Odden

Members
  • Content count

    882
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Odden last won the day on July 17 2011

Odden had the most liked content!

Community Reputation

907 Excellent

1 Follower

About Odden

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 08/08/1986

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    Canyon Ultimate F8
  • Localitate
    Bucuresti

Metode de contact

  • Yahoo
    ciprianbitica@yahoo.com

Recent Profile Visitors

4,624 profile views
  1. Eu am doua cursiere. Una a mea, cu Sram Force și una a soției cu Tiagra. Înafara de zgomot mai mare, nu prea simt diferente majore la schimbare intre cele doua. Poate cursa manetei sa fie mai scurta la Sram. Reglate bine, schimbătoarele Tiagra sunt mai mult decât satisfăcătoare. Deci 105 nu poate să fie mai jos.
  2. Upgrade este și 5701. De ce neapărat 5800 sau alte bălării pe 11 randuri. Nu cred că are nevoie de 2x11. 3x10 este perfect pentru a face ture de placere. Nu toți se axeaza pe antrenament sau performanta. Mai sunt și cei care se dau de placere. Diferente o sa simți de la Sora la 105. Și la schimbarea vitezelor și la fiabilitate. Greutatea in minus nu cred că o s-o simți. Ai totuși grija la angrenaj, să se potriveasca. Eu as lua și schimbător cu patina mai lunga să pot pune pinioane mai mari. 30-32 sunt de mare ajutor pe urcări. Daca vrei un upgrade total, scăpa de bicicleta cu totul. Pune rotile originale și scăpa de ea. Apoi, cu banii de pe ea și cu ce vrei sa dai pe grup, te orientezi către ceva SH. Încerci să o iei fara roti, că îți rămân Mavic-urile. O sa vezi atunci un upgrade total.
  3. E buna foaia. TA fac produse bune, peste media de la Shimano. Da-le totuși un mail sa te asiguri că are 39 de dinți și 110bcd. Sa nu fie greșeală de publicare. Apoi, dacă îți convine prețul, evident mult mai mare decât ultegra, go for it.
  4. Caută și pe Bike-discount.de Bike-components.de Rose.de Găsești și alte site-uri din Europa pe care dau comenzi colegi de aici de pe forum. Ai grija la BCD, să fie la fel că la foaia veche, iar ce a zis colegul mai sus este critic. Dacă ai 5 șuruburi acum și iei foaie cu 4 șuruburi, o iei fix degeaba.
  5. Video Poți schimba foile și fără să dai pedalierului jos. Eu am stricat două șuruburi FSA pt că nu aveam cheie torx și m-am încăpățânat să folosesc inbus. Șuruburile se desfac pe partea exterioara, ținând contra pe interior. Mai exact, pe exterior este șurub iar pe interior o piuliță. Poți face operațiunea acasă, nu e mare inginerie.
  6. Mulțumesc.
  7. Ok, am înțeles. Deducție. Totuși, pe PF30 (fabricate si de SRAM, FSA,...)poți monta mai multe angrenaje cu același diametru al axului. Explica-mi te rog ceva ce ai spus mai sus și nu înțeleg. Cum folosești un angrenaj cu ax de 24mm și un BB PF30 fără adaptor. Încearcă tot așa, cu poza, că mă prind mai bine.
  8. Omul a spus că are pressfit (probabil PF30) iar noul angrenaj este pe hollow2. Nu a menționat de Shimano. Deci, dacă acum este pe pressfit, are ax de 30mm. Dacă cumpăra angrenaj cu BB hollow2 o să aibă ax de 24mm. Deci o să aibă nevoie de adaptor că să folosească noul angrenaj cu vechiul BB.
