erich1934

Members
  • Content count

    188
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About erich1934

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 01/30/1981

Informații personale

  • Sexul
    Prefer să nu declar
  • Localitate
    Bucuresti/Calarasi

Metode de contact

  • Yahoo
    erich1934
  1. Atins 43 km/h pe plat in Bucuresti (Piata Muncii spre Dristor). Ma rog o fi si ceva vale dar acolo am avut io spatiu. 44x11 si inca mai aveam spatiu pana la 47km/h (90 rpm conform calculatorului lui Sheldon Brown) cu roti de 700mm (chiar daca nu chiar de cursiera). Cadenta a fost deci sub 90 ... Alt record .. personal : Am mentinut 36km/h timp de 1km (cu SPD-uri). De obicei abia tineam 30 km/h distanta asta. Abia astept sa imi iau si cursiera :).
  2. Eu merg pe alergare 3 zile pe saptamana (1 tura IOR = 3,2 km) + bicicleta (25 km/zi la serviciu + ture de weekend/seara). Refacerea organismului dupa alergare este mult mai dificila . Echivalez 3.2 km alergare usoara ( sub 10 km/h ) cu 18-20 km pe bicicleta (la 25-27 km/h). Desi teoretic numarul de calorii arse pe bicicleta este mai mare eu presupun ca efectul asupra metabolismului latent este mai mare la alergare. Pana acum a tinut .. mai ramane sa vad din octombrie/noiembrie ce fac dar cred ca cross-trainingul este cel mai eficient. De cand alerg am imbunatatit viteza medie cu 2-3 km/h si in acelasi timp bicicleta imi tine metabolismul activ in zilele cand nu pot alerga.
  3. Si cum a ramas cu traversarea ? Un mic Paris-Brest-Paris versiunea romaneasca? Mie mi-ar lua cam 7-8 zile (cam 120km pot face pe zi constant cu 23km/h ) deci nu prea pot veni dar ma gandesc deja la cum ar arata un "event" din asta organizat ca celebrul "Paris-Brest-Paris". E nevoie de ceva logistica totusi .. adica locuri unde sa dormi , sa mananci , sa faci un dus chiar daca sunt primitive ... Desi inca nu sunt suficient de usor incat sa merg pe biciclete de sosea (cursiere) as participa la un astfel de tur organizat chiar si cu hibridul din dotare. Caratul pungii pe ghidon si a rucsacului in spate nu ajuta deloc IMHO la distante mai mari (fie si pe cursiera unde pedalezi nu admiri peisajul). Se impune fie asistenta si genti de bicicleta (si atunci devine ciclo-turism ? :) ).
  4. Putin offtopic(nu sunt cauciucuri de sosea ci de trekking) : Oare conteaza greutatea ciclistului in ecuatia asta ? Mai exact : am mers cu roti de 700 x 42c CST Flat fighter(umflate la 5 atmosfere) aproximativ 3000 km fara nici o problema. Greutatea mea a variat intre 110kg si 128kg in perioada asta. Nu am stat sa ocolesc nimic (mai ales in 25 km pe zi pe care ii fac pana la serviciu si inapoi) si chiar am trecut prin denivelari destul de urate (gen gurile de canal din dreapta soselei) fara probleme mecanice.. Weekend-ul asta pentru ca tot am ajuns cu greutatea mai jos mi-am inlocuit anvelopele cu unele mai inguste (700x38 -Schwalbe Silento 2) pe care le aveam prin casa .. tot la 5 BAR. Obiectivul meu era sa imi imbunatatesc cadenta (sa tin 90-100 RPM in loc de 80-90) si viteza. Incerc sa folosesc calculatorul lui Sheldon Brown pentru cadenta ... Dupa doar 10 km in care am mers cu grija (ocolit gropi, denivelari , cioburi) am facut pana (prima mea pana din iunie anul trecut). Am scos un ciob infipt strategic in cauciuc. Acel ciob era