RaduB 1,012 Posted February 12, 2012 Salut, Povestea incepe asa: De vreo 3-4 luni tot eram in cautare de un cadru pentru a-mi face un singlespeed. Cautam un cadru clasic de cursiera (columbus, reynolds) si speram sa gasesc unul care are cablul de frana tras prin top-tube. La un moment dat, gasesc o Mondia cu Reynolds 531. "Super!" am zis. Numai ca era din Timisoara, era o combinatie de nou cu vechi si din care nu as fi folosit decat cadrul si furca. Inainte de a licita, zic hai sa mai dau o cautare ... si ... o gasesc: ---- Vand cursiera "Le Taureau" ---- Titlul si descriera nu spuneau nimic. Ma uit la poze si vad sticker-ul pe furca: "Columbus. Forcella Originale". Hmmm, oricine poate lipi un sticker. Licitez, cer poze pe email. Caut pe net informatii aproape fara succes. Totusi, vazand cu ce e echipata mi-am zis ca nu are cum sa fie un cadru prost. OK. "Bat palma" prin telefon cu vanzatorul care era tocmai in cealalta parte a tarii si mi-o pune la curier. Era vineri. Sambata, in prima zi de ninsoare, la 12 ajunge curierul. Eu trebuia sa plec la o bere cu "cititorii". WTF intarzii ca doar ma vor intelege. Gata cu palavrageala ... poze: La prima vedere, TOT si in special cromul parea oxidat. Dar, se pare, ca a fost "pulverizata" cu ... ulei. Dupa ce am curatat-o arata asa: Inafara de stickete asta este singurul loc unde este imprimata marca: Ce a mai ramas din stickerul de pe down tube: Franele: Alte poze la cerere :) Ar fi cam asa: Dura Ace: - manete frane - manete schimbatoare - schimbator foi - schimbator pinioane - pinioane - butuci fara si spate - quick release-uri Shimano 600: - clesti frana - angrenaj + foi - cuvete 3ttt -pipa -ghidon Rotile sunt Mavic pe baieu. Spitele sunt "aero" (nu stiu exact termenul :( ) Saua si tija sunt din "alt film" Concluzia: bicicleta este aproape noua. Franele, bratele angrenajului, pinioane etc. adica componente care ar trebui sa prezinte uzura prin frecari nu au nici cea mai mica urma. Va continua ... 8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
sorin7sorin 264 Posted February 12, 2012 Poza a 4a este absolut fantastica!!!!! Felicitari pentru descoperire si.....n-o fa single speed, e prea buna pentru asta!!! :-L [-O< 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ionut Florin 4 Posted February 12, 2012 superba, sa o calaresti sanatos.cat a costat? Quote Share this post Link to post Share on other sites
raducanmihai 196 Posted February 12, 2012 Tot ce por sa spun : uauuu !! Sunt curios cat te-a costat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
RaduB 1,012 Posted February 12, 2012 Poza a 4a este absolut fantastica!!!!! Din pacate, datorita vremii care s-a facut urata fix in ziua in care am primit-o, nu am reusit sa pot sa o scot la plimbare :( si nici sa-i fac poze calumea din cauza luminozitatii slabe. Daca fac cu blit nu ar iesi. Totusi, deoarece cromul arata PERFECT pe toata bicicleta voi mai reveni cu poze :) superba, sa o calaresti sanatos.cat a costat? Merci. Pretul NU vreau sa-l comentez. A fost derizoriu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
RaduB 1,012 Posted February 12, 2012 Felicitari pentru descoperire si.....n-o fa single speed, e prea buna pentru asta!!! :-L [-O< Merci! Ei...acum e acum... ca acum nu prea ma lasa inima sa o fac singlespeed. Uite aici una identica facuta single speed: http://www.dacorsa.de/en/letaureau/ Vad ca siteul http://www.dacorsa.de/en vinde biciclete clasice la preturi cat se poate de mari (poate ca atat fac). Sunt curios la ce pret au vandut-o "Le Taureau, in English “the bull“ . The wholesaler “Stier“ (English: bull) from Stuttgart (Germany), created his at a later date well-known, cycle brand already in the early 70s. He chose the French name “le Taureau“, as Italian and French race cycle frame manufactures were