LucianTheOne

Genţi, Bagaje si Borsete

Recommended Posts

On 8/5/2016 at 1:37, gibonu said:

@BogdanTimisoara

Asta zic si io, ca la aprox. 500 Lei (111 Euro) nu e rau deloc.

Nu stiu cat ar mai fi adaosul magazinului din RO sau taxele de transport daca s-ar comanda direct din Polonia.

 

Am întrebat eu importatorul și avem următoarele prețuri:

Expert 60L 580lei

Expert 40L 406lei

 

Se oferă reducere 5% dacă se comandă ambele perechi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vine timpul să îmi schimb gențile Ortlieb. Le am din 2011 și au strâns undeva la 30-40 000km. Materialul s-a dus, nu mai ține. La orice fel de atingere de copăcei, borduri apar găuri. De exemplu am în una din genți ~20 petice plus alte 20 găuri ce trebuie să le fac.

Așa că gențile ORTLIEB classic nu sunt pe viață, poate doar dacă le folosești pe șosea.

 

Ce ziceți de cele cu cordura? Sunt mai rezistente?

 

 

Ortlieb-Fahrradtaschen-VR-HR-Front-Rolle

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-ar fi tentant, doar că sunt prea mari și parcă tot mai mare încredere am sistemul de prindere Ortlieb.

 

De data asta voi lua și pe spate tot genți mici, așa că în total vor fi 50L, în loc de 65L. Ca să mai restrâng din bagaj :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 22.01.2017 at 9:17, silviusm said:

parcă tot mai mare încredere am sistemul de prindere Ortlieb

 

Te rog, poti sa dezvolti putin (cumva Ortlieb sta mai bine la prinderea inferioara a gentii)?

Daca vorbim despre carligul din otel galvanizat de la Crosso, asta pare aplicarea principiului sovietic "simplu si eficient".

Multumesc.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/23/2017 at 1:24, gibonu said:

 

Te rog, poti sa dezvolti putin (cumva Ortlieb sta mai bine la prinderea inferioara a gentii)?

Daca vorbim despre carligul din otel galvanizat de la Crosso, asta pare aplicarea principiului sovietic "simplu si eficient".

Multumesc.

 

 

Da, la partea de jos mă refeream. Știu ce am testat și cum se comportă. Geanta s-a deteriorat, dar în rest prinderea funcționează ca  nouă. Sunt sigur că și Crosso este bun, dar nu are oricum ce vreau eu. 

Adică genți mai mici, cum sunt cele de Ortlieb cu 25L. Am luat de la bike-c pentru față spate de 25 L (50L total) cu 90euro pe pereche.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna 

 

Din acest an este in oferta la Decathlon urmatorul produs:

http://www.decathlon.ro/p/8365213_geanta-bicicleta-900-25l-etan.html#/17-235-_

 

Eu mi-am comandat o bucata sa o împerechez cu o geanta de alt model si culoare si mi se pare ok. Geanta are 30 l

Nu am avut si nu ma pricep la mărcile consacrate dar cred ca pt ture scurte de câteva zile sunt ok iar raportul preț/calitate mi se pare corect.

Când am comandat nu aveau pe stoc in Romania si comanda a făcut-o din magazin (Oradea) un angajat Decathlon, geanta a ajuns in magazin intr-o săptămână fără costuri suplimentare.

 

O zi buna va doresc.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ovitelu

 

Am sutudiat putin genta respectiva. Mi s-a parut relativ subtire materialul din care este confectionata.

 

---------------------

 

Zicem că vara trecută am stat de vorbă pe Transfăgărăşan cu un cicloturist polonez care (bineînţeles) avea genţi Crosso (plus că omu’ era de la Bialystok, oraşul în care se află şi sediul Crosso).

Mi-a plăcut ce am văzut atunci, aşa că am optat pentru modelul Expert 60.

 

Primul lucru care mi-a plăcut a fost relaţia cu importatorul Crosso în RO, respectiv: http://www.caiac-shop.ro/produse/genti-si-portbagaje-de-biciclete

M-au informat că se plăteste un avans de 30% din valoarea comenzii iar marfa comandată soseşte în 3 săptămâni.

Aici intervine partea frumosă, pentru că mi-au spus “în general marfa vine în 2 săptămăni însă vrem să fim siguri că respectăm termenele de livrare”.

Dupa plata avansului marfa a venit în 2 săptămâni. Plus că totul se desfăşoară cursiv, cu facturi trimise prin e-mail, viramente în cont şi marfă trimisă prin curier.

 

Revenind la genţi, senzaţia mea este că litrul polonez este mai mare ca litrul românesc.

 

NbtbMzNBLJoY6VFiuNpOd0ZCilp70bIsizMIREjcpX6j-gHzLRb7lqWRZkdtHUp-QhNsUJJFPJZMrBBcqqsTqdMDxzlrWwptMggcDD6ah0fkAh2s4aGKPJb4Yfbt814J8IRl-4kCBReaOS592BlbYRIKdTL_BPgaU1hcbMAWSkZ-goNyhI85Hry7Y5M-2XbW2I1kYUyyMm0j5SnDxA8Guq9eEPhtIRBPEFvKfboHFeyAnxBlEza3vLxmt-k5jMHgweCalSNMQdrs5uDHH_aRjEE43SLcACfsMUbEopiJUN5XhS65F8Hjd2WMHujApIZ4zSMsplMF0HU28I4FAn74-BtUPYjAV5UKTTqX4WHY-g1jWIFISMoEQmtalumt37g39lBw3eJeTVUV1xa2zpDmNQBc63jZ-_CJg6lXSTMSFHOBm-BS7i5-imm3A9tI8fNkSqPtBsCC4daHdW9_x0utHkDBT4G6qKGs7tc8CD5OUYIfRsX4NbHWgeXGqCA9y-pUKHCS1lcvcSt1y0fTP0vE3cgIpeqssKum9PC6nf1sKjdQIlYmSyCjEAP_7iVTcZzX--24isVN-TO8PFTTeQuD8PxPXCzEnzy69Eztc9yZe4F0y7HukMAn=w1072-h804-no

