Sign in to follow this  
adrian  marinescu

Angrenaj

Recommended Posts

Da, asa e. Am avut pana acum 42-17 și după ce mi-au crescut mușchii, simțeam ca dau în gol. E amuzant, după primele zile în care am început sa merg fix, am avut o febra musculara de zile mari, în locuri neașteptate :-

Uitasem sa specific, cercul are BCD de 144mm. Cea mai mica foaie care am găsit-o cautând 41T 144 BCD pe Google a fost una făcuta de SPECIALITES T.A. - evident cu 41 de dinți, și costa vreo 30 de lire :( . Ma bate un gând sa o iau la vara, sa o împerechez cu un pinion de 21 sau 22,pentru a urca de la Reșita la Crivaia. Altfel, bicla mea rămâne strict o treabă de oraș.

am gasit foaia asta ce parere ai? http://www.निषिद्ध/catalog/60288485/angrenaj-1-foaie-48-dinti-singlespeed-single-speed-sigilata-pret-30-ron-nu-sram-colnago-batavus-bmw-.html#galerie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parere despre asa o foaie? la 30 de lei, pretul e bun, dar cred ca e prea grea, cercul nu e destul de "rotund" si plasticul ala este urat din cale-afara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parere despre asa o foaie? la 30 de lei, pretul e bun, dar cred ca e prea grea, cercul nu e destul de "rotund" si plasticul ala este urat din cale-afara.

pai am cam cautat foi de SSP si nu am gasit..(bine am gasit unele la niste scoruri).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe buget poti lua rotile si butucii ieftin, un cadru de cursiera, si un pedalier de cursiera. Mai cauta. Scula aia nu arata a ce vrei tu, si nu face nici jumatate din ce te astepti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe buget poti lua rotile si butucii ieftin, un cadru de cursiera, si un pedalier de cursiera. Mai cauta. Scula aia nu arata a ce vrei tu, si nu face nici jumatate din ce te astepti.

am gasit urmatoarele:roti usoare de cursiera cu pinion fix 350 ron, cadru cursiera 250 ron(cadrul este de calitate, columbus)

Share this post


Link to post
Share on other sites

250Ron cadrul mi se pare scump, dar depinde enorm si de starea sa generala si de tipul de Columbus, ca una e Aelle si alta e SL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

250Ron cadrul mi se pare scump, dar depinde enorm si de starea sa generala si de tipul de Columbus, ca una e Aelle si alta e SL.

arata bine :https://plus.google.com/photos/114212747621439244055/albums/5696296772616448369/5696296786906188514?banner=pwa si vine impreuna cu monobloc, tija de sa inclusiv transport :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

arata bine :https://plus.google.com/photos/114212747621439244055/albums/5696296772616448369/5696296786906188514?banner=pwa si vine impreuna cu monobloc, tija de sa inclusiv transport :)

Columbus scrie pe bicicleta ,nu tevile sunt Columbus !

Un cadru cu tevi Columbus are doar stickere ca in pozele din link-ul asta : http://cyclingart.bl...lumbus-day.html nu scrie mare pe toata bicicleta.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pe acolo si un sticker Columbus, dar e prea mic sa se citeasca ceva de pe el!

Tot mi se pare foarte scump la starea lui, dar e doar parerea mea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! A venit primavara si e timpul sa scoatem bicicletele (de oras) la plimbare. Eu detin o bicicleta singlespeed, si de o saptamana am schimbat-o pe pinion fix. Eu am un raport de 44/18 - 2,44. Imi poate spune cineva cum ar trebui sa-l fac pentru mai multa acceleratie si invers, pentru mai multa viteza? Sau un tabel, ceva, cu trecerile de la acceleratie/viteza? Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu cat raportul de transmisie (2.44 la tine) e mai mare, ai posibilitatea sa atingi viteze mai mari, dar accelerezi mai greu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! A venit primavara si e timpul sa scoatem bicicletele (de oras) la plimbare. Eu detin o bicicleta singlespeed, si de o saptamana am schimbat-o pe pinion fix. Eu am un raport de 44/18 - 2,44. Imi poate spune cineva cum ar trebui sa-l fac pentru mai multa acceleratie si invers, pentru mai multa viteza? Sau un tabel, ceva, cu trecerile de la acceleratie/viteza? Multumesc

Salut!

Eu am început pe SSP cu raportul dinților angrenaj/pinion de 48/16, adică 3.0, și mi s-a părut prea puțin pentru viteză în București. Acum am pus pinion de 15 și am un raport de 3.2 cu care pe drept mi se pare excelent, accelerația este destul de bună datorită greutății acceptabile a biclei (între 9-9.5 kg - cîntărită cu un cîntar de casă), iar viteza este chiar foarte bună. Viteza optimă de drum este de 27-30km/h (pentru mine cel puțin), iar maxima pe care am atins-o în București (pe drept, nu la vale) a fost de puțin peste 45km/h (evident că dădeam din picioare ca șoricarii, a fost doar de probă).

Mai greu e la deal, că am de urcat dealul de la Academia Militară sau Cotroceni, dar îmi trag puțin sufletul înainte, îmi iau avînt, mă ridic în pedale, îmi dau duhul și ajung sus fără să mă dau jos de pe ea, chiar dacă leșinat :bici-5: :wacko:

Depinde cum, cît și pe unde vrei să mergi cu ea. Cu cît cîștigi viteză, pierzi accelerație, și invers. Nu cred că vreun tabel te-ar putea ajuta cu ceva, ține mai mult de experiența și/sau comoditatea personală.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu pe MTB am raport de 2. Depinde cum/la ce o folosesti. A...top speed cred ca cca 25km/h :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

am inteles, va multumesc pentru detalii. Eu merg doar in Bucuresti, saptamanal drum la munca Giulesti - Preciziei, si in rest plimbari normale. As prefera putin mai multa acceleratie deoarece nu prea am drum lung unde sa merg cu viteza prea mare, mai ales ca merg pe strada si trebuie sa fiu atent la toate masinile parcate la margine. Inca o intrebare, o pereche de rattrape unde as putea gasi, pe siteurile de biciclete din bucuresti nu prea am gasit. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Q: in general majoritatea bratelor pe 5 bolti de track/fixied ar trebui sa fie cu BCD 144mm ?

am incercat sa citesc pe crankset valoarea BCD si nu am gasit informatia, am incercat sa o deduc masurand si cum BCD 145 nu am gasit in specificatii m-am gandit ca posibil sa fie 144. Pot avea o confirmare in sensul asta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ref. la subiectul de mai sus, am dedus faptul ca BCD pe foaia mea este 144 verificand cu regula de aici .

Vreau sa imperechez o foaie old school de 144  cu un brate ca in poza atasata de 144  .In ceea ce priveste compatibilitatea dintre bratul pedalier si foaie, exista alta dimensiune care trebuie respectata in afara de BCD ? multumesc,

post-8420-0-97769200-1385026285_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebam ca idee , acela era un exemplu gasit aleator .Am sa iau un NOS (new old stock) Campagnolo 48T 144 BCD pe 3/32 , la ambalaj :)

Bicicleta e cu tema vintage ,din motivul acesta m-am orientat spre modelul old school de chainring cu aer de Pegas.Totodata, vreau sa pastrez bratele pedalierului (cele din poza de mai sus) ca nu dau chiar rau pe foaie , o sa arate ceva in genul asta .

ms de interventie, m-ai lamurit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this