ciclism

Gore Ride-On, cabluri si camasi performante

Recommended Posts

Gore Ride On e un sistem de cabluri si camasi mai deosebite, ce ofera reale imbunatatiri, fata de sistemele clasice. Sistemul e compus din cablul de frana sau schimbator, camas pentru cabluri, furtunase de protectie, capacele pentru camasi si cablu, burdufuri de cauciuc. Firma Gore produce cinci tipuri de Ride-On, toate de o caliate foarte [...]

Citește articolul în întregime

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit si eu articolul si cred ca iarna asta o sa schimb cablurile de pe cursiera cu Gore. Problema e ca pe Bike24 nu prea sunt, la Playbike stoc epuizat si pe eBay sunt atat de multe incat nu stiu la care sa ma opresc. Am rezerve si fata de livrare (termen de peste o luna) si fata de taxele aferente de aceea as lua din Europa. Pentru sosea as merge pe Professional sau Low Friction insa nu stiu de care sa iau. Recomandari?

Ar fi aici: http://www.rideoncables.com/en_us/products/profsystem.html#

Share this post


Link to post
Share on other sites

DIn cate am auzit le-a luat SRAM si se vand sub marca lor PItStop, da nu-s 100% sigur. Mi se pare ca am vazut pe undeva cabluri SRAM GORE Ride-on. Pe toate magazinele on-line apar ca discontinued. Poate mai stie cineva vreo marca de cabluri etanse in afara de Gore si Nokon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am mers tot sezonul cu ele dar dupa 2-3 noroaie tot o branza sunt....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru sosea mai bine ia Jagwire. Sunt foarte bune, la mine au 1 an si merg la fel de bine.

Daca vrei sa cheltui niste banuti, ia Alligator I-Link :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce am acum insa cursiera este echipata cu Dura Ace 7900 iar cablurile (de fapt camasile) seamana foarte mult cu cele originale (la culoare). Am avut la un moment dat un Felt si ala avea cabluri Jagwire, asta de acum nu are nici o inscriptie, posibil sa fie Shimano de origine.

Din cele doua GORE un set ar costa 50 euro iar celalalt 70 euro, merita oare aceasta diferenta achizitionarea versiunii Professional?

Acum nu cred ca la nivelul nostru putem sa ne dam seama (daca am fi legati la ochi) ca avem un cadru BMC si nu unul Ridley, ca avem nu stiu ce frane, cabluri etc.

Am auzit ca sunt mai bune decat media, imi plac si cum arata, au referinte bune si nu stiu daca si ce sa iau.

Am primit raspuns de la nemti si m-au lamurit in privinta versiunilor si a pretului... dar nu mi-au spus care sa fie mai bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreau si eu cabluri. Daca dai comanda pe undeva pun si eu bani. nickf75@yahoo.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai bine iti iei direct singur pentru ca sunt din alt oras.

Si poate primesc o recomandare: Professional sau Low Friction, diferenta de 20 euro intre seturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Low Friction este mai mult pentru conditii dure de vreme :) Tu stii unde si cum iti folosesti bicicleta. Eu pentru cursiera ti-as recomanda Professional(desi personal nu as lua)

Share this post


Link to post
Share on other sites

O singura data m-a prins ploaia prin august, in rest evit vremea nefavorabila. Nu stiu daca un utilizator normal si-ar da seama de vreo diferenta dintre cele doua versiuni... 50 euro versus 70 euro...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cand te gandesti ca mi-a fost propusa o "afacere": sa iau doar un set din cele doua la 200 lei (varianta Pro) adica la putin sub pretul ambelor seturi.

Acum trecand peste asta (ca vreau sa dau 50 euro pe un set) de ce spuneti ca nu-s ok? Sau care ar fi mai bune si daca acelea merita investitia? Multi judeca dupa finante ori la mine nu asta e problema. Reformulez: daca ati avea buget nelimitat pe care din cele doua seturi ati perge sau alta recomandare si mai ales de ce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Professional sunt etanse si merita fiecare banut, Low Friction nu sunt si eu zic ca nu merita banii. Cine nu a fost multumit probabil a avut Low Friciton sau cele Professional nu au fost montate cum trebuie. La cele etanse, cablul este complet sigilat din maneta pana in deraior, fara contact cu exteriorul, fiind protejat de ploaie pentru multi ani. Mie dupa doi ani manetele inca parca imi merg in gol. Asa, daca e sa nu iti iei etans, poti sa iti iei orice, tot trebuie schimbate la 2-3 ture mai dure (de exemplu daca mergi prin apa si bucatica aia mica de camasa de la deraiorul spate e complet sub apa - dar si o ploaie serioasa torentiala face treaba de minune).

