hirschpek

Producatorul DHS

Recommended Posts

Foarte important.... citeste forumul si vezi de ce una e mai buna ca alta.

Picior sa fie, ca o sa ajungi sa faci singur diferentele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sint perfect de acord cu tine, dar daca baietii astia cer sfatul pe forum inseamna ca nu au un prieten ca tine, din pacate :).

Iar sa se duca ei sa isi aleaga singurei un SH din tirg...asta chiar mi se pare o "gresala teribila". I-ar "face" aia ca la nufarul :D.

Offtopic:

Acum serios vorbind chiar asa de rau sa ajungi sa iti iei o bicicleta SH . Poate sunt eu mai demodat dar mai bine iti iei ceva nou :). Masina mai e cum mai e dar bicicleta SH ca concept mi se pare inacceptabil mai ales daca nu te pricepi.

Mie mi se pare gresit sa dai multi bani cand iti iei prima oara o bicicleta . Poate descoperi ca nu iti place , nu te simti in siguranta sau ca pur si simplu nu ai timp. Si atunci ce faci ? Ai investit bani cam degeaba.

Ontopic : Nu mai tin minte daca pe mybike.ro sau aici am citit ca a facut cineva 10.000 de km cu un DHS. As vrea sa vad si eu cat ma tine (fac cam 80 km /saptamana serviciu -casa ).Deocamdata mai am putin pana la 3000 de km(cam 2-3 km facuti offroad e adevarat).

Sunt curios cati km se fac cu celelalte chestii mai scumpe inainte de a fi inlocuite (eu incerc pe ambele biciclete din dotare sa pun cat mai multi km).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cum a postat si ceoby, important este ca isi doreste sa pedaleze si pentru asta trebuie sa apreciem si sa incurajam pe cei care sunt incepatori in asta.

Dezaprecierea bitzelor romanesti (dhs, fb...etc) ar trebui sa fie existenta mai ales din grija pentru bugetul si posibila nemultumire si frustrare a cumparatorului.

Pacat totusi ca au fost cateva persoane si inca sunt care dezaprecieaza astfel de bitze in special din perspectiva lor strict personala, ceea ce de cei care vin cu intrebari sau incepatori nu cred ca este primita prea clar si devin deseori confuzi.

Bineinteles ca nu contestimportanta si eficienta optiunii search:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic:

Acum serios vorbind chiar asa de rau sa ajungi sa iti iei o bicicleta SH . Poate sunt eu mai demodat dar mai bine iti iei ceva nou :D. Masina mai e cum mai e dar bicicleta SH ca concept mi se pare inacceptabil mai ales daca nu te pricepi.

Mie mi se pare gresit sa dai multi bani cand iti iei prima oara o bicicleta . Poate descoperi ca nu iti place , nu te simti in siguranta sau ca pur si simplu nu ai timp. Si atunci ce faci ? Ai investit bani cam degeaba.

Ontopic : Nu mai tin minte daca pe mybike.ro sau aici am citit ca a facut cineva 10.000 de km cu un DHS. As vrea sa vad si eu cat ma tine (fac cam 80 km /saptamana serviciu -casa ).Deocamdata mai am putin pana la 3000 de km(cam 2-3 km facuti offroad e adevarat).

Sunt curios cati km se fac cu celelalte chestii mai scumpe inainte de a fi inlocuite (eu incerc pe ambele biciclete din dotare sa pun cat mai multi km).

Am impresia ca te contrazici (e posibil sa gresesc poate)

Tu spui:

1. Nu luati bitze sh (care sunt mai ieftine dar posibil mai bune decat cele noi la acelasi pret)

2. In acelasi timp recomanzi sa nu dai multi bani pe prima bitza.

In felul asta ce propui?...Mai bine sa isi ia un jaf ieftin, dar macar sa fie nou?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ontopic : Nu mai tin minte daca pe mybike.ro sau aici am citit ca a facut cineva 10.000 de km cu un DHS. As vrea sa vad si eu cat ma tine (fac cam 80 km /saptamana serviciu -casa ).Deocamdata mai am putin pana la 3000 de km(cam 2-3 km facuti offroad e adevarat).

