shauru

Bicicleta lui Shauru (bricolaje si greutate)

Recommended Posts

Nu stiu daca ai timp, dar ai putea sa listezi toate componentele actuale? Ma uit ca curca-n lemne cum ai ajuns cu un full la 9.1kg, poate un pic mai mult acum cu fox-ul si 27.5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atat avea acum 2 ani, imediat ce am asamblat-o.

Acum se invarte in jurul a 10kg, in functie de cauciucuri, etc. Am facut multi pasi inapoi la capitolul asta, mai mult de nevoie. Si inca ar mai fi. Unele componente nu au rezistat la modul cum e folosita bicicleta. Saua cu sine de carbon am rupt-o, cauciucurile cu protectie slaba le-am facut franjuri pe coclauri, o janta Podium am crapat-o...Mi-am invatat lectia :)

Gasesti lista de componente la inceputul topicului plus modificarile recente.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am uitat, nu prea mai seamana deloc. Uite lista:

Cadru Titus X

Shock X-Fusion O2 RLX/ DT X313 Remote

Furca Fox Float CTD 120mm

Ghidon Easton EC90 SL 720 mm

Mansoane ghidon KCNC foam

Pipa KCNC Fly Ride 60mm

Cuveta Cane Creek 40

Tija sa Bontrager X Lite

Sa SLR XC

Seatpost clamp KCNC

Chain Catcher KCNC MTB

shiftere SRAM Attack

Schimbator pinioane XTR M970 GS

Schimbator foi Dura-Ace 7900

Lant Kmc X9 SL

Pedale Ritchey SPD / Aest platforma

Brate Angrenaj XTR M970 175mm

Monobloc XTR

Placa TA Chinook 34T

Placa Carbon-Ti 20T

Frane Formula R1, discuri KCNC Razor 160/140

Roti DT 240s/ZTR Crest 27.5/D-light

Conti XK Protection spate tubeless

Conti MK 2 RS fata tubeless

Tija roata spate DT RWS 10mm

Pinioane SLX 11-32

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Got it! Grele pinioane :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am renuntat la pinioanele scumpe, oricum le arunc dupa cateva luni. Mai sus de SLX nu mai iau.

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu merg pe niste SLX-uri de 5k km sa zic si se incapataneze sa nu arate oboseala, drept este ca am si grija de lant. Daca zic ca merg si cu acelasi lant nu ma crede nimeni :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si foile nu crezi ca plang?:D SI rotitele de schimbator :D? Daca le schimbi pe toata in acelasi timp merge :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu merg pe niste SLX-uri de 5k km sa zic si se incapataneze sa nu arate oboseala, drept este ca am si grija de lant. Daca zic ca merg si cu acelasi lant nu ma crede nimeni :).

Te credem, da nu te credem ca nu e intins :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu n-am zis ca nu este intins, dar nu este inca la cota de schimb. Foile-s tipla, mai ales ca in astia 5k foile au fost deja schimbate din 3x in 2x. V-am spus eu ca nu ma credeti :). Rotitele de schimbator SLX au fost schimbate cu XT, dar aproape la inceput, ca nu-mi placea cum mergeau SLX-urile cu spatele, nefiind full bearing :P.

 

Liqui Moly 0w40 este de vina!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am facut multi pasi inapoi la capitolul asta
 

 

De pinde :))

Io zic ca ai facut inainte.

Ceva insa nu se pupa cu tipul de utilizare. Sa vedem care baga de seama  B-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Discurile..., destul de modeste ca dimensiune.

Iar placa zic ca se preta mai bine un 33. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și Shauru e modest ca dimensiuni... Eu de când am ars discuri de 160 față /spate pe coborârea de la cabana Ciucaș, nu îmi mai trebuie discuri subdimensionate...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde ce intelegi prin "modest ca dimensiuni", e ceva mai aprig cu cantarul decat mine.  :-

Share this post


Link to post
Share on other sites

ia mai postaț' măi, hăi-hăi, IMC (sau BMI pă ingleză)

Să știm și noi. ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

daaaa, știu. 

sunt offtopic. 'Mi-asum.


 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma tot uitam la full-urile Scott si salivam un pic la sistemul twinloc de comanda simultana a ambelor suspensii. Cat de fain ar fi sa treci de la ultra-plush la LSC mediu, pana la lockout complet pentru sprinturi in picioare ? Si totul din buricul degetelor, fara sa iei mana de pe ghidon si fara sa te scarpini la oua dupa levierul shock-ului ! M-am tot chiorat pe ici colo pana am descoperit ca tragerea la shock-urile DT Swiss e la fel ca la Fox, 7mm. Am luat un kit de conversie remote pentru furca Fox si un shock DT Swiss X313 remote ( gasit la oferta, 1/3 din pretul obisnuit ). Pe asta din urma l-am vopsit, era hidos alb. Twinloc-ul de la Scott e cam greu de gasit aftermarket ( dar nu imposibil ), eu insa am ales echivalentul de la DT.

EA90ED1F-0B39-43E1-BB47-68AD65120CCD_zps

A0DF3F6A-8318-4C94-9F00-AD792562FEB0_zps

70334478-6871-47EF-99C9-87DFDA5EA749_zps

Nu eram deloc sigur de rezultat, n-am mai vazut combinatia pe nicaieri. Dar merge foarte frumos.

Placut surprins si de shock-ul DT Swiss, blocare totala, foarte sensibil...singurul incercat de mine la care cele 3 setari sunt reale si nu doar promisiuni.

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Discurile..., destul de modeste ca dimensiune.

Iar placa zic ca se preta mai bine un 33. :)

E adevarat, sunt ramase in urma in raport cu restul :) Discurile sunt mici dar puterea de franare e ok pentru greutatea mea. Problema e la coborari foarte lungi, unde discurile mici nu disipeaza caldura destul de repede. Mai degraba pentru asta le-as schimba cu unele mai mari.

Cu placa de 33 n-am prea inteles.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cu placa de 33 n-am prea inteles
 

 

Iti explic pe indelete cand ne mai vedem.

Ziceam sa folosesti o foaie de 33 in loc de 34.

Cauta tu si vezi de ce :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am uitat, n-am prea gasit mare lucru. Banuiesc ca trebuie sa fie ceva legat de retentia lantului, ca de rapoarte nu poate fi vorba. Hai nu mai fi misterios. :)

Oricum ma gandesc la 1X11, acum ca se mai ieftinesc pinioanele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Banuiesc ca trebuie sa fie ceva legat de retentia lantului, ca de rapoarte nu poate fi vorba
 

 

Fix la mijoc, si de... dar si de...Fa-ti acest hatar. Pune o foaie de 33. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E același 33 pe care-l zici la doftor cân' te-ascultă? Cum s-o fi ajuns la cifra asta magică? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imparte la 32, 33 si 34 pe 360 si poate ai sa descoperi ceva :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

dă ceva cu multe cifre după virgulă... care-i relevanța?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.