hogfather

Biciclete pentru oameni mari

Recommended Posts

Salutari, sunt si nou e primul post, oricum, trec la subiect.

Ma intereseaza sa fac niste miscare pe bicicleta si nu mi-e teama de masini ca m-am descurcat din functia de curier.

Dar, problema: am 2 metri si picioare lungi. bicicleta pe care am avut-o (o semicursiera) era super ok doar ca ma tinea constant cu genunchii flectati.

Ceea ce am inteles ca nu e bine.

Acum, vreau sa investesc in ceva de calitate al carui scop principal va fi mersul de acasa (berceni) la munca (victoriei).

Ma intereseaza sa fie stabila si usoara in masura posibilitatilor ca urc 4 etaje fara lift.

Buget: nu il am fixat insa nu pot sa merg cu mult peste 1000 de lei ca nah, e si alte chestii in lume.

Ce roti mi s-ar potrivi considerandu-mi picioarele si marimea generala?

Am un pic peste 100 de kg in caz ca e relevanta informatia.

So, ce-mi propuneti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu siguranta iti trebuie roti de 28 (adica mari ca de cursiera si cu multe spite) pe care sa pui cauciucuri de cel putin 28!

Cu siguranta iti trebuie un cadru de 52 (de otel sau de alu de la un producator in care sa ai incredere), o pipa si o tija de sa lunga.

Cu siguranta nu vei gasi asta la 1000 de ron!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei doar deplasare acasa-serviciu si eventual o iesire pe sosea...toate bicicletele s-ar potrivi.

Din cauza ca esti inalt si greu, intr-adevar poate ar fi de evitat mtb-urile 26er si cursierele ultra-usoare (desi am vazut si oameni de 120kg pe cursiere de carbon :rolleyes:). Asa ca ar ramine sa alegi intre bicicletele de ciclocross, mtb 29er si eventual trekking.

Intr-adevar banii sint cam putini, nu stiu ce model exact sa recomand. Din gama trekking te-ai putea uita dupa ceva de genul asta:

http://www.sportbikecenter.ro/#/on-line_shop/biciclete_complete/city_&_comfort/univega_terreno_300/

dar eventual cu furca fixa si fara suspensia aia pe tija de sea, ca sa mai scada un pic pretul (si sincer nici nu ajuta prea mult la oras :) ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

... am 2 metri si picioare lungi.

Am un pic peste 100 de kg in caz ca e relevanta informatia.

Userul Elmer a avut o problema similara. I-am recomandat urmatoarele modele / producatori (nimic mainstream :(:

Kalkhoff Agattu (185kg)

Santana Extratour (200kg)

Storck Multiroad (150kg)

Velotraum Cross CrMo (160kg)

Stevens (130kg)

Utopia (160kg)

Simplon Grid (140kg)

s.a.m.d.

Lasa-mi o adresa si-ti trimit o documantatie cu biciclete XXL si cadre pentru oameni grei (presupus ca stii limba Germana sau ai pe cineva capabil sa-ti traduca documentatia). Bicicletel prezentate in documentatie nu gasesti in Romania

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru sugestii.

Sa stiti ca bugetul ala nu e asa strict dar cu cat creste peste o suma cu atat o sa programez alte chestii inainte.

Scopul meu era sa si slabesc datorita efortului si o sa ajung la o greutate ok pentru marimea mea din vremea cand eram sportiv si anume 95 de kg.

primesc sugestii pe adresa u2bootlegs arond gmail punct com.

Dar citesc si aici pana va plictisiti sa mai raspundeti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut HogFather.

Eu sunt cred unul dintre cei mai grei utilizatori de pe forum (nu dau cifre) oricum mai greu decat tine raportat la inaltime :( . Am 2 bike-uri un hibrid si un MTB.

Despre MTB nu zic nimic ca am zis destul :D pe alt thread dar eu iti recomand un hibrid pentru ce vrei tu. Un MTB in ciuda a ceea ce se spune (si desi si eu il folosesc in oras) nu este chiar solutia ideala din cauza cauciucurilor de presiune joasa si late (daca alegi totusi un MTB incearca sa ceri sa fie echipat cu slick-uri desi si alea late ).

