JimmyDanger

Membru
  • Content Count

    295
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About JimmyDanger

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 03/27/1977

Profile Fields

  • Localitate
    Bucureşti
  1. JimmyDanger

    Nu ma dau niciodata jos de pe bicicleta la trecerile de pietoni, insa nu am pretentia sa mi se acorde prioritate. Prefer sa astept pana trec toate masinile sau vine un pieton si traversez "in umbra lui", ca sa zic asa. Mi se intampla destul de des sa opreasca o masina, moment in care trebuie sa ma misc, chiar daca masinile de pe celelalte benzi nu par sa aiba de gand sa opreasca. In asemenea cazuri, nu ma deplasez mai repede decat ar face-o un pieton si ma asigur inainte de traversarea fiecarei benzi ca masina de pe ea chiar opreste. Mi s-a mai strigat "Da-te jos de pe bicicleta !". Am intrebat "De ce ?". Din moment ce ma deplasez la fel de lent ca un pieton, care e problema pe care o au cu mine ? Ce ar fi diferit daca as merge pe langa bicicleta ? Probabil nu a fost cazul de fata. Daca insa omul a mers incet (ca un pieton), mai mult ca sigur l-ar fi lovit si daca era pe langa bicicleta.
  2. JimmyDanger

    În caz că sunt printre cei vizaţi de post-ul de mai sus, probabil ţi se va părea ciudat că pe mine m-au deranjat pe bicicletă fiind. Din cauza vitezei mici cu care se deplasau, n-am avut nicio bucurie să stau în urma lor, mai ales că mergeam spre casă după o zi de muncă. Iar cum pe lângă ei nu mai era loc pe banda 1, a trebuit să merg pe banda 2 aproape toată lungimea podului, înghiţind înjurăturile de rigoare din partea şoferilor cărora numai spaţiul ăla le mai rămăsese. Probabil credeau că sunt unul dintre plimbăreţii din grup, caruia i s-a părut că o singură bandă nu e suficientă pentru suflarea ciclistă şi s-a decis să rechiziţioneze tot drumul. Am toată simpatia faţă de confraţii întru pedală, dar asemenea comportări nu fac decât să ne creeze o imagine negativă, în primul rând în faţa şoferilor. Mie unul mi se pare extrem de important să fiu respectat de către conducătorul unui vehicul care mă poate ucide în orice moment. P.S. : nici că-ţi puteai alege mai neinspirat pe cine să numeşti "şofer" - într-un an fac cam 3500 km cu maşina şi 6500 cu bicicleta.
  3. JimmyDanger

    Salutări grupului care, vineri seara, într-o dezorganizare totală şi în ritm de promenadă, ocupa întreaga bandă 1 a podului Grant. Nu mai este în vigoare legea care interzice deplasarea în paralel a bicicliştilor ?
  4. JimmyDanger

    Echipamentul meu de bază pentru temperaturi între 5-15 grade : Jachetă Termică Salopetă căptuşită Bluză mânecă lungă Pentru temperaturi între 10-15 grade, jacheta termică o ţin doar până mă încălzesc. Rezistă extrem de bine la vânt şi e surprinzător de călduroasă pentru cât e de subţire şi uşoară. Rezistă şi la o ploaie moderată, dar în timp umezeala pătrunde în ea (nu e cauciucată). Pentru ploaie, până în 10 grade, folosesc asta : Eu o numesc "foiţa de ceapă", extrem de uşoară şi compactă atunci când e împachetată cu bun-simţ. Atât foiţa, cât şi jacheta termică, mi se par dezagreabil de purtat în contact direct cu pielea, aşa că bluza cu mânecă lungă are rol mai mult în confort decât în izolare termică. În plus, pentru ploaie mai am : VAUDE rain helmet cover GORE BIKE WEAR GORE GORE-TEX overshoes CITY IV RAINLEGS rain protection Am căutat mult până am găsit nişte huse pt. încălţări care să fie suficient de înalte încât să protejeze toată zona pe care aruncă apă roata din faţă. Astea pot spune că mă mulţumesc pe deplin. "Rainlegs" le-am găsit din întâmplare, dar e o idee excelentă. Protejează exact zona pe care o udă ploaia şi nimic mai mult, restul piciorului e liber şi nu se mai încălzeşte ca în nişte panataloni de ploaie integrali. Plus că le poţi purta rulate în jurul taliei şi le cobori doar când ai nevoie, nu trebuie să stai să le scoţi din rucsac. Pentru temperaturi sub 5 grade mai pun un pulover sau bluză de trening (între bluza de ciclism şi jachetă), iar în jos iau peste salopetă nişte pantaloni ordinari de trening, cu elastic la gleznă. Oricum, când ajung să circul sub 5 grade sunt cazuri izolate, în mod normal asta e limita la care trec la maşină. Sper să ajute pe cineva sugestiile mele. Eu am circulat multă vreme în condiţii mizerabile (cizme pescăreşti + panataloni pescăreşti cauciucaţi, plus alte combinaţii care mi-e şi jenă să le dezvălui), parte fiindcă nu ştiam ce soluţii există, parte fiindcă nu mi le permiteam. După cum zicea cineva mai sus, echipamentul de calitate nu e deloc ieftin. Dar, cel puţin în cazul meu, să dau 500-700 de lei pe un set de haine care îmi adaugă 2-3 luni la sezonul de biciclit mi se pare convenabil. Oricum, motorina pe lunile respective m-ar fi costat mai mult, iar echipamentele le poţi folosi liniştit ani buni.
  5. JimmyDanger

