adi.murariu

Membru
  • Content Count

    1,051
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

adi.murariu last won the day on March 18 2012

adi.murariu had the most liked content!

Community Reputation

508 Excellent

About adi.murariu

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 03/21/1977

Profile Fields

  • Localitate
    Piscu - Bucuresti - Piscu
  • Biciclete
    Cube Reaction
  • Ocupaţie
    cifre afurisite :)

Recent Profile Visitors

6,338 profile views
  1. adi.murariu

    Mâine seară lansez o comandă pe bike-components.de. Dacă vrea cineva să mi se alăture aștept PM.
  2. adi.murariu

    eu am intrat in pădurea de lângă mine, care are drumurile mult mai sălbatice decât bătătoritele poteci din Băneasa, cu gume de sosea de 25C (real 28,2 mm) și n-am avut nicio problemă legata de aderență, dar nici n-am fugit tare. Referitor la riscul de pană nu prea mi-am făcut griji pentru ca erau montate tubeless.
  3. adi.murariu

    Iaca de când n-a mai postat aici Evo One a încetat a se mai fabrica și s-a transformat in Pro One odată cu trecerea la carcasa MicroSkin, Iar eu am trecut de la lățimea de 25C la 28C odată cu trecerea de la struțo-cămilă la o bicicletă de șosea. Mai am un singur cauciuc de 25C pe roata față a MTB-ului tansformat in struțo-cămilă așa ca vă pot relata "la cald" detalii despre dimensiunile celor două variante de lățime ale cauciucului Schwalbe Pro One. Pe aceleași jante DT Swiss RR440 ca în postul mai sus amintit, varianta 25 C măsoară la presiunea maximă admisă de 7.5Bar măsoară 28,2 mm lătime și 27,2 mm înălțime, iar varianta de 28C la presiunea maximă admisă de 6,5Bar măsoară 30mm lățime și 29.1mm înălțime. Ambele cauciucuri sunt montate tubeless. Deci se pare că Pro One față de Evo One s-a mai "îngrășat" puțin la dimensiunea exterioară cu toate că greutatea și grosimea pereților au scăzut considerabil față de precursorul Evo One. Cauciucul Pro One de 28C montat tubeless pe rotile DT Swiss R32 Spline DB, care au jantele cu interior de 18mm si lățime exterioară de 22mm, măsoară 30.8 mm lățime și 30.1 mm înălțime.
  4. adi.murariu

    Ce tot îi dai nene acolo cu One Evo?!?! Nu te mai lua după toate site-urile de vânzări piese de biță care înșiră în denumire mai multe cuvinte decât numele de botez dat de producător. Ex: Schwalbe Pro One Evo MicroSkin TL-Easy Folding Road Tyre în loc de pur și simplu Schwalbe Pro One. Schwalbe după ce a renunțat la denumirea Ultremo, odată cu trecerea la era tubeless și-au denumit gama de vârf pentru clincher "One", gamă pentru care au avut mereu două versiuni cu aceeași compoziție de cauciuc, dar cu carcase diferite. One, (simplu, fără Pro, Evo sau altceva în denumire) este clincher pliabil și Evo One (redenumit după doar 1 an în Pro One) care are carcasă tubeless. Ambele versiuni, atât One cât și Pro One (fostul Evo One) au compusul de cauciuc One Star și ambele versiuni sunt încadrate in gama EVO Line (The very best possible. Highest grade materials. Latest technology.) Deci cine dorește varianta de top clincher de la Schwalbe fie merge pe tubeless caz în care va cumpăra Pro One, iar cine preferă varianta clasică a camerei va lua One (simplu). Să iei Pro One și să-i pui cameră mi se pare o stupizenie deoarece ai avea doar dezavantaje față de un One cu cameră. Între Evo One (prima versiune de carcasa tubeless, care nu se mai fabrica de vreo 3 ani) și Pro One (versiunea actuală de tubeless) diferențele sunt enorme atât legate de greutate cât și de structura carcasei. Ca aderență pot spune că Evo One mie unul mi s-a părut puțin de tot mai aderent ("lipicios") pe asfalt decât e Pro One, dar diferența eu unul cred că se datora exclusiv compoziției carcasei care la Evo era considerabil mai moale dar și mai groasă decât la Pro. Referitor la dimensiunile lui Pro One voi reveni cu un post în topicul dedicat
  5. adi.murariu

    E legat de software după umila mea părere și spun asta pentru că acum 2 și 3 ani în urmă nu pățeam așa ceva la 520 indiferent de viteza cu care mă târam pe vreo cățărare. Deci undela la vreun update au bulit chestia asta.
  6. adi.murariu

    Vă prezint cauciucul meu de pe roata spate . Schwalbe Pro One TL 28x700. Avea "doar" 13.000 km atunci când l-am pozat. Între timp i-am mai tras 1.000 km și n-am de gând să-l schimb decât la următoarea pană care nu va sta sigilată la 6 Bar de soluția tubeless . Cauciucul a fost folosit 99% la câmpie, a văzut doar Transul o singură dată anul trecut și Gentelman's Race de anul ăsta unde a zburat la propriu pe porțiunea aceea lungă de 14 km de off-road . Gaura din poze am făcut-o în urmă cu vreo 3 săptămâni și rămânea sigilată în regim de utilizare până la maxim 5.2 Bar (75 psi). La 5.5 Bar "scuipa" afară dopul făcut de soluție. În afară de acest petec mai are aplicate în cei aproape 2 ani de folosință încă două petece din care unul doar așa pentru liniștea mea pentru că ținea sigiliul și la ˛6.5 Bar (am umflat atât doar pentru verificare, nu am rulat la presiune aceea pentru că excede maximul admis de producător).
  7. adi.murariu

    singurul la îndemână e "blana" (în pedală) :))) nu te ferește de umezeală, dar ține pulsul sus și implicit ține și de cald
  8. adi.murariu