 

udvBKWMSpKTI5tKkaLHN6tL0ceXhCkBMXnkiO7zZo146Ubsh-CknLqVfYV8Xd935YDi6WANrlMJ-Ehu3_9Dlv8pgAmENnEbJtGxm0fU1a3OfHHGwRltjFpRe9YuzrQY_0TKQkIqNY0ONWeXsJPmVHrMWJjrFvg2TprsI1la-laMHKdWaHe_q_T-oVoz7oLIHxqvqdLOKkZtokyyRXYWphuC7ScqpeNNeckNtLw4PAuUX7p-R7FS5BLn2WlhOK9apgvWZVatEFiUlDBpBRWNDJltTij9GwUS-yRefevzan1mBiUmytbY5m549dFdp39UjDhjzXTZLYDShXjc7E3iCOWPNiXMxsdI9DOV1iekFiVU6H0rFIuqE-9PBhr5CLQ0m-YB3pXgHyrsQeSlyYxmF9rXtxeDOn5XLmuG1QrCEN6IBqN238uiJv86NJSa1Ke47UwodLPdM2npF-YzJhXZfBTe4zrj_JKBSWaM2NVLy_Y4FxsnQtnQdtVxxgg1rBhCQRo0F_9_w0KMTcTePRpPtPhNpGcWu8Xc0EuUqW0EIVVhy7pFl_F5jc8-UrnM_eQRdMT4J-lvD97z0A-WSjiW0-ivO3oIL5K4R2IuQEw4TavMdsLnv4bs3=w1072-h804-no

 

DFfw3kQcEwT-X0VRjheWNXzEGP_2QftYxo02HATwCEtUCYfDUzTJK3a9GdDn5D-OOC2ZeRusHyOkYgtn8EwlFnXRf1xcR-21FeBAuCRFWXKUYfx_kk5hQIjTjXiwC75Mi0fDOt68tosfX8LHQACh5senMXNt-PkuV6ejJqWcZ7eFo4JUQd34JMBASKynNTJKuq4GkwOacuFIwYyT3Em76miyB1AEueJqA1tQAT0PR0Eed-Zvv2rCgUu4Sp_7tnW3ChVLgCo46A4z50rXbUPBYnFIdugXF6Tup1ClfBlnx454Pa8t789tzaU-q-5sKzIQRKFpyuV7-xcfzEsEaP6S86Uqk0URvdsrdIqxfHNHneAvb2RF8yjK2aCh87n1MvlQdyP9YP4u-8vlNT_tjixRbxRN-uSPTFZNgE4i6OmjYV6Lo8pGRMH8E4aFtxUv0qtxkYdBT4MzVWthFxng-uWp_1N9ctABU7AuR-piudLzm3MTttXZkBiN_KvzD54col29f_6QvzRb1m0aNaT5Fb5U0-OQAjDwdoHKKwZQWqmEyCOU89uPXYc9UxPBnsq3Cc5FGhCeYMXuoaV1SUf7s5hvbP8Ds21vg16H5-MgQE6IFldFRTjCqYbT=w1072-h804-no

 

Cârligele sănătoase de prindere a genţii pe portbagaj.

 

7hspKHyMHgINXi8UMehNR1eeGj5oLFpj6XOYNrIcgnTZ2Iij750u7enjzfcPF8v4If5WlUM0muA9Krw-irXvlFV0BL7f_ZeINv1MGStQkKJsxjqGnsLZWIY9RZZH-T2qTvqXHvvzkf4ix-ensznNYodMATRH9gLNUs--TMpN9NXnASLcOLewAvkkn2xIXFDqWxwdXXo-HfjLL6TWDZKCH6nUNDZcJBeK5JCwbT-sbYxrCZWZmfU_bNUVqxsteyPK_MLxzpIsoV_GLS_lnFd4ay2w-nIKt_lZIXF_w2Kce63STD6cFVm61Vi5Z9gPgFExqdhZqNg2Cb3I1ymgMcwnONsw2NoYITtZ3eJtDCPcBZdkoXUskLeQAqaOAHAUiLodRLGZ9CHGygpc3hqp22ttLn9RfKebU0q2fBUx-XjlmV_6j5WUufT97jtd0Mz0o-u3k7cjRT5bnhNYf8eBaVrpOfk1XdXEIRxCxqLYQvPTbDrFKfp74lPn319_-xusVk3U0vJ8HEB6aducGPi3vXZKpe0fscTYGx6T2VZwJv_45G7bqNsoGc1dnIFbyBOR5puEF3jPhn4tV6ObjTSRcowcu-qNMOGca0vALJC9qif3z5isBclWNaiY=w1072-h804-no

 

