greaper

Membru
  • Content Count

    727
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

68 Excellent

About greaper

  • Rank
    Member
  • Birthday February 11

Profile Fields

  • Localitate
    B
  • Biciclete
    Giant+Marin

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. greaper

    Salutare! Scriu acest post in calitate de sofer si fac apel la cei care citesc acest post, in caz ca il cunosc pe cel implicat in accident ( persoana care a fugit de la locul accidentului), sa ma contacteze, doar in acest fel va putea scapa de raspunderea penala in momentul in care va fi identificat. Azi noapte 14.10.2020, in Bucuresti, la aprox ora 23 circulam din directia Traian spre Eminescu si la traversarea bdului Mosilor pe culorea verde am lovit in plin un biciclist pe la vreo 20-25 ani, slab, cam 180cm inaltime, barbison si par cret lung prins in coada care era pe o cursiera alba de aluminiu care traversa intersectia pe rosu pe bdul Mosilor. Mentionez ca nu avea casca, vesta, lumini. Am oprit si impreuna cu martorii de fata am vrut sa ii acordam primul ajutor, respectiv sa mergem la spital sau sa chem ambulata. Dupa ce am schimbat cateva cuvinte, acesta si-a revenit si a fugit de la fata locului. Am sunat la 112, am vb cu ambulanta si politia si la ora 23:30 am declarat accidentul la politia rutiera Udristei cu toate detaliile si cu numele si datele de contact ale martorilor. Astazi fac plangere penala celui care a fugit de la locul accidentului, politistii mi-au zis ca sunt suficiente camere in intersectie si ca sunt sanse reale ca cel care a fugit sa fie identificat. Cu speranta ca aceasta situatie se poate rezolva amiabil si ca cel lovit nu are vreo trauma care sa ii puna viata sau vreo parte a corpului in pericol; nu ezitati sa ma contactati daca cunoasteti aceasta speta, nu doresc sa fac rau nimanui, dar nu pot accepta ca vinovatul sa fuga de la locul accidentului. Macar sa stiu ca este in regula si ca nu face vreo complicatie cu exitus in timpul 2. Multumesc!
  2. greaper

    @teoskorpio28 salut, mai esti interesat de comanda
  3. greaper

    @Studio54 s-a dat comanda?
  4. greaper

    @IonutA “ai picioare”, nu gluma. Ai niste “stats”
  5. greaper

    Aaaaa si sugestia nr 2: daca vrei sa cheltui 3000€ si sa fii “trail oriented” si nu XC marathon: YT IZZO COMP
  6. greaper

    un raspuns foarte cuprinzator cu care sunt 100% de acord. As mai adauga ca bascula iti salveaza fundul si spatele cand vrei sa pedalezi in forta dim sa pe macadam, foretier, poteca aparent batatorita, dar macinata de mici imperfectiuni, damburi, radacini. Aici un HT te toaca lent si sigur, indiferent ce anvelopa ai in zona 2.0-2.6. daca esti pregatit mental sa cheltui 2500€...mai pune ceva si ia-ti un Canyon Lux CF SL 6.0. Pentru XC e o bicla f f buna. Am avut placerea sa ma dau cu un Lux 8.0 si pot sa spun ca e, pur si simplu, o “arma” f reusita.
  7. greaper

    Am folosit camere race si supersonic de la continental pentru ca erau cele mai accesibile in urma cu 10-15 ani, anul trecut am folosit ultima data o camera supersonic pe cursiera. Experienta mea e bunicica cu cele race, f f proasta cu cele supersonic. Cele supersonic mi se par extrem de fragile si nu tin aer, nu am gasit una care sa se abata de la aceasta regula, am folosit de 26, 28 si 29. Anul trecut de fiecare data inainte de tura umflam la 80-90 psi (in functie de traseu) si peste 1-2 zile era la 50-60...Pe 26er hardtail cu camere supersonic si anvelope conti protection am avut nenumarate pene si gradual le-am eliminat din uz. La 29er hardtail care a fost mult timp “my go to bike”, la fel, umflam la ele de imi iesea pe nas. concluzia mea e ca nu merita economia de 40g/roata cursiera si 100g/roata mtb pentru fiabilitate atat de mica (aici ma refer in primul rand la supersonic). Eu nu inteleg utilitatea unei camere de 60g de cursiera pentru dat in regim amator. Dar fiecare cu gargaunii lui pana la urma. O singura camera usurica m-a impresionat placut, un model de la Vittoria (era si f accesibil pe la 4,9€)...nu mai tin minte daca lite sau ultralite care avea cam 85g modelul 25/28x622. Tineau incredibil de bine aerul si am avut 1 pana in 5-6000km.
  8. salut, am maltratat manete slx si xt cu schimbatoare slx si xt multi ani...inclusiv unele cazaturi si lovituri, mergeau impecabil ca in prima zi dupa o reglare corecta. Cel mai probabil cablul nu mai functioneaza normal. Mergi la bikexpert sa te rezolve. Si consider ca ar trebui batut obrazul pt ca o bicla luata din magazin ar trebui verificata si reglata beton.
  9. greaper

    @vladoiu dada suntem 3, poate mai vrea cineva
  10. greaper

    Suntem deja 2, mai asteptam doritori!
  11. greaper

    Salut, caut 1-2 parteneri din Bucuresti pentru o comanda aici, pentru a imparti costurile de transport. Am cateva maruntisuri de luat. Lasati va rog un PM.
  12. greaper

    @vladoiu as fi interesat daca ne strangem 4-5, eu am cateva maruntisuri
  13. greaper

    @HotDawwg Pe scurt: xc 500 in varinata 29” cu Eagle GX 12s, Reba, Roti Duroc 30, frane Level T e o configuratie f f echilibrata si cam tot ce ar putea avea nevoie un amator In Anul de grantie 2020, raport calitate pret peste Trail 1. dar nu uita...la 175...L s-ar putea sa fie mare, cauta un M ps: recomandarea mea e tot Xc 050 ltd Cadru M...;)
  14. greaper

    Ps3: pfiu...”dimpotriva”
  15. greaper

    @HotDawwg dpmdv cadrul cannondale trail este mai invechit (e cadrul lor entry-level): are standard qr la roata spate si nu thru axle, dar arata mai bine ca are routare interna cabluri...acum pt incepator qr vs thru axle nu inseamna nimic, dar aspectul mai curat la cannondale e mai atragator eu iti recomand cu incredere bicla xc050 ltd marime M (cadrul e mai “future proofl”) 3800 ron, e comparabila cu dotari ca trail 2 din 2020 dar care vad ca este 5800 ron...nu cred ca se justifica diferenta, din potriva. Rotile sunringle duroc 30 sunt decente si moderne. PS: nu lucrez la decathlon. repet: nu recomand neaparat eagle...NX 11s e suficient (chiar recomandat) si ambele sunt peste deore cred eu (cel putin deore 10s) REBA e o furca superioara Judy (materiale mai usoare, mai rigida, cartus aer mai performant), dar la nivel de incepator tu nu vei folosi prea curand o REBA la maxim. In schimb Judy-ul are tot cartus pe aer “similar” Reba si va putea fi setata pt greutatea ta si isi va face treaba. PS2: cadrul trail mie mi se pare mai touring decat XC dpdv al geometriei