Coana Mita-Biciclista

Stiti ceva despre bicicletele Charge?

Recommended Posts

Mi-ar placea foarte mult Charge Duster-Eleven, dar nu ma pricep deloc sa evaluez o bicicleta altfel decat estetic, iar despre producatorul respectiv nici nu am mai auzit pana acum.

Sau as aprecia daca ati avea recomandari despre biciclete bune, dar cu aspect asemanator acestora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate iti e de folos: http://www.evanscycl...5&query=charger

Jonglezi cu variabile uriase aici:

- crmo vs Al

- gearhub vs deraioare clasice

Daca nu ai experienta, ti-as recomanda sa nu cheltui o caruta de bani pe ceva care s-ar putea sa nu ti se potriveasca.

La banii aia poti lua un mtb ultra performant care are aproape cu 2 kg mai putin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc!

Evans Cycles insa, nu ma ajuta mai mult, vizitasem deja siteurile astea. Deci preturile le cunosc, daca la asta te-ai referit.

Asta cu variabilele e intr-o limba straina mie... :P

Intr-adevar, probabil e prea scumpa pt. mine si nici nu o pot vedea si/sau cumpara in Romania. Dar a fost dragoste la prima vedere, mi-a ramas gandul la ea si ma obsedeaza deja. As fi fericita daca as gasi asa cum spui, altceva, dar care sa-i semene macar.

In orice caz, nu as cumpara-o doar ca sa ma uit la ea. Si mai ales, din cand in cand... Deci daca pretul ei ar corespunde calitatii mi-as propune sa incerc macar, sa mi-o cumpar. Dar asta nu stiu inca, daca e echipata bine, daca isi merita banii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ai zis ce vrei sa faci cu ea... merita banii doar daca e potrivita scopului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sincer nu stiu nimic despre firma asta dar mi se pare un pret enorm pt bicicleta aia....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Decat sa platesti 1900E cred ca iesi mai ieftin sa iti construiesti bicicleta pe piese.

Un set cu butuc Alfine 11 e sub 400E (Alfine 8 mai ieftin), un frameset de la On-one (poti sa alegi varianta slot dropout care are si ureche pt deraior), si chiar daca iei si restul pieselor noi tot platesti mai putin decat suma ceruta pt Charge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai mentionat care aspecte ale bicicletei ti-au atras atentia. Singurul lucru care e deosebit fata de MTB-urile contemporane ar fi cadrul de otel.

Poti sa-ti construiesti o bicicleta in jurul unui cadru vag asemanator (rosu sau alb) si sa iesi mult mai ieftin.

Nu stiu daca Wonderland e la munte sau la campie, dar poate scapi cu un single-speed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ai zis ce vrei sa faci cu ea... merita banii doar daca e potrivita scopului.

Exact, ai dreptate!

Imi plac atat turele pe sosea cat si cele prin padure, la munte, etc. Prefer insa, zonele mai pitoresti, cu pante sau teren accidentat (scuze, nu sunt obisnuita nici acum cu limbajul specific :P ). Sunt insa o amatoare. Inca... :) La munte probabil ca as lua-o mai des. Dar si la serviciu, prin oras (Bucuresti) merg zilnic cu bicicleta, in mod normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai mentionat care aspecte ale bicicletei ti-au atras atentia. Singurul lucru care e deosebit fata de MTB-urile contemporane ar fi cadrul de otel.

Poti sa-ti construiesti o bicicleta in jurul unui cadru vag asemanator (rosu sau alb) si sa iesi mult mai ieftin.

Nu stiu daca Wonderland e la munte sau la campie, dar poate scapi cu un single-speed.

"single-speed"?! Sfinte Sisoie! Atunci chiar ca m-as uita la ea, atat. Si ar trebui sa fie frumoasa foc.

Asa e, nu am mentionat ce aspecte mi-au atras atentia. E foarte simplu: cadrul si culoarea. Deci imi doresc o bicicleta "supla" ca aia.

Of, asta cu construitul ma-nspaimanta! Nu stiu de ce. Poate pt. ca nu stiu nimic despre asa ceva.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Decat sa platesti 1900E cred ca iesi mai ieftin sa iti construiesti bicicleta pe piese.

