MirceaO

Membru
  • Content Count

    86
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

49 Excellent

About MirceaO

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 03/06/1982

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Ocupaţie
    ghid de turism
  • Arii de interes
    munte, cicloturism, moto, alergare
  1. MirceaO

    Noi mai avem un loc daca vrei. Mergem cu un van de 9 locuri. Cazare pe plaja la Hotel Akti. Vezi aici mai multe detalii: http://cyclingtrips.info/bike-camp-thassos-2014/
  2. MirceaO

    Salutare, Weekendul acesta le-am parcurs pe amandoua, sambata Transalpina, duminica Transfagarasan. Si pentru ca am primit o intrebare referitoare la calitatea asfaltului cred ca ar fi util sa postez si aici: TRANSALPINA: - urcarea dinspre Novaci - asfalt impecabil - coborarea spre Obarsia Lotrului - asfalt impecabil - portiunea intre Obarsia Lotrului si Dobra: asfalt bun in general insa cu urmatoarele observatii: - chiar dupa Obarsia Lotrului este o portiune de ~200m neasfaltata - la coborarea din pasul Tataru, o portiune neasfaltata de ~500m - pe o distanta totala de ~20km, inspre Dobra, au aparut tot felul de foste santuri inguste astupate cu pamant (ca si cum s-ar fi pus gaze ;-) si nu au mai asfaltat la loc). Sunt cam din 100m in 100m, in unele locuri mai rare, in altele mai dese. In general se merge merge ok cu cursiera, daca incetinesti la santurile respective, restul asfaltului fiind de buna calitate. Eu am alergat pe langa bicicleta pe portiunea de 500m dar la santuri mi se cam luase la final. Una peste alta, e ok cu cursiera, cu mentiunile de mai sus. TRANSFAGARASAN: - urcarea dinspre Cartisoara - asfalt ok pentru urcare. Pentru coborare spre Cartisoara lucrurile se schimba. Au pus un pietris fin pe toata lungimea coborarii, care s-a lipit de asfalt si a format niste mici santuri care te zdruncina serios pe toata coborarea. Am coborat pana la Balea Cascada si aveam degetele amortite de la vibratii. - coborarea spre Cabana Capra, Piscul Negru - am facut-o cu masina, pare aceiasi situatie ca pe partea opusa. Ok pentru urcare - intre Piscul Negru si Vidraru - jumatate cu gropi si petice de asfalt care te zdruncina pe coborare. Jumatatea finala asfalt proaspat. Tragand linie.... din punctul de vedere al asfaltului, Transalpina intre Novaci si Obarsia Lotrului este muuult mai ok pentru cursiere
  3. Ne-am intors de la Turul Frantei 2013. Un grup de 8 cicloturisti/suporteri romani la ultimele 4 etape montane din Alpi. Si ca sa nu batem drumul doar pentru atat am mai pedalat si pe cateva catarari din zona: Alpe d'Huez, Izoard, Agnel, Vars, Chaussy, Madeleine, Galibier, Semnoz. Am pus cap la cap filmarile facute intr-un scurt montaj video:
  4. MirceaO

    Noi mergem in weekend pe cele doua Transuri. Sambata Transalpina, duminica Transfagarasanul. Cazare in Sibiel la pensiune. Mai multe detalii in pagina evenimentului de facebook: https://www.facebook.com/events/574824932561520/ Mai avem locuri disponibile in van daca vreti sa veniti cu noi. Mircea
  5. Doua albume cu foarte multe poze de la km 25 - locul unde se iesea de pe marginea lacului si se intra pe asfalt (dupa punctul de alimentare de la Palatul Ghica). Inca nu sunt complete, mai sunt de incarcat aproximativ 40 % din poze: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.538919159479702.1073741830.524495627588722&type=3&uploaded=117 si: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.539072702797681.1073741832.524495627588722&type=1 Apropo de discutia cu Cleppe - uitati-va la poza 3 din primul album ca sa vedeti care era situatia in punctul respectiv: Cleppe conducea grupul de urmaritori.
  6. Salutare, Daca aveti prieteni care vor sa mearga pe traseu sa va sustina puteti sa le recomandati sa vina in galeria organizata la mijlocul distantei, dupa punctul de alimentare de la Palatul Ghica. Detalii mai jos sau pe www.ciclotour.ro : "Duminica, 12 mai, incepand cu ora 10:30, vom fi prezenti pe traseul de concurs, in zona lacului de langa restaurantul Laguna Verde (www.lagunaverde.ro). Traseul este in usoara catarare iar participantii au nevoie de mai multe incurajari aici decat in rest. Vino cu obiecte care fac zgomot (goarne, fluiere, etc…) si hai sa facem impreuna o atmosfera de Turul Frantei! Vom avea si un fotograf ce-i va surprinde pe concurenti. Poti ajunge aici foarte usor venind dinspre Balotesti sau dinspre Dimieni/Pipera si facand dreapta spre Moara Vlasiei. Vei vedea un panou mare cu Restaurantul Laguna Verde. Click pe harta alaturata pentru a o vedea mai mare. Te asteptam."
  7. Nu, cred ca mai degraba pentru Manolo ;-) Uite daca ti-a placut iti mai arat ceva:
  8. MirceaO

