LucianTheOne

Portbagaje de spate

Recommended Posts

Cu greu am reușit să atașez Tubus-ul Cargo, cu adaptor pentru disc... Nu mai puțin de 5 ore au fost necesare.

 

Treaba e că pe partea discului am pus mai multe distanțiere...Afectează în vreun fel? Pericol ceva?

 

11tse38.jpg

 

Partea dreaptă:

 

fbhw6t.jpg

 

Iar în materie de orizontalitate...0 barat.

 

8z09dh.jpg

 

Din nou, poate afecta cumva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Barele din aluminiu care fixează portbagajul în partea superioară trebuie tăiate la dimensiunea corectă - desfă tot, adu portbagajul la orizontală și marchează lungimea necesară.

Taie-le cu 1 cm mai lungi decât ai marcat, în ideea că dacă sunt prea lungi le mai poți scurta după :).

 

l.e. S-ar putea ca în cazul tău să nu trebuiască nici măcar tăiate, desfă-le din prinderea de pe cadru și trage-le până în poziția de maxim, apoi fixează-le la loc pe cadru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu mai puțin de 5 ore au fost necesare.

Eu nu voi ca sa ma laud, nici nu voi sa te-nspaimant

Insa in alea 5 ore fac o bicla din pamant!

  • Upvote 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@Pandy

Nu inteleg de ce ai instalat adaptoarele in exteriorul portbagajului, pentru ca nu-mi mai aduceam aminte exact cum sta treaba, de dimineata am dat o fuga pana in beci si am facut o poza:

 

IMG_20140716_084541.jpg

 

Practic montandu-le pe exterior ai fost nevoit sa compensezi cu saibe suplimentare.

 

Nu cred ca este neaparat necesar sa scurtezi tevile de sus, insa poti sa mai rotesti putin portbagajul.

 

PS: scuze pentru raspunsul tardiv (Pandy m-a contactat si pe privat)


LE: Nota 10 pentru talentul, cel putin poetic al lui LtO! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu voi ca sa ma laud, nici nu voi sa te-nspaimant

Insa in alea 5 ore fac o bicla din pamant!

 

Fiecare face ce poate...

 

@@Pandy

Nu inteleg de ce ai instalat adaptoarele in exteriorul portbagajului, pentru ca nu-mi mai aduceam aminte exact cum sta treaba, de dimineata am dat o fuga pana in beci si am facut o poza:

 

IMG_20140716_084541.jpg

 

Practic montandu-le pe exterior ai fost nevoit sa compensezi cu saibe suplimentare.

 

Nu cred ca este neaparat necesar sa scurtezi tevile de sus, insa poti sa mai rotesti putin portbagajul.

 

PS: scuze pentru raspunsul tardiv (Pandy m-a contactat si pe privat)

LE: Nota 10 pentru talentul, cel putin poetic al lui LtO! :D

 

Până la urmă nu am reușit pe interior. Dacă le puneam pe interior, ar fi trebuit să-l crăcănez prea tare. De rotit nu puteam pentru că, așa cum îl vezi, este la limită cu etrierul. Fiecare modificare în unghi ar fi lovit etrierul. 

 

Dar totul a fost bine până la urmă.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta-i bine! :D

 

Totusi m-ai facut sa caut instructiunile de montare si se pare ca tousi pe interior vin puse chiar daca trebuie sa-l cracanezi un pic, vezi AICI. In felul acesta tevile verticale ar fi depasit si etrierul si ai fi putut roti portbagajul... Data viitoare! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Portbagajul Tubus e un must have si pt cicloturistul (foarte) amator? Vad ca e cel mai recomandat, dar ustura ca pret, cel putin momentan.

Ma intereseaza de fapt un portbagaj pt naveta zilnica si mers la cumparaturi, iar ture de peste cinci-sapte zile nu cred ca voi face prea curand. Pretul poate varia de la 100 la 200 lei.

Aveti vre-o recomandare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am folosit modelul asta (Acor ACR-2703) ocazional de cativa ani, e foarte solid, adaptabil la tot felul de cadre si sunt foarte multumit de el. Nu l-am folosit decat de cateva ori, dar in conditii destul de dificile (sosele proaste si chiar si offroad, incarcat bine cu bagaje). Am dat 110 lei pe el la momentul achizitiei (si aparent atata costa si acum). Il poti gasi de exemplu la Bikenet in Cluj.

