gmarco16

Propunere tur al Romaniei de aproximativ 2.000 km cu plecare din Bucuresti

Recommended Posts

Salutare cicloturisti,

Sunt un proaspat 'virusat' de acest agent patogen numit 'cicloturism'. In ultimele luni de zile am incercat sa ma familiarizez cu micile secrete ale acestei 'boli' citind acest minunat forum :). In acest sens, bicicleta mea (Cube LTD Comp 2010 - fara nicio legatura cu touringul) a inceput sa se metamorfozeze intr-o viitoare 'camila' pe doua roti. Nu cred ca a fost cea mai buna alegere sa fac aceasta schimbare, dar in sufragerie nu mai era loc pentru o a 4-a bicicleta, asa ca deocamdata ma multumesc cu asta.

In cv-ul meu de cicloturist nu se regasesc decat o tura in Apuseni de 4 zile, inca una in Muntii Vrancei de 3 zile si altele cateva de 2 zile. Merg insa pe bicicleta in medie 3.000 - 4.000 km/an de 15 ani.

Pentru ca vara, ce pare foarte departe, mi-am programat-o cu mult timp liber (sper sa-mi iasa programarea asta) vreau sa-mi satisfac aceast nou 'viciu' dobandit. Din pacate nu cunosc personal colegi de "suferinta", doar pe cineva din Craiova care nu sta foarte bine cu timpul, astfel ca am deschis acest topic cu o invitatie de tur:

http://www.bikemap.net/route/1393446

Turul, desenat din avion si care, probabil e cu cel putin 10% mai lung decat pe bikemap, si-a propus sa evite drumurile aglomerate (cu siguranta n-a reusit pentru ca trece prin zone din tara care-mi sunt straine), sa treaca prin orase prezente in http://www.warmshowers.org/ sau unde mai am cunoscuti, sa aibe si ceva portiuni de off-road. Ruta nu este sub nicio forma 'batuta in cuie'. Propun o medie de cca 100 km/zi in functie de dificultatile de traseu si vreme. Asadar, in aproximativ 3-4 saptamani, cred eu, s-ar putea acoperi. Perioada exacta cand se va intampla nu o pot preciza. Eu mi-as dori prin iunie-iulie.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cand sunt eu pe forumul asta n-am vazut pe nimeni sa organizeze o tura care sa treaca prin Suceava. Cred ca se tem toti de concurenta mea :))

Anul asta va trebui sa muncesc dublu, probabil voi avea timp doar de o tura de maxim doua saptamani, cu ocazia intalnirii ciclism.ro.

Dar la sfaturi si indicatii sunt liber :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesanta idee si in acelasi timp un proiect maret(cel putin eu asa il consider)

Vad ca treci (sau treceti daca sunteti mai multi) si prin Sibiu , singurul lucru pe care ti-l pot spune e ca portiunea Sibiu -Cornetel e asfaltata anul trecut .

Bafta;)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari pt. initiativa si bun venit in randul cicloturistilor de lunga distanta!

Daca revin din tura europeana mi-ar place sa pedalez si eu cu tine o bucata din traseu. Posibil sa ma intorc in tara dupa 15 iulie.

Sper oricum sa ai parte de o tura cat mai satisfacatoare si faci niste fotoreportaje interesante pe care sa le pui pe un blog. Tura este suficient de lunga pt. a-ti putea procura material de un blog de succes in care sa promovezi cicloturismul din Romania.

Observ ca ai ales un itinerariu deosebit de frumos. Vei avea ce vedea! Macar cand ajungi prin Apuseni sper sa pot sa vin sa te insotesc.

Sper sa vi si cu mai multe detalii despre tura.

Multa bafta si sa auzim numai de bine!

http://claudiumoga.blogspot.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari pentru initiativa.

Cred ca 4 saptamani ar trebui sa iti ia un astfel de Tur. (sa aveti si zile de odihna, timp de vizitat orase, locuri). In plus, in atata timp este foarte probabil sa prindeti si vreme proasta.

Va fi dificil sa gasesti insotitori, pentru ca sunt putini cei care ar putea sa plece timp de 4 saptamani de acasa.