    cateva poze din cursele de sosea si MTB scurt: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.532849580089503.1073741826.179171562123975&type=1
  9. MirceaO

    ;-) E mica lumea asta a noastra se pare. Frumoase dealurile de pe drumul de Pitesti, numai bune de un atrenament. Da, ne pregatim, mai e putin pana in mai.
  10. MirceaO

    V-am salutat, pe drumul vostru de dus, eram intr-un VAN alb cu suporti de biciclete deasupra venind din sens opus... cred ca voi erati.
  11. MirceaO

    Pentru cei care vor sa mearga si nu au cu cine sau cu ce va puteti alipi grupului nostru. Am fost si anul trecut cu cativa dintre voi. Plecam pe 25 aprilie (joi) si ne intoarcem pe 29 aprilie (luni). Mergem cu un van de 9 locuri. Cazare cu mic dejun inclus la studio-uri in apropierea plajelor din Potos/Limenaria. 195 euro/pers = transport persoane si biciclete + taxa pod Bulgaria + taxa ferryboat Grecia + vignete + cazare 4 nopti cu mic dejun in camera DBL Mai multe detalii despre excursie, itinerariu si program propus aici: http://cyclingtrips.wordpress.com/bike-camp-thassos-2013/ Spor la antrenamente, Mircea
  12. MirceaO

    O ultima strigare. Cineva din grup nu va mai putea merge cu noi astfel incat mai avem un ultim loc disponibil.
  13. MirceaO

