greaper

Membru
  • Content Count

    757
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

69 Excellent

About greaper

  • Rank
    Member
  • Birthday February 11

Profile Fields

  • Localitate
    B
  • Biciclete
    City/Gravel/XC

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. greaper

    @TIONSERGIU si eu as putea fi interesat
  2. greaper

    @Mookyama te mai asteptam cu comanda?
  3. greaper

    Vine in comanda si @Lucianpim, in consecinta suntem 5. va rog ca sa imi fie mai usor sa imi faceti transferul de € in cont € ING, adica contul cu care voi plati De asemenea, va rog sa nu intarziati cu lista finala si daca aveti lista finala puteti sa ma contactati pe telefon 0723599707 sa va dau contul de €. Ps: 3 euro de caciula transportul
  4. greaper

    @Mookyama cel tarziu vineri, as vrea lista pana joi seara, cu tine am fi 4 …lista e inca deschisa…poate vine si al 5-lea in comanda
  5. greaper

    Seara buna, suntem 3 in aceasta comanda. Lista e inca deschisa...
  6. greaper

    Salut, mai e cineva interesat? @Mookyama ???? @MaC® a confirmat deja suntem 3 in consecinta asteptam si al 4-lea!
  7. greaper

    Mai sunt doritori?
  8. greaper

    Salut! As putea organiza o comanda pt Bucuresti sau pot sa ma alatur unei comenzi cu maruntisuri! E cineva interesat?
  9. @majikstone interesanta descrierea de sus! ce pot sa spun din experienta ultimelor 2,5 sezone cu un gravel este ca angrenajul FSA Omega subcompact 48/32 cu care a venit din fabrica si care are aproximativ 4-5000 km este “de cacao”. Ieri l-am schimbat cu un grx600 46/30 11s luat de la magazin din ro la incredibilul pret de 90€ + BBR60 la 85ron si deja dupa o tura scurta de aprox 50km pot spune ca e o diferenta sesizabila. Ura Shimano! de ce spun „de cacao” si „ura shimano”: - joc in bb, pe care il sesizam doar in sarcina uneori, greu observabil pe stand, dar simteam ca ceva e in neregula in pedala (recunosc ca nu am umblat niciodata la BB sa il desfac/curat/gresez - ce sa zic…obisnuit cu shimano care tine peste 10000 chiar si pressfit) - foaie mica-mijloc caseta 11s lantul atingea foaia mare - poftim?!?!, uneori era frustrant, nu gaseam raportul corect (am mai avut angrenaj 105 fc5800 50/34 in configuratie 2x11 si nu am avut niciodata problema asta) - dupa 4000km de mers pe uscat si tinut bicla in garaj inchis/izolat inauntrul BB-ului era foarte multa mizerie (totusi rulmentii erau fara probleme) - nu am vazut nici la mtb asta - sesizabil mai flexy decat grx600 care e mai usor (desi si grx600 e o fieratanie) - pret angrenaj+bb FSA 85+30€, shimano 90+17€…sunt la aproximativ acelasi pret noi si calitatea inclina spre shimano Cu angrenajul grx e alta poveste, mi se pare ca chainline-ul mai mare pozitioneaza mai bine foile in raport cu pinioanele (nu am masuratori care sa imi confirme asta, dar transmisia e mai silentioasa). Consider ca la nivel de hobby entuziast shimano este imbatabil la capitolul transmisii de cursiera/gravel, nu contest modelele highend ale altor productori. PS: grx600 46/30 11s cantareste 824g (omega avea 974g) pe cantarul meu si functioneaza ok-ish cu fd-r7000.
  10. @mosu cu plete Dada, la mavic e modelul 2022, ksyrium 30 Corectie: a se citi “investitia/cheltuiala….e prea mare” my bad Nu neg ca tehnologia de la mavic e superioara…aparent…pe hartie. dar asta se va traduce prin fiabilitate mai mare?
  11. greaper

    Orice cursiera…ideea e sa ti se potriveasca marimea cadrului. Majoritatea biclelor tin 120kg roti/cadru.
  12. Salut, vreau sa inlocuiesc niste fulcrum racing 7db care isi dau usor duhul (investitia in reconditionarea lor ar fi prea scumpa, probabil spre 100e cu tot cu manopera), asa ca ma gandesc sa le inlocuiesc. Rotile vor fi folosite de rider greu (90-95kg) cam 2000km cu 10-15k diferenta de nivel anual. Care din rotile de mai sus credeti ca sunt un pachet allround bun? Mentionez ca vreau sa fac cat mai putina munca de intretinere la ele, asta e si motivul pentru care fulcrumurile s-au dus relativ repede desi nu merg pe ploaie (sunt f sensibile si nu sunt genul care desface si curata casete si butuci regulat). aveti vreun sfat? Sa ma feresc de vreunul din seturile din titlu? Din experienta anterioara cu niste Axium-uri as spune ca au fost bulletproof fara intretinere vreo 4-5000km pe o bicla mai veche, deci as trage spre Mavic. mersi PS: un alt motiv pt care ma gandesc la roti noi e setup-ul tubeless pe care nu l-am incercat la Fulcrum, stiu ca se poate, dar nu mi-am batut capul
  13. greaper

    Salut, cineva interesat de o comanda?