Ar trebui sa dai detalii despre traseu: intentionezi sa faci offroad ? Daca da, ii excluzi pe cei cu cursiere. Intentionezi sa mergi pe drumuri cu trafic intens auto ? Multi cu MTB nu prea agreeaza astfel de drumuri. Ce fel de cazare alegi ? Cort ? Pensiuni ? Ce vrei sa vizitezi ? Unora li se pare plictisitor sa vada un oras de provincie. Altora li se pare plictisitor sa viziteze o manastire, etc

Fiind un traseu greu, trebuie sa gasesti oameni cu aceleasi gusturi, pentru a te insoti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@LucianTheOne

Pentru ca sunt nascut la Botosani si am cutreierat destul zona respectiva am ales s-o ocolesc.Dar traseul se poate modifica. Nu e tocmai tangential cu Suceava, insa se poate face o ajustare :)

Doua necunoscute din partea aceea de tara imi sunt: drumul ce leaga Bilbor de Vatra Dornei si respectiv portiunea de drum ce evita DN17, intre Vatra Dornei si Bistrita. Ma gandesc la faptul ca nu-s asfaltate in totalitate si in caz de vreme umeda n-as vrea sa am parte de noroi.

@MisTeR BiG

Inca nu am niciun coechipier, iar daca nu gasesc e posibil sa reconsider dificultatea traseului, pe care si eu o consider una mare.

@Claudiu Moga

Multumesc pentru incurajari si pentru indemnuri, dar pana sa ma gandesc daca voi relata (sunt lipsit de darul de a exprima cu adevarat ce vad si simt), va trebui sa am ce :).

Alte raspunsuri legate de proiect:

- intentionez sa fac si portiuni de off-road, dar nu foarte accidentate, acoperite exclusiv cu pietris (nu vreau sa am parte de combinatia noroi + bagaj mare); daca sunt de evitat aceste portiuni prin alegerea unui drum asfaltat dar necirculat, le-as evita, daca ocolul n-ar fi foarte mare. Deci sunt deschis si la modificari care elimina portiunile de off-road.

- nici mie nu-mi plac drumurile intens circulate, asa ca incerc ca le evit pe cat posibil;

- as vrea ca tura sa se faca cu costuri minime, asadar cortul primeaza pensiunii; as alege o pensiune doar in cazuri extreme (o vreme potrivnica mai multe zile la rand poate fi unul din cazuri);

- nu mi-am propus sa fie un tur al marilor orase, in care sa vizitez ca un turist constiincios tot ce este demn de vizitat in acea metropola. Sigur ca mi-ar placea sa fac un mic ocol intr-un oras pentru a vedea un mare monument istoric sau cine stie ce altceva. De asemenea, cu ceva vreme inainte de plecare va trebui sa fac o documentare amanuntita a locurilor prin care trec, pentru a incerca sa scot in cale cat mai multe lucruri interesante. Pentru mine acest tur inseamna in principal satisfacerea bucuriei de a fi liber, de savura ce-mi tot ce-mi ofera drumul, de a calatori in modul cel mai frumos din lume(opinie personala), si poate o incercare de a ma cunoaste. Cu alte cuvinte nu am preferinte alese in a vizita ceva, insa n-as vrea sa prind prea multe radacini in acel loc vizitandu-l in detaliu. Nici sa fac o succesiune de etape contra-cronometru nu mi-am propus, ca-n competitii.

Sunt constient ca este greu sa-mi gasesc un partener de drumetie. E greu sa alegi sa pleci de acasa pentru atata vreme in compania unui om pe care nu-l cunosti, cu care va trebui sa convietuiesti in salbaticie, cu care va trebui sa imparti multe. Chiar si intre doi frati care se cunosc de-o viata, atunci cand dorm timp de o luna, noapte de noapte, la 5 cm unul de altul in niste conditii lipsite de confortul cu care sunt obisnuiti, cand fiecare tabiet nepotrivit isi amplifica efectul prin repetitie si contact direct, etc, etc - pot aparea divergente mai mult sau mai putin importante. Insa cu un gram de intelepciune se poate trece si peste astea. Dar cine are cantarul si cine stie sa citeasca o asemenea masuratoare? :)

M-am departat de subiectul principal.

Pana sa inceapa ziua in care se va da prima pedala in acest tur, sper sa mai apara propuneri de alte drumetii cicloturistice, care-mi sunt accesibile prin dificultate si punct de start, la care sa pot lua parte :).

