temujyn80

Membru
  • Content count

    65
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About temujyn80

  • Rank
    Advanced Member

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    Univega Alpina HT 550
  • Localitate
    Targu Mures
  1. Salut tuturor. Am nevoie de cateva sfaturi in alegerea unei sei pentru ca pana acum am incercat vreo 5. In prezent folosesc saua asta ( http://www.outdoorgearlab.com/Bike-Saddle-Reviews/WTB-Pure-V) atat pe cursiera, cat si pe mountainbike si sunt relativ multumit de ea. Acuz totusi o presiune dupa ture mai lungi in zonele sensibile. Noua șa vreau sa o folosesc in principal pentru cursiera si la ture destul de lungi, adica 100 km si peste. Am urmatoarele variante: http://www.marosbike.ro/sei/sa-wtb-devo-pro-c.html http://saua.ro/sa/sa-bicicleta-sqlab-611/ http://saua.ro/sa/sa-bicicleta-sqlab-611-active-crmo-mtb-2/ Scopul meu nu este doar confortul, dar si evitarea in timp a aparitiei vreunei probleme medicale din cauza presiunii in zonele sensibile. In alta ordine de idei, stie cineva mai multe despre seile SQLab? Oare sunt atat de bune sau este doar marketing? Sunt deschis si la alte sugestii. Multumesc. PS: In cazul in care va intrebati care este distanta mea intre oasele sezutului, aceasta este de 11,5 cm, dar iau in considerare si o eroare la masurare, asa ca poate fi si de 12 cm.
  2. Nu am comandat-o inca, dar eu as merge pe marimea L Eu le-am trimis si un e-mai si mi-au spus ca imi recomanda L. Tot asa e si la mine. Imi dadea marimea M pentru ca am inseam 86.
  3. Da, si mie imi place la nebunie! Amandoua au cadru de otel. Dar cred ca e mai de calitate cadrul de la Kona. Mersi frumos! O sa ma interesez.
  4. I Initial am vrut sa o cumpar de bike expert din tara, singurul care se pare ca importa biciclete Kona, dar mi-au spus ca nu aduc modelul respectiv. Acum caut din afara, dar as prefera din Europa pentru ca sunt sanse mai mici sa se intample ceva pe timpul transportului. Totusi, in Europa e mai scumpa decat in SUA (1800 de euro vs 2000 USD), ceea ce nu prea ma incanta. Asa ca inca nu m-am hotarat cum o sa fac, mai ales ca nu o pot proba. Parca nu prea imi vine sa risc la banii astia si ma gandesc sa raman la penultima alegere, adica la asta: http://www.poison-bikes.de/shopart/9915000807/Rennraeder/Rennraeder-mit-Stahlrahmen/Arsen-Shimano-105.html?&d=1 Totusi Kona Kapu are si geometria pe care o caut si cadrul si echiparea. Si i se poate monta si portbagaj daca vreau sa fac o tura mai lunga decat o zi. Uite aici niste site-uri care o comercializeaza: http://bicyclespleasanton.com/product/kona-kapu-218331-1.htm http://www.biker-boarder.de/shopware/Kona-2015-Kapu-2015-Blood-Red-White-Black-Rennrad_detail_68372_309.html
  5. Salut. Am hotarat in cele din urma dupa indelungi cautari sa cumpar bicicleta asta http://www.konaworld.com/kapu.cfm Din pacate nu se aduce in Romania asa ca va trebui sa o comand din afara. Singura problema ar fi ca nu reusesc sa-mi determin marimea exacta. Conform tabelului pus la dispozitie de producator (se gaseste tot la campul geometrie, dar este un tab separat) daca iau in calcul inaltimea, e buna marimea 56. In schimb, conform inseam-ului, am nevoie de marimea 61. Daca le luam in cosiderare cumulat, probabil ca ar fi potrivita marimea 58. Totusi conform specificatiilor geometrice ale bicicletei si comparand cu alte biciclete pe care le-am luat in calcul pana la acest moment, ar fi buna marimea 56. Voi ce parere aveti? Am 181 cm inaltime si 86 cm inseam (imbracat cu pantalonii de ciclism).
  6. Ai avut dreptate. Butucii sunt mavik aksium, la fel ca si jantele.
  7. Inseamna ca gresesc. O sa ma interesez mai exact
  8. Pentru ambele variante de roti e vorba de butuci Novatec Road light