VapHGPtvgMSLWf3NAfx7AtUGq2YdG85N8mglgJcX6NMTmWzroO6bk-6AgdMbpGQG0h8a9A2tY5EyZslCpKVvtf6s0Pu9ErEr2EwuI4JLVbt2mdniiVCaHkKY7cMNzywJC8YUepA2NqvmgejhWQjqDv4JL7uGUlgQG3RM0viy4uFevdc2jU12u_1kJHu042PHSVmWEjlSDsIJqLb5btUPq8Al2dcf3mMMPyia6pPqZp7V3LSWOTcF85j8JNfUfZjjjU0bPM5SxigSa1smPDhtdUGmLe_rKq4NF2QZR3HhRrlWAvJIkOzFz4b6qCehzvLdXJ5pim0tjFqJLPOAgVK80myR7plUzyddH-vrKubdxkIr3c2n__RKJAxIG_2QSK2S-noRGAU_R5QhtgLzagsBN357QHzMXzfwwqPU2_M7qkmddUonV6iVH4RwGY6XHZ-SLrDOjSDD6IVR0z8RjgmNRh8GDRtZGFcX3gFPdmmUbIhQ9oD1T2p44W-NSTD6TI6-cvtioaggVP8AE4aWTexkX-vgprQiE0E8-eUYl-4QLiU7mmRq_D1nw1iYBJyQHfcz87FQQRY35qArfvjAGauFq34_BODyoHGVa1NwUB2T79wY19j2eN1F=w1072-h804-no

 

Buzunalul detaşabil de 3 litri. Se observă cusăturile vulcanizate.

 

zxFjFjv50kWsTKXlFXpYXLQJMgKy77etNLwVGowf1h39HXpAIG9E4xbpbZzU-henHb8vZbhiI76glYsmc-xTsjOq79yegDKRZCS8Vdp6Gh3hCW52_aoL_0AokQJmKxC5uQ1gsW_lECPJbfupoRIEo64SnBCZCG6bPHG0RVU0scsO1RmRtPYWUktFZShZdS7Fm7FEi3RcBGlKHxT-GnQkbTlnlFADfIWd3Y-0OuaDVuppxYpA2wpbMsPDKWXNjEKbMIlB9IqXYpiIgiS7DheaAM1gClGvyPsSH8qCM7DmS4eclxrvVGF2sMtDKkjXlT6WteYoQgy3lV9LlHi-joHtfMBLD2SnqrKCZJ1P3F4jXQanCJ6rAiT97IAgxRs7Uth14JFY08FQIrAIS9iv3jSF-ZNRrEMz4I0B5W0-XEMQbXzNULqR5Dkew_Yt5iNRG-ddAfisr6dt-5GWmwTg30wdPygjaTjMo4bME6zQBpqvpcPs_8MB31yYnop1LEOAG7qoE8NiaYm1Jt2jIEC9UiPmtCXAnS1CQ0AoLpokSuzrAC3fxQskPSBGFBmdqbB3iTl4iCBl21FJUjGP62snqQGox_bhpHph9E2SZHy5I-clJ06BM_SbrsDL=w603-h804-no

 

Buzunalul are urechi şi chingă de prindere pentru umăr.

 

qdOZeUTwPfFMbH_aonW_h-QlmqG9Vfyy-HwF64AcCL8nwD6F4_B70muY-aX3s3H5JWMGH8tGrLYYRoZoNexAtPLTU2OFK-Rdutg7a8_P3qKrlo4EV0rkfsAXngQPGCiNIIr6puS-mbbcUbkoC1SfxfPIVM14Hr1Hkv3E5ddSJIEedH4zjYwAz9AXCgRQE3UwlYT1osqyBOk9AKaZ1818rYrSuTnCFVZYHzbE_UOReoZ4JgUZMiQ3Te2qeCvQqsgvyM81nZf9Eb7khaMCQXPKZCSmcIyjPYTBOAo_UXK82SU609HISgDP-BonZobbBh5yudT9aguX4RXnhtcV3Uv2DEgqCsVTbTwqPuF-2PGgUlu_tUCABbLq2icSAqXptPOmrmkOYfoDsVz2QewA81hGLPQzOryLE83X0FL7hGcXPtJE4TZuNt4kKEmbbTUObklAghDHWn2gfKL91JTD0vWscnu9l3lxl1Wat6FZui_Ec6IUhSPeaMDRYTHDiHCokPiZZw5La1ruzL0n6dIGwUT6wwDxKfby5cjCq3zbMfJkJfofdRkI4GB74tzy5yHUWzQt9_YG-3xqHmrMi8k_AaH1A6ZzjQD3eJ_XQjvEatxY9dBBE0L7QE-Q=w603-h804-no

 

Sau posibilitate de prindere la curea.

 

O7HS1JWz-JOHtYmr2PmY4HL-v9chrJba33Siu6p8IcWLWA4T5sA4JAwiY-L6uC02YYCf29gsABC8kUCasKrt84-OE19HxnoxZnzrPiAiIc72Bp6anMOc7qnytFNVlPW5eZ8CQDIBEsRkUGz_7QFEg_WF5CBsTP8Sh5lUKxCRucYCKR5X0YqC-zfUvRMDkeYu-e6RyW-OPpyY30Nrx9xVqU_MmRrvVUWu_IONNrcCFK_eSRH3-G-I7zfY37Bouz6CRVrEODa0nIonbzlnB5kifQhRTTyelXetl_YinsidCCQkJmPqOjtX0XIU0y-FzHQrkR-Xfa5vSjYMS3P62XotLhHdhaLJcmZPDZybRaF1fCdUXtKD-Xip5D6FIWILforiOTfgJcCkYlL3Vx02mzruti2GJ8qhmY1l023XamEGSre8AngnzkwRBuMMb-1huJNUBdlTBndzm8MnnT2RQXVfIhI9ZLVTiC7MEn8u4cL81BN9BMsbdCx0bqYwJ-sKc62pQOzJOulYtPk6p4BAJm8D_DtCUXuc6s0Ax8rPTrIsEDC87dnks9YGhbvOPhpusnjRi2b131KAxKdQ4aLlqOO-bSEWksk0_WEVMrflSNZZ3rEQB-_5vCrh=w603-h804-no

 

Sistemul de prindere al părţii de jos al genţii. Inelul din poză este dintr-un cauciuc gros şi flexibil.