Un set cu butuc Alfine 11 e sub 400E (Alfine 8 mai ieftin), un frameset de la On-one (poti sa alegi varianta slot dropout care are si ureche pt deraior), si chiar daca iei si restul pieselor noi tot platesti mai putin decat suma ceruta pt Charge

Probabil ca ai dreptate, multumesc. Dar poate ca tot trebuie sa te pricepi cat de cat ca sa stii ce vrei, ce obtii... Or, eu nu stiu decat sa pedalez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bicicleta aia Charger e foarte scumpa pentru piesele de pe ea si in plus nu e foarte bine echipata pentru munte.

Daca iti place cadrul ala cu tevi subtiri, solutia e sa iei un cadru separat si sa muti piesele de pe alta bicicleta, e mai simplu decat sa construiesti de la zero. Orice atelier cred ca iti poate face asta pentru ~100 lei. NUmai sa ai grija sa se potriveasca tija de sa si schimbatorul fata. Daca ai cu adevarat 1600 lire de cheltuit pentru un asemenea moft, sigur poti face o bicicleta sub 10 kg si cu cadru de otel... chargerul ala sigur are peste 12.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce zici de asta, macar exista importator in Romania: http://www.konaworld.com/gravity_hardtail.cfm?content=Steely

Nu-i Bucurestiul destul de gri si urat?! Sa mai pedalez si o bicicleta fara pic de culoare...

Am mai avut Kona si n-ar fi exclus sa-mi iau din nou una, dar numai daca voi fi epuizat orice alte optiuni.

Multumesc,

Kona Mita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merida face modele pt femei, sunt colorate cadrele, sunt din seria Juliette, poate iti vor placea...

sau Cube WLS sunt colorate frumos. intr-adevar, daca nu ai nevoie de dotari de top, extravagante, macar frumoasa sa fie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bicicleta aia Charger e foarte scumpa pentru piesele de pe ea si in plus nu e foarte bine echipata pentru munte.

Daca iti place cadrul ala cu tevi subtiri, solutia e sa iei un cadru separat si sa muti piesele de pe alta bicicleta, e mai simplu decat sa construiesti de la zero. Orice atelier cred ca iti poate face asta pentru ~100 lei. NUmai sa ai grija sa se potriveasca tija de sa si schimbatorul fata. Daca ai cu adevarat 1600 lire de cheltuit pentru un asemenea moft, sigur poti face o bicicleta sub 10 kg si cu cadru de otel... chargerul ala sigur are peste 12.

Adica te referi tot la un cadru Charge?

In orice caz, ideea asta cu "construitul" pare totusi, sa fie buna.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merida face modele pt femei, sunt colorate cadrele, sunt din seria Juliette, poate iti vor placea...

sau Cube WLS sunt colorate frumos. intr-adevar, daca nu ai nevoie de dotari de top, extravagante, macar frumoasa sa fie...

Ai dreptate, sunt dragute. Dar sunt altceva!

Modelul de bicicleta pe care mi-l doresc este, cum spuneam, in genul Charge Duster Eleven.

Sigur ca am nevoie si de dotari, de-aia v-am cerut parerea. Pt. ca mai ales la banii aia as avea pretentia sa fie si bine echipata.

Eu imi aleg bicicleta dupa aspect, iar apoi ma interesez daca este zdravana.

De altfel, am sa incep sa caut o bicicleta mai accesibila, daca voi credeti ca e mult prea scumpa. Dar neaparat dupa modelul respectiv!Sau un cadru separat...

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica te referi tot la un cadru Charge?

In orice caz, ideea asta cu "construitul" pare totusi, sa fie buna.

Multumesc!

Adica te referi tot la un cadru Charge?

In orice caz, ideea asta cu "construitul" pare totusi, sa fie buna.

Multumesc!

Nu neaparat charge, pare o marca scumpa de fitze... exista alternative mai bune, unele chiar au fost mentionate mai sus... On One, Ragley, RCZ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sotia mea a plans cand i-am inlocuit mtbul cu roti de 24 cu o bicicleta de oras cu 28. Acum zice ca nu vrea sa o mai schimbe cu nimic. ....zice :)

Pe offroad foloseste mtb, insa nu se merita sa mergi cu mtbul prin oras.