  9. Am 77 kg, deci cred ca ma incadrez pentru aksium. Multumesc mult pentru raspunsul promt!
  10. Salut! Voi ce varianta de roti ati alege dintre cele de mai jos pentru cursiera? jante Mavic Aksium cu cauciucuri Mavic Aksion sau jante Mavic CXP SL-22 cu cauciuciru Continental Ultra Sport. Iar despre butucii Novatec Road light ce parere aveti? Mersi.
  11. Uite pe aici cate ceva. http://www.norco.com/bikes/road/adventure/search-steel/search-s1/ http://www.norco.com/bikes/road/adventure/search-steel/search-s3/ http://www.norco.com/bikes/road/adventure/search-steel/search-s2/
  12. Apropo de confort. Dupa cum spunea Trevizes intr-un post anterior, citez: "confort = un head tube mai lung si un top tube mai scurt. (luate impreuna, nu separat!) Uneori dorinta de "confort" este asociata cu ideea unor ture lungi. Nu punem semn de echivalenta. Pentru ture lungi e nevoie ca bicicleta sa fie mai stabila. Mai stabila inseamna adica un wheelbase mai lung si o transmisie directie mai eficienta (un unghi al furcii mai mare, head tube angle)" Totusi, daca comparam canyon-ul cu poison-ul observam ca ultima are un weelbase mai lung. In schimb head tub-ul si top tube-ul sunt mai orientate spre anduranta la canyon. Insa daca la Poison se monteaza distantiere de 4 cm pentru furca, (exista optiunea asta), in loc de 2 cm cat e prevazut initial, se mai castiga 2 cm si aproape se agaleaza lungimea head-tube-ului de la Canyon. Mai ramane doar top-tube-ul la care nu ai ce sa-i faci, in afara de reglajul seii si a lungimii pipei. In aceste conditii, nu credeti ca se poate obtine o geometrie mai spre endurance?
  13. Ai avut dreptate. I-am intrebat si transportul costa 100 de euro. Aici ai dreptate! Si eu tot asta caut, dar pana la urma otelul ca material iti ofera un confort mai bun. Poate totusi cu asta compenseasa in detrimentul pozitiei mai bune de la canyon sau de la specialized. Sau poate ma insel!
  14. Ma hotarasem asupra bicicletei de la Canyon, dar apoi am vazut ca intro-o discutie pe forum cineva a postat un linlk cu bicicleta de la Poison si mi-a acaparat atentia. Apoi am inceput sa citesc despre cursierele din otel si despre diferenta dintre otel si aluminiu. Si am inceput sa inclin catre otel. Apoi am citit si despre cei de la Tange si hotararea incepe sa mi se intareasca. In legatura cu greutatea, ma gandeam ca furca si cadrul sa fi avut impreuna aprox. 2500 gr. Am facut calculul plecand de la greutatea declarata a celor doua biciclete: Canyon (8.2 kg), iar cea de la Poison (9 kg). Astfel la o echipare aproape identica diferenta ar fi data de cadru si ea ar fi de 800 gr. (asta daca greutatea declarata este cea corecta). Dar din specificatiile cu privire la greutatea cumulata a cadrelor si a furcilor, diferenta este mai mare (de 1166 gr.) din moment ce Canyon-ul are 1700, iar Poison 2866. Oricum nu mi se pare mare lucru, din moment ce nu sunt obsedat de greutatea foarte scazuta a bicicletei pentru ca nu fac performanta, situatie in care un kg in plus, nu e nici o tragedie. Sau nu? :):) PS: Ce are Canyon-ul mai bun, aspect pe care eu il considere mai importat decat alte diferente de echipare dintre ele, este raportul vitezelor (50/34 cu 11/32; fata de 50/34 cu 11/28)
  15. Le-am scris un e-mail celor de la Poison si i-am intrebat despre greutatea cadrului, a furcii si totodata daca este un cadrul CR-MO. La ultima intrebare nu mi-au raspuns, insa cu privire la greutate, au zis ca furca are 850 gr, iar cadrul 2016 gr. Nu pare cam mult? O fi de calitate cadrul? Producatorul cadrului (Tange) este renumit la nivel mondial, dar tot mi se pare cam greu in comparatie cu cadrele altor producatori (ex. Reynolds, Surly sau cele italiene). Voi ce parere aveti?