    Un articol aparut astazi in Adevarul despre cum am trait noi experienta de la Giro 2012. Il gasiti in formatul original, cu tot cu poze aici: http://adevarul.ro/news/sport/a-inceput-pregatirea-marea-bucla-giro-1_50eff7f856a0a6567e6a3c37/index.html# A început pregătirea pentru Marea Buclă şi Il Giro Pentru amatorii de ciclism, 2013 va fi un an deosebit. Organizatorii Turului Franţei aniversează 100 de ediţii. Il Giro, în schimb, are startul în Italia, la Napoli, şi nu în Danemarca, ca în ultimii ani . Fanii care vor să vadă pe viu cele două spectacole îşi pot face planuri încă de pe acum O mare parte din hotelierii francezi care au unitatea de cazare în calea circuitului Marii Bucle au anunţat deja o ocupare a locurilor de 100%! Fanilor ciclismului li se promite un an deosebit! În Turului Franţei (29 iunie – 21 iulie), au fost programate două treceri pe legendarul Alpe d’Huez în cadrul aceleiaşi etape. Organizatorii Il Giro (4-26 mai) au gandit şi ei o găselniţă: în 2013 aniversează 50 de ani de când s-a dat startul ultima dată la Napoli. În ultimii ani, rutierii din Turul Italiei au pornit din... Danemarca. Dacă mai vor să prindă locuri în apropierea punctelor de interes ale celor două tururi, fanii ciclismului îşi pot face deja planuri de vacanţă. Părere de spectator : Cum se vede un spectacol de „Mare tur” de pe margine, din mijlocul împătimiţilor? În 2012, am avut inspiraţia să particip la Turul Italiei. Microbul fusese deja „contractat” în 2009, la Turul Franţei, când am pândit două zile venirea lui Armstrong şi a lui Contador pe vârful Tourmalet. Doar că anul trecut, în Turul Italiei, am ales să şi pedalez pe urmele cicliştilor profesionişti. Aşa am văzut şi cealaltă faţă. Şi am înţeles că suporterii italieni de ciclism sunt mai nebuni decât restul fanilor. Şi, Doamne, cum le place să se usuce de efort! Cam asta gândeam când pedalam mofluză şi epuizată pe căţărările Turului Italiei. Sunt însă amintiri mult prea mici în comparaţie cu cele legate de peisajul incredibil al munţilor Dolomiţi (partea cea mai spectaculoasă a Turului Italiei) şi atmosfera făcută de tifosi. O zonă superbă, care pare că a adunat la un loc sute de Transfăgărăşane de-ale noastre! Roz, o culoare de sărbătoare! Tot anul n-are Italia atât de mulţi bărbaţi îmbrăcaţi în colanţi ca în perioada Il Giro! Întreagă ţară este roz, ca respect pentru tricoul official al Turului. Italiencele ornează ferestrele cu ghirlande şi cu baloane roz. Primăriile colorează fântânile în aceeaşi cromatică. Pentru că Il Giro este o sărbătoare în ţara pastelor şi bicicletelor Bianchi. Aşa cum Marea Buclă este pentru francezi. Italienii profită de străzile închise traficului ca să pedaleze pe aceleaşi căţărări pe care rulează şi rutierii profesionişti. Acesta este farmecul ciclismului! Spre deosebire de suporterii fotbalului, fanii sportului pe două roţi se implică. Află pe pielea lor cum te usucă o căţărare cu o pantă de 18%. În traducere, până şi maşinile urcă în treapta întâi! Pe aceleaşi căţărări cu Rodriguez şi Hesjedal După ce ai simţit cum picioarele şi suflul dau rateuri, ţi-e ruşine să te mai superi pe Rodriguez care, după sute de kilometri şi zeci de căţărări, pierde tricoul roz, la doar 16 secunde în spatele mai tânărului Hesjedal. În ultima etapă, la proba de contratimp! Are rost să-l mai blamezi pe Basso, cu două Il Giro câştigate în palmares, dar fără niciun loc pe podium în 2013? Iată paradoxul ciclismului! Este un sport atât de greu şi supus variaţiunilor fizice şi psihice, încât câştigătorii en titre într-un an pot ceda uşor locul colegilor lor cotaţi mai slab. ” Forza! Allez! Bravi!” – acestea sunt încurajările suporterilor din ciclism. Micile lor supărări se traduc prin aplauzele simple, fără cuvinte. Şi bătăi scurte pe umerii uscaţi ai rutierilor profesionişti care vin doar în... pluton. Până şi fanii care aleargă ostentativ în urma rutierilor fără mai nimic pe ei şi bronzaţi sub forma echipamentului par inofensivi. Ironic, chiar aduc un aer festiv întregii manifestaţii. Suporterii români de la Giro 2012 În 2012, la Il Giro am fost un grup de şase, subsemnata, mare amatoare (la ciclism) şi încă cinci ragazzi, un pic mai înaintaţi în ştiinţa elegantului sport. Pe principiul ”La Roma, ne purtăm ca romanii”, am împrumutat modelul italian de vizionare a unui mare Tur. Cât făceau profesioniştii vreo 6 pasuri, pedalam si noi pe 2-3 căţărări. Şi-i aşteptam pe cea mai importantă, unde era