RoweN

Armstrong se intoarce... şi nu prea

Recommended Posts

daca ar sti bietul armstrong ce fani are....

Ce vrei matale sa insinuezi, ca un fan trebuie sa intruneasca anumite criterii ca sa aiba dreptul de a fi fan?

Poate fi cocosat, ciung, si mai stie Dumnezeu ce poceala si tot poate fi fan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce vrei matale sa insinuezi, ca un fan trebuie sa intruneasca anumite criterii ca sa aiba dreptul de a fi fan?

Poate fi cocosat, ciung, si mai stie Dumnezeu ce poceala si tot poate fi fan.

nu ai citit toate posturile si nu stii despre ce e vorba ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut ieri o emisiune scurta pe Eurosport despre prestatia lui Lance in ultima etapa din Tour Down Under. Cica din cauza mediatizarii intoarcerii lui in sportul care l-a consacrat, Eurosport ii va urmari evolutia tot sezonul cu reportaje in genul celui vazut de mine. Cam 5 minute, dar a puncata exact ce a facut Lance in etapa respectiva. E supr ideea atat pt fanii convinsi cat si pt cei doar curiosi ca mine sa vada daca texanul intradevar ii va bate pe "baietasii" din pluton.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu participa. A zis de cateva ori ca Paris-Roubaix e singura clasica pe care nu o ia in calcul . In schimb de abia astept sa il vad in Fleche Wallone sau Liege-Bastogne-Liege :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu participa. A zis de cateva ori ca Paris-Roubaix e singura clasica pe care nu o ia in calcul . In schimb de abia astept sa il vad in Fleche Wallone sau Liege-Bastogne-Liege :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La primul prolog (contratimp) la care a participat Lance dupa revenire a terminat pe locul 10 la 4,3 secunde de campionul olimpic Fabian Cancellara. Din cate am vazut la TV nici nu sa obosit prea tare sa scoata un rezultat excelent. Iata-i si pe primii 10

Top Ten Results

1 Fabian Cancellara (Swi) Team Saxo Bank 4.32.9 (50.294 km/h)

2 Levi Leipheimer (USA) Astana 0.01.2

3 David Zabriskie (USA) Garmin - Slipstream 0.02.7

4 Michael Rogers (Aus) Team Columbia - Highroad 0.02.8

5 Thor Hushovd (Nor) Cervélo TestTeam 0.03.1

6 George Hincapie (USA) Team Columbia - Highroad 0.03.4

7 Tom Boonen (Bel) Quick Step

8 Mark Renshaw (Aus) Team Columbia - Highroad 0.04.1

9 Svein Tuft (Can) Garmin - Slipstream 0.04.2

10 Lance Armstrong (USA) Astana 0.04.3

Nici nu cred k se va obosi sa castige Tour of California, dar 100% ii va duce trena pe munte lui Leipheimer pentru a-l ajuta pe acesta sa castige al3lea tur consecutiv :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

am citit ca lance a spus ca obiectivul nr.1 ramane turul frantei, si ca nu va rula la capacitate maxima in giro, urmand ca varful de forma sa il prinda in iulie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lance prezinta un magazin de biciclete din Austin, Texas

Oare cand vedem si la noi un asemenea magazin...

la noi se pune accentul pe profit mai mult ... la capitolul investitie nu se inghesuie nimeni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi a avut loc o conferinta de presa in cadrul careia Lance Armstrong a vorbit despre prima lui cursa europeana dupa revenirea in ciclismul de performanta. Iata una din declaratiile lui:

“Cred ca sunt pentru a sasea sau a saptea oara aici, in Milano-San Remo. Pentru mine, reprezinta multa istorie si frumusete. Cursa are un anumit mysticism. Din pacate, voi rata Turul Flandrei din cauza programului, insa doresc sa particip la mai multe curse clasice”.

In continuare, cateva intrebari (R = reporter, LA = Lance Armstrong)

R: Care este ambitia ta?

L.A. Vreau sa am o zi buna si lipsita de incidente. Stim ca aceasta cursa poate fi periculoasa. Daca vor fi 30-40 de rutieri in plutonul fruntas la final, sper sa ma numar printer ei. Milano-San Remo nu a fost niciodata punctul meu forte, dar sper sa ma implic intr-un fel sau latul.

R: Ai testat catararea Le Maine (aflata la 94 km de final) azi dimineata?

LA. Am vrut sa o vad, sa inteleg traseul. Stiu ca finalul cursei este periculos si nervos. Am vrut sa testez catararea pentru a-mi da seama cat de dificila este. Virajul dinaintea catararii este stramt,in consecinta trebuie sa lupt pentru o pozitie buna. Am observant si vantul: daca va fi la fel si in cursa, nu va fi usor. Vantul de fata a fost puternic pe catarare.

R: Ce iti amintesti din cursa din 2002 (a terminat pe locul 44 atunci)?

LA. Nu mi-o mai amintesc clar, nu mai sunt tanar si uit. Daca privesti cele 7 victorii ale lui Mercx, observi ca a atacat in aproape acelasi loc de fiecare data. Cursa a devenit mai rapida si mai periculoasa. Este frumoasa, pornind de aici, apoi pe coasta si in jos catre San Remo.

R: Ce vei face daca te vei afla in postura de a te bate pentru victorie?

LA. Sunt un rutier, iar daca voi avea sansa sa castig, nu o voi lasa sa treaca pe langa mine. Nu stiu daca sunt inca in forma optima, sunt altii pregatiti sa atace in punctele cheie, precum a facut odata Mercx.