 

5jaQ4piASeoCA0ayS6-D6vNlacC2dJ0veF2hyC71fhaFKhv_zGoWGSxO9PTM1zn9uIjS2H-GiVZonyx0QcuIH9fOUquDqNRgO3FmfsiTISD_Pm0SayVs48nZjzQcLUxoeWZtgSipIUikKHIkfFr7a28yCelMATpEiUK6ZZaEyXuXAJntarElQrejS7GQmhv0TPwnUBOLjrcogJSy38A36Byt_eEbg4MY3XVnz_XEVYk95-BixfjBi7Qzp_A7QYGBHliOMRzl-M9dzS9Yg-ghzHTycI0JoBj91W2S-8forQYeSP2QVYUpYLOQpjDQzmtyhmJPyZoXHAKa7M4yt2axluAPFLUMJDApmqCXwiuA0WnntFURwGRsFwugH3XU91ATiyNtn4sy3hUbeeIMx5QUrC2Pfd-nJdmX0L90C4RISeQa8uvITUT7UGzQkXyrmcD1ns7WracCXhB94xd4i0sgstn8En0Obk8Dc1vR30mTgHnlKbPjBUBZulcIAuaa4WHj4HXlwnR4BFSrGN9pA0H4l8-i8EiHupu0DgIuSL69HuFVk5nDm_-tfJDqn7Mi6mYrPpc-XsdKE2laa5zlDbdDpysP3ytpyMm4hWl391tnlHafl1gyPhUl=w1072-h804-no

 

Singura problemă este că acel sistem de prindere se poate folosi pe portbagaje Crosso (or mai fi şi altele) însa pe Topeak-ul meu nu am prindere jos.

 

Preţul genţilor a fost 585 Lei, aproximativ 130 Euro.

 

Genţile au şi capac care se prinde cu un sistem simplu de chingi. Însă, în cazul în care geanta nu este umplută până sus capacul nu are pe ce să stea, astfel încât devine inutil (din motivul asta nu se vede în pozele de mai sus).

Închiderea genţii de face prin rolurile la gură, aşa că apa nu poate intra chiar dacă capacul nu este montat.

 

Comparaţia între geanta Crosso şi geanta Trek.

 

L93yeiNuxDZqgxL4xmchROOKUqGKBEaAOo4J_tzy1pq6Pu438l_Qn7zz9VLXccNWTCufLlkEV5VgoXZkoL-Rp9UDDbLE7rCLyQDxW5nTCuHOHekzFeBk0zOjb2MxR2qhFEZhbbp905tsf9XrRRjoyGiD-i_rBZCc-QYwwwclVY0I4TQcAIW82t_csphOVI-L74x_4U7_MKN97t8Lns-MjQ6XjTWCb2OQOgo_YlwM33tLwhRj2kmDP72OTaZLaJIsd_kiEGXnu3-kvJVcIj-_bTEzWpVWJJVWJTiXx859W8MiYW1tHG3qgx9aps0wmeq-RaztncvT4SK7Nxzrw_MG78lmB-pgLNI-6PM-I0CH2gjRqquzg3e5z1DNWaQ2R0lb34DD6UkP440M9feRJd2dZQOLl5-WnK8zwBIvbmvFBdfvsNTNz7pwMiqMQrahbeZXnFj1nEJJ5kMoJq-5Kx1EN5AaNgPtAzXGKFBpVf8iQfrrImshTUUsz-B11NQkZ4-UqZhIvmhpjW5hqx0SemBd0lztQXUFd045xW2qIAzslCT0DX87w4swsLchiYlC_r6bhBsbj90hqzBs_I6Pa4fG0U5S5iZedGx659eKMFpT9ksce9DoWK_M=w603-h804-no

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 16 ore, gibonu said:

senzaţia mea este că litrul polonez este mai mare ca litrul românesc.

 

 

Despre ocaua mica si ocaua mare am mai vorbit intr-un topic. Comparasem un sac impermeabil de 80 de litri de la Hikosport (Cehia) cu unul de 100 litri de la Decathlon. Aveau absolut aceleasi dimensiuni, volumul calculat era la ambele de 100 litri. Deschise. Dar intrucat sacii respectivi se folosesc inchisi, cu gura rulata de trei ori, volumul cehilor se referea la volum util cu sacul sigilat, iar al Decathlonului se referea la un volum matematic (suprafata bazei x generatoarea cilindrului), ideal, cu sacul deschis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o curiozitate - poti trece de securitatea la aeroport cu agatatoarele alea metalice?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BogdanTimisoara

Tare comparatia dintre cehi si francezi. Probabil ca francezii s-au gandit ca pot transporta baghete in sacul deschis, atunci cand nu ploua.

La Crosso, referitor la inaltimea gentii spun ceva de genul "aprox. 50 cm dupa roluirea de 3 ori a gurii sacului".

 

Esti multumit de sacul de la Hiko?

 

 

@tzunoi

Daca gentile sunt in bagajul de cala nu cred sa fie vreo problema cu acele carlige. Daca acele carlige ar fi o problema, atunci n-ar mai fi permis transportul bicicletei cu avionul.

Nu mi-am pus pana acum problema, insa cu o tija de sa faci mai multe pagube.

