Sign in to follow this  
ovidro

Memorialul "Ion Cozma"

Recommended Posts

Salut,

Am ramas surprins ieri cand am vazut intr-o revista de timp liber, o reclama la o cursa de ciclism in Brasov. Si am zis sa mediatizez putin evenimentul, poate sunt amatori printre voi, sau unii care au mai multe detalii. Pe www.frciclism.ro nu apare cursa.

Redau mai jos ceea ce citesc din revista:

Duminica 4 iunie

Cursa de ciclism

Memorialul "Ion Cozma"

Sponsori: MyBike, Seat, Autorally, SC Dinstar SRL, Baza sportiva "Olimpia".

Parteneri media: Zile si Nopti, Radio Brasov, mix tv, Monitorul Expres.

Detalii si inscrieri pe ciclism_tni@yahoo.com.

Cam asta e tot ce am obtinut din revista.

Bafta.

Interesant!

Ar fi chiar fain sa apara si curse independente de FRCT.

Ar prinde bine sa mai adaugam niste informatii pentru o mai buna mediatizare:

- tipul cursei (sosea, MTB)

- distante de parcurs

- locul de desfasurare

- traseu

- orele de START

etc.

Am incercat sa cer aceste detalii la e-mail-ul mentionat (ciclism_tni@yahoo.com) dar...

==============================================

The Postfix program

: host mx3.mail.yahoo.com[64.156.215.18] said: 554

delivery error: dd This user doesn't have a yahoo.com account

(ciclism_tni@yahoo.com) [0] - mta330.mail.scd.yahoo.com (in reply to end of DATA command)

==============================================

Verifica te rog daca ai reprodus corect adresa e-mail!

Calitatea grafica a anuntului cam lasa de dorit, ma uit acum cu o lupa, sa incerc sa disting daca avem de a face cu un "i" sau un "l", in fine ...

Poate adresa este ciclism_tnl@yahoo.com? Ar fi singura posibilitate, sper sa fie buna.

Imi cer scuze ca nu am verificat adresa inainte ...

Sandor...daca dai de organizator sa ne spui si noua. Suna interesant si poate venim cu echipa.

Multam

Guest andrei_triatlon

Am vorbit cu unul din sponsorii competitiei ...

Se pare ca e vorba de un contratimp de 4 km (2 x 2 km) undeva sub Tampa , Brasov .