R: Va fi prima ta cursa dupa multi ani in care il intalnesti pe Filippo Simeoni. Daca vei avea ocazia sa vorbesti cu el, ce ii vei spune?

LA. Nu e o problema, poate doar pentru presa. Stiu ca aceste drame interne sunt bune pentru sport, dar nu am nicio problema personala cu el. E timpul sa depasim situatia. E o poveste veche.

R: Cine va castiga maine?

LA. Nu stiu, dar exista o lista de suspecti, care ii include pe [Tom] Boonen, [Alessandro] Petacchi, [Thor] Hushovd, [stuart] O'Grady...

R: Pe unde te afli cu antrenamentul?

LA: Progresez. Zile precum cea de maine pot revela multe lucruri. Voi vedea la ce parametri sunt dupa cursa de maine si dupa Castilla y Leon, saptamana viitoare. Cred ca sunt in grafic.

R: Cum te simti la intoarcerea in cursele din Europa?

LA. Am fost deja 10 zile in sudul Frantei, acolo unde mi-am petrecut o mare parte din cariera mea. Am avut ocazia sa reflectez si sa ma gandesc daca antrenamentele sunt la fel ca inainte. Ma simt la fel, ba chiar mai bine si turele par mai distractive. Cred ca fac ceea ce trebuie sa fac si ma simt bine. Reactia in Europa a fost pozitiva. Lumea din masini sau de pe scutere opreste si imi cere autografe. Acum cateva zile, cineva m-a tras pe catarare, dorind sa-mi ia un autograf in timp ce urcam!

R: Cum e conditia ta fizica?

LA. In primele doua curse, m-a deranjat spatele. De cand m-am intors la saua mea veche, problema s-a rezolvat. Izvorul meu de tinerete se afla in saua mea, se pare. Desigur, cand am vazut fotografia mea din revista L’Equipe, am fost surprins de cat par alb mi-a iesit.

R: Andreas Klöden, Levi Leipheimer si Alberto Contador au castigat fiecare in acest sezon. Este important sa ai victorii inainte de Le Tour, deoarece si ei au?

LA. Tuturor ne place gustul victoriei si “feeling-ul” ei. As dori sa castig ceva. In trecut au fost ani in care nu am castigat nimic inainte de Turul Frantei. Trebuie sa arat progrese in Castilla Y Leon. Nu am neaparat nevoie de victorie, dar as vrea sa-i simt gustul. Cursa din Austin-ul meu natal nu se pune.

R. La Turul Frantei vei fi multumit daca va trebui sa-ti ajuti un coleg sa castige?

LA. Unii cred ca rutierul care s-a dat jos de pe bicicleta in 2005 e acelasi cu cel care s-a uract din nou pe ea in 2009. Nu vreau sa fiu nesportiv; va fi incorrect daca nu il voi ajuta pe Contador, in momentul in care el va fi mai bun ca mine. Spunand acestea, voi incerca sa muncesc in fiecare zi cat de mult pot.

R. Ce a mers rau in ciclism, de ex. In Germania, de cand te-ai retras?

LA. Cred ca atunci oamenii se dedica pentru orice, o cursa ciclista, o companie, o formatie, un membru al familiei… Cand simt ca investitia lor nu este rasplatita, se supara. Cred ca asta s-a intamplat cu ciclismul german. Sunt stinsi; ei spun “Asta este”. E pacat – au existat multi ciclisti si curse germane bune. Trebuie sa mearga mai departe, germanii trebuie sa uite si sa ierte.

Sursa: cyclingnews.com

Scuzati eventualele greseli, am tradus in graba si nu am verificat textul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Unii cred ca rutierul care s-a dat jos de pe bicicleta in 2005 e acelasi cu cel care s-a uract din nou pe ea in 2009. Nu vreau sa fiu nesportiv; va fi incorrect daca nu il voi ajuta pe Contador, in momentul in care el va fi mai bun ca mine. Spunand acestea, voi incerca sa muncesc in fiecare zi cat de mult pot."

Deci o sa avem spectacol garantat in Le Tour , parca ii si vad cum se cearta unu cu altu pe catarari care sa duca trena ... asta in cazul in care nu ramane cineva in urma :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta am vrut sa zic la un moment dat, anume ca tot timpul Lance a mers cu o sa San Marco Concor Light (arata bestial saua asta :cool:).

de cand si-a facut revenirea l-am vazut cu o alta sa, Bontrager parca.

insa se pare ca revine la prima sa "iubire", caci iata ce declara:

In my first couple of races, my back was a problem. Since I went back to my old saddle, my back problem cleared up. My fountain of youth is my bike seat, I guess.

(In primele doua curse, m-a deranjat spatele. De cand m-am intors la saua mea veche, problema s-a rezolvat. Izvorul meu de tinerete se afla in saua mea, se pare.)

se pare ca nu-i chiar asa de joaca cu saua, atata timp cat poate rezolva o problema de spate...

sa vedem ce face azi in cursa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pacat ca Lance tocmai s-a accidentat (fractura de mana) intr-o busculada si a trebuit sa abandoneze cursa in salvare.

Posibil sa revina la competitii dupa 5 saptamani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:DChiar Lance pune o poza cu comentariul:Got on the spin bike for half an hour today.

Si se gaseste unu' sa-i zica asa:Hey... I did 40 minutes today!

O fi ironie sau...prostie...tipic americana?:eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.