shauru 716 Posted January 11, 2012 (edited) Se apropie de finalizare si bicicleta mea de "weight weenie", o sa o asamblez spre finalul lunii ( mai sunt de venit rotile ). La inceputul lui decembrie am zis sa fac si eu cate un upgrade ici-colo, ca gospodarul iarna dar ai dreaq capitalisti m-au ademenit cu ofertele lor de Sarbatori si am cedat tentatiilor, asa ca am schimbat cam tot. :) Cadru carbon Beone Raw cu cablerouting modificat ( intern ) Ghidon KCNC SC-Bone flat Mansoane ghidon Bontrager foam Pipa RCZ Race SL Cuveta Mortop Tija sa KCNC Ti Pro Lite Sa San Marco SKN Furca Magura Menja 100 gripshiftere SRAM Attack Cabluri schimbatoare Powercordz Schimbator pinioane XTR M972 GS Schimbator foi Dura-ace 7900 Pinioane Dura-ace 7700 12-27 Lant Kmc X9 SL Pedale SARS Ti Angrenaj XTR M970 transformat in 2X9, placa 20T Carbon-ti si 34T Specialities TA Monobloc XTR Frane Formula R1 Disc Ashima spate 140 mm Disc KCNC fata 160 mm Roti DT Swiss 240s-ZTR Podium MMX Cauciucuri Conti X-King Camere Maxxis Flyweight Tije roti Mr. control Greutate 8.0 kg Probabil ca o sa schimb si furca mai catre finalul lui 2012 cu o Durin SL sau DT XRC 100 ( plus saua si alte maruntisuri ) pentru o greutate finala spre 7,5 kg. [seb] Split de aici. Edited February 2, 2012 by Seb Split topic. Quote Share this post Link to post Share on other sites
giginic 416 Posted January 11, 2012 Pai finalizeaz-o, sa fii campionul topicului! Quote Share this post Link to post Share on other sites
shauru 716 Posted January 11, 2012 Touchee ! :)) Nu mi-am propus titlul asta si nici nu cred ca-l merit, mai sunt 2 forumisti cu biciclete < 8kg Quote Share this post Link to post Share on other sites
nrvant 128 Posted January 11, 2012 Cum se comporta San Marco SKN? In ciuda aspectului e destul de grea fata de restul componentelor tale. Quote Share this post Link to post Share on other sites
raducanmihai 196 Posted January 11, 2012 @ shauru : Ai apucat sa folosesti PowerCordz ? Cum se comporta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vis-a-vis 1,215 Posted January 11, 2012 Foarte interesanta abordarea transmisiei. Doua foi, una foarte mica si una medie (putin peste), pinioane mici si usoare. Fabricantii vad ca au marit foile si pinioanele... greutatea marindu-se. Detaliaza si tu de ce schimbator de cursiera si de unde foaia de 20. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shauru 716 Posted January 11, 2012 @Nrvant: Ai dreptate, la 200gr. nu e nici pe departe cea mai usoara ( nici vreo nicovala ) dar e al naibii de confortabila, am facut trasee zi-lumina pe forestiere fara nici o problema. @raducanmihai: am folosit la V-brake cu camasi Alligator, sunt mai groase, de 1,5 nu 1,2. Se comporta excelent, nu se intind mai deloc, nu se deterioreza, nu ruginesc, etc. La schimbatoare inca nu am folosit dar nu ma astept sa fie probleme, totul e sa folosesti camasi necompresibile de calitate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shauru 716 Posted January 11, 2012 @vis-a-vis: felicitari pentru spiritul de observatie. Sunt perfect de acord, foi angrenaj mari, pinioane mari, rapoartele tot alea, greutate mai mare. Schimbatorul de cursiera cantareste 73 gr, adica e sensibil mai usor decat XTR-ul. Il folosesc oamenii pe afara la MTB de multi ani, conditia fiind sa ai o transmisie cu 2 foi ( nu merge la 3 ). Eu l-am utilizat si pe cadrul de Al in ultimile 3-4 luni si schimba perfect. Foaia 20T e de la firma Carbon-Ti ( chiar asa ii zice ) si e din titaniu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nrvant 128 Posted January 11, 2012 Cred ca mergeau pinioane si mai scurte de 12-27. 20T x 27T e overkill. Quote Share this post Link to post Share on other sites
corrado 63 Posted January 11, 2012 Felicitari shauru, o bicicleta inteligent alcatuita, se vede ca ai ochiu format :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
shauru 716 Posted January 11, 2012 Cred ca mergeau pinioane si mai scurte de 12-27. 20T x 27T e overkill. S-a mai discutat, 20/27=0,74 , un clasic 22/32=0,68, deci nu e deloc "overkill" daca mergi pe trasee grele. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shauru 716 Posted January 11, 2012 Felicitari shauru, o bicicleta inteligent alcatuita, se vede ca ai ochiu format :DMultumesc, a fost cat se poate de distractiv sa o pun cap la cap, pasionatii stiu de ce :) Care sunt cei 2 cu biciclete sub 8kg si cat de mult sunt sub 8 kg ?Vezi la cei care au votat HT Carbon sub 8kg, Prodigy si Khatar. Cat de mult sub 8 nu am de unde sa stiu, nu cred ca au postat si componentele. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aditza1234 31 Posted January 12, 2012 Felicitari shauru . Astept cu nerabdare poze la galeria mtb Ce inseamna cablerouting modificat , poti detalia ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