Sunt curios cati km se fac cu celelalte chestii mai scumpe inainte de a fi inlocuite (eu incerc pe ambele biciclete din dotare sa pun cat mai multi km).

Poate ca cineva a afirmat ca a facut 10.000 de km cu un DHS. Eu pot sa iti spun ca acest lucru este imposibil.

Tu ai facut 3.000 pe sosea cu o bicicleta care are 18 kg. Ai urcat in viata ta pe una de 7 ca sa vezi ce inseamna o bicicleta?

Trecem iar la comparatia biciclete-masini.

Si acum poti vedea pe strada Dacia din 80 (alea cu bord de CN erau cele mai "bengoase"). Custile alea pe 4 roti nu pot fi numite masini

La fel ca si la DHS nu este o problema faptul ca sufli in "jigler" sau ca iarna nu porneste. Problema apare cand ai un accident, sau cand iti intra pedala de acceleratie prin tabla ruginita.

Nu iti doresc sa ti se rupa lantul la DHS-ul tau cand esti in plin sprint, in mijlocul intersectiei. Te asigur ca o dantura noua costa mai mult decat un full carbon.

La urma urmei este o problema de optiune. Asa cum am mai spus eu sunt prea sarac ca sa imi cumpar un lucru prost.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

corect. ma contrazic :D .

Punctul meu de vedere personal si posibil demodat este : doar bike nou si nu sh chiar daca asta inseamna DHS/FB dar sa stie exact ce inseamna asta puncte slabe/forte.

Vreau doar sa zic : orice bicicleta doar sa o ia si sa o foloseasca :).

Nu imi place sa se puna bariera : cine nu are marca Trek,Giant,Specialized mai bine merge pe jos. La fel cine nu are XXX Euro minim cheltuiti pe bicicleta nu e biciclist.

Acest forum ar trebui sa incurajeze mersul pe bicicleta si sa dea sfaturi utile indiferent de bugetul /locatia membrilor. Daca nu pot decat FB/DHS macar sa stie la ce le pot folosi (dar asta am discutat deja).

In orasul meu natal de exemplu nu poti cumpara decat biciclete aduse de rusi/basarabeni(care nu stiu cat de noi sunt ca nu am mai fost de mult timp sa vad) sau FB/DHS.

Cred ca asta rezuma ce am avut de spus pe acest topic.

@ovidiu : ok ti-am inteles punctul de vedere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acest forum ar trebui sa incurajeze mersul pe bicicleta si sa dea sfaturi utile indiferent de bugetul /locatia membrilor. Daca nu pot decat FB/DHS .....

preturile la dhs si fb nu sunt tocmai de ici de colo, cine isi permite sa dea 600 ron pe o asfel de bicicleta, e fie neinformat, fie... sa nu zic cum

Share this post


Link to post
Share on other sites

corect. ma contrazic :D .

Punctul meu de vedere personal si posibil demodat este : doar bike nou si nu sh chiar daca asta inseamna DHS/FB dar sa stie exact ce inseamna asta puncte slabe/forte.

Vreau doar sa zic : orice bicicleta doar sa o ia si sa o foloseasca :).

Nu imi place sa se puna bariera : cine nu are marca Trek,Giant,Specialized mai bine merge pe jos. La fel cine nu are XXX Euro minim cheltuiti pe bicicleta nu e biciclist.

Acest forum ar trebui sa incurajeze mersul pe bicicleta si sa dea sfaturi utile indiferent de bugetul /locatia membrilor. Daca nu pot decat FB/DHS macar sa stie la ce le pot folosi (dar asta am discutat deja).

In orasul meu natal de exemplu nu poti cumpara decat biciclete aduse de rusi/basarabeni(care nu stiu cat de noi sunt ca nu am mai fost de mult timp sa vad) sau FB/DHS.

Cred ca asta rezuma ce am avut de spus pe acest topic.

@ovidiu : ok ti-am inteles punctul de vedere.

In cazul tau (ma refer la bicicletele de pe piata locala), merita platit un max 50 de lei pentru un transport de bitze din alte orase.

Macar asa poti sa iti iei exact bitza care iti place daca ai rabdare sa cauti suficient.

Si sustin si eu incurajarea mersului pe bicicleta inaintea calitatii bicicletelor.