rost de spectacol şi de evadări din pluton. Am arborat cu mândrie steagurile României şi am ţinut să ne anunţăm prezenţa cu inscripţii pe asfalt. Acţiunea s-a repetat vreme de 5 zile. Cât profesioniştii băteau lejer 200 de kilometri într-o zi, băieţii atingeau 70 de kilometri. Comparaţia nu este menită să-i umilească pe băieţii curajoşi din România, ci să scoată în evidenţă duritatea acestui sport. Şi limitele la care ajung şi pe care le depăşesc cicliştii profesionişti. Subsemnata s-a pierdut pe drum, considerând, după două pasuri jumătate, că înnobilează mai bine zona finishului, ca simplu spectator şi încurajator, decât o bicicletă cu urme de sudoare. „Am simţi live bucuria victoriei” Proiectul din 2012 ”Fii suporter român la Giro” a reuşit. Am fost un grup divers, cu abilităţi fizice şi tehnice diferite şi de vârste variate. Băieţii încă mai discutau aprins despre spectacolul Giro, chiar şi când van-ul agenţiei trecea vama Nădlac, la două zile distanţă de finishul de la Milano. ”Deşi cunoscuţi pentru pasiunea lor pentru maşini, italienii m-au surprins prin numărul lor: am avut ocazia să pedalez alături de mii de ciclişti, de la copii la domni şi la doamne de vârsta bunicilor mei”, spune Florin Popescu, 28 de ani. Pe o bicicletă touring, a fost cel mai greu încercat din grup. Pentru Alin Bonta (48 de ani), participarea la Turul Italiei a fost asemănătoare unei vizite în Capela Sixtină pentru un pasionat de artă. Cuvintele lui! „ Când urci Passo Giau sau Alpe di Pampeago în chiar dimineaţa etapei şi munceşti în şa pe pante care ajung şi la 18%, parcă altfel îi priveşti pe rutieri. Am trecut prin Passo Pordoi cu bicicleta aşa cum trec pelerinii pe la Mecca şi i-am adus un omagiu marelui Coppi care are acolo un monument, am urcat “regina” căţărărilor italiene, Passo dello Stelvio, printre pereţi de zăpadă, am stat la un metru de cicliştii care se încălzeau pentru contratimpul de la Milano şi am simţit live la autocarul echipei Garmin bucuria victoriei lui Hesjedal”, spune Alin. Cum vezi pe viu un „Mare tur” Dacă-ţi doreşti o experienţă la un mare tur de ciclism ai două opţiuni: poţi apela la o agenţie specializată în organizarea unor astfel de velo-expediţii sau poţi încerca să călătoreşti pe cont propriu. Prin proiectul românesc „ Cycling Trips”, se organizează în 2013 velo-excursii la Giro D’Italia şi Tour de France. Găseşti detalii complete pe pagina aceasta: www.cyclingtrips.wordpress.com. Participanţii pot beneficia de transport, cazare cu mic dejun, ghid însoţitor ce va pedala alături de grup, asistenţă tehnică pe trasee şi de transportul bicicletelor. Dacă pleci pe cont propriu: - interesează-te din timp de pe site-ul oficial al Turului despre traseul urmat de profesionişti, orele estimate de trecere a acestora. - ţine cont că traficul auto în pasurile incluse în Tur este închis în ziua concursului. Există autobuze la baza căţărărilor pentru suporterii care nu urcă pe bicicletă, cu ultimul transport cu aproximativ 2-3 ore înaintea trecerii plutonului. - alocă-ţi 2 ore pe care să le petreci în locul unde aştepţi plutonul. Caravana publicitară trece cu aproximativ 40 de minute înaintea primilor rutieri. - cel mai bun loc pentru a vedea plutonul este pe o pantă abruptă, într-o curbă în ac de păr sau deasupra unei suite de serpentine. - nu uita steagul României şi flutură-l cu mândrie în faţa cameramanilor oficiali. Gasiti detalii despre excursia la Giro 2013 pe topicul dedicat: http://www.ciclism.ro/forums/index.php/topic/14278-velo-excursie-la-giro-ditalia-2013/?hl=%2Bgiro+%2Bd%26%2339%3Bitalia @Sebisascau : acum am vazut postul tau, nu mai verificasem de mult topicul asta. Nu fusesem la Plan de Corones deci oricum nu iti eram de mare ajutor ;-)
  14. MirceaO

    4 locuri (din 6) au fost rezervate. In alta ordine de idei, pentru cei interesati de catararile faimoase din Alpii Italieni sau Francezi va recomand urmatorul canal de youtube: http://www.youtube.com/user/1987mickey11/videos Sunt 53 de videoclipuri de aprox 1 ora fiecare. Reprezinta de fapt colectia de DVD-uri "Le Grande Salite del Ciclismo" scoasa acum ceva ani pe piata de Gazetta dello Sport. Davide Cassani prezinta in detaliu fiecare catarare in timp ce o pedaleaza alaturi de alti invitati speciali (profil, pante, moduri de abordare, harti etc...). De exemplu, Col D'Izoard si Col du Vars (doua catarari pe care le vom parcurge si noi la vara: http://www.youtube.com/watch?v=UhNEFDKmQP8