Axe

Constructie bicicleta reclinata : poze, proiecte, modele, idei

Recommended Posts

Multumesc  tuturor pentru pareri, sant foarte interesante ,eu am vazut nu de mult la un prieten un mtb echipat cu motor in butuc si care prindea 75 Km la ora ,asa era scris pe cadru si ma gandeam ca un asemenea motor plus un generator care sa alimenteze acumulatorul motorului ar fii o chestie .cand nu am chef de pedalat cu o bita normala la drum lung,sau am chef de o viteza mai mare decat pot scoate cu bita sau recumbentul normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau de ce nu cate un dinam in butucul fiecarei roti!

Un dinam in fiecare roata ok dar atunci unde montez butucul electric care antreneaza bica >:P .

Share this post


Link to post
Share on other sites

E si asta o idee buna, la asta nu m-am gandit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi realizati ce a construit baiatul asta aici?!!! Sa fie oare mai eficient asa decat pedalatul insusi?! @-)

As spune ca pt a completa inovatia de mai sus ar fi bun un panou solar

Intreaba-l pe "pisoiu" daca merita sa te motorizezi. Eu nu m-as grabi sa-mi vand broscuta pt.asa o idee ;)

In schimb imi place suspensia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O transmisie interesanta.

Pentru cine nu are chef sa urmareasca tot procesul de la 8:30 devine interesant.

De discutat ce rol are oringul din cauciuc, atenuator de zgomot sau pentru a centra lantul :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cât chin... mai repede căuta două fulii de Albalux 8.Apropo', pe lângă sculele prin așchiere e bine să lucrezi fără mănuși. Nu se știe niciodată cum te apucă un burghiu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fara O-ring, rola se toceste mult mai repede si neuniform, in plus face zgomot, pt a centra lantul putea lasa o ridicatura pe centru dar nu-i la fel de bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu asa, ma refeream la un model cu boom mobil, asa cum am avut si noi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai de cand astept noutati pe topicul asta! :) Spor la treaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu asta sigur vom fi in top la reclinate pe cap de locuitor. 5 la numar in oras :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici se pregateste ceva $-)

IMG_5273.JPG

Si aici :D dar inca sunt la stagiu de pregatire.

Am jante, transmisie, furca, si teava pt cadru + bucati de cadru... Head-tube, butuc pedalier, prinderile de la frane, prinderile amortizorului spate, "balamaua"... Sper sapt viitoare sa ma apuc de bascula spate (trebuie sa ajung pe la laser sa tai oarece bucati) si apoi usor usor sa o duc la bun sfarsit.

Tin sa mentionez ca a mea o sa aibe suspensie fata-spate, roti 20-28 si transmisie spate :D

Zi-mi si mie te rog, detalii despre scaun....

Numa bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici se pregateste ceva   $-)

 

 

 

Cred ca vreo ciomageala peste genoate de la ghidonul ala prea blazat.

Cel putin din planul fotografiei asa pare.

Poate ca ar fi mai practic unul gen Bull intors, zic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca vreo ciomageala peste genoate de la ghidonul ala prea blazat.

 

Pe Speedmachine de la HPVelotechnik functioneaza ;) .

Am mers aproximativ 2 x 120 km cu un biciclist care calarea un astfel de “chaiselongue” – nici vorba de ciomageala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu de trasa rectilinie imi fac eu grija, de sinuoasa sau la bracare bade.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ghidonul e probat deja, folosesc unul identic de aproape doi ani, este al patrulea la numar, si cel mai comod. Este un ghidon de cruiser putin prelungit. Cam asa arata, (poza nu e cu caracter de reclama :)  )

 

10505386_667561950005861_884166206586697

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cum ziceam si saptamana trecuta, m-am apucat de treaba. Din pacate job-ul nu-mi permite mai mult (am foarte mult de lucru in perioada asta) dar usor usor... ajung departe:)

 

Primele poze cu bascula spate aproape gata.... mai sunt necesare prinderile rotii spate si 2 capace estetice:)

 

jAcF5f.jpgzJAIO3.jpgOpX7hO.jpgM0PYoO.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ptiu drace, arata bine! :D Ce tevi sunt alea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate nu sunt  CrMo... mi-ar fi placut dar din bucuresti nu stiu de unde poti sa cumperi... si mai ales sa gasesti si ce cauti:(

 

Este o teava de 50mm cu 1,5mm grosime, sudata, cu ceva aport de inox...(ns exact in ce proportie) suficient de solida zic eu pt alea 60kg ale mele:D achizitionata la indemnul unui coleg (priceput in materiale fieroase) si sudor tot-odata:D  dar clar nu e teava de gard:))

 

Sudata la TIG cu adaos (ca sa fie tapana) de bagheta cu continut marit de inox (daca nu chiar cu inox `pur`... o sa intreb luni si detaliez) iar la final strict estetic sudurile vor fi pulsate:)

 

O sa o cantaresc la final... nu ma astept sa fie un fulg dar nici sa iasa cea mai grea de pe lume:D (parerea mea)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.