 

Pe de alta parte stiu ca in curand este posibil sa ne urcam in curu' gol in avion. Din motive de securitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ma gandeam ca bagi in ele toate boarfele si electronicele si iei una cu tine in avion. Si poate scutesti un bagaj de cala pe liniile low cost. Dar acum daca maraie la carligele alea...

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, gibonu said:

@BogdanTimisoara

Esti multumit de sacul de la Hiko?

 

@tzunoi

... sa ne urcam in curu' gol in avion. Din motive de securitate.

 

1. Foarte multumit, nu am ce sa ii reprosez 

2. La barbati e posibil sa ne lase doar dupa un ceai cu bromura. Tot din motive de securitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tzunoi

Mie mi-e frica sa ma urc in avion cu bricheta Zippo ca sa nu mi-o confiste, o pun tot timpul in bagajul de cala. Asa ca nu mi-as pune problema de urcat cu gentile cu carlige.

In plus, doua genti de bicicleta s-ar putea sa nu se incadreze la bagaj de mana. 

 

@BogdanTimisoara

Par OK in poze sacii de la Hiko, acum e bine ca am si o confirmare de la un utilizator. 

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu Zippo nu poti sigur. Iti confisca rezervorul. Dar vezi pe pagiba lor, celor de la zippo, ca iti dadeau moca unul daca aducei o dovada ca afost confiscat . Stiu ca asta se intampla in US..si acum nu mai găsesc nimic la ei pe site asa ca ia-o cu titlul de am auzit se la un prieten... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tzunoi

Nu iti poate confisca rezervorul pentru ca bricheta Zippo nu are un rezervor propriu-zis. Sau daca se numeste rezervor tot ansamblul vata-fitil-polizor-piatra inseamna ca ramai doar cu carcasa.

Iti confisca vata si fitilul.

Am patit-o anul trecut, la un zbor Berlin - Bucuresti cu bricheta in bagajul de cala. Acasa am gasit in valiza o foaie tiparita in germana si engleza prin care mi se spunea ca urmatoarele obiecte (trecute cu pixul) au fost confiscate.

 

D-aia zicem ca in curand ne vom urca in curu' gol in avion.

 

P.S. Deja suntem off-topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci cand faci o tiganie iar tigania respectiva functioneaza, sentimentul este foarte placut.


Concret: trusa de scule mi se parea cam grea.
In geanta laterala o tinem undeva jos, la baza gentii. Pe langa faptul ca crestea [intr-o oarecare masura] uzura gentii nici nu era prea eficient.
Daca aveam nevoie sa strang un surbub pe marginea drumului, trebuia sa scot ce era in geanta ca sa pot ajunge la trusa de scule.


Trusa de scule
 

LGrjHpMPJf3suq_WTPCWzMqz2eZZvyKKTZ_zsyowHPlf3BkH9d1eDxy9W3zkz6JVcgkFctjSsvf8ccMrO--u8SbfiPKUyI8lon1bh9H5Bmay4uRRcvBtzUCNkBBiLuOmDRu_gKfyhigXN4FOp98GzJAIvLgaV89eLj4h85pjs7F0rFU_0qa0bNRyqU_IlTN7Ejx-uOwPvPzcSHHG4ty-l9t9r5_amndXp0_7fYR0sivfqFZrIjGmWFdvi_iKO8iN4f08OHG01BLtyCCCizMpDu9QJs751KbrrBe6n1kEWSRWycFlmj-WRM5Mq1Tioxr_O9G09SfyZpOXoSSWohpEsz8qP71ZOMlDEuxbE3R-KyRWYaZX_qNt7_2PeMzaKhV2owgUYHUiADjG9KpvPZoX_xOLBl_SZL_CpuJsOFWSEKf0f73x5Fo_sFsBPO24tYCkA_Ofw85d6IG9znLhj68qcU-2On3gl06YzuB6T5xtJ3Nn3AtCQfDKQw9Pr2x_NlgHj2SiIMFIwknGzcPiYf4ZUSiHtdpCGDFuqBGCUr5_nG6wEf9MKZlCsVU1O8Cr5ojDaheXEBXzjZd4d2qYvBGOC9DesEcMQ0kzQ0mCYOpLhCjgveCsQSPa=w851-h638-no


Am luat o teava de canalizare [lungime 50 cm, pret 5 lei].
 

P76RPEDmXuSRpYCw-Zuv4j9QmU3CpIjt-kJBv9bg0l8Hz5njXv67P_dR4uPh7wb-VahE_i4liYt01lkzLHhuNEUFvLTuhJNg064S4WVIu_P_PTwL9QOC7lH8ei0tf6jXz0A9ZOTgml6rBH9S9dq2uiWozRBl0t16G2tXAW4-Ychd2iLkhyrm_76fePGyU8Q4cH2FHFe7J8iJjzgjZf6uucn-iZQCnmt90KshGVQ98sxk0RuMCWsWkPSy1X2jITQupl5p3nhgV5vGIJutxszgNJLIDYOJBwE0cc_l1eXa9GKutD3ELvx2s8ukXkSUR-k5CA1Up-ZVRSjwg6VZdhMT3yHDJMkoLA7JY8q_M-h7SxmlTP7AK99rUOcnwKZs4AOOlQ203m4HgqezBf0pvEcUTZSEDO9wcxdiq1IoW9X-CZtGIL_gCTZ-HSdXu5IgtRkSK3IK5wjuAO3lAC6CItovS55I4F8QOwauvrhaPQQTkWC0m1sLKkFUP-A2TgSxFSwKwv-_lnhVt3JygR8ILm-Bd6uGnWLmmtPdgVQYBmjFBoldrOAoo5MZ3tR38-eKQgCgU9lVHoW6QMoSe1F9ab3UAaBACU2HMDryBQdSEMpmr1L8KzauBdcT=w851-h638-no


