wirespot

Lăţimi reale anvelope

Recommended Posts

Conform lui @raresr10

4 hours ago, raresr10 said:

michelin pro4 service course 25c , balon real 27.3 , greutate 225 gr

montate pe jante cu latimea interioara 17 mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panaracer GravelKing 28-622/700x28c montat pe jante de 17mm (Mavic Aksium Elite 2017) - latime 26.5 mm, inaltime 25 mm la presiune de 80 psi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bontrager AW3 Hard-Case Lite 32-622/700x32c montate pe jante de 17mm (Mavic Aksium Elite 2017) - latime 31 mm, inaltime 28 mm la o presiune de 70 psi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panaracer Race Type A Evo 3 25-622/700x25c montate pe jante de 17mm (Campagnolo Scirocco 2018) - latime ~26.5 mm, inaltime ~25 mm la o presiune de 90 PSI. Si o masa de 225g pe cantar fata de cele 240g declarate.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/19/2016 at 9:31 AM, adi.murariu said:

 

 

Vin si eu cu o latime tot de la Schwalbe, Evo One TLE 700x25mm, pe o janta de 16mm latime interioara si 21mm latime exterioara, masoara 27.4mm :) iar cele de 28mm latime de la acest model am auzit ca bat spre 30. Sunt curios cat va masura Pro One de 700x25 pe aceleasi jante.

 

Iaca de când n-a mai postat aici Evo One a încetat a se mai fabrica și s-a transformat in Pro One odată cu trecerea la carcasa MicroSkin, Iar eu am trecut de la lățimea de 25C la 28C :) odată cu trecerea de la struțo-cămilă la o bicicletă de șosea. Mai am un singur cauciuc de 25C pe roata față a MTB-ului tansformat in struțo-cămilă așa ca vă pot relata "la cald" detalii despre dimensiunile celor două variante de lățime ale cauciucului Schwalbe Pro One.

Pe aceleași jante DT Swiss RR440 ca în postul mai sus amintit, varianta 25 C măsoară la presiunea maximă admisă de 7.5Bar măsoară 28,2 mm lătime și 27,2 mm înălțime, iar varianta de 28C la presiunea maximă admisă de 6,5Bar măsoară 30mm lățime și 29.1mm înălțime. Ambele cauciucuri sunt montate tubeless.

Deci se pare că Pro One față de Evo One s-a mai "îngrășat" puțin la dimensiunea exterioară cu toate că greutatea și grosimea pereților au scăzut considerabil față de precursorul Evo One.

Cauciucul Pro One de 28C montat tubeless pe rotile DT Swiss R32 Spline DB, care au jantele cu interior de 18mm si lățime exterioară de 22mm, măsoară 30.8 mm lățime și 30.1 mm înălțime. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, black rider said:

Legat de lățimea reală, am masurat ambele anvelope la presiunea de 6 bari, pe jante Mavic Aksium cu lățimea interioară de 17 mm și am ajuns la urmatoarele cifre:

Michelin Pro4 Endurance - 26,5 mm

Hutchinson Equinox 2 - 25,1 mm

 

 

Ti-am copiat aici masuratorile, sa fie centralizate la locul potrivit :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Continental Grand Prix 700x25c pliabile, montate pe jantă cu interior 17mm, umflate la 8 bari: 26.5mm lățime, 26mm înălțime.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anvelopă pliabilă Continental Grand Prix 28-622 (700x28C), montată pe jantă cu interior 17mm, umflată la 6,5 bari: 30mm lățime, 29mm înălțime. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schwalbe Smart Sam Performance pliabile, 28x1.40 700x35c 37-622, montate pe jantă cu interior 16.5mm, umflate la 6 bari: 35.5mm lățime, 36.5mm înălțime.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Michelin Pro4 Endurance 25-622/700x25c montate pe jante de 17mm (Campagnolo Zonda 2019) - latime ~27.5 mm, inaltime ~26 mm la o presiune de 95 PSI.

 

Nota: in timp, dimensiunile masurate in cazul Panaracer Race Type A Evo 3 au mai crescut putin - dupa cateva sute de km, se mai intind putin si se aseaza mai bine pe janta, iar rezultatul a fost o latime reala de ~27 mm si o inaltime de ~26 mm in aceleasi conditii. In acest sens, pentru a pastra rigoarea stiintifica, recomand ca orice masuri de dimensiuni reale ale cauciucurilor de pe pagina asta sa fie facute dupa macar cateva iesiri si nu imediat dupa primul montaj.

 

On 7/25/2018 at 10:30 AM, majikstone said:

Panaracer Race Type A Evo 3 25-622/700x25c montate pe jante de 17mm (Campagnolo Scirocco 2018) - latime ~26.5 mm, inaltime ~25 mm la o presiune de 90 PSI. Si o masa de 225g pe cantar fata de cele 240g declarate.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Michelin Pro4 Endurance 23-622/700x23c montate pe jante de 17mm (Campagnolo Zonda 2019) - latime ~24.5 mminaltime ~23 mm la o presiune de 95 PSI. Greutate 240g (fata de ~250g pentru modelul 25c).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panaracer Race Type A Evo 4 25-622/700x25c montate pe jante de 17mm (Campagnolo Zonda 2019) - latime ~26 mm, inaltime ~23.5 mm la o presiune de 75 PSI. Ceva mai inguste decat modelul Evo 3, dar si cu o masa ceva mai mare (235g fata de 225g in cazul Evo 3), peretii laterali fiind marginal mai grosi. Ma astept sa se mai aseze/lase in timp, la fel ca Evo 3, probabil ajungand sa aiba 0.5 - 1 mm in plus fata de acum.

 

Si ca pret s-au "ingrasat" putin - daca inainte se gaseau la 20-22€/bucata, acum sunt la 28€/bucata, exact cat Michelin Pro4 Endurance.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Sa ma lămurească și pe mine cineva va rog. Am un trecking cu roti pe 28 (janta de 622x20). Momentan am anvelopa de 28x 1.75.Ideea este ca vreau o anvelopa mai lata pentru amortizare mai buna. Ceva din "gama" 29 inch 2.0 sau 2.2.cadrul permite anvelopele respective. Ideea este ca nu știu cum se calculează ce anvelopa cu lățime maxima accepta tipul ăsta de janta 622x20.Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

*Vezi sa nu fii la limita de fapt :)

La mine nu puteam lua nici un gram de noroi, ca freca cadrul in anvelopa de 2.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-i tocmai locul cel mai potrivit, dar oare cum s-ar împăca RockShox SID Select+ cu o gumă de 2.5" (maxxis high roller II mai exact) pe jante de 25mm? Suspectez că nu tare bine 🤔

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu v-as ruga sa pastrati acest topic strict pentru informatii concrete cu privire la latimile reale ale anvelopelor, altfel va deveni dificil spre imposibil sa ne mai folosim de el in scopuri informative.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 10 ore, Drysna said:

Daca e trekking, vezi sa fii la limita cu cadrul in schimb.

Mulțumesc. Am deschis un topic nou în legătură cu acest aspect poate ma poți ajuta. Mulțumesc 

în urmă cu 9 ore, Drysna said:

*Vezi sa nu fii la limita de fapt :)

La mine nu puteam lua nici un gram de noroi, ca freca cadrul in anvelopa de 2.0

Mulțumesc. Am deschis topic nou. Poate ma poți ajuta cu un răspuns. Mulțumesc 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.