groaznic de mic si sunt sigur ca nu ar fi afectat cauciucul meu obisnuit. Ambele tipuri de cauciucuri au (teoretic) Puncture Protection ... doar ca la Schwalbe efectiv nu prea a functionat .. in loc sa respinga ciobul respectiv a trecut pur si simplu prin cauciuc (l-am extras unde ramasese infipt). M-am gandit ca voi face ce fac si multi alti biciclisti : Pun un cauciuc super strong pe spate (700x42 trekking , 700x28 probabil cursiera) si unul mai light pe fata (700x35/38 trekking, 700x23 cursiera). Cam 90% din toate penele pe care le-am avut au fost la roata spate. Poate voi pierde 1-2km/h si ceva precizie pe ciclo-computer dar pentru mers prin oras merita.
  5. Ca de obicei se exagereaza. Am intrat pe topicul asta pentru ca ma gandesc la ce echipare sa imi pun pe viitoarea cursiera (dupa 7 ani de MTB/hibrid). Afirmatii de genul lant Ultegra 2000 km (poate e recomandat sa il schimbi sa nu iti deformezi caseta dar nu cred ca crapa la o utilizare normala) si 100 km cu echipare Shimano Sora ( eu am facut cu harbul de decathlon TT7 150 km intr-o zi si peste 8000 cu o echipare medie SRAM X4/Shimano Sis timp in care am schmbat lantul o data) sunt exagerari IMHO. Cred ca as merge pe o echipare Tiagra (avand in vedere ca va fi o bicicleta folosita doar in weekend si in afara localitatii - 3000 km/an) si probabil Ultegra doar la derailleur spate. Vorbesc de aici de utilizare in scop recreational/fitness :) nu racing.
  6. Ca sa rezumam (nu vreau sa mai deschid un nou topic). Presupunand ca nu sunt limite de buget asa mari (eu as pune limita la 800 RON ca la 1500 gasesc o cursiera low-end prin Decathlon). Din ce am mai citit pe internet e nevoie sa se schimbe (pe langa ghidon cu cel cu drop-uri): 1) manete schimbatoare si frane si cablurile aferente 2) Frane schimbate (cu cele cantilever de sosea) 3) Posibil caseta si derailleur - daca nu ai 3x8 pentru shiftere gen STI (destul de ieftine). http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=81861 4) Evident ghidolina si pipa Un link interesant : http://mikeshoup.com...bar-conversion/ M-am gandit la acest upgrade din cauza ca pe distante mari (gen Bucuresti-Amara cu vant din fata) e bine sa poti sa iti schimbi pozitia mainilor. De asemenea putin ajutor aerodinamic. Dar pentru ca 80% din timp rulez in oras si in trafic cred ca voi renunta (daca nu se poate pune un mic sistem de manete de frana pe ghidon in paralel cu cel de pe dropsuri). O alternativa interesanta si mai europeana pentru problema pozitiilor mainilor este ghidonul de trekking european. Permite mai multe pozitii si montarea la mai multe dracii pentru touring (gen GPS,harta , spray paralizant ... etc). Si asta fara probleme cu mutatul manetelor si celorlalte chestii. Oricum nu prea vad castig de viteza fantastic pentru conversia asta (chiar sunt curios ce se intampla dupa ce faci schimbarea) decat cu vant din fata. Practic bicicleta nu se va transforma in cursiera ..
  7. Foarte tare filmarea :). Ceva efect de vant turbat ar fi fost sugestiv pentru prima zi :).