Pe care am lasat-o la 42 cm lungime.
 

e6e_LG1YJ3txpgnfZkZFadxGpmZES0xcHL48Xf9IaCM3YEUFNj5ebP2LWX7PtHhxWHDzp7r0xqn3SEPkIpTl3X9eS_t1fGLJ25ydLgDJSGjyTPRDO4aKjUc-uKxMXNR30zkKeL-FeAY1cNX7kZNRNQh3u2m_6SrD9zlDDuYDCDfEYFpxeoPhxEZqpxg06pw_dw8UWQSwtT4JkUVTJOgC8mtJjx-mDZqnPcQNbyaZ5EFCDWgrdl88W-1L54_uk-GwfVZox_zYhY0W4I9F4YfHkoInyNzqv30Sj36mM9kRPqSE1lF_zKA8MeEiPyB1KoC5Dq-7ve6KtGHxV9m7ypLEffawjKGuBR6rxW70W7uoLaNH7rAapQ2Hi0b9zF_LcVQiiC-XohSLdz32AI_ziIY1cC_d6m6eVDbp-bKZ5gZEaBCxazs8QkH53lmkwBAzoOYEGsmSk7Osu4c6GPs1MyohaA0SbUfqhkwNuln_32MOC3WMYoI-uULBlIidUE5B-f31emMfhdblbsrgrTyrz5NM8LW3GxVMa3-21fZ1filncPo0hsH5VbBbaKXUlPEznTq2nKgilETsXV8Lp9LSLQXUHCIR0ISdokN15qcP8TrvpbJxq3ygTtSI=w851-h638-no


Un capatal tevii l-am rezolvat cu doi soricei [coliere de plastic] inaditi si un burete mai gros.
 

28LQ_lO4G_-Rb0Pl18oqdSJ1JK5wgTO-7saooZFyy9BO0W11XMdAgpZRPfXzvp0c8-Fhlp-bsdAj1mX8oIXm558FlJy7NMqCUf19SW8v3idIQK09rEMzQwqKJhazmo67ouHafEzw8VfW3dP8PuwDXqWfAS_PG3SzGyrNQZrqq82ats_t516syKG6YfeuaTb-TlDyY_P-tipbSBbZVVBQs6eH1o4NvI-MAMCHlf66dg1U8qy_AIUgOSLhralGv_XdMP0kwFl0TdGKPSC_Di_LpYZJ9OV7MYLrQSI3MxnvDFMA0HathJ5f2KNAdaFnh8EZh8sKuxF3hOfoebEfE3-RYvIDj0cr513Q21Vg-93uwPOAF_KJx_s9vgD3S_yuKveqsfP82jNjuh3u4NbOJ-qITV7oPUzfWZzuIIirSHh0cdNokjJTQmxaQyTs_kldfhvTOhxvGnoSu5N27OLOL9CZmR8kYUrpY1cO91RE1T-gvREQppimntIiECrRz6R4AqDoiXlkN54FsfV5vOGAvkr3VNReHicxPqmodRZH4R4R_ho35spdKNYfOyvfmhphWICqWojvHrk4vWIYAAQdYzfgsKw_wCdvImECpQdk1Hd-ulf1UjUPTwWR=w851-h638-no


Iar celalalt capat l-am rezolvat cu acelasi burete mai gros, plus o bucla pentru manevrare.
 

NVrniHWCmzWtHULJ32691no8Pi22DqBcKxeuQ5KRyeRK8peVc0rnryitDzpInETZ-fIMBfX16a1xAlU_98ixX1HoXI0Ci_2BR0J2oZ4JgO3JMnPGw8yUwHKlChhFfH4Ebl6kvF6gAoA-eyfzx5RuQBhiTha2J4uupZUKnni4RTo72fQqDbwgeRNAo9iHmEnuZMwLIlJ0fBp6qCSZSKWePspZEXLxJD1hUIqe7TXKJMo72t-lMSh8wabTeo3-nuA5yPEZAOLnZ5cCXE-Ff67MMpfOY4YjHj-H81fJ8GuUUNsf8hgC6UtWY7r-m8YcwO1G0Jvg0gzOxGJmwu7liuynuuOuezUu-WTewjlqODIDjNyiGYTQSgE-ANuzPmZzH1_EcGLrQfyubcX_Wfio119WWtEGpc21sMtQxNDux9RPOHXQcRP2-PPopkSCEn6CmVqIpozS5DVWEQks-0-s0wYavDlLkT38S0acir9EVdAW3aqp2hD37y6Qw9-cmxhcXAKKC9u8UMMZQWpV5hsevyRoAmYGMFpi53Fb7oVFDryEOsHoU5A7GzF-6zRHsuBIaSiXpKxYJng-knett0dX5Xu3OUGFPcFFAQ93bn1pfAyEqzeNyh9-JYFJ=w851-h638-no

