hpio

crossride sau x1900?

Recommended Posts

Sal all.

Am o dilema la care nu am gasit inca un raspuns, vreau sa-mi schimb roata de spate si nu stiu care ar fi buna pentru mine.

Am 1.82 si 88kg, as vrea o roata buna de XC si light AM.Am tot cautat si am gasit, bine-nteles si in bugetul meu, max 500ron, Mavic Crossride si DT Swiss x1900.

Voi ce mi-ati recomanda sau poate aveti ceva de vanzare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am „dimensiuni” comparabile cu ale tale si am folosit ambele modele. Mavicurile le am pe bicicleta de oras si chiar dupa 4 ani nu dau nici un semn de oboseala. Nu a fost nevoie nici de centrare, nici de gresare, desi numai cu mila nu le-am tratat. DTSwissurile le am pe bicicleta de munte, pe care am folosit-o mai putin, dar tot fara probleme.

Dat fiind ca au spite mai multe si mai „normale”, poate ar fi de preferat DTSwiss-ul: la Mavic cred ca descentrarea rotii / ruperea unor spite e mai greu de remediat (doar cred, nu mai bazez pe informatii exacte).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mavic nu am avut dar DT Swiss da.Sunt excelente si nu m-as fi despartit de ele,daca nu gaseam niste ZTR-uri.Asa cum a spus si colegul vali_aldea,cred si eu ca sunt mai rezistente si mai usor de service-at,avand spitele mai "comune".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici eu n-am avut Mavic insa sunt un fan DtSwiss, produsele lor entry level sunt fiabile si de o foarte buna calitate. Eu insa as trage un ochi si la X 1800. Un pic mai usor si un pic mai scump insa urmeaza reducerile de iarna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

depinde si ce vrei de la roti.mavic crossride sunt roti mai rigide comparativ cu DTswiss-ul.ambele variante sunt fiabile,dar ca un plus pt DT ar fi ca butucii au o "curgere"mai buna decit cei de la mavic(celebra bucsa de teflon de pe partea interioara a rotorului)l

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca la bikexpert.ro e oferta 75 la suta reducere la roata de fata , daca cumperi un set de roti! Spor! Eu inclin spre Dt swiss , am avut xr1800 , acuma am trecut la xr1450!Toate cele bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

merci tuturor, deci spuneti ca ar trebui sa aleg DT Swiss x1900, dar sa astept reducerile de iarna, am gasit roata spate la 500 roni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am set fata-spate Mavic Crossride si sunt f multumit

sunt vreo 9-10mil setul; singurul dezavanataj este greutatea putin cam mare si spitele care nu se gasesc.

recunosc cu nu am stricat nici o spita pana in prezent...totusi, mi-am comandat de pe bikecomponents un set de 12 spite sa am de rezerva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si totusi, ce sa aleg intre mavic crossride http://www.bike-comp...ufradsatz-.html si

fulcrum red metal 5 http://www.bike-comp...ufradsatz-.html

greutati cam la fel, as inclina spre crossride (par mai "consacrate", prefer valva auto, freehub de otel, eventual consumabile mai usor de gasit), dar pretul e mai bun la rm 5 - un fel de oferta

multumesc de sugestii

Share this post


Link to post
Share on other sites

aoleu, m-ai lovit in moalele capului.. X_X

oscilez intre sa zic 85 si 90 de kilograme si vreau un upgrade fata de configuratia actuala( mavic 317/dt champion/rockrider - formula hubs)

iar mai mult nu vreau sa investesc in roti

multam

Share this post


Link to post
Share on other sites

atunci nu investi acuma, ca asta nu e upgrade, n-o sa-l simti deloc.

rotile actuale au probleme, se descentreaza usor?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu, deloc

ideea este ca nu o sa imi iau niciodata roti sub 1800 de grame iar aceste optiuni mi se par la momentul actual cel mai bun raport pret/calitate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upgrade la rotile tale mi se par in momentu asta ceva care sa iti permita sa mergi pe tubeless, alt motiv nu vad. Altfel nu baga bani daca nu castigi mai mult de 200gr.

Si la greutatea ta, poti sa-ti iei crossmax linistit. bani sa ai :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma uitam ca FRM5 pe bike-components au 1920g iar pe bike24 au 1805g. Care e greutatea reala?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma uitam ca FRM5 pe bike-components au 1920g iar pe bike24 au 1805g. Care e greutatea reala?

In cele din urma imi raspuns singur la intrebare, daca mai intereseaza pe cineva, FRM5 au 2010g (varianta centerlock) cu tot cu quick releasuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.