Recommended Posts

Salut,

Povestea incepe asa:

De vreo 3-4 luni tot eram in cautare de un cadru pentru a-mi face un singlespeed. Cautam un cadru clasic de cursiera (columbus, reynolds) si speram sa gasesc unul care are cablul de frana tras prin top-tube.

La un moment dat, gasesc o Mondia cu Reynolds 531. "Super!" am zis. Numai ca era din Timisoara, era o combinatie de nou cu vechi si din care nu as fi folosit decat cadrul si furca. Inainte de a licita, zic hai sa mai dau o cautare ... si ... o gasesc:

---- Vand cursiera "Le Taureau" ----

Titlul si descriera nu spuneau nimic. Ma uit la poze si vad sticker-ul pe furca: "Columbus. Forcella Originale". Hmmm, oricine poate lipi un sticker. Licitez, cer poze pe email. Caut pe net informatii aproape fara succes. Totusi, vazand cu ce e echipata mi-am zis ca nu are cum sa fie un cadru prost.

OK. "Bat palma" prin telefon cu vanzatorul care era tocmai in cealalta parte a tarii si mi-o pune la curier. Era vineri. Sambata, in prima zi de ninsoare, la 12 ajunge curierul. Eu trebuia sa plec la o bere cu "cititorii". WTF intarzii ca doar ma vor intelege.

Gata cu palavrageala ... poze:

Imagine postată

Imagine postată

La prima vedere, TOT si in special cromul parea oxidat. Dar, se pare, ca a fost "pulverizata" cu ... ulei.

Imagine postată

Dupa ce am curatat-o arata asa:

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Inafara de stickete asta este singurul loc unde este imprimata marca:

Imagine postată

Ce a mai ramas din stickerul de pe down tube:

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Franele:

Imagine postată

Imagine postată

Alte poze la cerere :)

Ar fi cam asa:

Dura Ace:

- manete frane

- manete schimbatoare

- schimbator foi

- schimbator pinioane

- pinioane

- butuci fara si spate

- quick release-uri

Shimano 600:

- clesti frana

- angrenaj + foi

- cuvete

3ttt

-pipa

-ghidon

Rotile sunt Mavic pe baieu. Spitele sunt "aero" (nu stiu exact termenul :( )

Saua si tija sunt din "alt film"

Concluzia: bicicleta este aproape noua. Franele, bratele angrenajului, pinioane etc. adica componente care ar trebui sa prezinte uzura prin frecari nu au nici cea mai mica urma.

Va continua ...

  • Upvote 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poza a 4a este absolut fantastica!!!!!

Felicitari pentru descoperire si.....n-o fa single speed, e prea buna pentru asta!!! :-L [-O<

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poza a 4a este absolut fantastica!!!!!

Din pacate, datorita vremii care s-a facut urata fix in ziua in care am primit-o, nu am reusit sa pot sa o scot la plimbare :( si nici sa-i fac poze calumea din cauza luminozitatii slabe. Daca fac cu blit nu ar iesi. Totusi, deoarece cromul arata PERFECT pe toata bicicleta voi mai reveni cu poze :)

superba, sa o calaresti sanatos.cat a costat?

Merci. Pretul NU vreau sa-l comentez. A fost derizoriu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari pentru descoperire si.....n-o fa single speed, e prea buna pentru asta!!! :-L [-O<

Merci!

Ei...acum e acum... ca acum nu prea ma lasa inima sa o fac singlespeed.

Uite aici una identica facuta single speed: http://www.dacorsa.de/en/letaureau/

Vad ca siteul http://www.dacorsa.de/en vinde biciclete clasice la preturi cat se poate de mari (poate ca atat fac).

Sunt curios la ce pret au vandut-o

"Le Taureau, in English “the bull“ . The wholesaler “Stier“ (English: bull) from Stuttgart (Germany), created his at a later date well-known, cycle brand already in the early 70s. He chose the French name “le Taureau“, as Italian and French race cycle frame manufactures were dominating the market at this time. The frames came from nowhere less than Mercier, the French premium frame forge. Made of the finest Columbus SLX-pipes. SLX-pipes were the evolution of the SL-generation and especially qualified for the greater cyclists because of the boost at the end of the pipes.

This Le Taureau race cycle shines in original and unrestored brilliance. Equipped with finest Campagnolo components. As a Single-Speed homage to the big railroad epoch in the 80s. The special highlight is the original Campagnolo disc wheel in the back. A classic in original condition, that we can supply as a Single-Speed bike or contemporary racer, as requested by our costumers."

Imagine postată

Sursa: http://www.dacorsa.de/en/letaureau/

PS: A mea este intr-o conditie mult mai buna :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am dat pentru ca l-am considerat un pret bun!

Ideea a fost si sa o cumpar repede inainte de a se sesiza si altii :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm... o bicicleta prea misto pentru 8 milioane... ce sa fac ce sa fac...