 

q4ZKEWQOKtzlp6Rk0gUKELeiFAliSmcejVh76ELstFQcV7Dl1t_eMJnlZe8AfUSM_Xe4EUyZGTLPqNJd5sfkl32MgZZJo2c6NtYBIhR3RWeiFPyLT6-XjtaXQAf11X3Ux3ewMlXXIuki5y48lVQsWNQIvAOtVsZzXNsqMWVq2eM4emPHtFf2SFFkSxXpnXHy8LVU5i1Ht9wMtweuRZcqawLBj0rl9UXgrMTGveAs-8xgkoo5e-QZ1iY5X4VCcSSIEeN-_6VOUOJxPQeRxC3u5TEJUU_txyJ-pQARk--FHPsOTlODZZ_k8quXwqiXsWGYTOSKqxiblBlRaui-PO3avNnEavaiQw-wfhN18PUyORZ7W0ofMC9FYlx0tyaT1lvaehmZ90cA6NTEyM_a8LdAkIH_AEDbbHAOGnYmaeTYN1ox6ONux2RJiuDHeQqxLb2dt50TEIMWxgbLjz0xMQzhMd1LTK_QoZNEM8rxY8xBtJ6CX-PIPVvZO3ihKfHCwhVhG7pLTnlUxbMoT35Iu_O45AVQmLJpk1GNNFYQbzokpqGxcaqWumCBNq0R4UMuIc5WZO7Jdk7ERuJn_cQpWmFKixbEU6E6d65wLMYvsYVIdCpJx-GTL4ax=w851-h638-no


Greutate totala a trusei de scule: putin peste un kil.

 

7b0xsZmdimepr5NaL-N0dOIoh2WAcO_N6UnW5E0CwsXmMe8XuIwEyDUKRbOK1kGTwBwmTf1jl_0W8-h7P986JAEdMXZbBrFuB84ZqlwifdjVcHr0-MHqH_QkgdaNZzkY3uiB0pQ46soQrC59PbCMi6xNw0st8Hxrvy5TFKrd6ul-jJmvfoXpImJWUf4zK6IHSNuQ05i0YWtH-IP0fBkJSlOOHtdl6N0BpFpGtjuX9gSDU0byYyktCL9Ph8WoNe3We0DXTFXWmmG-PIRQ5kkgA-sub62CIcj6sAGH6PygxM7NJaTIOmWMnpYLUPaKxnoqbvPLyrkueJJtlWWTiM63fgTsxiZC2n6YHi1ggd79-GMZ4mynPdPQs1aNR8KdIGZ363o-_Ur2hyhjLPEAo2r1ADGALdT5SxFMCKFd_M-fuwNlDt6fZb-5FO6FIYAAp4MwujvaGpM9Faj6Vfm4NLO5heUBJsu4eckPSO1lZnqlFStPdbdm8gImXlPpkZDOfly82r4t1gJfo2du78aVDQzj13osBeBh8uWoiSyVEpfYueYX0Yks18pVEoeC6pQGE62Y9_gSF3044MR2LuvUv62SpYg-NWdrsH9F-74JaGQdZCIiPF9Rkqib=w851-h638-no

Rezultatul final, prins pe cadru cu doua curele de ratrapa.
 

2DKtFZJRZpI6i16sb7g7MW_c8Nu444ML5bvHU6sMlpvFAJKh0FrHNNJIGWkBBDLFZnBAbA6yidXbbYTgJhMa2Wr_jN06O6eKDXMhhbogDxFBTrxC18CuwbVttBltEjEX0QCJto_wmupWiTU5LjBhmxlEMeO0r_wseU25N8TwpI9DZFXng1K54IQsIq_5_n4MKc_PzXnfpjVKMryeb2lF6xDC30XKZwbhD0UWztkAPCFHvY0RZT6xR0ZEK5wyduTDe379cGaZuTcPrUkHJCNddrkR96q89PYWndfQgPPEOKE02j7QrlftFz3SNm1AiEHh09SuHot_Cn7IPoF0rN1sQOh53ml9ohAPsf6oJ1csAXYRt70ikRLPdh36y_VMYhotQB8eXYrXP1Em3yDO9d02BlP_udB5heehvw9i7C7IKFQ-Zla1uS3yWYqUt9U8Coq-I4_JMe2LAwBR2Y8r7v9nY4iA11jVBgP3NEryOfWlimnX9-MfJAgO_jMzIAuazRsYRklPD8uaYPrvm6kPEqCGXt2WKEqX2jDMzkMrMoIS3KHPhEr0ZRiA80rnbEHdK24nf4lLMsWgbKM9vlDpWhdxPIvh_0NWSJxRGtHQfJ5Dfw3LUckHfDcx=w851-h638-no

 


Am probat deja noul sistem la o plimbare de vreo 60 km si totul este ok si n-am simtit nicio problema de manevrabilitate a bicicletei.
Singurul dezavantaj este ca atunci cand bicicleta trebuie ridicata [tren, scari] prinderea nu mai poate fi facuta de baza orizontala a cadrului, ci de cea orizontala sau de sa.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie nu mi-e tare clar de ce levierele alea metalice uriase, respectiv de ce atat de multe chei fixe de dimensiunile respective pe o bicicleta care, cel putin din ceea ce pare, nu ar trebui sa aiba decat aproape exclusiv suruburi cu cap imbus... si eventual ceva cu cap hexagonal de 7-8 mm pe la schimbatoarele de viteze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Stuparul

N-am facut proba si pe drumuri neasfaltate, insa nu cred ca zdrangane.

Scule, bagate in punga galbena, intra aproape fix pe teava, idem si patentul negru si setul (rosu) de imbusuri.

Cutia neagra (cel de film foto) este pentru diverse suruburi, piulite si saibe. Plus ca are sub dop o bucata mica de folie cu bule, tocmai pentru a tine "presat" continutul.

Teava are un diametru de 5 cm.

 

@majikstone

Pare ciudat, insa anvelopele (Schwalbe Big Apple) s-au rigidizat foarte mult, fara acele leviere metalice n-am nicio sansa sa le scot de pe janta.

