cafe6am

Membru
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

cafe6am last won the day on November 9 2018

cafe6am had the most liked content!

Community Reputation

79 Excellent

About cafe6am

  • Rank
    Newbie

Profile Fields

  • Localitate
    Buftea, Ilfov

Recent Profile Visitors

995 profile views
  1. cafe6am

    Nu prea se poate, bicicleta este din 1971.
  2. cafe6am

    Multumesc! Intre timp, am scos-o si la un drum scurt:
  3. cafe6am

    Dupa aproape 2 ani, acest cadru a fost salvat de la moarte. Cineva ii sudase ghidaje de cablu, pe toptube. Au fost taiate si inlocuite cu unele pe colier. Gaurile in care se prinde emblema fusesera astupate cu alama, au fost refacute. Probabil acelasi destept ii daduse, in mod grosolan, si cateva gauri in BB. Au fost astupate cu metal topit. Downtube-ul era indoit. Teava a trebuit indreptata.
  4. cafe6am

    Cadrul de mai sus a primit atentia cuvenita si e aproape gata:
  5. cafe6am

    De remarcat, in fotografie, cum a "sapat" camasa de frana in top tube. Sa speram ca a patruns doar vopseaua, nu si metalul. De aceea trebuie sa se propteasca in tija de sa. Sa nu uiti sa-i pui schimbatoarele pe cadru, fiind o bicla de la inceputul anilor '80. Asteptam sa-l vedem dupa restaurare, succes!
  6. Multumesc! Arata bine in poza, pentru ca este prima pe care i-am facut-o, inainte de-a o scoate la drum. Intre timp, s-a cam patinat... Din pacate, e marimea 55 si mie imi vine 56 / 57. Iata si fierul pe care l-am folosit azi, catre munca... Aveam impresia ca arat eu bine, de fapt se intorceau capetele dupa bicicleta:
  7. Ca sa mai detensionam putin atmosfera, va prezint maidaneza pe care o folosesc pentru naveta, de niste ani buni... Cadru Columbus Aelle, echipat cu diferite piese care stateau nefolosite, prin balcon... Campagnolo, Gipiemme, Ofmega, 3ttt, iar franele sunt din alt film: Shimano Dura-Ace. Am folosit-o foarte mult, in ultimele luni, in primul rand pentru ca am ajuns sa fac mai putin cu bicla, pana la munca, decat cu masina... Greutatea e decenta: undeva sub 10 kg. Totusi, planuiesc s-o schimb, cat mai curand, cu una moderna, pentru o naveta mai usoara...
  8. O bicicleta pe care am fotografiat-o saptamana trecuta...
  9. Superba! Si eu zic ca merita pastrata! Vezi ca are sabotii montati invers...
  10. cafe6am

    Intrebarea este: mai pastreaza urechea schimbatorului, sau i-a "jumulit-o" cu flexu'?
  11. cafe6am

    Multumesc! Si ale tale sunt foarte frumoase, le-am admirat pe paginile anterioare. Mondia este a unui vecin, care are cam 1.80, am tot incercat sa-i dau de inteles ca-i e mica si trebuie sa mi-o vanda mie, insa n-am prea avut succes. :-:))
  12. cafe6am

    Ceva poze de azi, cu o Mondia Super, de la sfarsitul anilor '60, revopsita, din pacate: Cadru Reynolds, mufe Nervex: Pastreaza majoritatea pieselor originale, mai putin franele si manetele de frana, care, probabil, erau Mafac. Dropout-uri Campagnolo, deraior NR din prima generatie, fara anul fabricatiei stantat: Si butuci cu flansa mare: Si domnisoara in rosu, iesita si ea la plimbare, azi:
  13. cafe6am

    Uite un articol frumos, despre o restaurare facuta cu multa atentie: http://fyxo.co/in-pursuit-of-period-correctness/ Acum vreo 3-4 luni, era insotit si de multe poze, care vad ca au disparut intre timp, nu stiu ce s-a intamplat cu ele. Nici mie nu prea-mi place culoarea aia, dar cred ca pana nu vezi cadrul in realitate, pe asfalt si echipat complet, nu-ti poti face o idee. Pana la urma, cate monitoare, atatea nuante de albastru. :)) Oricum, mie mi se pare incredibil sa gasesti un cinelli speciale corsa, deghizat sub 4 straturi de vopsea si pe care sa scrie michelin, nos, boss, etc... :)) Ma tot uitam pe discovery, la americanii care gasesc masini de colectie ascunse prin nu stiu ce garaje, da' nu-i credeam pe cuvant, ziceam ca-i regizat. Uite ca se poate. Cel putin... in lumea cursierelor clasice. :)) Ce trebuie tu sa intelegi este ca ai un cadru foarte valoros, pe care multi si l-ar dori si nu-l gasesc, nici macar pe multi bani. D-aia trebuie sa nu faci compromisuri de niciun fel. Daca tre' sa-ti strangi bani cateva luni, pentru o emblema cinelli....nu prea ai de ales si o faci, pentru ca bicla aia.... merita! Oricum, un compromis l-ai facut din start, lasandu-i ghidajele de cablu de pe toptube. Probabil era echipata Campagnolo Nuovo Record.... Super Record-ul nu cred ca aparuse cand a fost gata cadrul asta...
  14. cafe6am

    Da, despre acel cadru e vorba. Insa cred ca m-ai inteles gresit, nu sunt eu vanzatorul si nici n-am de gand sa-l repun la vanzare, pentru a-mi scoate profit. Voiam doar sa clarific niste chestii, in vederea restaurarii. Deci, chill. :)
  15. cafe6am

    Cadrul are 1820 grame, furca 664, ceea ce, sa zicem, mi l-ar pune in categoria mexico. Si avem asa: -podul de frana are cubulet, insa e simplu, fara trefla stantata. -podul dintre chain-stays-uri e drept -seat-stays-urile sunt stantate 'colnago', sus. -chain-stays-urile sunt rotunjite, deci, presupunand ca e mexico, trebuie sa fie printre ultimele din prima transa ('74-'79) , din '79, facut cu Columbus ? PL ? - 1848 grame. -Decalul Columbus e cel cu partea de jos albastra, despre care stiu sigur ca se folosea in '79. Se vede in pozele de la inmanarea Mexico-ului suflat cu aur, catre Papa. Ceea ce nu se leaga la mine este rutarea cablurilor pe sub BB. In informatiile pe care le-am gasit pe net, zice ca mister Colnago a lucrat asa abia dupa '80 - '81. Insa dupa '80, mexico-ul a avut chain-stays-urile "crimpate" si s-a facut cu SL. Oricum, mi se pare ciudat, pentru ca mai am un Fiorelli despre care stiu sigur, de la primul proprietar, ca e facut '77-'78 si are cablurile pe sub BB.... Ma poate ajuta cineva?