  8. Eu am scos cica media pe Endomondo 16.6 km/h in prima zi si 18.7 km/h in a doua (cu optiunea de pause la oprire). Si eu nu aveam cursiera :). Surprinzator prima zi a fost mai grea adica 137km in 8h si 14 iar a doua zi 8h 11 - 153. Cand vad medii din astea de 31 km/h ma crucesc :). Am scos si eu in pluton viteza constanta de 25 km/h pana la Tandarei. Cand am luat-o inainte .. 22km/h era chiar bine :). Cu tot respectul prima zi nu a fost deloc pentru incepatori .. si nici a doua (desi mai usoara). Incepatorii nu prea merg cu heart-rate monitor si cursiere super-scumpe. Sa nu mai zic de energizante, vitamine si chestii din astea. Ex eu : propulsie pe baza de ciocolata ,portocale (10x LIDL) si Coca-Cola :) antrenament = mers la serviciu si inapoi 15-16 km pe zi. - incepator tipic cu burta :). A doua zi doar am luat un RedBull dupa dealurile mai grele (cand nu mai ajungeam la Stupina odata ..). Dar cred ca cei mai tari au fost cei care au terminat pe MTB-uri cu cauciucuri off road. Au fost destui. @thor66six Sunt curios cat de bine s-a descurcat tipul cu bicicleta aia orizontala pe vantul ala de sambata. Ca a doua zi probabil ca avea probleme cu pantele ...
  9. Ziua 1: vant din fata puternic (s-a mers destul de greu). Ziua 2 : dealuri si vant din fata (din fericire mai slab). Organizare mult mai buna ca in 2010.Punctele de realimientare chiar au fost salvatoare mai ales a doua zi (cand gps-ul mi-a indicat 153 km de la start din Amara). De data asta chiar am ajuns la mare (adica sa imi var picioarele in apa fie ea si maloasa la Navodari :) ) O tura de repetat .
  10. poze din viitor :). Poti sa imi spui si numerele de la loto de la extragerea de Duminica ? :)
  11. cica sa ma aberez si eu MTB : DHS pe plat (in oras intersectie mare in care am vrut sa prind verde ) 42 km/h pe cateye. Pe pante nu m-am dat cu fierul .. si pana sa testez cu componentele schimbate s-au indurat niste oameni si m-au lasat fara .. Bicicleta actuala (Decathlon Triban Trail 7) : abia ating 35km/h pe plat .. cred ca e de la "motor" in schimb la vale (nu in Bucuresti) am atins 56 km/h. Senzatia eram ca am 160km/h la masina(Logan ca sa nu fie discutii) .. rulam practic in spatele masinilor care coborau in frana de motor. Dahon Vitesse D7hg : Ating de obicei usor 38-39 km/h pe plat (roti super mici) dar la vale abia am atins 44 km/h. Cred ca la o vale suficient de lunga si abrupta va depasesc pe toti cu orice bicicleta ati avea greutatea mare conteaza :).
  12. A fost cineva la antrenamentul de marti ? Ca eu nici macar pana la birou nu m-am mai dus (work from home :) ). Sau s-a anulat din cauza vremii naspa ?
  13. salut Aici : http://cubicicletalamare.prosport.ro/noutati/ - cauta postul din 10 aprilie. Eu nu o sa vin pentru ca lucrez in ziua aia .. dar oricum pare interesant pentru cei cu biciclete de sosea ...
  14. Eh .. am mai postat eu faza cu vantul din fata :). Si ultima oara de la Harsova tin minte ca abia inaintam cu 16 km/h-17km/h din cauza vantului. Deci una bucata cap de pluton fortos te poate salva de 30% din efort :). Pentru mine e destul. Nu sunt chiar asa de ruginit :).
  15. M-am inscris si eu (si platit) chiar in prima zi. Am observat ca pe 17 aprilie(marti) o sa se faca un antrenament(Bucuresti-Urziceni-Bucuresti). Indicatie clara : biciclete de sosea si roti subtiri. Se mentine indicatia si pentru evenimentul in sine ? In 2010 viteza s-a mentinut super-mica iar in 2011 nu am participat .. si nu am chef sa ma prezint acolo cu una bucata hibrid cand toata lumea vine cu cursierele :). Se ofera cineva sa ma "traga" pana la mare in trena ? :)