In rest:

Cheia de 15 este pentru pedale (prinderea in bratul pedalier). E drept ca nu o folosesc prea des.

Cele doua chei de 13 sunt pentru surubul (sunt doua in poza) nucii de la sa. Acum am un surub obisnuit cu piulita, insa si in varianta originala (surub cu filet la ambele capete) tot de doua chei aveai nevoie pentru reglaj.

Cele doua chei de 8/10 sunt pentru suruburile de la portbagj. Distantierul pentru frana pe disc este sustinut de un de un surub caruia i-am pus si o piulita in capat.

Cheia cea mai din dreapta este tot un 8/10 si scrie pe ea "Made in England". Nu stiu de unde o am, insa imi place, o tin mai mult de decor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf, eu as lasa acasa cheia de 15 (n-am avut niciodata nevoie sa montez/demontez o pedala in timpul unei ture) si cele 2 chei de 13 prin achizitia unei tije de sa cu fixare cu imbus (ideal cu 2 suruburi si nu doar unul, pentru mai multa precizie la reglaj). Asa ar disparea si cele doua suruburi mari din trusa. Astfel, s-ar reduce binisor cantitatea de scule transportate. Pacat ca iti dau atat de mult de furca respectivele cauciucuri, "intr-o lume mai buna" ai putea scapa si de levierele alea extra-large.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saua Brooks B66 este cu acea prindere cu nuca, nu ai ce sa-i faci din pacate, nu cred ca se poate face o adaptare la tija de sa cu prindere "clasica". Si sa schimbi un Brooks doar ca sa scapi de doua chei si un surub, ar fi mare pacat :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah nu stiam ca e din cauza seii, mea culpa. Intr-adevar, din ce observ in pozele cu saua nu prea ai incotro...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@majikstone

 

In completare la ceea ce ai scris mai sus.

Saua pe care o folosesc (de multi ani) este Brooks B 190.

 

bsCPknr7fWhyP9U_k29G79uNR1omCqkK0hEM6afEsXDrXADFk9E49joLPywG0gBdCD63WuconGORcU_ksH-3aPL-kLv4yYcL0WjjrC16CzOf1bl_IlYuMb-C8sGpOvQqNK6o_-OOueWjAGOr3wY78ejEZCyWQmz9JuVjLX-A9Wmpv81LblIjkfwm1UyysbQyM_b85CplPeUk9xtObehUeMIQ_IRskV_givdx-E1Z7aCWikuKu8ijWAeyCwVNjM5qwJiKXcqHOCHWje2Sh7qbtT2U1zZAXfgxni5JWSvaNTOru0DzFfSPxiMZXc6ZV0nHQfZ_cPg68CAyJoeSHr7cF7yjBknNCX1EA1-BcyZpNyxDxElC2Y78Lzvc8xZ4EqP18WR9s8LK2YtQPSiQF00zkonj8IIeYU3ZrEr58PUP_czGqDq2sFTHi8XEdk4hbkHaEHv7SL0wqQPxM2y4TUOZZmFB6gKMOPHRMzy_TL6K_eb9dE0ieoJaeBs3_HY6Qt5ck7HxFEgbcFsPJdkLQgGW2lCsxA2Q-N6v6lGsY0l2OZ_1QRQ5YK8Q4VaOz1yEC0opcE4J2q1708S1IV71gDIaUd2CbKFmzlmbhsf1nkYt4qtbAe51ugK6=w1000-h625-no

 

Si asta este nuca seii, cu sina dubla de prindere.

 

fstedRTqBtyAAGp33qKEzkFEG7QBAvV9Zdq7_jtaNBEtPhK1AbYb_OJM-BsYRwsVDhC5mlrwl4uvuYjST3UO-V5lLV7UhNRX63xO6bO9FxLmI7hB5sGWib8SqpQjAFj6T5cC-UY2Kqcw2f2m3qXV5gVOUIAL6VDUJTGs5p3Y6lr5N2mNikzd8HwIxt4FZVMpK-9DeZ-UdtELcqIMSmQ9VTh9l574UPg7YWomtYfLyg6b2ZDVEjZuqUnqrks7ECHr2dKy5isRZyprT8NrCXlExcaeJjnMMDtioN33XVGpZ6GrRByR71b0LkRfVh5WatuEQrCCfD7LCboinPYwG_0ZN9bYLk7cfgu4dqKIE5g_Rot2hY-mkSFqTWHYTYJuMY9yfz9eAXmWauaPA72NChtdQEv7LF1ezXS_8-orcthXgWCydik-AHo8jhIuw1Suj5FhncCJGeEdEEWF76XxLKT0rHECJw5tjHC5t0DpvlCMoUutSmIM5_B8GXOzJgot4FWzLX-gRerTayj-gudvXN_V2LEf6072MWC2wL3suOE-OTMK8_Eez0qI2d50gxMHz95VifpfFB7JmwK8yPY7Phfzyg71O7fVJ4VF0bzV99GFo2uY9YF1n4Ai=w1000-h625-no

 

Din cate stiu, nu prea am cu ce sa inlocuiesc nuca din poza de mai sus.

Iar pentru reglaj, ai nevoie neaparat de doua chei de 13.

 

Cat despre cheia de 15, nici io n-am folosti-o prea des pana acum, insa e bine sa ai cu tine o astfel de cheie daca ai nevoie.

Plus ca ai nevoie de ea atunci la transportul bicicletei cu avionul, cand trebuie date jos pedalele (cazul trasnportului in husa textila).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.