    Asta cu udatul străzilor e meteahnă veche, nu mai e de mult timp nici un mister că se face doar pentru a păpa nişte bani de la buget. Zicea cineva la un moment dat că mai bine ar fura banii şi ar lăsa străzile uscate. Într-o vreme au făcut ceva petiţii/scandal şi motocicliştii, la fel de afectaţi de mizeria asta ca şi noi, dar se pare că interesele sunt mult mai presus de disconfortul câtorva neisprăviţi. Eu unul mă întorc în fiecare seară acasă pe la 10-11 şi nu e zi în care să nu merg cel puţin cîteva staţii prin bălţi. Apărători, viteză redusă şi atenţie sau... emigrare către zone civilizate.
  6. Din beneficiile speedhub-ului: aprox. 9000km cu un lanţ entry-level (CN-HG53). Diferenţa de lungime faţă de cel nou este la 101 zale.
  7. Probabil ai uitat în ce ţară trăim. Dacă păţeşti vreo belea contează mai mult cât de şmecher e ăla care ţi-a făcut-o, nu de partea cui e dreptatea. Speranţa mea, în caz că păţesc ceva, e să rămân suficient de întreg cât să-l pot băga şi pe şmecher în spital. Încerc cu toată bunăvoinţa să găsesc un termen care să-i descrie pe cei care folosesc pistele fără să-i ofenseze, însă mai bine decât "săraci cu duhul" nu-mi vine nimic în minte. Mi se pare imposibil să ai cât de cât raţiune şi să te chinui aşa cum am văzut în filmuleţul respectiv. Nici măcar plimbare nu se poate numi deplasarea în aceste condiţii, cu atât mai puţin să zici că ajungi undeva în mod eficient. Mai bine o iei pe jos sau cu transportul în comun. Observaţie la fix. Pentru cine vrea să meargă repede, şoseaua e singura opţiune. Pe mine mă deranjează până şi simbolurile pictate pe mijlocul pistelor (se simt nasol când treci peste ele cu roţi subţiri). De aceea, în rarele ocazii când folosesc pistele, merg de fapt pe lângă ele.
  8. JimmyDanger

    Acumulatori Maha Powerex R6 AA 2700mAh Descărcaţi complet la 100mA cu scula asta, la reîncărcare au înmagazinat între 2500 şi 2700mAh. Nu mă aşteptam să fie diferenţe aşa mari între ei. Iar dacă îi încarci fără să-i descarci complet înainte diferenţele sunt şi mai mari. Am încercat cu curent de încărcare de 1300 şi 1000mA - rezultatele au fost identice.
  9. Vă pierdeţi timpul degeaba. Se petrec în ţara asta chestii mult mai grave decât şmenurile cu piste şi tot nu se poate face nimic. Cel puţin nu pe căi civilizate, aşa cum se pare că sugerează toată lumea pe aici. Lăsaţi naibii pistele să stea acolo unde au fost puse, fiindcă oricum n-au fost făcute pt. noi. Nu vă mai pierdeţi timpul cu petiţii, marşuri şi mediatizări, nu vă mai enervaţi fiindcă oricum e degeaba - descurcaţi-vă cum puteţi cu ce aveţi sau emigraţi. Poate par extremist, însă evenimentele din ultima vreme mi-au arătat cât se poate de clar care e ţara în care trăim şi care sunt oamenii care o populează (deşi pentru majoritatea termenul de om e o exagerare).
  10. JimmyDanger