Sfatul meu: inchiriaza sau imprumuta un trekking si probeaza-l prin oras sau pe offroad. Ceva de genul asta: http://www.kerobike.ro/merida/biciclete/biciclete-tour/crossway-tfs-500-d-biciclete-merida-crossway-tfs-500d-dama-2011/flypage.tpl.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine, dar merge si la munte?

Acu'... nu-nteleg ce vrei sa spui, ce anume "nu se merita"? Adica s-ar adapta mai bine un trekking la munte, decat un mtb prin oras? Eu n-am experimentat decat varianta cu mtb.

Oricum, multumesc pt. sfat, am sa ma gandesc si la un trekking.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca totusi vrei mtb, se amintea de Kona Steely mai sus:

http://www.chainreac...x?ModelID=75134

sau un FS Kona Lisa::

http://www.chainreac...x?ModelID=75104

depinde si ce marime ai nevoie

Aah, multumesc! Kona Steely arata asa, pe albastru, mult mai bine. Dar nu-nteleg, pe site-ul producatorului e gri. N-am apucat sa caut bine, dar deocamdata n-am gasit-o decat tot pe gri si-n Romania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca tii neaparat sa iei un cadru de otel, exista producatori mult mai consacrati in domeniu decat Kona

un cadru mtb Scapin de otel are 1.6 kg, ma indoiesc ca steely are sub 2 kile... ca sa fiu generos

La inaltimea si greutatea ta, bicicleta trebuie sa fie cat mai usoara pentru ca reprezinta un procent mult mai mare din total, chiar ar fi pacat sa calaresti o ancora doar pentru ca arata bine...

Daca tot esti dispusa la cheltuit sume astronomice, poate nu ar strica sa ai in vedere si un cadru de titan, eventual second, urmareste ebay-urile europene. si la suma asta gasesti si carboane, chiar daca nu au tuburi subtiri, dar cand le ridici de jos o sa pui mai putin pret pe aspect :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aah, multumesc! Kona Steely arata asa, pe albastru, mult mai bine. Dar nu-nteleg, pe site-ul producatorului e gri. N-am apucat sa caut bine, dar deocamdata n-am gasit-o decat tot pe gri si-n Romania.

Cea albastra e modelul de anul trecut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca tii neaparat sa iei un cadru de otel, exista producatori mult mai consacrati in domeniu decat Kona un cadru mtb Scapin de otel are 1.6 kg, ma indoiesc ca steely are sub 2 kile... ca sa fiu generos La inaltimea si greutatea ta, bicicleta trebuie sa fie cat mai usoara pentru ca reprezinta un procent mult mai mare din total, chiar ar fi pacat sa calaresti o ancora doar pentru ca arata bine... Daca tot esti dispusa la cheltuit sume astronomice, poate nu ar strica sa ai in vedere si un cadru de titan, eventual second, urmareste ebay-urile europene. si la suma asta gasesti si carboane, chiar daca nu au tuburi subtiri, dar cand le ridici de jos o sa pui mai putin pret pe aspect :))

Valeu, da' nu sunt deloc dispusa sa cheltuiesc sume astronomice. Dimpotriva, sunt cam zgarcita uneori, iar in perioada asta sunt mai degraba, oleaca stramtorata. Si nici nu-mi doresc un cadru de otel ci unul cu tuburi subtiri. Ca (probabil, nu ma pricep) doar cele din otel or fi avand tuburi subtiri, asta e altceva. Iar daca ar fi sa renunt la moftul cu tevile subtiri, atunci nu mai sunt dispusa sa platesc nici jumatate din suma respectiva. Deci in niciun caz n-as mai cheltui 2.000 de euro pe o bicicleta second hand, fie ea si din carbon, care sa mai aiba si tuburi groase.

Sigur ca tu ai dreptate, aspectul ar trebui sa fie cel mai putin important, dar asta mai ales in cazul biciclistilor care fac performanta. Si-mi imaginez ca tot in cazul asta are foarte mare importanta si greutatea. Deci pe mine m-ar interesa daca un kg sau doua in plus la cadru mi-ar afecta placerea sau stiu eu ce altceva, nu si performantele.

Tocmai am vazut cateva biciclete Scapin. Bellissime!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.