Daca ar trebui sa mai adaug si alte detalii va rog sa ma ajutati cu intrebari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma intereseaza si pe mine sa fac o tura lunga prin tara, de genul asta, multe saptamani si drumuri necirculate, si vad foarte multe asemanari intre ce vrei tu de la o tura si ce vreau eu. De luni incolo poate mergem si noi la o bere, sa ne vedem la fata, sa discutam, sa vedem ce si cum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari pentru dorinta, vointa si curaj. Ma bucur foarte mult ca tura ta va trece prin judetul Suceava, la Vatra Dornei am programata o tura in luna iunie. As fi foarte bucuros daca ne-am intalni.

Pornind din Vatra Dornei drumul se inrautateste apropiindu-ne tot mai mult de Bilbor. Doar primii 20 km de dupa Dorna sunt asfaltati. O parte este in lucru.

Mult succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ionut_h

Ai idee daca portiunea neasfaltata este sau nu pietruita? Ma intereseaza acest lucru pentru ca vreau sa stiu daca se formeaza sau nu noroi in caz de zile ploioase.

Portiunile cu semnul intrebarii ar mai fi urmatoarele:

- portiunea de drum ce evita DN17, intre Vatra Dornei si Bistrita;

- drumul intre Sapanta si Baia Mare;

- drumul ce traverseaza Parcul National Apuseni, intre Gilau si Albac;

- Campeni - Baia de Cris;

- Baia de Cris - Ilia;

- drumul ce traverseaza Parcul National Semenic - Cheile Carasului, intre Lacul Gozna si Anina.

Aceleasi chestiuni ma intereseaza: starea drumului, daca este sau nu pietruit, daca este sau nu facil unei biciclete cu bagaj. Rog pe cei ce cunosc aceste zone sa ma informeze.

In alta ordine de idei, mi-ar placea foarte mult sa ma intersectez cu alti cicloturisti. In momentul cand va fi sigura data de plecare vom stabili daca ne putem sau nu intersecta.

@sandulea

Vorbim pe privat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vis-a-vis de portiunea din Parcul National Semenic, prima parte e off-road (un forestier destul de rau, si noroios pe portiuni daca ploua), mai precis intre lac si Iabalcea; dupa aia intri pe asfalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruta Campeni - Vidra - Muntele Gaina - Brad e un offroad destul de consistent. Oficial e sosea, neoficial e un drum forestier destul de dur. O sa fie o lupta dupa mine sa faci traseul cu bagaje.

In schimb iti recomand ruta Campeni - Abrud - Brad - Baia de Cris. E excelenta. Drum asfaltat, putin circulat pana la Brad, apoi ceva mai circulat. Ai o coborare superba de la Vulcan pana la Mihaileni.

De la Baia de Cris la Ilia e, din nou, drum forestier. Din cate stiu tot destul de greu practicabil cu o bicicleta incarcata cu bagaje. O varianta ar fi ca din Brad sa mergi pe ruta Deva - Ilia. E drum european, dar nu e foarte circulat.

Din nou, bucata Albac - Poiana Horea e tot drum forestier, insa din cate stiu e destul de practicabil. Cu toate astea, din Cluj iti recomand ruta Cluj - Floresti - Luna de Sus - Iara - Buru - Baia de Aries - Campeni. Intr-adevar, traseul prin Poiana Horea e absolut superb, mai ales faptul ca treci prin Marisel si Belis, insa te avertizez ca sunt niste catarari serioase pe-acolo. Cu toate astea, cu un MTB fara bagaje poti parcurge destul de lejer sectorul Poiana Horea - Albac, iar cu bagaje depinde de tine. Acolo as zice ca ai putea sa mergi fara emotii prea mari.

In rest, de la Gilau la Poiana Horea ai drum asfaltat si niste peisaje exceptionale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Portiunea Gilau - Albac:

- Intre Gilau si Poiana Horea, si intre Matisesti (6 km inainte de Horea) si Albac e asfaltat. In Marisel pe vreo 10 km e cu gropi, in rest e destul de bun. Intre Poiana Horea si Matisesti e drum pietruit destul de bun, pe bucata asta am fost o singura data, in mai 2011 cu masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bucata ai de la Sapanta la Blidari e cam grea de facut cu bagaje, plus ca abia găsești traseul, am fost eu in toamna de vreo doua ori :)

Uite track aici http://connect.garmi...ard?cid=4500484

Si poze https://plus.google....973049934384897

Mai bine incerci varianta asta de la Mara a Baia Mare

http://www.bikemap.net/route/304230

https://plus.google.com/photos/100107544153333415145/albums/5370594283885480449

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ gmarco16

Daca te ajuta cu ceva, referitor la bucata Sapanta - Blidari.