    Oprescu vrea încă 70 de kilometri de pistă pentru biciclişti până la sfârşitul anului Iniţial n-am avut nimic împotriva lui Oprescu, dar după ce am văzut ce bani a spart numai în ultimele luni pe "piste" pt. biciclete, indicatoare pt. orbi la trecerile de pietoni şi picturi cu "Traversează regulamentar", mi s-a instalat o scârbă teribilă faţă de persoana dânsului. Iar astea sunt doar câteva, pe care le-am observat fără să mă pasioneze contorizarea pungăşiilor, şi probabil reprezintă o parte infimă din ce jefuieşte per total - în condiţiile în care ni se spune că nu mai sunt bani pt. chestii mult mai importante. Pe de altă parte, se pare că alde Leonte şi Geo au tot atât succes în demersurile lor cât au şi "grevele" mioritice. Părerea mea personală, din ce văd în fiecare zi pe străzi, e că cei care închiriază biciclete gratis în Herăstrău (un exemplu) au făcut mai mult pt. ciclism decât cei doi la un loc. La fel şi cei care aleg zilnic bicicleta în locul maşinii, fără să aibă habar de marşuri, petiţii sau forumuri.
  11. La Bikexpert Moşilor mi-au spus că au de nu ştiu când depusă cererea pt. rastel. Nu ştiam că îţi trebuie aprobare pt. aşa ceva, nici măcar n-am întrebat de la cine fiindcă eram pe fugă. Însă mi se pare inadmisibil să ţii un magazin de profil fără a asigura condiţii tocmai clienţilor cei mai serioşi. Ca şi când ai avea o sală de fitness, însă nu ai vestiar - să se schimbe pe trotuar (o legi de un stâlp vizavi) sau să vină îmbrăcaţi de acasă clienţii (vii la magazin cu transportul în comun sau cu maşina). Ultima oară când am fost la Decathlon, am văzut lângă rastelul de biciclete un nene în uniformă de paznic. Nu ştiu dacă chiar trebuia să stea acolo sau doar se odihnea la umbră, însă aspectul ăsta mi s-a părut un mare plus pt. clientela ţintă (nu ştiu dacă aşa se numeşte dar sigur există un termen în sensul ăsta).
  12. JimmyDanger

    8 zile calendaristice pt. comanda de la rose, din momentul plasării până la primirea avizului. Vine cu Poşta Româna la oficiul de care aparţii. Tariful redus de expediere se reflectă in ambalarea sumară (ca să nu zic precară): o cutie de carton şifonat de la transport cu umplutură de hârtie mototolită, pusă într-o pungă de plastic transparent sigilată la gură. Adresa scrisă de mână pe o hârtie prinsă de sigiliul pungii. Cred că e destul de evident ce s-ar fi întâmplat dacă respectiva hârtie era smulsă în timpul transportului. Oricum, marfa e intactă şi asta e tot ce contează. Pentru componente mai delicate însă parcă n-aş avea curaj să apelez tot la ei; poate ne spun ceilalţi care au mai comandat dacă au avut parte de aceeaşi calitate a ambalajului (eu am avut o şa, deci nu necesita cine ştie ce grijă). P.S. - n-am primit nici un mail de la ei de la plasarea până la sosirea comenzii. L.E. - când am vrut să arunc ambalajul am remarcat că hârtia de la sigiliul pungii e românească. Pe dosul ei scrie "Birou schimb internaţional - Bucureşti - Colete poştale externe nevămuite". Se pare că punga a fost adăugată la Poşta Română, iar adresa destinatarului apare şi pe o etichetă lipită pe cutia din interior, aşa cum era normal.
  13. JimmyDanger

    Nu ştiu de ce, când am citit "unul dintre cei mai activi biciclişti din Bucureşti, care, de câţiva ani, face lobby pentru promovarea mersului pe două roţi, dar şi pentru schimbarea mentalităţii autorităţilor" m-am gândit imediat că e vorba de Leonte :D
  14. Dacă o să fie la un preţ decent când apare, la sfârşitul lui septembrie, o să-mi schimb eu actualul butuc+shifter cu Alfine 11. Deocamdată l-am văzut doar cu precomandă pe wiggle la 411 euro + 60 shifterul, ceea ce mi se pare jaf la drumul mare. Un 300 aş mai fi înţeles, dar mai mult decât dublu faţă de modelul imediat inferior nu se justifică în nici un fel. L.E. 16.06.2010 - a apărut şi pe bike-components cu precomandă însă... WTF?!? 450 EURO DOAR BUTUCUL?!? În condiţiile astea voi fi încă multă vreme utilizator de Alfine 8, n-au decât să-şi păstreze minunea tehnologică.
  15. Vinde cineva la bazar un city-bike cu Alfine la 850 RON - cel puţin aşa scrie; oricum nu cred că sunt euro, ar fi prea mult. Pt. cine vrea un astfel de butuc e chiar o ocazie bună, numai butucul + shifterul costă noi aproape 650 RON. Frânele de pe ea însă nu par a fi tot din seria Alfine, ci mai degrabă unele mecanice. Aceeaşi observaţie şi în ce priveşte pedalierul.