killer_fan

Membru
  • Content Count

    523
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

killer_fan last won the day on May 2

killer_fan had the most liked content!

Community Reputation

134 Excellent

1 Follower

About killer_fan

  • Rank
    Member
  • Birthday 02/27/1990

Profile Fields

  • Localitate
    Ploiesti
  • Biciclete
    29er
  • Ocupaţie
    student

Recent Profile Visitors

3,549 profile views
  1. killer_fan

    Scuze, Nu sunt la curent. A fost ceva concurs sambata? Ca ieri pe la 10 si ceva tot coborau ciclisti cu rucsaci si numere pe bicla spre Vidraru.
  2. killer_fan

    Ieri fusei si eu, singurel, asa ca n-a avut cine sa imi pozeze spatele.
  3. killer_fan

    Si blocurile construite de Ceasca din taxele si impozitele alor tai au fost Tot cu japca. Pentru Ca ei stateau bine mersi la casa, dar dandu-le blocuri, i-a indemnat sa isi cumpere lucruri inutile cum ar fi: mobila, aragaz, frigider. Ai foarte mare dreptate. Bagand apa curenta ti-au inoculat ideea ca ar fi bine sa te speli mai des pe maini si sa tragi apa de fiecare data cand mergi la buda.
  4. killer_fan

    Se aplica 50% moca la bicicleta? In ideea in care studentul isi ia si bicla in scopul schimbului cat mai fructuos.
  5. killer_fan

    ceva ca sa va mai luati gandul de la vremea ploioasa. Pentru ambele tabere.
  6. killer_fan

    Am urmarit tabelul tau din pagina anterioara. Suma finala nu e de speriat. 15 sau 22.5 lei nu rup buzunarul, adunat pretului de bilet. Pentru o tura mie mi se pare rentabil. Nu ma face sa renunt pe viitor dar nici nu ma gandesc sa fac asta in fiecare zi. Concret, ma duc la Brasov pentru a ma intoarce in Ploiesti prin Intorsura Buzaului, Siriu, Calvini samd. Trenul e cea mai ieftina si comoda cale. Cel de 4.44 ma avantaja, orele de dimineata avand trafic auto redus. Anunt ce branza am facut. Momentan vad ca se suceste vremea.
  7. killer_fan

    Va multumesc. Ramane 3001 din motivele enumerate mai sus.
  8. killer_fan

    Multumesc pentru lamuriri @Traveller Vreau sa ajung la Brasov. Cred ca aleg varianta lui Traveller, e mai civilizata. Desi pun pariu ca vagonul de biciclete va fi deja plin cu mtb-uri de la Bucuresti. Vad eu.
  9. killer_fan

    Si vacantele in afara granitelor reprezinta exact acelasi lucru: Pentru ca check-in si pentru ca poze pe timeline, dupa 7,8,9 ore pe drum. Sec! Personal m-am simtit bine in Eforie Nord: plaja cacalau, curata ca au aparut pubelele, desi nu toti au invatat sa le foloseasca, nu am auzit manele. Pensiunea a fost decenta, nu am cautat lux, gazda la fel, a stiut sa isi faca treaba. Am ajuns in 3 ore si m-am intors la fel, un timp rezonabil cu 2 copii ce abia invata rabdarea. Pozele si amintirile le-am pastrat pentru mine, ca de asta am fost. Daaar, o fi fost asa pentru ca majoritatea a fost peste granite, lasandu-mi mie o mare bucata de mare de care sa ma bucur. Sac! Gratuitatea populista nu duce nicaieri. Pe cine sa educi ca e mai bine sa se inghesuie in tren, fara AC, doar ca e gratis? Fii serios ca nici tu nu ai accepta asta. Ori ai renunta ori ai cauta alternativa, care este din tabla si sta in fata blocului. O gratuitate si-ar avea rostul pentru a promova un serviciu nou. "Hei tineret, am investit nspe mii de milioane de euroi in trenuri si garnituri. Acum locomotivele nu se mai opresc in camp, circula cu o viteza mare, garniturile au AC si bar (eventual). Trenurile vin si pleaca conform orarului. Uite, pentru voi, bagam gratuit cateva luni, ca sa vedeti cum merge treaba. Si cand treceti pe langa carnatul de masini de pe Valea Prahovei, faceti cu mana din confortul unui vagon din secolul 21 si cand ajungeti acasa le povestiti ca e mai bine sa renunte la masini." Tadaaaam! Fantezii...
  10. killer_fan