Sa se convinga oamenii ca mersul pe 2 roti e mai bun, si pe urma mai vdm ce bitze isi cumpara in functie de multe criterii bineinteles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

preturile la dhs si fb nu sunt tocmai de ici de colo, cine isi permite sa dea 600 ron pe o asfel de bicicleta, e fie neinformat, fie... sa nu zic cum

Din greseli se invata...asta o stie toata lumea

Share this post


Link to post
Share on other sites

s-a scris atat de mult pe acest site despre aceste biciclete incat am ajuns la concluzia ca daca unii chiar nu vor sa priceapa sa-i lasam sa-si cumpere ce vor ei cel mai mult...

ma indoiesc ca nu gasesti in tot bucurestiul o bicicleta rezonabila la 500 de lei sau un bicilist care l-ar putea ajuta. (am vazut ca erich 1934 e de prin bucale)

e foarte adevarat ca omul invata din greseli, eu cred ca greselile trebuie sa le faci chiar tu, pt ca vad ca unii nu vor nici in ruptul capului sa invete din greselile altora. asa ca daca nu poti fi convins de toata armata asta de oameni ca alea nu-s bune, baga mana in foc si ardete singur. presupun ca alta solutie chiar nu exista in unele cazuri.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai csuporj...

dadeai impresia de om normal. AI luat ceva pastile pentru ridicarea nivelului de prostie or what?

Sti macar ce este un standard ISO? Crezi ca are legatura cu nivelul de calitate al produsului?

SI se mai discuta pe alte topicuri ca trebuie sa fim mai indulgenti cu astia care abereaza. Indulgenti my ass

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sti macar ce este un standard ISO? Crezi ca are legatura cu nivelul de calitate al produsului?

Cel putin da impresia ca are, caci e "quality management system". Si firmele au standardul chiar din acest motiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ISO 9000

From Wikipedia, the free encyclopedia

ISO 9000 is a family of standards for quality management systems. ISO 9000 is maintained by ISO, the International Organization for Standardization and is administered by accreditation and certification bodies. Some of the requirements in ISO 9001 (which is one of the standards in the ISO 9000 family) include

  • a set of procedures which cover all key processes in the business;
  • monitoring processes to ensure they are effective;
  • keeping adequate records;
  • checking output for defects, with appropriate corrective action where necessary;
  • regularly reviewing individual processes and the quality system itself for effectiveness; and
  • facilitating continual improvement
A company or organization which has been independently audited and certified to be in conformance with ISO 9001 may publicly state that it is "ISO 9001 certified" or "ISO 9001 registered." Certification to an ISO 9000 standard does not guarantee the compliance (and therefore the quality) of end products and services; rather, it certifies that consistent business processes are being applied.

Although the standards originated in manufacturing, they are now employed across a wide range of other types of organizations. A "product", in ISO vocabulary, can mean a physical object, or services, or software. In fact, according to ISO in 2004, "service sectors now account by far for the highest number of ISO 9001:2000 certificates - about 31% of the total." [1]

ISO 9001 certification does not guarantee that the company delivers products of superior (or even decent) quality. It just certifies that the company engages internally in paperwork prescribed by the standard. Indeed, some companies enter the ISO 9001 certification as a marketing tool.

Chiar nu am pretentia sa le stiti pe toate. Inainte de a posta o aberatie incearca o chestie simpla. www.google.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum era doar o gluma, dar chiar si in Wikipedia scrie ca unele companii folosesc ISO 9001 doar in scop de marketing. Cu asta am incheiat aberatiile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

s-a scris atat de mult pe acest site despre aceste biciclete incat am ajuns la concluzia ca daca unii chiar nu vor sa priceapa sa-i lasam sa-si cumpere ce vor ei cel mai mult...

ma indoiesc ca nu gasesti in tot bucurestiul o bicicleta rezonabila la 500 de lei sau un bicilist care l-ar putea ajuta. (am vazut ca erich 1934 e de prin bucale)

e foarte adevarat ca omul invata din greseli, eu cred ca greselile trebuie sa le faci chiar tu, pt ca vad ca unii nu vor nici in ruptul capului sa invete din greselile altora. asa ca daca nu poti fi convins de toata armata asta de oameni ca alea nu-s bune, baga mana in foc si ardete singur. presupun ca alta solutie chiar nu exista in unele cazuri.