shauru 716 Posted January 12, 2012 Felicitari shauru . Astept cu nerabdare poze la galeria mtb Ce inseamna cablerouting modificat , poti detalia ? Am modificat traseul cablurilor de schimbatoare. Din start nu mi-a placut ca erau trase pe sub down-tube si pe sub zona angrenajului, adica erau expuse la pietre, noroi, etc. In plus eu obisnuiesc sa mai apuc bicicleta de tubul de jos pe distante f. scurte, cand trec la repezeala vreun obstacol si nu are rost sa o mai sui pe umar si nu mi-ar fi placut sa ma incurc in cablaraie. In plus mi se pare si o solutie mai eleganta, multi fabricanti de renume isi echipeaza bicicletele de top cu cabluri interne. Nu am vrut sa gauresc cadrul de carbon si nici nu a trebuit, am scos doar un nit de pe fiecare parte de la clemele de prindere a cablurilor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vis-a-vis 1,215 Posted January 12, 2012 Pai si cablurile nu stau cam "perpendiculare"? Quote Share this post Link to post Share on other sites
shauru 716 Posted January 12, 2012 Pai si cablurile nu stau cam "perpendiculare"? Nope, gaura e cam la 45 grade, nu se vede in poza. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MBZ 4,653 Posted January 12, 2012 Si mai depinde si de camasi :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
otsdr 1,326 Posted January 12, 2012 @Shauru: Poți pune o poză și cu cablurile montate? Să știi că nu e chiar așa mare lucru că-i cablul pe-afară, după câteva ture uiți de asta. Plus că nu-ți mai trage la cântar un kilometru de cămașă. l.e. Poți scoate și cilindrul de plastic dintre cupele angrenajului, e deja shell-ul de aluminiu etanș. l.l.e. Și totuși cămașa aia pe unde ajunge? Printre BB shell și carbon, apoi iese prin găurica de lângă urechea de deraior? Quote Share this post Link to post Share on other sites
shauru 716 Posted January 12, 2012 Din pacate nu pot pune poze cu camasile montate, pentru ca...nu le-am montat inca :) Da, corect, iese chiar langa derr spate. In plus, cablul de la sch. fata fusese prevazut de fabricant cu un "tunel" care traverseaza BB shell, ceea ce ma ajuta mult ( sch fata e cu tragere pe jos ). Quote Share this post Link to post Share on other sites
MBZ 4,653 Posted January 12, 2012 Poți scoate și cilindrul de plastic dintre cupele angrenajului, e deja shell-ul de aluminiu etanș.De putut poti, de etans, este, dar fata de exterior. O fi bine fara el? ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
otsdr 1,326 Posted January 13, 2012 Well...între filete e un cilindru de aluminiu care pare etanș față de interior. Dacă ajunge să intre apă din exterior printre axul pedalier și bucșa de plastic de pe interiorul rulmentului probabil că trebuie să-mi fac griji de alte lucruri mai importante decât rulmenții de la BB. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shauru 716 Posted February 1, 2012 Bicicleta e aproape gata, mai am de instalat doar transmisia. Ramasesem dator cu poze care sa detalieze montarea cablurilor la interior. Camasile externe sunt Alligator iar cablurile Powercordz de 1,2 pentru schimbatorul spate si de 1,5 ( frana ) pentru fata si lock-out. Prin interiorul cadrului nu am folosit decat liner ( camasi interne din nylon subtire ), cele care acopera powercordz-urile pe tot traseul. Cam asa a iesit bricolage-ul. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
lbzk 6,792 Posted February 1, 2012 Cum ai reusit sa scoti cablul din cadru? De unde ai luat Powercordz? Quote Share this post Link to post Share on other sites
shauru 716 Posted February 1, 2012 www.powercordz.com Nu e chiar asa complicat. Am introdus prima data cabluri clasice, dar dinspre gaurile posterioare inainte. Au iesit prin orificiul de jos al cuvetei, de unde le-am scos destul de usor prin gaurile din fata, care sunt in apropiere. Ma rog, ele se instaleaza succesiv, dupa ce se reuseste manevra cu unul dintre ele acesta trebuie tensionat, pentru a nu se incurca cu cel ce urmeaza a fi instalat. Am legat apoi powercordz-urile ( trase in prealabil prin manete, stopuri si liner ) de cabluri si le-am tras in sens opus, pana au iesit prin spate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jpriest88 39 Posted February 1, 2012 esti sigur ca o sa functioneze? intrarea in cadru pare cam perpendiculara Quote Share this post Link to post Share on other sites