Sign in to follow this  
wirespot

Conversie MTB pentru oraş

Recommended Posts

Ai dreptate atat pentru extensie cat si pentru anvelope. Cea spate este Kenda K935, o anvelopa destul de neteda si pe masura ce imi va permite bugetul, o voi schimba si pe cea de pe fata. Cand vorveam de adaptor ma refeream la piesa care face legatura intre tijele laterale de sustinere a aparatorilor si clema de prindere la axul rotii fata. Am ales varianta asta de montaj, desi vibreaza putin pe denivelari, pentru ca furca fata nu are nici o ureche de prindere. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata foarte bine, felicitari!

Eu pentru oras folosesc pe mtb niste slickuri Kenda SportContact pe sarma de 1,5 care costa 50 lei perechea - ieftine si utile. Nu stiu insa daca ar da bine sub aparatorile alea dar se gasesc si de 1,7 si de 1,9.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor,

 

M-am procopsit si eu cu o bicicleta din categoria "frumoasa si proasta" , exact cum proababil ati banuit un first bike - FIRST BIKE ALUMINIUM TECHNOLOGY 26'' ,24 de viteze (3 foi,8 pinioane),suspensie fata 'STR',cauciucuri duble 'DURO',jante duble 'BERETTA ITALIA',foi,pinioane,pedalier 'SHIMANO',schimbatoare 'CI-Deck PLUS',frane 'SHIMANO V- BRAKE')

Din punct de vedere angrenaje cred ca este praf, desi am uns-o la toate incheieturile tot scartie, cand o fortez putin are momente cand scapa pedala, amortizoarele par sa se fi intepenit, dinti lipsa pe la foi, cand schimb zici ca macin cafea, etc.

 

As vrea sa o revitalizez pentru oras gen casa - servici - casa (Piata Progresului la Piata Presei) in asa fel incat sa nu urc pe jos panta de la Tineretului la Eroii Revolutiei si sa pot sa o calc de la Victoriei la Piata Presei.

 

Nu-mi dau seama cum sa incarc o fotografie dar ca idee asta este modelul: 

 

65971498461100663434156-4453617-700_700.

 

Intrebarea este: Face sens sa ma apuc de transformare in bicicleta de oras? macar cadrul este ok la bicicleta asta? 

 

PS. anul trecut am fost la un shop de biciclete (la intrarea de sus in Parcul Liberatii) si mi s-a spus ca o reconditionare m-ar costa aprox 400 ron.

 

Multumesc anticipat

Edited by Traveller
Acum se vede si poza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper ca nu ai platit bani multi pe ea. Cu lantul pe foaia mica poti sa urci panta de pe Serban Voda fara probleme, chiar daca nu ai nici un fel de antrenament la activ. CU scartaitul e nasol, trebuie sa vezi cam de unde vine. Du-o la un atelier sa-i faca o minima revizie (reglare schimbatoare, strangere suruburi etc). Greu de zis ce e bun la bicla asta, dar daca reusesti sa o pui la punct in asa fel incat sa mearga fara zgomote suplimentare nefiresti, atunci poti sa-ti faci treaba in oras cu ea. Si pune-i niste cauciucuri cat mai netede in loc de gogosari cu crampoane.

 

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macar cadrul si rotile sa fie bune. Furca aia nici noua nu e buna, mai bine pui una fixa in loc. 

 

Cu 400 de lei iti iei o bicicleta mai buna decat asta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this