 

acor-acr-2703-hatra-szerelheto-csomagtar

 

Anul acesta l-am facut perfect compatibil cu o pereche de adaptoare Tubus dupa ce am cate o gaura suplimentara in tijele de jos (operatiune care dureaza 5 minute si, pentru precizie, necesita o masina de gaurit cu coloana si putina rabdare).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa ceva?

www.chainreactioncycles.com/mobile/topeak-super-tourist-dx-rack/rp-prod32817

Merge pe mtb cu frane pe disc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge pe mtb cu frane pe disc?

 

 Nu fara adaptor. Ti-am dat link mai sus cu portbajaul Topeak care-ti trebuie. Il gasesti la mai multe magazine din Bucuresti sub 150 lei. >>exemplu<<

Share this post


Link to post
Share on other sites

150lei m.a costat acel Topeak SuperTourist DX(compatibil frana pe disc) si chiar il recomand inaintea celuilalt model tot de la Topeak care se mai gaseste la noi , daca vrei sa iti montezi la un moment dat pannieruri o sa ai o sustinere laterala mult mai buna.

Daca ai frana pe disc si ai gauri pe cadru pt aripi si portbagaj nu are sens sa te complici cu un portbagaj care se monteaza pe axul quick releaseului, e o bataie de cap inutila. Iti ia 10minute maxim sa montezi un astfel de portbagaj, iar roata o poti da oricand jos, fara batai de cap.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daca ai frana pe disc si ai gauri pe cadru pt aripi si portbagaj

 

foarte bine punctat, am omis acest lucru si nu stiu in ce masura portbagajul recomandat de noi ar putea fi folosit la pe un cadru fara acele gauri. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai..nu prea ai cum,daca n.ai gaurile, nu il poti prinde.

Nu te gandi ca o sa.l prinzi pe quickrelease, chiar daca gasesti unul suficient de lung, nu cred ca o sa.ti stea roata prinsa suficient de bine incat sa nu.ti iasa din dropuri la vreo franare mai puternica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ajuta pe cineva.

Portbagaj Topeak Explorer Disc (160 lei la bikeexpert).

 

300.JPG

 

301.JPG

 

302.JPG

 

Cel putin in cazul meu (Trek 4300, model 2008) s-a montat imediat, foarte usor si intuitiv.

 

Am adunat vreo 500 km cu portbagajul asta, de la asflat "coala de hartie" la drum forstier si pana acum nu a fost nicio problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Si tot un Topeak, de data asta SuperTourist DX(disc break).

 

 

L-ai cumparat pana la urma. Sa-l folosesti cu placere! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut..
Vreau sa transform bicla intr-una de cicloturism. Sau mai exact sa ii pun portbagaj pe spate pt niste ture lungi ( cu rucsacul nu mai vreau)
Am un stevens manic care nu are nici o prindere. M-am gandit pe fata sa ii pun, dar nici acolo nu are sistem de prindere. Oarecum am comandat portbagajul din imagine in scopul sa ii fac niste prinderi de cadru prin platbande de aluminiu sau o alta improvizatie. Daca este cineva cu idei mai bune, as fi incantat sa le ascult . Multumesc
 
IMG_1221.jpg

IMG_1223.jpg

IMG_1222.jpg

IMG_1224.jpg

IMG_1225.jpg

849_1833_portbagaj_alum_2_4d459b4459959.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnu' te-am vazut azi in piata la Veresti. Mi-a placut combinatia dintre portbagajul Topeak Super Tourist DX si geanta aferenta trunk bag EX montate pe bicicleta ta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

As vrea sa-mi cumpar un Topeak Super Tourist DX Tubular dar mai intai vreau sa vad cum pica pe cadrul biclei mele (roti de 28" + disc). Daca are cineva si este dispus pret de 10 minute, intr-o seara in cursul saptamanii sau sambata/duminica, sa il montam de test sa vad cum sade, ar fi minunat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.