    Poate ma lamureste cineva, va rog. Vreau sa plec duminica, cu bicicleta, spre Brasov cu trenul Regio de la 4:44. Pe mersul trenurilor nu are vreo pictograma ca ar avea vagon de biciclete. Pe net am gasit 2 informatii contradictorii: 1.ca la trenurile Regio fara vagon de bicle nu se elibereaza bilet si deci nu se poate circula cu bicla nedemontabila, citita pe site-ul Cfr; cealalta zice pe dos, citita pe un site. Vreau sa ma duc fara probleme si sa nu imi incep dimineata cu certuri/nervi. Am mai folosit trenul asta, in acelasi scop, ultima oara acum 3 ani, cand eram mai multi. Avea 2-3 vagoane si biclele le-am stivuit la ultima usa. Acum voi fi singur. Voi cum ati mai procedat?
  11. killer_fan

    Ia uite, cu atat mai bine pt buzunarul lui.
  12. killer_fan

    Daca acest cadru ti se pare tie ca este ceea ce trebuie, adica iti vine foarte bine si nu iti da dureri de spate/genunchi, ideea de upgrade pare una buna. Contruiesti in jurul cadrului. Carbonul nu imbatraneste, precum AL, deci te poti baza pe el multa vreme. La upgrade-ul tau catre 11sp lipsesc din calcul rotile compatibile. Fie noi, fie SH (mai degraba), or sa te usureze de ceva bani (estimez 1500-2000). Adunat cu costul grupului, o sa ajungi la pretul unei cursiere SH, asa cum s-a scris mai sus, cu specificatiile pe care le vrei acum, insa cu o uzura medie si cu roti mai slabe decat ce ti-ai lua acum (probabil stock). Varianta 3: renunti la ideea de 11 sp, pentru ca pinion de 34 gasesti si pe 9 si pe 10 viteze. Eu am numarat 10 pinioane in poza rotii tale (nu ma insel nu?). In felul asta nu ar trebui sa mai schimbi asa de multe din prima, cu un cost asa ridicat. Pana mai aduni cateva mii de km sub sa si iti dai seama ce anume vrei pe viitor. Legat de trusa de scule, as zice pas. 18 chei la 180 de lei inseamna 10 lei pe cheie. La prima utilizare, in functie de cat de intepenite sunt anumite suruburi pe bicla, s-ar putea ca imbusurile sa se rotunjeasca si cheile sa se caste. O cheie de pinioane este 40 lei, una de monobloc tot pe acolo, din start 2 chei, cat jumate din trusa aia. Conditii insa: alegerea pe care o faci, oricare ar fi ea, trebuie sa te faca sa calaresti bicicleta cat mai des, cat mai departe, cat mai repde si cat mai fericit.
  13. killer_fan

    Salut @dupre. Gand la gand, ca zilele astea am tot cautat roti second pentru upgrade. Lista mea e la fel ca ta, din ce am gasit pe dirtbike/olx, bugetul la fel. O sa impartasesc ce am gasit pe forumurile straine, poate te ajuta. - Fulcrum ar fi fratele mai prost al lui Campagnolo. Din comparatia celor 2 mereu a iesit invingator Campa - Mavic Ksyrium Elite ar avea probleme ba cu jantele (crapa - cauta Ksyrium Crack), ba cu o anumita bucsa de teflon din butuc spate (cauta Mavic Nylon Bushing)... in fine, au un pret super atractiv, o greutate si mai atractiva pentru aluminiu, dar cand vad atata lume nemultumita, ma mai gandesc daca vreau sa ma risc. - mai sunt si Comic Elite, dar la greutatea lor nu prea vad rostul upgrade-ului. Doar ca arata fancy, mai aero asa. - singurul invingator din lista ta (si a noastra pot sa spun) a iesit Campagnolo Zonda, cu butuci pe bile (a la Shimano) si modelul ala smecher de spite G3. Din toate cautarie Zonda vs. Modelele din lista, mereu iesea Zonda invingator. - de Neutron nu am cautat/nu stiu nimic. In final am ajuns varianta lu PVN10, raman pe ce am acum pana intra in pamant. Si apoi ma uit spre ceva pe care sa mi le contruiesc singur (ca doar stiu). Butuci super usori am gasit pe marosbike, mai ramane sa ma orientez la jante. Spor.
  14. killer_fan

    Afirmativ. Drumul pana la Dichiu este curat, circulabil pe 2 benzi. Doar praf si nisip pe sosea, prin anumite curbe, deci recomand precautie la coborare. Sa ai pofta si spor la drum!
  15. killer_fan

    Hai, daca tot e in spiritul muntelui, sa bag si eu ceva de la tura de luni 29. Incercam sa ajung la Piatra Arsa... ...Insa lama tractorului nu a ajuns pana acolo. Oricum, a fost extraordinar de frumos (si de frig la coborare). Recomand De suparare ca nu am ajuns pana la Piatra, m-am intors prin Pucioasa si am bagat un Sultan.