Doar o clarificare : nu sunt din Bucuresti , sunt din Calarasi :). Doar locuiesc in "minunatul" oras in timpul saptamanii si lucrez aici. Tocmai asta era ideea ca nu ai bikeshop in "provincie"(urasc termenul asta) si nici piata SH. Pe de alta parte in multe alte orase mai mici este mult mai indicat si mai sigur sa folosesti bicicleta si tocmai acolo apar bicicletele astea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OFF TOPIC

Crezi ca are legatura cu nivelul de calitate al produsului?

Raspunsul e “definitiv NU”.

In diverse branche certificatul ISO 9000 se considera un “must be” pentru a “supravietui” pe piata nationala si internationala (in realitate cheltuieli si munca suplimentara). Implinirea cerintelor este vazuta ca un efort suplimentar si nu ca o necesitate. Deoarece obtinerea si mentinerea certificatului ISO 9000 necesita un audit extern QMS-ul cunoaste de regula numai atunci un update cind se apropie termenul de audit. Din acest comportament si obicei rezulta ca certificarea e mai importanta decit ideea propagate de filozofia QMS-ului.

Cind se apropie termenul de audit se-nmultesc cererile de concediu iar sectiile care au norocul sa se trezeasca cu hoarda de auditori mimeaza stress si semicatastrofa … (cunosc toate aceste aspecte din proprie experienta :P

In ziua de azi fiecare cizmarie, gogoserie, magarie etc. poate obtine un certificat ISO 9000; ideea a fost si este pervertita la fiecare pas. Un certificat ISO 9000 o fi (fost) bun pentru reclama dar nu e o garantie ca detinatorul livreaza produse de calitate, din contra, cu acest certificate multi incearca doara sa cas(h)eze …

Share this post


Link to post
Share on other sites

de belea, ambele modele :P. ma gandeam sa-mi iau 2-3 bucati din fiecare, ca parca vad ca se vand ca painea calda:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Alpinman Parerea mea e ca ar trebuia sa fi putin mai atent

Bicicleta din postul tau e echipata mai mult decat decent: XT, LX, furca pare RS Tora(posibil), iar cadrul http://www.bulls.de/fr/news/index_news.aspx chiar nu e de aruncat.(atat ca nu specifica marimea, doar daca are cadrul de 26'', pentru ciclisti de 2m 20 cm inaltime).

Sunt pe piata biciclete echipate mai slab la acelasi pret sau cu pret mai mare.

Asta daca e chiar e echipata cu ce spun ei acolo.

Si daca tu sti ce inseamna XT, LX...

aaaa... si bicicleta nu e DHS, chiar daca e vanduta pe situl lor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum nu specifică? 26", nu e clar?

Iar preţul chiar nu-i mare deloc, 66 de milioane, e pomană s-ar putea zice.

Bicicleta e bestială pun pariu că prind cu 10-20km/h mai mult pe oriunde cu ea.

Totuşi nu am înţeles legătura cu firma Bulls, dar na... or fi încercat nemţii ăia sau ce-or mai fi dumnealor să copieze modelul de succes de la DHS, însă nu prea le-a ieşit.

A, nu e a lor bicicleta? Or fi intrat nişte hakeri de la Bulls şi au postat-o acolo la derută.

Share this post


Link to post
Share on other sites

acum nu stiu.. ori sant eu prost( tot ce e posibil), dar in linkul pus de alpinman eu vad o bicicleta Bulls, echipata lx. Acum nu stiu de pret, dar daca e chiar Bulls cu cadru de carbon, nu e foarte exagerat...

parerea mea... dar cum am spus, e posibil sa fiu prost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am dibuit modelul acesta de cadru pe site-ul german.

Pare o făcătură a unui model din 2007.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:Dnici eu, o fi mai vechi 2005, 2006...

dar daca e chiar Bulls cu cadru de carbon

Pare o făcătură a unui model din 2007.

ar fi prea de tot...ce dreacu fura chiar asa pe fata... ar fi pus si ei un Bulus... sau Pulls:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.