Axe

Constructie bicicleta reclinata : poze, proiecte, modele, idei

Recommended Posts

este mai eficientă transmisia din clipul de mai sus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este cea mai ineficienta, cea mai eficienta este cea din clipul meu FWD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu invidiez faptul ca acel recumbent are o transmisie eficienta, 100% identica cu una de pe o bicicleta obisnuita.

 

Ne povestesti putin care a fost experienta sa inveti sa mergi pe acea bicicleta?

Din cate am citit MBB(moving bottom bracket ) sunt cele mai dificile din acest punct de vedere.

 

Pe recumbent obisnuit eu in mai putin de o ora stiam sa merg cu 0 experienta pe asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 10 ore, Drysna said:

Si eu invidiez faptul ca acel recumbent are o transmisie eficienta, 100% identica cu una de pe o bicicleta obisnuita.

 

Ne povestesti putin care a fost experienta sa inveti sa mergi pe acea bicicleta?

Din cate am citit MBB(moving bottom bracket ) sunt cele mai dificile din acest punct de vedere.

 

Pe recumbent obisnuit eu in mai putin de o ora stiam sa merg cu 0 experienta pe asa ceva.

Mi-a luat vreo doua zile sa ies in siguranta pe sosea. De atunci nu m-am despartit de recumbent, am avut toate transmisiile, posibile, un trike, inalta, joasa etc.

Cea mai manevrabila mi s-a parut prima, facuta de mine, MBB-ul negru. Mergea singura, la propriu! :)

în urmă cu 3 ore, lbordi said:

Am aruncat si ez o privire pe aici, si am fost plācut surprins, cā e viatā pe topic.

Încerc sā pun douā poze cu bicla. Am mai operat mici modificāri.

https://kepkuldes.com/image/K8eUkd

https://kepkuldes.com/image/K8esDm

Bravo, te tii tare vad!? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Activitate sportivā individualā... Am evadat dupā douā luni de stat acasā, si ture de strāzi din apropirea locuintei.

Aproape pe jumātatea traseului m-a însotit si un prieten. Vreme bunā, peisaje si cātārāri frumoase. 

 

https://strava.app.link/OCDFkzlpM6

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

300km nu-i chiar pentru oricine

 

Bună tura ta!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A legat o baterie la dinam:PPP
 

Sa traiesti Levi, long time no see!
Eu m-am cam lasat de ture lungi. In ultima vreme am dat-o pe chestii mai scurte dar mai intense. Asta nu m-a impiedicat ca duminica trecuta, scapat din lanț, cu gand sa nu fac mai mult de 60 km, sa ma intorc acasa cu 140 de km la bord - ca pt prima tura pe anul asta. Asta din greseala, am ratacit putin drumul. Daca eram pe cursiera m-as fi intors cel putin cu dureri grave de posterior si de gat. Cu reclinata doar imi fierbeau putin cvadricepsii.

 


 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, MirceaDP said:

Ți-au cumpărat-o? sau este doar o comparație?

Cum se simte?

 

Întreb pentru pentru că Axe mai sus zicea că este cea mai ineficientă transmisie.

Dar prețul în schimb reflectă altceva. :)

Merci!

Edited by IonutA
reflectă

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 22 ore, IonutA said:

Ți-au cumpărat-o? sau este doar o comparație?

 

Nu am cumparat-o, dar m-a tentat, pt.ca nu are lant de curatat ... Problema e ca e cam grea, nu are destule viteze, nu e f.aerodinamica, are roata mica in fata si nu se mai fabrica, adica dupa ce se strica transmisia sunt slabe sanse sa o mai poti repara ... 

 