N-am fost pe acolo, insa aveam in plan o tura in Maramures, asa ca m-am documentat putin.

Intre Sapanta si Blidari, ar fi un drum direct, insa printr-o increngatura de drumuri forestiere.

Adica foarte multe drumuri care se intersecteaza, iar daca ai ratat o intersectie esti pa.

Daca vrei, da-mi un PM si iti trimit o harta detaliata a zonei (primita de la cineva din Baia Mare).

Eventual, daca vrei neaparat sa ajungi de la Sapanta la Baia Mare:

1. te intorci in Sighetul Marmatiei, apoi pe DN 18 pana in Baia Mare.

2. Sapanata - Certeze - Negresti Oas - Orasu Nou - Seini - Baia Mare.

Pe varinata nr. 2, la nevoie poti folosi si trenul.

Linia Bixad - Satu Mare (operator privat): http://tren.transira.ro/Tabele/2011-2012/S.C.Regional.S.R.L/417_Satu%20Mare%20-%20Bixad%20hcv._2012.pdf

Linia Satu Mare - Baia Mare (operata de SNCFR): http://www.infofer.ro/

Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu mașina nu e practicabil, erau vreo 3 Land cruisere cu polonezi preparate de off road si nu au putut mege pe unde am mers eu, au coborat de la Blidari..in Mara pe la Cheile Tatarului, m-am revazut cu ei in Sapanta la pastravarie.

Mai era un traseu care apare pe Garmin, ala e si mai rau, am facut coborare la vale cu bicicleta in spate :)

Uite track si poze de la varianta hard

https://plus.google....6145?banner=pwa

http://www.bikemap.net/route/1218632

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomandarea mea e sa eviti la o tura de genul asta off-roadul intentionat, pe drumuri care nu sunt clasificate, cum e partea asta de drum la sud de Sapanta. Am vazut ca mai mult de 70% din drumurile judetene din zonele muntoase de la noi sunt neasfaltate, poate cu exceptia unor portiuni scurte pe langa localitati, si nici drumurile nationale nu sunt toate asfaltate complet. Poti sa ai noroc si mergi cu 6/ora vreo 6-7 ore, tragand de bicicleta si scotand noroiul dintre roti si cadru, fara sa vezi mai mult de 2 oameni tot timpul asta, si pe judetene. De fapt, eu cred ca singura diferenta intre asemenea judetene si drumurile alea nemarcate prin munti e ca pe judetean ai mai putine sanse sa te trezesti ca nu mai exista drum, ca s'a dus tot la vale, sau sa dai de vreo catarare pieptis de 25%. Cu alte cuvinte, mai putin riscant, dar cam aceleasi provocari.

Mai jos e o poza de pe DJ105G. Noroi, ploaie, drum abrupt si pietros, multe bifurcari sau intersectii cu forestiere care aratau la fel de jalnic, ca nu stiai care e drumul bun si care nu. Miraculos, chiar si la intersectiile prinse pe bezna, tot am reusit sa luam drumul bun, fara harti sau GPS. Am plecat pe la 12 din Cisnadioara si am ajuns dupa 12 noaptea in Voineasa. S'ar fi putut ajunge mai repede, eram mai slab decat colegul de tura si m'am oprit de multe ori, dar tot pe intuneric am fi ajuns. A fost placut, dar cam la limita.

Imagine postată

Ti'am dat niste recomandari mai generale fiindca mi'au sarit in ochi portiunile nemarcate. Portiunile din tura asta pe care le'am parcurs erau frumoase si in stare buna, asa ca n'are rost sa detaliez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-o asemenea expeditie sa inot cu bicicleta prin noroaie e ultimul lucru pe care as vrea sa-l fac. Prin urmare portiunea propusa intre Sapanta si Baia Mare cade din plan (multumesc 'virusul' pentru poze; link-ul de pe connect nu functioneaza. Probabil ca ai copiat linkul de la o sesiune expirata). Variante ar fi urmatoarele: fie prin Seini, fie prin Mara ca cea propusa de virusul, fie prin Mara - Cavnic - Targu Lapus cu evidenta renuntare la Baia Mare (ultima varianta mi se pare cea mai interesanta).

