andreibr

Membru
  • Content count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About andreibr

  • Rank
    Member
  • Birthday 10/02/1982

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    Bucuresti
  1. Pai eu am mers pe ei fara bicicleta, de asta nu imi placea talpa fixa. Sunt convins ca ajuta la pedalat, dar cand i-am luat in reviewuri scria ca se merge foarte usor in ei pe jos. I-am luat sa merg cu ei la serviciu pe bicla, si asta inseamna sa merg si pe jos cu ei prin birou, la masa, etc. Nu am apucat sa merg. Le-am montat aseara si vroiam sa dau o tura, dar pana m-am miscat eu a inceput furtuna si m-a calmat
  2. Dupa ce am desfacut-o am observat ca era mult mai usoara decat asta noua. Si am mai gasit ceva curios. Eu nu am mai reglat schimbatorul de cand am cumparat bicicleta, iar cu urechea noua a trebuit sa mut destul de mult suruburile de H si L ca sa fie ok. Asta ma face sa cred ca urechea era stramba sau crapata de cand am luat bicicleta (SH), dar acum s-a cracanat mai mult cand am tot scos roata. Sper ca asta noua sa tina mai mult, e totusi o bicicleta de trekking pe care o folosesc 95% pe asfalt.
  3. Mi-am luat si eu o pereche de Shimano MT-33 si niste pedale Shimano PD-A530. Inca n-am apucat sa ma dau legat de pedale, dar am incercat sa merg cu pantofii pana la serviciu. Sunt putin inconfortabili, datorita talpii foarte tari, dar ma incurca mai mult pe strada, la serviciu nu m-au deranjat. Vreau sa-i iau pe drum spre serviciu cand merg cu bicileta (daca s-ar opri si ploile astea...). Am o intrebare legata de pozitionarea placutelor pe pantof. Stiu ca trebuie reglate dupa specificul fiecaruia, dar nu stiu de unde sa incep. Stie cineva cum ar fi mai bine sa le pozitionez initital, ca punct de plecare?
  4. Multumesc pentru sfaturi. Am incercat sa imping roata mai bine in drop-out, dar nu am reusit prea mult. Pana la urma am avut noroc si am gasit ureche potrivita la un magazin pe net si am fost sa o iau. Aveau vreo 20 de modele la 50 lei bucata (bikezone se numeste, daca are cineva nevoie).
  5. Salutare Am o intrebare pentru ciclistii mai experimentati. Am observat aseara ca am urechea de la schimbator crapata. Nu stiu cand si cum s-a intamplat. Schimbatorul merge bine, dar mi-e un pic frica sa merg asa cu bicicleta. Intrebarea mea e daca banuieste cineva cum s-a putut intampla, si daca pot sa merg asa pana imi cumpar alta ureche. Mentionez ca am facut o pana acum o saptamana, apoi a recidivat pana ieri (s-a desprins patch-ul autoadeziv), si am desfacut roata de 2 ori. Am atasat o poza.
  6. Corrado, s-a mai intamplat ceva cu comanda?
  7. Corrado, ti-am trimis si eu pm pentru comanda. As fi al 6-lea daca e ok.
  8. a sosit coletul

    tel 0744525688

  9. Greaper, ai reusit sa demontezi toate avantajele hibridului cu argumente gresite. Cred ca post-ul tau este o demonstratie foarte buna de deformare a adevarului ca sa semene cu parerea ta personala. Hibridul a fost special construit sa ofere avantajele pe care le demontezi tu. Crezi ca o gramada de producatori de biciclete au inventat o noua categorie doar ca sa castige un pic mai multi bani??? Hibridul este o mutatie a MTB-ului special conceputa sa fie mai potrivita pe sosea. Avantajele sunt evidente: Confort - pentru ca are geometrie mai putin agresiva decta MTB-ul Viteza - Ajunge sa ai roti de 28 si cauciucuri subtiri sa cresti viteza semnificativ fata de MTB la acelasi efort Greutatea si agilitatea nu cred ca sunt mai bune. Daca dotezi un hibrid pentru oras (aparatori, lumini, portbagaj eventual) clar il faci mai greu. Iar mai agil decat un MTB nu poate fi tocmai pentru ca are geometrie mai de sosea.
  10. Si eu vreau sa raman in comanda, nu ma grabesc si nu cred ca se pune problema de demnitate. Singurul care se poate simti jignit este pinarelu, pentru timpul si nervii consumati.
  11. S-a mai intamplat ceva cu comanda respectiva? Cand luam o decizie cum procedam mai departe?
  12. Imi repet si eu interesul pentru comanda.
  13. As fi si eu interesat de comandat ceva de pe bike24 in cazul in care se mai face o comanda comuna.
  14. Am iesit si eu ieri vreo 25 de km prin oras. Am descoperit ca au aderenta destul de buna cauciucurile mele, chiar si pe gheata pe care alunecam cu bocancii. Doar sa nu franezi sau sa misti de ghidon :). Desi am mers pe gheata, zapada mare si sosea, am reusit sa cad doar pe mazga, cand mi-a sarit un catel in fata in Herastrau. Doua cazaturi am tras de cand m-am reapucat de biclit, ambele la fel, frana pe fata, roata intr-o parte si eu sub bicicleta. Poate o sa mai invat. Am mai descoperit o chestie. Nu am avut probleme cu frigul pana m-am oprit si am mancat o ciocolata si am baut un IceTea. Dupa care am inghetat in 2 km, maini, picioare (in bocanci). Aproape ca nu mai puteam sa merg.
  15. Si eu am reusit sa ma las in urma cu aproape un an, dupa 15 ani de ~ 1 pachet/zi. Metoda folosita a fost o combinatie intre cartea lui Allen Carr (The Easy Way to Stop Smoking) si Nicorette. Intr-adevar este foarte buna cartea. Interesant e ca la inceput iti spune ca daca citesti toata cartea pana la sfarsit sigur te lasi de fumat pana o termini (eu n-am citit-o toata, dar m-am lasat dupa cateva luni dupa ce am lasat-o ajutat si de ideile din carte). Dar sunt multi care o lasa pe parcurs. Practic cartea te face sa intelegi prin explicatii si exemple simple ca nu ai absolut nici un avantaj in fumat, doar dezavantaje. Te face sa te simti prost pentru ca fumezi. Asta e si o metoda buna de a te impiedica sa te re-apuci de fumat. Nu stiu insa daca s-a tradus in romana, eu o aveam pdf in engleza. Eu am folosit si Nicorette putin, o cutie in total, cate 3-4 gume pe zi. Reteta din pachet spunea sa mesteci cam 20 de gume pe zi, 2-3 luni, dar mi s-a parut si costisitor si complicat. Pe mine ma durea capul cand mestecam Nicorette, asa ca am mestecat doar in momentele in care simteam ca nu mai pot de pofta, aproape ma apuca tremuratul. Probabil in cazul meu dependeta fizica a fost puternica.