 

Alligator I-link alea par intr-adevar sa fie etanse, cred ca o sa le dau o incercare.

 

Pentru cei care nu folosesc bicicleta in conditii infecte, parerea mea e ca toatea astea sunt bani aruncati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci Professional sa fie daca asta e diferenta. Mai aveau si "sigilate" insa nu stiu ce sa zic. La Alligator nu-mi place cum arata camasa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai din cate stiu eu Professional si Sealed sunt la fel ca si piese, poate sa aiba Professional ceva tratamente mai speciale pe la cablu/camasi, dar nu cred, si pretul e in general la fel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai Mikinina, nu-i bosonul Higgs.

Iti cam place sa lungesti pelteaua... dar ca sa nu dau numai cu cacao, eu as merge pe maxim Jagwire Racer.

http://jagwireusa.com/index.php/products/v/Racer_Cable_Kits

Pret mai accesibil si performanta inalta.

http://www.playbike.ro/categorie.php?id_categorie=34&ordonare=PretDesc&filtru_marci=65

Nu mai spun ca ai putea sa pui cabluri si camasi Shimano si tot nu ai avea nicio problema.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cablul la 10 lei si camasa de 8 lei metrul, montate ca lumea sunt de 10 ori mai bune decat toate cacaturile alea, care nu o sa le montezi tu niciodata cum trebuie.

asa ca mai lasa fitele astea snoabe si nu mai pune nicio camasa si mai slabesti bicla cu vreo 40-50 de grame, asta cu siguranta o sa te ajute mult mai mult, decat cablurile cu tehnologie cu un nume pompos. In plus poti renunta si la ghidolina, inca vreo 50 de grame in minus.

 

daca mai vrei, mai am idei de astea marete.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-i vorba de greutate ca deja e destul de jos. Am zis ca nu fac nici un compromis la anvelope si lant (nu-mi convine sa raman in pana sau sa se rupa lantul asa ca aici greutatea nu conteaza ci fiabilitatea). Solutii de reducere a masei mei sunt dar nu ma intereseaza, are 6,7kg cu pedale si ciclocumputer. Pur si simplu nu stiu ce fel de cabluri am dar e posibil sa fie originale Dura Ace pentru ca arata exact ca alea din poza. E adevarat ca mi-ar fi placut sa fie albe dar asta tine de aspect nu de functionalitate.

Probabil le voi lasa pe astea de acum.

 

PS: la astea v-ati referit:

http://www.playbike.ro/produs.php?id_produs=9105 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu-i vorba de greutate ca deja e destul de jos. Am zis ca nu fac nici un compromis la anvelope si lant (nu-mi convine sa raman in pana sau sa se rupa lantul asa ca aici greutatea nu conteaza ci fiabilitatea). Solutii de reducere a masei mei sunt dar nu ma intereseaza, are 6,7kg cu pedale si ciclocumputer. Pur si simplu nu stiu ce fel de cabluri am dar e posibil sa fie originale Dura Ace pentru ca arata exact ca alea din poza. E adevarat ca mi-ar fi placut sa fie albe dar asta tine de aspect nu de functionalitate.

Probabil le voi lasa pe astea de acum.

 

PS: la astea v-ati referit:

http://www.playbike.ro/produs.php?id_produs=9105 ?

#18

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine man, si ca sa fii mai precis fa o recomandare din linkul tau:

http://www.playbike.ro/categorie.php?id_categorie=34&ordonare=PretDesc&filtru_marci=65

Nu stiu cine lungeste pelteaua... :-?  Eu am intrebat foarte clar si Horatiu a fost cam singurul care nu a dat-o pe aratura si a raspuns la subiect fara alte comentarii referitoare la greutate sau "snobism" sau alte fite. Nu ma indoiesc de faptul ca e capabil si el de mistouri dar uite ca n-a facut-o.

Multumesc pentru interventii dar raman la cablurile actuale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)) Sa mori de ras si alta nu... Ti-am scris clar, RACER. Acolo ai doua optiuni in functie de ce lungime ai nevoie. Probabil ca cel normal, schimbator + frana 97.60 LEI!!!!!! Au si alb, BHOO!! I-au dat si cu rozmarin...

Stai linistit, este ultima data cand ma mai obosesc.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
...este ultima data cand ma mai obosesc.

Apreciez, este exact ce-mi doream. Dealtfel am impresia ca te crezi superior doar pentru ca esti din Capitala dar ar fi bine sa fii mai calm.

Si am mentionat ca raman la cablurile actuale, gasesc eu in alta parte explicatii punctuale pentru intrebarile puse.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.