De asemenea si portiunea de drum din Parcul National Semenic - Cheile Carasului, intre Lacul Gozna si Anina va fi probabil amputata in favoarea variantei prin Goruia.

Intr-adevar, drumurile judetene de munte lasa mult de dorit, insa sunt si drumuri neasfaltate, pe care poti rula fara probleme de noroi, daca sunt pietruite asa cum trebuie. Totusi ramane de discutat si ce diferente de nivel propun acele drumuri si cat de dispus la efort mai esti in momentul in care le intalnesti.

Portiunea Gilau -Albac ofera un raport recompense/dificultati foarte bun, astfel ca n-as renunta la ea; poate doar in conditii de ploi puternice.

Restul de portiuni neasfaltate sunt discutabile in functie de colegul/colegii de tura, daca va/vor exista. Eu sper ca da. Atunci cand nu pedalez singur (ceea ce se intampla destul de rar) incerc sa fiu consecvent urmatoarei regule: cel mai slab are drept de veto in ce priveste decizia schimbarii traseului.

Cu siguranta traseul prezentat in primul post va suferi numeroase ajustari in sensul celor expuse mai sus.

DJ105G prezentat in fotografia de mai sus este un exemplu de drum "asa nu", care desi arata a fi pietruit, fie asta s-a intampla probabil in urma cu un deceniu, fie pe acea portiune a fost o scurgere de pe versanti sau o alunecare de teren. Pe un asemenea gen de drum nu-mi doresc sa merg 30 de km. Cateva sute de metri ar fi acceptabil.

Drum neasfaltat "asa da":

Imagine postată

Intre lucrurile obligatorii a se gasi in bagajele mele pentru aceasta tura se vor afla atat hartiile detaliate ale portiunilor 'sensibile', cat si un GPS dedicat, care dupa parerea mea este cel mai bun ghid neinsufletit. Pe mine m-a condus cu usurinta in niste locuri de vis, coclauri de care n-as fi aflat dintr-o harta de hartie, taramuri pe care nu stiu daca pasesc mai mult de 10 oameni intr-un an. Deci cuvantul 'ratacire' in sens peiorativ nu cred ca se va regasi intr-un posibil jurnal.

Multumesc celor de la care am primit informatii din 'teren'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisipul de la munte e nisipos, nu se lipeste, am facut cu slickuri si dupa ploaie bucata Herculane-Petrosani fara evenimente deosebite.

Nu-ti fie frica de forestiere, baietii de la Iasi in frunte cu BACKGAMMON fac in fiecare an cateva mii de km cu asfalt putin spre deloc. Deci se poate.

Detalii:

http://forum.iasibike.org/viewtopic.php?p=32739#p32739

http://forum.iasibike.org/viewtopic.php?p=44563#p44563

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomand mai degrabă varianta asta, ai mai multe de vazut, mănăstirea de la Bârsana e fenomenala, pe urma pasul Rotunda dintre Cavnic si Strambu Baiut e fain de tot, pe la Seini nu recomand sa te bagi, e un trafic infernal se urca soferi pe tine e drumul principal dintre Baia Mare - Satu Mare unde se circula cu 130, vezi la userul meu pe bikemap restul de trasee din zona, sunt făcute cu garmin dakota deci sunt ok :)

http://www.bikemap.net/route/1417031

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma uit pe topicul asta si imi dau seama ca nici noi, "decreteii", nu mai suntem ceea ce ar fi trebuit sa fim potrivit codului nostru genetic: adica, fiind produse de conceptie mai accidentale, uneori, ar fi trebuit ca de-a lungul existentei noastre sa avem inclinatii mai modeste spre planificare.

Ma intreb si eu ca prostu care mai e rostul sa pleci de acasa numai dupa ce cunosti la milimetru traseul, directia din care bate vantu, punctele obligatorii de aprovizionare si campare etc.