  9. Adică un angrenaj GXP sau Hollowtech2 merge pe BB30? Că asta reiese din ce spui. Axul pedalierului, care leagă bratele, este la sosea de 24mm sau de 30mm. Dacă angrenajul tau actual este pe BB30, adică cu diametrul axului de 30mm, nu o să meargă niciodată pe un BB cu diametrul interior de 24mm (Hollow, GXP,...) Dacă axul tau este de 24mm, merge pe BB30 cu ajutorul unui adaptor care reduce diametrul de la 30mm la 24mm. http://www.parktool.com/blog/repair-help/bottom-bracket-standards-1#article-section-4
  10. Daca scria el articolul, ciclistii erau fara casca si evitau masina cu bunny hop... Faptul ca acea casca s-a facut bucati este o dovada CLARA ca a preluat o parte din energia produsa de impact. Daca nu exista casca, acea energie era preluata de cap. Ca asta insemna moartea pe loc sau nu, nu o sa stim niciodata. Ca a ajutat sau nu, iarasi, nu o sa stim niciodata. Dar sa spunem ca a purtat degeaba casca...
  11. Deci problema este că ne luăm după imagine și nu după nivelul maxim de protecție. Repet, de ce nu mergi in costum de MotoGP cu casca aferentă? Se pare că este nivelul maxim de protecție la impact in momentul de fata. Cu toată stima, ești absurd. Acum și bazonul a fost inventat aiurea?
  12. Mulțumesc pentru corecție. Nu am știut.
  13. Sper că nu-mi interpretarăți greșit ușoara ironie. Zisăi să evidențiez că fiecare disciplină are un nivel de protecție iar gradul acesteia este dat de riscul la care este expus sportivul. Mă gândesc că niște unii au făcut ceva calcule când le-au introdus. Recapitulai și eu, nu dădui cu paru'.
  14. Just pick one and go ride... Scrima. Ai casca? Ai. Doar ca are rost de aparatoare. Totusi, a fost gandita sa ofere o protectie pentru acel sport. Hokei. Doua tipuri de casti, gandite special. Una de jucator de camp iar alta de portar. Fiecare gandita special pentru situatiile cu care jucatorul se confrunta. La ciclismul de sosea, castile sunt facute sa fie usoare si sa reziste la un impact in caz de cazatura. Deoarece, 95% (parere personala) din lovituri sunt provocate de cazaturi. Cand cazi, nu te duci ca berbecul, cu capul inainte, iar cazatura este amortizata de maini si corp, capul suportand restul socului cu ajutorul castii. Situatiile in care te saluta o masina sunt destul de rare. Pentru ca ciclismul de sosea nu inseamna sa mergi preponderent prin oras. Ala este commuting. Si daca tot am ajuns aici: Commuting. Casca este aproape plina. Are doua gaurele de ventilatie, daca le are si pe alea, si este mai voluminoasa. Ofera o protectie mai mare pentru ca pericolele sunt mai multe si diverse. La MTB (Cross-Country) Casca are gauri de ventilatie mai mici decat cele se sosea. Semn ca exista mai multa spuma care sa preia din socuri. Pentru ca pericolele sunt mai mari decat la sosea. Aici daca ai cazut, chiar si lateral, terenul nu este plat. Ai un damb, o piatra, o farama de ghinion... AM. Castile au acea prelungire care protejeaza lobul occipital si chiar cerebelul. Apare mai multa coborare decat la XC si implicit eventualele cazaturi sunt mai grave. Downhill. Aici ai nevoie de un calendar crestin-ortodox din care sa inveti toti sfintii. In functie de data din an in care te dai, te rogi la sfantul zilei respective, pui o casca full-face, o protectie pentru gat (neck brace), ceva pentru coloana, tibiere, cotiere, pupi icoana cu Arsenie Boca si iti dai drumul. Ori la vale, ori pe tine. Nu pot sa cred ca cineva sustine ca la ciclismul de sosea trebuie purtata o casca full. Pai atunci intreb si eu. De ce nu va imbracati ca la F1 sau MotoGP, cu costume de piele si insertii? Pacat...