dominating the market at this time. The frames came from nowhere less than Mercier, the French premium frame forge. Made of the finest Columbus SLX-pipes. SLX-pipes were the evolution of the SL-generation and especially qualified for the greater cyclists because of the boost at the end of the pipes. This Le Taureau race cycle shines in original and unrestored brilliance. Equipped with finest Campagnolo components. As a Single-Speed homage to the big railroad epoch in the 80s. The special highlight is the original Campagnolo disc wheel in the back. A classic in original condition, that we can supply as a Single-Speed bike or contemporary racer, as requested by our costumers." Sursa: http://www.dacorsa.de/en/letaureau/ PS: A mea este intr-o conditie mult mai buna :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
sorin7sorin 264 Posted February 12, 2012 Uite aici mai multe informatii: http://bikemarkt.mtb-news.de/bikemarkt/showproduct_expired.php?product=413204 http://www.rennrad-news.de/forum/archive/index.php/projekt-bahnrad-le-taureau-99770 http://www.rennrad-news.de/forum/threads/biete-alte-räder-rahmen-teile.55505/page-184 http://fotos.rennrad-news.de/p/216688 Stiu anuntul vanzatorului si pretul cerut, intrebarea e: ai dat sau te-a targuit? :- 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
RaduB 1,012 Posted February 12, 2012 Am dat pentru ca l-am considerat un pret bun! Ideea a fost si sa o cumpar repede inainte de a se sesiza si altii :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
sorin7sorin 264 Posted February 12, 2012 Da, bun! Mai ales ca la acelasi pret (si chiar mai mare) unii vand niste fiare ruginite si revopsite....... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sebisascau 166 Posted February 12, 2012 O bijuterie. Foarte frumoasa. Si eu zic sa n-o modifici. E prea frumoasa asa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pinkbike 1,682 Posted February 12, 2012 Hmmm... o bicicleta prea misto pentru 8 milioane... ce sa fac ce sa fac... [ ] imi pun intrebari cu privire la provenienta [ ] vorbesc cu vanzatorul sa vad daca e genul care ar cumpara piese Dura Ace pt o bicicleta care vine stock cu linie 600 [x] o cumpar repede sa nu mi-o sufle nimeni 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
lbzk 6,792 Posted February 12, 2012 Te apuca invidia cand vezi asemenea bicicleta, cumparata la un pret atat de bun. S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. :) 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
crk 901 Posted February 12, 2012 Superba, sa o stapanesti sanatos. E clar ca omul ala care era la prima vanzare pe contul respectiv nu facea upgrade la carbon. Cred insa ca 95% din cei care citesc aici o cumparau. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madalin96 372 Posted February 12, 2012 Esti sigur ca 95%?Eu zic 100%. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
pinkbike 1,682 Posted February 12, 2012 Intrebarea nu e cati ar cumpara-o, ci cati ar da-o inapoi daca ar avea dovada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
RaduB 1,012 Posted February 12, 2012 Cel de la care am cumparat-o a spus ca a adus-o din Germania. Este clar ca nu le prea are cu bicicletele. Cand am luat-o din cauza vremii (dupa cum am spus mai sus ningea) cel da la curier a citit gresit si am platit cu 9 ron in plus. Dupa vreo doua zile m-a sunat vanzatorul sa ma intrebe cum sa-mi trimita diferenta de bani inapoi. Poate ca e un om corect si nu un hot! Daca cineva poate demonstra ca e bicicleta lui o voi ceda (destul de greu sa mai ai actele unei biciclete de 30 ani). Pana atunci eu sunt proprietar fiind cumparator de buna credinta! ONTOPIC: ... o bicicleta care vine stock cu linie 600 Poti sa detaliezi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sorin7sorin 264 Posted February 12, 2012 Cred ca sunt acuzatii gratuite atata vreme cat nu exista dovezi si nici macar suspiciuni. Vanzatorul a pus poze clare, cu detalii, poze facute in spatiul public, nu intr-un garaj sau o duba - cum se mai vede pe okazii - ! Bicicleta e made in Germnania, deci e plauzibil ca a adus-o de acolo si.....nu oricui ii plac bicicletele vechi, fie ele si NOS. Iar faptul ca vanzatorul s-a deranjat pentru 9 lei spune suficient de mult despre el!