Unde naiba mai este placerea de a pedala in conditiile in care esti stresat in permanenta ca ai intarzieri sau avans fata de program, ca datele de pe GPS sunt contradictorii, iar tovarasii online de pe forum nu te lamuresc exact ce inteleg ei prin drum forestier, drum de tara, drum cu macadam, drum pietruit, griblura in curs de imprastiere, griblura imprastiata de trei zile?

Sincer, eu prefer in locul unor topice de genul acesta, "ante portas", pe alea "post coitum": alea cu pozele si experientele de dupa.

Probabil, jumatate din placerea "expeditiei" pentru unii o reprezinta dactilografiatul dinainte, din timpul si de dupa....

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma intreb si eu ca prostu care mai e rostul sa pleci de acasa numai dupa ce cunosti la milimetru traseul, directia din care bate vantu, punctele obligatorii de aprovizionare si campare etc.

Rostul e sa reduci numarul lucrurilor care pot merge prost si care iti pot transforma un tur plin de experiente fericite intr-un fiasco total. Evident ca se pot intampla si necazuri (defectiuni tehnice ireparabile, accidente, probleme de sanatate), dar cu cat planifici mai atent cu atat reduci riscul de a o da in bara. Not to mention ca unii (me included) se aventureaza pentru prima data intr-o experienta de genul asta si habar n-au ce implica anumite parti ale aventurii.

(Ma bag in seama pentru ca si eu, asemeni lui gmarco16, planific o tura prin tara vara viitoare. Obiectivul meu pentru alea 2 saptamani de pedalat prin tara e ca atunci cand ma intorc acasa, singurele aspecte care sa merite impartasite intr-un topic "post coitum" sa fie locurile pe care le-am vazut si sfaturi pentru cei care vor sa le vada in acelasi mod, nu cat de greu a fost sa trec cu bicicleta si bagaje peste un drum surpat, cum am ramas cu bicicleta in drum, cum m-am ratacit pe niste drumuri de tara nemarcate dintr-o zona in care ajung prima oara si am ajuns la miezul noptii in locul in care ar fi trebuit sa ajung la 6 dupa-amiaza, etc. Poate ca pentru unii, asta inseamna aventura cicloturismului - sa te confrunti cu cat mai multe situatii problematice si imposibil de prevazut si sa ajungi acasa implinit ca ai reusit sa treci peste toate, desi in cateva cazuri ti-ai pus siguranta in pericol. Nu si pentru mine. Si nu cred ca sunt singurul.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inainte de toate turele pe care le-am facut m-am documentat serios, am facut traseul pe harta, am insemnat locurile de campare, am verificat starea drumurilor, conditiile meteo, cursul valutar, horoscopul si miscarea asteroizilor.

Si stiti ce?

Niciodata, dar niciodata nu mi-a iesit cum am planificat. De fiecare data am schimbat traseul, am campat la nimereala, m-am ratacit, m-au prins ploi si apocalipse.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu mi-am insemnat locurile unde am crezut ca pot sa campez inaintea turei asteia, dar n-a iesit cum am planificat: la Tau Bistra (pe Transalpina) sau in Defileul Dunarii a trebuit sa fac o gramada de km in plus pana la un loc de pus cortu'. Chiar m-am dat batut si am scurtat tura. :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desi deja ajungem off-tiopic, io sunt de parere ca parcurgerea hartii cu degetul are farmecul ei, evident ca in realitate tura iese diferit, dar asta este alta poveste... :))

Spre exemplu in vara trecuta am facut un traseu Bucuresti-Slatina, fiind necesar sa-l parcurgem intr-o zi am pus mana pe bikemap.net si am survolat Campia Romana in incercarea de a gasi traseul optim. L-am trasat dupa care l-am incarcat pe GPS (a propos am si din asta si nu ma tem sa-l folosesc :P ); vreau sa spun ca a fost o adevarata incantare sa vad cum arata anumite zone la fata locului aducandu-mi aminte cum incercam sa mi le imaginez atunci cand am parcurs traseul din satelit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti recomand de la Belis s-o iei spre Huedin- Almas si ajungi la Hida, pentru ca intre Gilau si Cluj circulatia e dementiala(E 60).La Jibou este o pensiune ieftina si faina-EDEN, (20 lei casuta/noapte/persoana, grup sanitar, dus, restaurant si zona faina), as pune niste poze, dar pe siteul asta nu pot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.