapat nimic acolo e doar o mica zgirietura de suprafata care se poate repara foarte usor la pisla.Carbonul sigur nu a avut de suferit.
  13. E foarte buna ideea de a pune toate cablurile continuu pentru ca asa nu mai are pe unde sa intre apa,praful si noroiul si din aceasta cauza va tine mult mai mult in timp.
  14. BORBELY LEVENTE

    Aici merita sa-l mentionam si pe constructorul Italian Dario Pegoretti care are o adevarata istorie in spate.El a inventat sudura la cadre tub in tub si a eliminat pentru prima data mufele.A contruit cadre pentru rideri importanti din turul frantei si turul italiei.El construieste in continuare cadre la comanda asa am si eu placerea de a calari un Pegoretti Qe Nao Se Ve care este un cardu foarte rigid si foarte artistic.
  15. BORBELY LEVENTE

    Eu ma dau cu un Pinarello Treviso din 78' echipata Campagnolo Super Record reconditionata de mine si pe cuvint merge mult mai bine si e mai rigida decit multe cursiere recent fabricate.