ion

Deraior Shimano Dura-Ace cu manete Sram Rival

Recommended Posts

trebuie sa imi cumpar o pereche de manete noi intrucat cele pe care le-am avut inainte au fost avariate

bicicleta a fost echipata integral cu linie shimano dura ace 7800

as dori sa stiu daca este posibil sa ii pun manete sram rival (pentru double tap) si sa folosesc deraiorul spate si fata de la vechea linie shimano dura ace (adica nu stiu daca pot exista probleme de compatibilitate)

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

sau eventual manete campagnolo (as alege atena ca sunt mai ieftine si nu tin atat de mult la gramaj) tot cu deraior shimano dura ace?

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU merge, nici o sansa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar macar sper ca pot sa folosesc franele dura ace cu ergopowerele sram nu? aici sistemul ma gandesc ca nu este chiar atat de diferit, dar poate ma insel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alea in mod normal ar trebui sa functioneze, dar daca vrei ca manetele sram sa mearga cu un schimbator anume, doar sram-ul de 10 viteze merge, fie ca e de sosea sau mtb

Share this post


Link to post
Share on other sites

iti trebuie schimbator + manete. La campagnolo ar fi mai complicat ca se potrivesc foarte greu cu pinioane Shimano.Am reusit sa fac sa schimbe decente o maneta de 10 pin Campagnolo cu o caseta de pinioane de 9 Shimano. Dar in principal ar fi bine sa iti iei compatibil de la inceput :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc mult pentru raspunsuri

se pare ca din pacate momentan va trebui sa raman cu dura ace

spun din pacate, nu ca as fi nemultumit de dura ace, insa as fi fost curios sa vad cum merg si sram-urile, iar linia dura ace mi se pare putin cam scumpa, mai ales daca nu tii foarte mult sa economisesti fiecare gram

cel mai bun ca raport calitate pret am gasit sram rival

insa din cate am inteles a fost scos din productie si inlocuit cu sram apex, care este inferior calitativ si putin mai scump (cred ca adevaratul motiv pentru acest lucru il constituie faptul ca intre sram rival si sram red era diferenta de vreo 200 de grame si vreo 600 de euro, iar rivalul fura din potentialii clienti ai redului care nu tineau atat de mult la greutate cat mai ales la rezistenta si fiabilitate, iar aici cele doua grupuri se pare ca erau destul de apropiate conform review-urilor de pe internet)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar ergo-power-le sram sunt compatibile cu pinioanele campagnolo(10 speed).schimbatoarele shimano folosesc alta ratie fata de schimbatoarele sram(sram-ul "pimba"mai mult cablu pt schimbarea unei viteze)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e adevarat, Campa trag cablu aproape cat cele Shimano, e doar o diferenta foarte mica, exact cat sa nu fie compatibile. SRAM trag cu un raport de 1:1 fata de Shimano care au 2:1, deci diferenta e imensa. Asa ca daca la Campa mai poti tigani ceva sa mearga cat de cat cu Shimano, SRAM nu merge nici cu Shimano, nici cu Campa, in vecii vecilor. O exceptie e noua tehnologie de 10 viteze pentru MTB de la Shimano, care a adoptat un raport apropiat de 1:1 a celor de la SRAM, dar tot asa, un pic diferit cat sa fie incompatibil, poate se pot tigani si alea cumva sa mearga, nu cred ca a incercat inca nimeni ca e prea noua tehnologia. La 10 viteze de cursiera Shimano, e tot 2:1 raportul. Ce e nasol, daca tot veni vorba, e ca nu mai sunt compatibile piesele de MTB cu cele de cursiera de la Shimano, adica nu poti pune un deraior XT de 10 pe spate la un ciclocross daca vrei, nu e compatibil cu STI-urile de 10. Partea buna e ca poti pune unul de 9 si merge foarte bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei si ce, daca un ametit a scris ceva pe net noi trebuie sa-l credem? Si el zice ca nu merge bine. Diferenta finala e de 1 mm, eu nu cred ca la diferenta aia are cum sa mearga ca lumea, sigur ai o viteza sau doua unde iti bate lantul - adica poti sa mergi cu ea la piata, dar nu poti sa faci ciclism. Dar trebuie verificat, ca daca intr-adevar e doar atat de mica, se poate rezolva cu un jTek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am cursiera si mai mult de noua pinioane n-am avut, insa un schimbator imprecis ma scoate din minti... poat sa frece discu, suport si o excentricitate a cauciugului, da sa nu ma "inerveze" schimbatorul....

Presuipun ca la nivelul asta de echipare iti poti permite luxul de a-ti monta niste componente compatibile...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei si ce, daca un ametit a scris ceva pe net noi trebuie sa-l credem?

Nu trebuie sa-l crezi pe cuvant, intai incearca... mie mi-a mers foarte bine.

Cred ca o sa ametesti tu daca cercetezi un pic cine e autorul :))

http://zinncycles.co...or/frame-prices

Si el zice ca nu merge bine.

Zice ca merge excelent. Poate nu am citit acelasi articol sau nu vorbim aceeasi engleza...

For a simple solution involving an adaptor that you can by and install easily, you can use a Jtek ShiftMate. It appears that Jtek now even sells an adapter to allow the use of a Campy 10-speed shifter with SRAM RED derailleur and cogs.

I did measure the difference in cable pull between SRAM and Campy 10-speed shifters. Nine clicks of a Campy lever pulls 27.0mm of cable, or 3mm per click. Nine clicks of a SRAM lever pulls 27.9mm, or 3.1mm per click. Jtek’s adapter may adjust for this minuscule difference, but in my experience, it works perfectly with no adapter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

voi ramane la dura ace momentan, deoarece nu am bani sa schimb si manetele si schimbatorul de pe spate

sa vedem poate imi aduce ceva mosu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-adevar, pana la urma s-ar putea sa mearga la 10 viteze treaba, se pare ca cei de la Campa au trecut la un raport 1:1. In schimb, pe 9 pinioane garantez ca nu are nici o sansa. Totusi, Campa nu are tragere constanta, trage la inceput mai putin cablu iar pe final ceva mai mult, m-as mira sa nu bata lantul pe nici un pinion, mai ales pe cele mici. Campa la pinioanele de 10 din cate stiu nu are distantierele egale. Acuma ce sa zic, poate intr-o combinatie de lant si pinioane fericite, exista sansa sa mearga perfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-adevar, pana la urma s-ar putea sa mearga la 10 viteze treaba, se pare ca cei de la Campa au trecut la un raport 1:1. In schimb, pe 9 pinioane garantez ca nu are nici o sansa.

Normal ca la 9 pinioane nu ai cum sa amesteci campa cu sram, ca sram nu are grup de sosea de 9 :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.