@ 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihaighimpu 270 Posted February 12, 2012 Superba Radule,sa o stapanesti cu placere si abea astept sa o vad live. :) Stai linistit cu intarziatu',dupa ce ne-ai spus ce-si-cum... ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
SakuraBlack 44 Posted February 12, 2012 Nu-mi vine sa cred in ce "hal" arata . Bicicleta e noua . Ar trebui sa coste cel putin triplu . Nu stiu cum reusiti sa le gasiti ca eu am gasit numai jafuri la pret de biciclete noi . Din ce an este ca nu ma pricep ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sorin7sorin 264 Posted February 12, 2012 @SakuraBlack E nevoie de rabdare, noroc si curaj! Si sa nu-i crezi pe cuvant pe vanzatori: http://www.निषिद्ध/catalog/60726972/vand-cursiera-de-colectie.html (doar un exemplu!) Probabil e de la inceputul anilor 80, cat despre pret....pe forumurile germane se gaseste cu 300E. La 400primesti o varianta cu ergo Campagnolo: http://forum.tour-magazin.de/showthread.php?222447-Neuwertiges-Le-Taureau-Italcorse-Rennrad-mit-Campagnolo-Ergo-Columbus-Mavic! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
RaduB 1,012 Posted February 13, 2012 @SakuraBlack: Exact cum a raspuns si sorin7sorin. Efectiv am stat si am dat search in fiecare zi pe internet de 3-4 ori. Dupa 2-3 zile deja stiam anunturile vechi asa ca cele noi imi sareau in ochi imediat. LE: @sorin7sorin: Super tare! Merci de link! ;) LE2: Desi a mea este 100% echipata Shimano cred totusi ca a fost reconditionata. Spun asta pentru ca: - manetele de frana, manetele schimbator, schimbator foi, schimbator pinioane, frane, quick release (probabil si butucii la cum arata), pinioane sunt/par noi noute (adica nu au nici cea mai mica urma, zgarietura etc.) - angrenajul (din experienta mea) nu a fost rulat mai mult de 1000 km - jantele (desi gradul de uzura pe zona sabotilor e foarte mic), ghidonul si pipa se vede ca au fost mai folosite decat restul pieselor - cadrul are zgarieturi care apar mai degraba de la transport decat de la utilizare - vopseau de pe cadru este sarita de la cuveta din partea de jos (se vede in poza). Nu cred ca asa a venit din fabrica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
RaduB 1,012 Posted February 13, 2012 Nu mai pot edita :( Am uitat de sa si pipa care clar nu sunt ale bicicletei. Aia rosie din link-ul tau arata foarte, foarte bine Quote Share this post Link to post Share on other sites
sole42 2,458 Posted February 13, 2012 Bravos, Radule, halal bulan! Sa o stapanesti sanatos si sa n-o faci single. Am o slabiciune pentru lucrurile vechi, iar in plus bicla asta arata de nu se poate. Sa o vedem si live. Da vezi ca trebuie udata, sa nu cumva sa rugineasca sau sa se strice... :bici-7: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madalin96 372 Posted February 13, 2012 Pe ce site ai gasit frumusetea asta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
pejo 6 Posted February 13, 2012 Felicitari pentru achizitie, Radu! Sa n-o faci single, ar fi pacat. Dupa echipare si consola schimbatorului fata cred ca bicicleta e de la inceputurile anilor '90, de pe vremea cand lucrurile erau (inca) facute sa dainuie. Tija seii e tot nemteasca (corratec), mie nu-mi pare din alt film :) Stapaneste-o sanatos si bucura-te de ea asa cum e! Quote Share this post Link to post Share on other sites