Eu merg cam pe traseul Dristor - Piata Victoriei cam in fiecare zi iar in Bucuresti din 2005.

O echipare pe care o sugerez eu este roti de 26'' (pentru ca in oras sunt mai usor de pus in miscare cele de 28'' se potrivesc mai bine la touring) si daca e posibil Shimano Nexus (adica fara derailleur ci schimbator in butuc) pentru ca cu o astfel de transmisie nu trebuie sa prevezi franarile si poti schimba fara sa pedalezi (am mers foarte putin cu aceasta solutie 4-5 km dar m-a convins pentru oras). De asemenea trebuie sa ai aripi si daca e posibil si stop si far.

Cat priveste suma de bani e intr-adevar la limita dar daca tot vrei sa investesti in bicicleta fii sigur ca este ce iti trebuie.

In Romania pana anii trecuti bikeshop-urile vindeau MTB-uri cu care sa rupi muntii :( dar ca utilitate practica MTB-urile sunt destul de slabe.Fii pregatit sa hibridizezi MTB-ul pentru oras daca totusi ajungi sa iti iei.

Acum linkuri am foarte multe :) dar nu din Romania. Decathlon fabrica ceva btwin-uri de 350 de Euro care se potrivesc perfect la ce ai nevoie dar nu aduc in Romania (inca).

P.S. : Da si acum sa nu cumva sa iti iei DHS/FirstBike/Kreativ/Rich Bike :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest gabee

Din ciclism se slabeste si se slabeste excelent. In antrenamentul de baza se ard grasimile corpului, caci el angreneaza si cauta depozitele de grasime ale corpului.......Apa pe care o dai , o pui inapoi si in timpul pedalatului, daca o bei, si este sanatos sa o bei.....1L/ora....cel putin....iar AB1 nu cladeste muschi...

(antrenamnetul de baza e acela de sub granita aeroba)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu se slabeste din sport. Se slabeste din dieta.

eu m-am apucat de ciclism prin primavara-vara, anul trecut si am slabit pana acum in jur de 15 kg. singura metoda care a dat rezultate, si ca sa vezi, nici in timpul iernii nu m-am ingrasat mai mult de 2 kg...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate te ajuta asta.

Kelly's Athos de la magazinul "Doua roti" Are un amic de-al meu, 2 m inaltime si 85 kg si este foarte multumit de ea. Face zilnic 30 km.

Pretul este 1000 lei si echiparea pe scurt:

cadru:aeroprofile hi-ten

angrenaj:Shimano TX71

manete schimbatoare:Shimano RS31

schimbator fata:Shimano TX31

schimbator spate:Shimano TX50 21viteze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut erich si mbz multumesc de alternative.

350 euro suna a pret ok, intrebarea este : se gasesc in germania?

Daca stii vreun site nemtesc care le ofera e perfect (am o combinatie cu un roman din DE si pot aduce orice de acolo).

@MB, Kelly's Athos arata foarte bine dupa ochiul meu nepriceput.

Dar eu am 20 de kg in plus fata de prietenul tau, as vrea sa stiu un rating de greutate ca sa nu ma trezesc ca se indoaie cu mine. Pot sa intreb la magazin, exista asta in "cartea tehnica"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ca Decathlon aveau magazine in Ungaria(am vazut unul de pe autostrada) deci daca ai prieteni prin zona te pot ajuta.

Optiunea 1 e un Btwin :

http://fr.decathlon.com/b-en-7_119_943440.htm

Opriunea 2 cu Shimano Nexus era un Triban Road 5

http://cgi.ebay.fr/UNIQUE-!!!-DECATHLON-TRIBAN-ROAD-5-XL-ETAT-NEUF_W0QQitemZ200201454411QQcmdZViewItem

(link ebay ca se pare ca originalul nu se mai fabrica).

Eu sunt posesor al unui Triban Trail 7 si a rezistat cu greutatea mea 100km in 2 randuri (ultima oara weekend-ul trecut) .

Singura buba e ca se mai descentreaza din cauza drumului prost si greutatii roata spate dar tu nu ai greutatea mea :D.

