Axe

Constructie bicicleta reclinata : poze, proiecte, modele, idei

Recommended Posts

Nu ma gandesc decat cum ar sparge sternul la un impact frontal ! :(

Cred ca pentru configuratia mea urmatorul ar fi cel mai potrivit, vreau ca macar ghidonul sa fie din aluminiu. Unde as putea gasi sau cum l-as putea improviza ? Arata demential si cred ca-i foarte manevrabil. Din ce am inteles are undeva la 50cm latime !!! Vreau ceva ca la tine cu o pipa care pleaca spre inainte-sus. ;)

Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

50 cm nu cred ca ajunge, cand l-am facut am intrebat pe lompi si el mia spus ca le face la 70-75.

eu am 75 cm, trebuie sa ai loc pt genunchi in viraje.

ca forma e ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modelul asta se pune undeva mai sus, astfel partea in forma de U sta cumva in plan orizontal, doar cele doua mustati coboara putin spre maini. In felul asta in viraje partea orizontala trece peste genunchi si nu trebuie sa fie asa de lat ! ;)

Ei il fac si de 45cm latime

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar dupa parerea mea la tractiunea pe fata nu strica sa fie ghidonul mai lat, in unele situatii trebuie sa tii contra picioarelor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai avut dreptate, am mai studiat, este contra unor reguli de deplasare in trafic aglomerat sa ai un ghidon lat insa se pare ca pentru functionalitate si geometria aleasa, urmatorul plan ar fi destul de aproape de adevar.

Imagine postată

Ce perere aveti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea e ca tu nu o sa mai ai somn pana nu termini cu orizontala asta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu gasesti ghidon, poate ma indur eu si iti dau unu. Il tineam pentru un proiect, dar mai e pana atunci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai Luciane cu poza cu ghidonul, din ce material e ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata foarte sexy, din ce amterial vrei sa-l faci ca aluminiu cam iese din discutie ?!

Un otel de 1.5mm, diametrul 22 ar fi potrivit pentru sudat si suficient de usor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ar iesi aluminiul din discutie cu acest model pliabil al mosului. fara sudura ar rezista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrei sa curbezi aluminiul la rece pana la raza aia asa de stransa ?! :blink:

Am vorbit azi cu cineva care zicea ca o teava de aluminiu de 1m, ar merge curbata pana cand extremitatile ar atinge 70cm distanta, rezultand o forma U fara riscul de a rupe materialul, sa fie reala treaba ? Daca da, atunci am gasit solutia ghidonului de aluminiu fara suduri ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce-i misto la bicicletele astea e ca poti monta cu usurinta o umbreluta pentru soare sau ploaie pe spatarul scaunului.

Asta vad ca si-a pus-o cumva fixata de ghidon !?

Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

BINGOO, tocmai am comandat ghidonul pe ebay, scump da' deh, e ce trebuie :D

Imagine postată

Bravo delde te-ai descurcat dar la prima cred ca ai mainile cam sus nu !?

Share this post


Link to post
Share on other sites

CipM pune si tu te rog niste poze cu fixarea scaunului daca poti, nu de alta dar imi lipseste inspiratia ! :) Multumesc.

Io-s in vacanta, nu-s acasa si caut sa ma dau mai rar pe net.

Desi prea tarziu dar ca sa nu raman dator iata cum arata la mine:

Imagine postată

are o teava sudata de cadru care cadru e usor decupat cat sa intre jumate din diametrul tevii.

Numai ca tie ti-ar trebui o prindere ajustabila pe lungime, cum s-a spus deja mai in urma.

Spor la treaba, vad ca ai luat taurul de coarne pana la urma :)

delde, de unde esti, din ce oras?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca nu am definitivat sistemul de prindere al scaunului, incerc sa intercalez acolo o bucsa silens pentru cateva grade de basculare si la fixarea la spate eventual un mic amortizor cu o cursa de macar 5cm.

Sper ca sistemul sa elimine vibratiile transmise prin cadru cat si amortizarea denivelarilor minore.

La tine profilul ala se prinde de scaun cu doar doua nituri ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersul pe aceasta bicicleta este destul de dificil; pe langa plecarea de pe loc pe care trebuie sa o inveti, pantele se urca greu si pedalarea in forta i-ti oboseste mainile cu care trebuie sa contracarezi miscarea ghidonului.Nu veti fii prea incantati dupa ce ve-ti merge pe ea. Este numai pentru sosea fara pante si curbe.

As dori sa te contrazic in ceeace ai scris aici, eu am facut azi o tura de 200 km cu beciucletul, prima oprire la 100km,media de 26 si nu pe campia romana, aici se poate vedea. Eu sunt incantat de ea si nu cred ca voi reveni la bicicleta normala. sunt de acord ca e pt sosea dar cu pantele si curbele nu prea am avut problema. am urcat si transfagarasanul fara dificultati

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ca incurajare, a mai fost postat, dar pt cei care nu rasfoiesc in urma. FWD-ul este singurul recumbent care se poate conduce fara maini(intra aici si python, flevo, airbike...), eu am facut asta dupa cca 1000 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata, ma reapuc de treaba, am avut un concediu in concediu !!! http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/unsure.gif Adica desi sunt in concediu meseriasul strungar a plecat si el, asa am fost fortat sa opresc lucrarile :D

Multumesc CipM pentru poze, al meu fiind hard tail, am reusit sa intercalez ceva cauciucaraie de calitate pe sub scaun. Sper ca asta sa ajute mult la confort chiar si la rulajul pe sosea.

Ghidonul pe care il gasisem pe ebay costa undeva la 18E iar transportul vreo 50E, in concluzie am renuntat, acum plec la o uzina unde am dat de ceva teava de aluminiu de 22x2, sper sa gasesc si sa am noroc undeva s-o roluiesc in forma de U !?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am luat teava pentru ghidon dar las manopera asta pe ultima faza pentru ca inca nu-mi dau seama de pozitia finala pe bicicleta, dupa fixarea scaunului si boom-ului se poate vedea cat de lung si cam ce forma ar trebui sa aiba ghidonul ;)

Am rezolvat si prinderile pe spatele scaunului dar cele doua bete de schi trebuie fixate cu ceva coliere pe furca spate. Are cineva vreo idee mareata de unde as putea lua niste coliere mai competente sau orice alta solutie care sa arate profesional ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ultimele ajustari ale geometriei am ajuns cu inaltimea monoblocului la 70cm si cea a sezutului la 65cm. Pozitia scaunului este la egala distanta de axe(mai in fata nu s-a putut)

Stiu ca modelul covorului o sa va rupa ochii dar nu am alt loc la palat ! :P

Imagine postată

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca vei inclina mai putin scaunul...

Cat te-a costat teava?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care teava ?

Cadrul 80, ala albastru a fost moca si furca 20.

Problema este manopera, pentru orice drum la atelierul de strungarie/sudura, las cam 30-50ron dar daca ii spui exact ce vrei sa faci, omul se pricepe !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.