Legat de eficienta transmisiei, da, nu e la fel de eficienta ca una cu lant (curat), dar tot m-ar tenta pt.ca urasc sa curat lanturi, cu atat mai mult lanturi lungi. In privinta asta o cruzbike (cu tractiune pe fata) ar fi si mai eficienta si cu lant scurt care nici nu se prea murdareste (daca nu mergi la plasa). Acu cativa ani am comandat una lui John de la Falticeni (https://www.shillex.ro/proiecte/) dar dupa un an mi-a dat avansul inapoi, desi incepuse ceva, dar f.tarziu si nu chiar ok. Se pare ca e f.sensibil la critici, chiar si argumentate. Si lbordi m-a refuzat pt.ca am indraznit sa-i cer si altceva (care avea unele asemanari - "boom" telescopic - cu produsul final, care de fapt era recumbent cu pedalare liniara).  Apoi era cat pe ce sa cumpar o cruzbike, dar cele cu roti subtiri (S si V) nu ar prea rezista la drumurile noastre si scaunele nu sunt f.confortabile si nici reglabile. Modelul Q nu-mi prea place pt.ca implica prea multa forta pe tija aia subtire care sprijina spatarul ... si portbagajul mai adauga solicitare/stres in zona ...  Deocamdata am revenit (timid) la MTB, iar recumbent probabil ca-mi voi face candva, cand ma mobilizez. Am bani, as avea cu cine, dar nu prea am timp si nevoie. Cred ca va fi modelul meu cu pedalare liniara, cu care m-am laudat inclusiv aici de prin 2007.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am înțeles.

 

Legat de proiecte pentru construit reclinată AXE știu că are experiență dacă are și disponibilitate te poate ajuta.

Ai încercat să vorbești cu el?

 

Pentru mine, mi s-a părut interesant proiectul de cargo bike, acesta: Cargobike - Shillex Truck. De la https://www.shillex.ro/product/cargobike-shillex-truck/. Seamănă cu cel nemțesc de Bullitt

Ai idee pe la ce preț o fi?

Ție cât iți ceruse pentru reclinată?

 

Acele cruzbike mi se pare cam scumpe, indiferent de variantă.

 

Edited by IonutA
cruzbike

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 05.06.2020 at 20:03, IonutA said:

Legat de proiecte pentru construit reclinată AXE știu că are experiență dacă are și disponibilitate te poate ajuta.

Ai încercat să vorbești cu el?

Pai am vorbit aici de prin 2007, inclusiv cu AXE, legat de proiectul meu. Din cate tin minte AXE nu facea suduri, etc. ci gasea mesteri (in Bucuresti; eu sunt la Cluj) care sa-l ajute punctual cu diversele operatiuni. Apoi a avut ceva colaborare cu o firma straina. Pe mine ma interesa un specialist care sa faca treaba de la A la Z, gen ibordi sau John S. de la Shillex. Am esuat cu ambii, dar intre timp am gasit pe cineva la Cluj. Inca nu am discutat direct si nici nu stiu daca mai e dispus (acum vreo 2 ani era), dar sunt convins ca daca ma hotarasc sa o fac o sa am cu cine si la Cluj. Problema e ca nu prea am timp si nevoie. La cat a crescut traficul in zona mea de interes (iesirea spre vest - Floresti - Gilau ...) nu prea merita recumbent. Cu MTB-ul pot sa o tai si direct peste dealuri ...

 

On 05.06.2020 at 20:03, IonutA said:

Pentru mine, mi s-a părut interesant proiectul de cargo bike, acesta: Cargobike - Shillex Truck. De la https://www.shillex.ro/product/cargobike-shillex-truck/. Seamănă cu cel nemțesc de Bullitt

Ai idee pe la ce preț o fi?

Ție cât iți ceruse pentru reclinată?

N-am idee, dar dincolo de toate John mi s-a parut om cinstit, adica nu cred sa ia mult pe manopera. A facut un trike pt.cineva de aici de pe forum (am uitat numele, dar pot sa-l caut/gasesc maine daca chiar te intereseaza).

Eu i-am dat 2.000 de roni avans si, desi a cumparat piese si a facut in mare parte partea frontala, mi i-a dat integral inapoi. Eu am vrut sa continuam dar el nu a mai vrut. Mi-a zis ca ii ies mai multi bani din mobila si ca nu-i ramane timp pt.altceva (facusem comanda la inceput de toamna si, in mai, cand trebuia sa fie gata, abia reusise sa inceapa ...), dar a fost in mod clar deranjat si de observatiile mele. As atasa poze dar se pare ca trebuie sa le pun undeva pe net si apoi sa dau link. Poate maine sau cand am timp.

 

On 05.06.2020 at 20:03, IonutA said:

Acele cruzbike mi se pare cam scumpe, indiferent de variantă.