    Având în vedere că, spre norocul meu, pe traseul meu traficul e relativ fluent și biroul nu e departe de intrarea in oraș cea mai avantajoasă opentru mine, timpul petrecut in trafic devine într-o măsura mai mare sau mai mică antrenament pe bicicletă . Pierd 1h poate si ceva in plus la transport, dar castig 2h de exercițiu fizic pe zi Referitor la "vehicul", orice ajutor electric ar fi binevenit în special în zilele de toamnă târzie sau primavară timpurie când trebuie să mă echipez mai gros și uscatul echipamentului devine o problemă. Sau atunci când vremea e nefavorabilă și motivația de a lua bicicleta în detrimentul mașinii sau al maxi-taxi scade considerabil. Echipamentul de vară îl usuc rapid după ce îl spăl, dar cu cel gros e o problemă. Spre norocul meu clădirea unde am biroul are 2 dușuri pentru cei care se ocupă de mentenanța clădirii pe care nu ma sfiesc să le folosesc și eu, deci măcar aspectul igienei personale e rezolvat. ai calculat bine De anul trecut de când am trecut la cursieră mi-e mult mai comodă naveta. Vitezele astea le obțineam și cu struțo-cămila (MTB cu roți de cursieră sau cu slick-uri de 26" cum aveam acum mai bine de 3 ani), dar efortul pentru a merge la viteza care îmi dă o stare de liniște era considerabil mai mare. Da se poate, dar să faci asta 5 zile din 7 de 2 ori pe zi nu prea e posibil sau nu pentru mine In Noiembrie sau Decembrie viteza mea de naveta scade spre 27-28kmh, fără să fie zloată. Pe zloată prefer să-mi conserv sănatatea pentru zile mai calde.
  9. adi.murariu

    Prezent! Locuiesc undeva la periferia comunei Ciolpani si am 34km din poarta pana la intrarea in clădirea biroului. Când fac naveta dus-întors (deoarece am si perioade când fac doar returul pe bicicleta) nu prea reușesc sa o fac zilnic (5 din5 zile lucrătoare). De regula doar 4 sau minim 3 zile din 5. 5 din 5 nu am reușit de multe ori în cei câțiva ani de când fac asta pentru că rareori am reușit sa ma stăpânesc să nu forțez în vreuna din zile. Daca aș avea (și) o asistata electric cred ca aș face-o liniștit zilnic măcar 9 luni pe an Ca durata îmi ia intre 60 maxim 75 de minute dimineata (75 doar daca prin coloanele staționare din Săftica până in Băneasa). Iar seara intre 65 si maxim 80 de minute dacă prind coloane de mașini din Aviației până in Balotești. În funcție de anotimp și codiții meteo mai adaugi câteva minute (până în 10) la duratele de mai sus. DN1 mi se pare de departe mult mai sigur decât alte drumuri județene unde sensurile nu sunt despărțite fizic și există o singură bandă pe sens, de multe ori și aia foarte îngustă.
  10. adi.murariu

    Ai grijă ca la următorul schimb de baterie să nu strângi prea tare șuruburile. Eu am stricat un senzor și nu înțelegeam pe unde intră umezeala în el, intra pe la unul din șutuburi deoarece soclul în care se înfileta unul din șuruburi era crăpat (de la înfiletatul prea tare). Citind posturile din urmă am să încerc să-l resuscitez lăsându-l desfăcut și fără baterie vreo 2 zile într-un borcan cu izopropilic, apoi lasat bine la uscat și reparat cumva soclul cu superglue și silicon fierbinte. Am și modelul de centură pe care îl ai tu, primit odată cu Fenix 3HR și îl mai folosesc din când în când la turele de bicicletă făra probleme. Eu nu cred bălăriile îndrugate de krazy cu privire la cache. A mea (cea roșie, "pentru alergare") nu a dat niciodata "dude" nicimăcar in primele minute când nu erau umezite de transirație contactele cauciucate.
  11. adi.murariu

    Ăia de aleargă precum descreierații, aprind fumigene, aruncă cu apă pe ciclisti (și alte substanțe pe unii dintre ei) dintre care crezi că se aleg? dintre cei care huiduie sau dintre cei care se rezumă la a-și aplauda favoriții?
  12. adi.murariu

    Nu e moft, daca nu vrei sa ai batai de cap cu franele pe disc atungi fugi cat poti de cadrele cu QR
  13. adi.murariu

    Ia Cube cu încredere. Nu știu ce ai auzit despre cadru, dar eu am varianta de șosea a lui (Agree C:62) și se descurca foarte bine pe drumuri ușoare de țară cu o greutate a călărețului considerabil mai mare decât a ta. La Cannondale-ul ăla nu-mi place că roata spate e cu QR in loc de thru axle si franele nu sunt flat mount.
  14. adi.murariu

    la Edge 520 notificarea stă pe ecran pana când îi dai tu "verde" să dispară. Daca ai dat din greșeală "verde" și vrei să vezi istoricul lor ai mai multe opțiuni la dispoziție o recapitulare sumara: iar apoi, dacă vrei detalii, urmezi pașii: Dar are o ciudățenie, nu afișează diacriticele
  15. adi.murariu

    Singurele notificări pe care le pot vedea pe Edge 520 sunt apelurile și SMS-urile, orice altă notificare NU îmi este arată. Pe Fenix3 în schimb pot vedea și notificări de la aplicații gen whatsapp, mail, etc. în funcție de setările alese.