basso

Efectele Apei Asupra Bicicletei

Recommended Posts

axe, am luat un ulei daca mai tii minte :D care este foarte bun dupa spalarea cu benzina ...ma refer la lant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu-l mai spala cu benzina

dupa ce am Incercat zeci de rahaturi m-am oprit la asta

Imagine postată

Il gasiti la Bebe si la Coltea

chiar daca mergi toata ziua prin ploaie tot nu-l spala Intr-o singura zi

si nu exista ulei bun care sa nu atraga praful,asta e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cea mai buna metoda de curatare si ungere ramane axul cardanic :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

am folosit sprayul asta cosmos lac asta vara si parca era magnet pentru praf si pietricele.singura treaba buna era pe ploaie. nu se curata la apa nici de-al naibii. intradevar bun pe timp de ploaie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru prevenirea ruginei: KROWN antirugina, la spray. Daca puteti gasi. Este un produs pentru masini vedeti daca vre-un garaj are. Miraculos. Eu sprayez si cadru iarna (am otel). Biodegradabil, nu pateaza, formula dynamica, se aplica o data pe an.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru prevenirea ruginei: KROWN antirugina, la spray. Daca puteti gasi. Este un produs pentru masini vedeti daca vre-un garaj are. Miraculos. Eu sprayez si cadru iarna (am otel). Biodegradabil, nu pateaza, formula dynamica, se aplica o data pe an.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Ca sa nu deschid alt topic am si eu o intrebare legata tot de mersul pe timp de iarna ,dupa cateva iesiri(aproximativ 20 km ) cu mtb-ul pe carosabil ud si nu prea curat nu se mai aude zgomotul obisnuit al clichetilor cand roata se invarte liber sau cand dau inapoi din pedale si roata sta pe loc ,daca nu este normal de unde este beleaua si ce trebuie sa ii fac ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Ca sa nu deschid alt topic am si eu o intrebare legata tot de mersul pe timp de iarna ,dupa cateva iesiri(aproximativ 20 km ) cu mtb-ul pe carosabil ud si nu prea curat nu se mai aude zgomotul obisnuit al clichetilor cand roata se invarte liber sau cand dau inapoi din pedale si roata sta pe loc ,daca nu este normal de unde este beleaua si ce trebuie sa ii fac ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cum povestesti ai butuci demontabili (ne-incapsulati). Desfa-l si verifica. Refa-l si adauga vaselina de rulmenti. Ai grija cand desfaci in ce ordine sant piesele si fii atent sa nu pierzi bilutele de rulmenti. In multe cazuri si rulmentii nu sant incapsulati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cum povestesti ai butuci demontabili (ne-incapsulati). Desfa-l si verifica. Refa-l si adauga vaselina de rulmenti. Ai grija cand desfaci in ce ordine sant piesele si fii atent sa nu pierzi bilutele de rulmenti. In multe cazuri si rulmentii nu sant incapsulati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am o problema de "finete", anume, atunci cand spal bicicleta apa patrunde pe langa nipluri in dublura de la janta. Am avut o janta care avea mici gaurele pe lateral pt scurgerea apei dar 99% din jante nu au cum sa scape de apa aia si inevitabil primele care ruginesc sunt niplurile si filetul spitei, restul este aluminiu, cauciuc etc.

Problema mea este ca ma deranjaza doar gandul ca apa aia e acolo si nu pot sa o scot. Cred ca voi da gaurele fine de 1mm pe lateral :D:confused:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am o problema de "finete", anume, atunci cand spal bicicleta apa patrunde pe langa nipluri in dublura de la janta. Am avut o janta care avea mici gaurele pe lateral pt scurgerea apei dar 99% din jante nu au cum sa scape de apa aia si inevitabil primele care ruginesc sunt niplurile si filetul spitei, restul este aluminiu, cauciuc etc.

Problema mea este ca ma deranjaza doar gandul ca apa aia e acolo si nu pot sa o scot. Cred ca voi da gaurele fine de 1mm pe lateral :D:confused:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am o problema de "finete", anume, atunci cand spal bicicleta apa patrunde pe langa nipluri in dublura de la janta. Am avut o janta care avea mici gaurele pe lateral pt scurgerea apei dar 99% din jante nu au cum sa scape de apa aia si inevitabil primele care ruginesc sunt niplurile si filetul spitei, restul este aluminiu, cauciuc etc.

Problema mea este ca ma deranjaza doar gandul ca apa aia e acolo si nu pot sa o scot. Cred ca voi da gaurele fine de 1mm pe lateral :D:confused:

Eu m-as gandi la un mod de etansare a niplurilor.

Poate ca saibe de teflon, plastic, polietilena, ceva, acolo (nu cauciuc, totusi...) care sa inchida ermetic gaura de niplu.

Ar fi mai... sigur decat chiar si doua gaurele de 1 in janta. Nu uita ca pe unde iese apa poate sa si intre.

Personal, asta cu apa in jenti, imi este ultima grija. Mai rau e cu piesele in miscare.(Lant pinioane, foi, rulmenti, furca, etc.)

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am o problema de "finete", anume, atunci cand spal bicicleta apa patrunde pe langa nipluri in dublura de la janta. Am avut o janta care avea mici gaurele pe lateral pt scurgerea apei dar 99% din jante nu au cum sa scape de apa aia si inevitabil primele care ruginesc sunt niplurile si filetul spitei, restul este aluminiu, cauciuc etc.

Problema mea este ca ma deranjaza doar gandul ca apa aia e acolo si nu pot sa o scot. Cred ca voi da gaurele fine de 1mm pe lateral :D:confused:

Eu m-as gandi la un mod de etansare a niplurilor.

Poate ca saibe de teflon, plastic, polietilena, ceva, acolo (nu cauciuc, totusi...) care sa inchida ermetic gaura de niplu.

Ar fi mai... sigur decat chiar si doua gaurele de 1 in janta. Nu uita ca pe unde iese apa poate sa si intre.

Personal, asta cu apa in jenti, imi este ultima grija. Mai rau e cu piesele in miscare.(Lant pinioane, foi, rulmenti, furca, etc.)

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu exista si nipluri din otel inoxidabil ?

De inox nu cred dar se gasesc de alama. Alama e acoperita cu un strat suplimentar de staniu sau zinc si eventual un strat de vopsea. Alama este foarte stabila si rezistenta la coroziune iar straturile suplimentare ofera protectie suplimentara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu exista si nipluri din otel inoxidabil ?

De inox nu cred dar se gasesc de alama. Alama e acoperita cu un strat suplimentar de staniu sau zinc si eventual un strat de vopsea. Alama este foarte stabila si rezistenta la coroziune iar straturile suplimentare ofera protectie suplimentara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune spite (+ nipluri) inoxidabile (stainless steel).

Si daca intra putina apa, asta e, ce sa faci... asa e cand esti harcore biker. Ce faci cand pedalezi prin apa pana la butuci? Eu am gasit apa si in camera o data. Parerea me este ca bike-ul nu este un bibelou, trebuie folosit la capacitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune spite (+ nipluri) inoxidabile (stainless steel).

Si daca intra putina apa, asta e, ce sa faci... asa e cand esti harcore biker. Ce faci cand pedalezi prin apa pana la butuci? Eu am gasit apa si in camera o data. Parerea me este ca bike-ul nu este un bibelou, trebuie folosit la capacitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.