LE :

http://www.decathlon.de/DE/ - exista si in Germania .. dar eu nu inteleg o boaba de germana ;)

Calitatea oricum e peste DHS/FB/Rich desi nu sunt top quality products.Oricum in Franta numai de astea aveau . Nationalisti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pot si nici nu vreau sa fac o comparatie intre DHS / FB si produsele Decathlon.

Pe site-ul in limba Germana ofera pentru "Triban Trial 7" 5 ani garantie pe "caroserie" si doi ani pe rest. Bicicleta e declarata "exclusives Trekkingbike"; asta dupa mine e foarte exagerat si mai mult o minciuna exclusiva.

Daca pretentiile nu sint prea mari pentru Berceni - Victoriei ajunge (cred :confused:).

"Sint prea sarac pentru a-mi permite un lucru ieftin"; s-a spus de mai multe ori pe acest forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca 400 de Euro(cat am dat pe TT7-le meu) ti se pare ieftin .. nu mai am ce sa mai zic .. Discutam de buget de 1000-1200 de RON si nu de 5000 de Euro .

Stiu ca pentru un pasionat o bicicleta adevarata ajunge la 2000 de Euro si mai mult doar ca nu pot sa nu ma intreb care este valoarea reala a bicicletei si cat dau pe ea doar ca scrie pe ea un nume de firma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erich, cum mi se par mie 400 EUR nu e tema discutiei. Sint constient ca pentru tine 400 EUR au o alta valoare decit pentru mine (sa nu ma intelegi gresit; cu asta nu am de gind sa ma laud, asa-i viata sau mama lor de bani ;)), sint constient ca un buget limitat te limiteaza la anumite produse sau la o anumita calitate. Am incercat sa vorbesc de calitate (ieftin) fara a pomeni un nume de firma. "Lucru ieftin" nu vrea sa fie inteles nici arogant nici dispretuitor : stiu din proprie experienta ca toate lucrurile cumparate ieftin a trebuit sa le cumpar de trei ori sau sa investesc timp si bani in reparatii. Daca ai de gind sa folosesti o bicicleta zilnic si ani de zile cred ca merita o investitie serioasa. Stiu ce-nseamna Tohan pe o tura lunga, stiu ce-nseamna Sputnik si am avut si am norocul si ocazia de ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E simplu de < 350 de euro dispune HogFather sa isi ia bike . Si nu o vrea pentru Paris-Brest-Paris ;)). De asta am discutat de 400 de Euro.

Trebuie precizat la ce folosesti bike-ul . E clar ca nu am nevoie de un MTB de 3000 de Euro sa ma plimb in oras. Daca tu ai acelasi bike de 15 ani si vrei sa il mai tii inca 10 si sa faci si touring si naveta cu el si eventual sa te inscrii la PBP e ok sa dai 3-4000 de Euro (mai ales daca nu ai si cheltuieli cu masina :D ) dar altfel pentru 20 km pe zi pe drumuri oarecum normale (ca au si gropi) nu mi se pare util sa investesti peste 400 de Euro. Pana si decathlon isi clasifica bike-urile in functie de gradul de utilizare .Daca punem si vandalismul (eu la DHS am ramas fara stop acum cateva zile ca o tin afara), posibilele accidente , expunerea la rugina si alti factori e clar ca nu merita sa depasesti suma asta.

Aaa si sunt chiar fericit ca nu am quick-release-uri la bike(cum am le Decathlon) pentru ca as ramane urgent doar cu cadrul legat de bara in orasul asta

LE: E adevarat ca si eu am platit DHS-ul de 2 ori(in piese) dar nu a ajuns inca la 300 de Euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine Erich, avem pareri, conceptii si bugete diferite, fapt care l-am expus si care nu ne deranjeaza (sper) ;)).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest fx0360

... stiu ce-nseamna Sputnik ...