[ ] imi pun intrebari cu privire la provenienta

[ ] vorbesc cu vanzatorul sa vad daca e genul care ar cumpara piese Dura Ace pt o bicicleta care vine stock cu linie 600

[x] o cumpar repede sa nu mi-o sufle nimeni

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te apuca invidia cand vezi asemenea bicicleta, cumparata la un pret atat de bun.

S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Superba, sa o stapanesti sanatos.

E clar ca omul ala care era la prima vanzare pe contul respectiv nu facea upgrade la carbon.

Cred insa ca 95% din cei care citesc aici o cumparau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel de la care am cumparat-o a spus ca a adus-o din Germania. Este clar ca nu le prea are cu bicicletele. Cand am luat-o din cauza vremii (dupa cum am spus mai sus ningea) cel da la curier a citit gresit si am platit cu 9 ron in plus. Dupa vreo doua zile m-a sunat vanzatorul sa ma intrebe cum sa-mi trimita diferenta de bani inapoi. Poate ca e un om corect si nu un hot!

Daca cineva poate demonstra ca e bicicleta lui o voi ceda (destul de greu sa mai ai actele unei biciclete de 30 ani). Pana atunci eu sunt proprietar fiind cumparator de buna credinta!

ONTOPIC:

... o bicicleta care vine stock cu linie 600

Poti sa detaliezi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca sunt acuzatii gratuite atata vreme cat nu exista dovezi si nici macar suspiciuni.

Vanzatorul a pus poze clare, cu detalii, poze facute in spatiul public, nu intr-un garaj sau o duba - cum se mai vede pe okazii - !

Bicicleta e made in Germnania, deci e plauzibil ca a adus-o de acolo si.....nu oricui ii plac bicicletele vechi, fie ele si NOS.

Iar faptul ca vanzatorul s-a deranjat pentru 9 lei spune suficient de mult despre el!@

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Superba Radule,sa o stapanesti cu placere si abea astept sa o vad live. :) Stai linistit cu intarziatu',dupa ce ne-ai spus ce-si-cum... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-mi vine sa cred in ce "hal" arata . Bicicleta e noua . Ar trebui sa coste cel putin triplu . Nu stiu cum reusiti sa le gasiti ca eu am gasit numai jafuri la pret de biciclete noi .

Din ce an este ca nu ma pricep ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@SakuraBlack

E nevoie de rabdare, noroc si curaj! Si sa nu-i crezi pe cuvant pe vanzatori:

http://www.निषिद्ध/catalog/60726972/vand-cursiera-de-colectie.html (doar un exemplu!)

Probabil e de la inceputul anilor 80, cat despre pret....pe forumurile germane se gaseste cu 300E. La 400primesti o varianta cu ergo Campagnolo: http://forum.tour-magazin.de/showthread.php?222447-Neuwertiges-Le-Taureau-Italcorse-Rennrad-mit-Campagnolo-Ergo-Columbus-Mavic!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@SakuraBlack: Exact cum a raspuns si sorin7sorin. Efectiv am stat si am dat search in fiecare zi pe internet de 3-4 ori. Dupa 2-3 zile deja stiam anunturile vechi asa ca cele noi imi sareau in ochi imediat.

LE: @sorin7sorin: Super tare! Merci de link! ;)

LE2: Desi a mea este 100% echipata Shimano cred totusi ca a fost reconditionata. Spun asta pentru ca:

- manetele de frana, manetele schimbator, schimbator foi, schimbator pinioane, frane, quick release (probabil si butucii la cum arata), pinioane sunt/par noi noute (adica nu au nici cea mai mica urma, zgarietura etc.)

- angrenajul (din experienta mea) nu a fost rulat mai mult de 1000 km

- jantele (desi gradul de uzura pe zona sabotilor e foarte mic), ghidonul si pipa se vede ca au fost mai folosite decat restul pieselor

- cadrul are zgarieturi care apar mai degraba de la transport decat de la utilizare

- vopseau de pe cadru este sarita de la cuveta din partea de jos (se vede in poza). Nu cred ca asa a venit din fabrica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai pot edita :(

Am uitat de sa si pipa care clar nu sunt ale bicicletei.

Aia rosie din link-ul tau arata foarte, foarte bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravos, Radule, halal bulan! Sa o stapanesti sanatos si sa n-o faci single. Am o slabiciune pentru lucrurile vechi, iar in plus bicla asta arata de nu se poate. Sa o vedem si live. Da vezi ca trebuie udata, sa nu cumva sa rugineasca sau sa se strice... :bici-7:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari pentru achizitie, Radu! Sa n-o faci single, ar fi pacat.

Dupa echipare si consola schimbatorului fata cred ca bicicleta e de la inceputurile anilor '90, de pe vremea cand lucrurile erau (inca) facute sa dainuie. Tija seii e tot nemteasca (corratec), mie nu-mi pare din alt film :)

Stapaneste-o sanatos si bucura-te de ea asa cum e!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now