Da, sunt si scumpe, pe langa celelalte probleme mentionate. Mi-as permite, totusi, oricare din ele (plus ca mai exista si varianta ieftina), dar nu vreau sa cheltui pe ceva care nu mi se pare suficient de bun/potrivit. Si, cum ziceam mai sus, la cum sunt drumurile & traficul ezit sa-mi iau/fac orice recumbent. Cel cu pedalare liniara (varianta mea) ma tenteaza pt.ca ar putea iesi mai ieftin, bun si pt."off-road", inclusiv urcari serioase (la cruzbike, cu tractiune pe fata, e imposibil) si, nu in ultimul rand, pt.a vedea daca e intr-adevar o idee buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut, am tot citit pe aici, din pacate nu va pot ajuta pt ca nu mai confectionez cadre, in cel mai rau caz iau cadrul de la un fabricant si il echipez aici. Asa iese cel mai ieftin si mai aproape de necesitatile fiecaruia.

Va prezint ultima mea bicla, careia i-am adus mai multe imbunatatiri dar am luat-o intreaga. Este de la Performer(TW)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-o stapanesti sanatos!
Nu recunosc modelul, parca Performer aveau contravântuire la furca spate la toate modelele dar nu mai sunt la curent. Ai un link?

Parerea mea e ca Performer si Azub (exceptând preturile la nivel european) sunt cam singurii de la care merita sa cumperi ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clipul video este filmat de la distanță cam mare, niște poze sau un link cu descriere și poze ar fi mai util.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modelul se numeste Agenda :) Multumesc CipM

E filmat in 2K, dar a ajuns la mine mai sarac :)))))))))))

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 09.06.2020 at 20:02, MirceaDP said:

A facut un trike pt.cineva de aici de pe forum (am uitat numele, dar pot sa-l caut/gasesc maine daca chiar te intereseaza).

Am găsit: https://www.ciclism.ro/forums/topic/16156-upgrade-la-tadpole-trike/?do=findComment&comment=674390

 

 

On 10.06.2020 at 16:55, Axe said:

Va prezint ultima mea bicla, careia i-am adus mai multe imbunatatiri dar am luat-o intreaga. Este de la Performer(TW)

Felicitări! Să o folosești sănătos!

Cât a costat? Ce greutate are? Și cum e cu transportul/livrarea și vămuirea/taxa vamală?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 09.06.2020 at 20:02, MirceaDP said:

Eu am vrut sa continuam dar el nu a mai vrut. Mi-a zis ca ii ies mai multi bani din mobila si ca nu-i ramane timp pt.altceva (facusem comanda la inceput de toamna si, in mai primăvară, cand trebuia sa fie gata, abia reusise sa inceapa ...), dar a fost in mod clar deranjat si de observatiile mele. As atasa poze dar se pare ca trebuie sa le pun undeva pe net si apoi sa dau link. Poate maine sau cand am timp.

 

Poza în/prin care îi arătam cam ce vreau  (sep. 2015):

CT_m4L78J2S1w2FOuynAnJK78sFDtDKSV0DY18JQ

 

Desen făcut/propus de el (15 sep.2015): P2ib1vvALNgYQzJ8An8-8-R4PfjNdBiC9M_hRkQp

 

 

Poze trimise de el (30 martie 2016):

OcfzAz4tRRjjGCYBBxxFCbUJxRcPb3e_PqLM1RtCOt8JEMQlWUuQeLfuCLrYtyaoKnBT4CLbOp3NKKtv

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 05.06.2020 at 17:37, MirceaDP said:

era cat pe ce sa cumpar o cruzbike, dar cele cu roti subtiri (S si V) ...

Apropo, nu stiu daca va vine sa credeti, dar modelul V (Vendetta), cu atat de mare succes in competitii, a aparut si ca urmare a criticilor mele: http://www.bentrideronline.com/messageboard/showpost.php?p=241049&postcount=32 

(in forumuri de limba engleza sunt DanMP, iar John Tolhurst era designerul de la Cruzbike )

(am gasit link-ul in timp ce reciteam discutiile mele cu John S. din Falticeni)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silvio avea "boom" subtirel:

7179uP0uGML._AC_SL1024_.jpg

 

iar Vendetta, aparut dupa comentariile mele:

19690592315_c0df1b3a77_c.jpg

 

De fapt toate noile modele, mai putin T (care arata cam ca cel criticat de mine), au boom-ul mai rigid ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.