Doamne, ce mi-am iubit Sputnik-ul ... cry, cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.Sa va spun problema mea. De cind am cumparat masina am sarit de la 147 kg la 183 kg.Am cumparat o bicicleta medicinala si am ajuns la 177 kg dar problema e ca ma plictisesc repede mai ales acum ca avenit primavara si e frumos afara.M-am apucat ca tot omul de googalit si am ramas tablou la cite s-au schimbat in ultimii 15 ani.M-am oprit la kona hoss pentru ca am citit ca tine 400 lbs adica 182 kg,dar cind am vrut sa o cumpar vinzatorul mi-a trimis mail ca tine 135 kg[probabil s-au gindit la garantie].Userul Frank a dat citeva exemple Kalkhoff Agattu (185kg) Santana Extratour (200kg) dar nu stiu cum sa cumpar din afara plus ca Santana Extratour am gasit ceva cu 2 locuri la 3 4000$[nu stiu germana].Nu am probleme de sanatate,nu lesin la 1 min de efort.M-am gindit si la facutul pe bucati.Am 180 inaltime.Buget 1000-1500 euro.Ce ziceti se poate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

well. Eu cu DHS -ul de pana acum limitat la 120 kg am mers cu 140 kg pana m-a adus la 110kg (impreuna cu dieta). Azi am avut un accident urat cu o masina si nu cred ca voi mai pedala in Bucuresti deci asta inseamna iar voi pune kg.

Daca stiti cumva ceva jante care sa reziste la greutatea mea (ca janta mea fata s-a facut praf in urma accidentului impreuna cu furca). AM postat despre accident la "biciclistii si soferii .

Daca nu imi este furata bicicleta (lasata pe afara in starea de dupa accident la 5 km de casa) o sa incerc sa o repar.

Daca este furata cred ca trebuie sa imi cumpar o alta bicicleta . Mi-ar pare rau ca m-a dus aproape 3000 de km si m-a ajutat chiar DHS fiind .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu dau vina pe soferul cu cielo. A fost vina mea ca am depasit pe interior.

In halul in care eram eu aseara (si bicicleta) nu cred ca puteam sa mai merg 5km , nu cu roata fata blocata (da atat de indoita este janta).

Cat despre slabit voi incerca sa inlocuiesc bicicleta cu bicicleta de camera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erich...sa nu te mai prind ca postezi pe forumul asta daca renunti la bicicleta! Uite ,prin ce ai trecut tu am trecut si eu acum vreo 2 ani :nu mi s-a dat prioritate, tavalit in intersectie, 5 copci pe muian care se mai vad si azi, genunchi naspa 4 luni, despagubiri ciuciu ca bicla n-a avut nimic iar omul nu se pune daca n-are 10 zile spitalizare :mad:.

Crezi ca asta m-a facut sa renunt? Da , o luna pana am putut incaleca iarasi. Realitatea e ca de atunci sunt muult mai atent prin oras, incerc sa anticipez orice situatie si caut strazile mai putin circulate.

BICICLISTII SUNT PARTENERI DE TRAFIC CU DREPTURI EGALE , asta stiu eu din scoala de soferi si incerc sa ma folosesc de asta. Ca atare eu ma comport pe bicicleta exact ca atunci cand sunt la volan: depasesc cand e cazul ,ma incadrez pe banda corespunzatoare, nu ezit sa semnalizez cu mana intinsa (in oras) si in general am un comportament neezitant si respect toate regulile de circulatie.Nu am avut niciodata probleme cu soferii!

Asta pana dai peste un prost care te mai tavaleste din cand in cand :)):D

Iti garantez ca odata cu timpul si cu vindecarea ranilor vei urca dinnou pe bicicleta. Ia in calcul si o asigurare de accidente , nu costa mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

azi am facut 40 km ... pe bicicleta de camera :)) DHS-ul recuperat am nevoie de sfaturi pentru oameni "grei" pentru jante rezistente la trafic + gropi .. mai ales pe spate ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua si bine v-am gasit.

Am citit tot acest thread si din ce am vazut tot nu s-a lamurit nimeni despre o bicicleta OK pentru oameni mai marisori asa.

Am 1.90 si 100 de kg si tot nu stiu unde sa gasesc si cum sa aleg o bicla care sa nu ii fac roata 8 cum pun o frana mai de urgenta fara sa depasesc 1000 de ron.

Multumesc anticipat pentru orice sugestie clara si cu link eventual:),

Sasha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.