- Localitate
- Bucureşti
Propun să ne lăsăm un pic imaginaţia să zburde pe tema asta.
Prin afară (mai ales în state) subiectul se discută deja cu aplicaţii practice:
http://forums.mtbr.com/650b-27-5/my-list-650b-compatible-26ers-376656-44.html#post10186146
http://forums.mtbr.com/650b-27-5/santa-cruz-blur-lt2-conversion-twist-844373.html
http://forums.mtbr.com/650b-27-5/need-help-full-conversion-just-650b-f-26-rear-stumpy-fsr-evo-844888.html
http://forums.mtbr.com/650b-27-5/giant-xtc-2010-650b-conversion-823196.html
Mă bate gandul să încerc şi eu într-un viitor (nu prea apropiat însă, datorită disponibilităţii scăzute a roţilor, anvelopelor şi camerelor de la noi de pe piaţă; nici pe afară nu-s prea multe, iar preţurile sunt sus).
Cum văd problema eu, ca amator (plec de la un MTB hardtail 26” cu anvelope 2.0).
Practic trecând de la roata de 559 mm la cea de 584 mm diametru, avem:
- expansiunea roţii faţă înspre coroana furcii cu 12,5 mm
- expansiunea roţii spate înspre BB cu 12,5 mm
- înălţarea BB (şi a bicicletei) cu 12,5 mm
Valorile sunt valabile pentru cazul în care se înlocuiesc anvelopele de 26” cu unele de 27.5” cu acelaşi balon real (dacă e posibil),
Dacă nu e posibil, se poate avea în vedere montarea de anvelope 27.5” cu balon inferior (1.75 – 1.9).
Am putea să scriem aici ce cadre şi furci sunt compatibile cu această conversie, spre ştiinţa celorlalţi colegi biciclişti.
Posibile aplicaţii utile :
- ture off-road uscat şi rapid
- ture mixte (asfalt-drumuri de ţară)
- pentru cei care din diverse constrângeri, au o singură bicicletă MTB 26er si o folosesc inclusiv la mers în oraş sau doar la şosea - caz in care se pot pune anvelope şi cu balon de 1.5
Prin afară (mai ales în state) subiectul se discută deja cu aplicaţii practice:
http://forums.mtbr.com/650b-27-5/my-list-650b-compatible-26ers-376656-44.html#post10186146
http://forums.mtbr.com/650b-27-5/santa-cruz-blur-lt2-conversion-twist-844373.html
http://forums.mtbr.com/650b-27-5/need-help-full-conversion-just-650b-f-26-rear-stumpy-fsr-evo-844888.html
http://forums.mtbr.com/650b-27-5/giant-xtc-2010-650b-conversion-823196.html
Mă bate gandul să încerc şi eu într-un viitor (nu prea apropiat însă, datorită disponibilităţii scăzute a roţilor, anvelopelor şi camerelor de la noi de pe piaţă; nici pe afară nu-s prea multe, iar preţurile sunt sus).
Cum văd problema eu, ca amator (plec de la un MTB hardtail 26” cu anvelope 2.0).
Practic trecând de la roata de 559 mm la cea de 584 mm diametru, avem:
- expansiunea roţii faţă înspre coroana furcii cu 12,5 mm
- expansiunea roţii spate înspre BB cu 12,5 mm
- înălţarea BB (şi a bicicletei) cu 12,5 mm
Valorile sunt valabile pentru cazul în care se înlocuiesc anvelopele de 26” cu unele de 27.5” cu acelaşi balon real (dacă e posibil),
Dacă nu e posibil, se poate avea în vedere montarea de anvelope 27.5” cu balon inferior (1.75 – 1.9).
Am putea să scriem aici ce cadre şi furci sunt compatibile cu această conversie, spre ştiinţa celorlalţi colegi biciclişti.
Posibile aplicaţii utile :
- ture off-road uscat şi rapid
- ture mixte (asfalt-drumuri de ţară)
- pentru cei care din diverse constrângeri, au o singură bicicletă MTB 26er si o folosesc inclusiv la mers în oraş sau doar la şosea - caz in care se pot pune anvelope şi cu balon de 1.5
Ultima editare de un moderator: