cafe6am

Membru
  • Content Count

    63
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

cafe6am last won the day on January 28

cafe6am had the most liked content!

Community Reputation

89 Excellent

About cafe6am

  • Rank
    Newbie

Profile Fields

  • Localitate
    Ilfov

Recent Profile Visitors

1,265 profile views
  1. cafe6am

    Cam de prin '76-'77 este cadrul, dar nu prea se poate numi de colectie. Piesele valoroase sunt manetele de schimbator Campagnolo Super Record, daca mai au toate saibele originale, ghidonul si pipa 3ttt. De remarcat ca bicicleta are cabluri de schimbator Campagnolo, din anii '70 si par in stare buna, cred ca pot fi reciclate. Pune o poza si cu angrenajul, pare sa fie tot Campagnolo.
  2. cafe6am

    Mie, cel mai convenabil mi se pare sa folosesti posta nationala (Royal Mail cred ca este in UK). Fiind cutia mare si avand tracking number, sunt sanse minime sa se intample ceva cu coletul. De exemplu, acum 2 saptamani am trimis o curisera in Japonia, cu Posta Romana. A facut 5 zile pana acolo si m-a costat 340 Ron....
  3. cafe6am

    De la tura de zilele trecute... nu e din carbon, dar merge bine - nu bate, nu troncane.
  4. cafe6am

    Nu prea se poate, bicicleta este din 1971.
  5. cafe6am

    Multumesc! Intre timp, am scos-o si la un drum scurt:
  6. cafe6am

    Dupa aproape 2 ani, acest cadru a fost salvat de la moarte. Cineva ii sudase ghidaje de cablu, pe toptube. Au fost taiate si inlocuite cu unele pe colier. Gaurile in care se prinde emblema fusesera astupate cu alama, au fost refacute. Probabil acelasi destept ii daduse, in mod grosolan, si cateva gauri in BB. Au fost astupate cu metal topit. Downtube-ul era indoit. Teava a trebuit indreptata.
  7. cafe6am

    Cadrul de mai sus a primit atentia cuvenita si e aproape gata:
  8. cafe6am

    De remarcat, in fotografie, cum a "sapat" camasa de frana in top tube. Sa speram ca a patruns doar vopseaua, nu si metalul. De aceea trebuie sa se propteasca in tija de sa. Sa nu uiti sa-i pui schimbatoarele pe cadru, fiind o bicla de la inceputul anilor '80. Asteptam sa-l vedem dupa restaurare, succes!
  9. Multumesc! Arata bine in poza, pentru ca este prima pe care i-am facut-o, inainte de-a o scoate la drum. Intre timp, s-a cam patinat... Din pacate, e marimea 55 si mie imi vine 56 / 57. Iata si fierul pe care l-am folosit azi, catre munca... Aveam impresia ca arat eu bine, de fapt se intorceau capetele dupa bicicleta:
  10. Ca sa mai detensionam putin atmosfera, va prezint maidaneza pe care o folosesc pentru naveta, de niste ani buni... Cadru Columbus Aelle, echipat cu diferite piese care stateau nefolosite, prin balcon... Campagnolo, Gipiemme, Ofmega, 3ttt, iar franele sunt din alt film: Shimano Dura-Ace. Am folosit-o foarte mult, in ultimele luni, in primul rand pentru ca am ajuns sa fac mai putin cu bicla, pana la munca, decat cu masina... Greutatea e decenta: undeva sub 10 kg. Totusi, planuiesc s-o schimb, cat mai curand, cu una moderna, pentru o naveta mai usoara...
  11. O bicicleta pe care am fotografiat-o saptamana trecuta...
  12. Superba! Si eu zic ca merita pastrata! Vezi ca are sabotii montati invers...
  13. cafe6am

    Intrebarea este: mai pastreaza urechea schimbatorului, sau i-a "jumulit-o" cu flexu'?
  14. cafe6am

    Multumesc! Si ale tale sunt foarte frumoase, le-am admirat pe paginile anterioare. Mondia este a unui vecin, care are cam 1.80, am tot incercat sa-i dau de inteles ca-i e mica si trebuie sa mi-o vanda mie, insa n-am prea avut succes. :-:))
  15. cafe6am

    Ceva poze de azi, cu o Mondia Super, de la sfarsitul anilor '60, revopsita, din pacate: Cadru Reynolds, mufe Nervex: Pastreaza majoritatea pieselor originale, mai putin franele si manetele de frana, care, probabil, erau Mafac. Dropout-uri Campagnolo, deraior NR din prima generatie, fara anul fabricatiei stantat: Si butuci cu flansa mare: Si domnisoara in rosu, iesita si ea la plimbare, azi: