wirespot

Naveta de azi

Recommended Posts

Vezi sa nu te amendeze Garcea ;) E interzis sa circuli cu bicla pe vremea asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut 2 curajosi, daca pot spune asa, erau mai mult teribilisti (ca sa nu zic hipsteri). Oricum numai navetisti nu erau! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La noi a fost f.frig dar uscat. Am vazut biciclisti si ieri si azi, curios ca mai multi ieri decit azi, desi azi s-a mai inmuiat putin gerul. Mai suparator a fost vintul, parca te taie cind sufla din fata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drumurile din sectorul 6 sunt sub orice critică, nu s-a intervenit deloc.

 

Ieri am mers cu transportul în comun, drumul durând vreo 40 minute. Azi am reuşit să fac 45 minute cu bicicleta... drum parcurs în general în 25. Pentru că în sectorul 6 nu s-a deszăpezit, e zăpadă bătătorită de intri până la gleznă în ea! În două intersecţii a trebuit să mă dau jos să împing bicla!

 

Am stat o dată la semafor la Tricodava, de două ori la semafor la Favorit, o dată la Orizont, de 2 ori la Dr. Taberei cu Vasile Milea, o dată la AFI (şi poliţie în intersecţie), de 3 ori la APACA (nu am avut loc pe lângă troleibuz, deszăpezire marca sector 6, adică lipsă), de 2 ori la Leul, o dată la Cotroceni, o dată la Cal. Plevnei cu Mircea Vulcănescu, o dată la Mircea Vulcănescu cu Dinicu Golescu... din 45 minute, 12 nu s-a învârtit roata. Am pierdut o groază de timp din cauza lipsei utilajelor în sectorul 6! Cum am trecut de Leu... asfaltul era la gri, pe el doar clorură de calciu, pe care mergi ca pe un drum ud de ploaie, fără probleme. Deci până şi sectorul 5 ne dă clasă!


Pentru conformitate:

10410901_961137507306096_326762447378503

 

1013335_961137513972762_8919132968764164

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasa ca si in sectorul 4 e la fel. Cand era Piedone, de la primul fulg asfaltul era negru, curatat, deszapezit. Acum s-a ales praful. Bataie de joc !

Ps - ieri si azi cu conserva nu se putea merge decat cu max 30, 40 am prins foarte rar pe unele portiuni pe splai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu MTB-ul se circula binisor cu caucioace de noroi (WetScream), dar te faci ca dracu.

Am iesit "la joaca" si m-am facut fleasca!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt DR2005 si de fapt pentru toti,pentru a evita sa se mai umple pedalierul,lantul si voi pe picioare de noroi de la roata din fata,un pont:eu mi-am prelungit aripa fata adaugand o parte dintr-o sticla de suc de 1/2 l,are si forma de aripa si protejeaja foarte bine,am prins-o pe dinafara aripii cu o decupare + scotch de surubul care tine sarma aia de la aripa.Pe vremuri se punea o bucata de camera de masina acoli,dar asa e mai discret iar cand nu-ti mai trebuie o poti arunca pur si simplu. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alternativa si mai eleganta: https://www.bike-components.de/en/SKS/Spoiler-XXL-fuer-Chromoplastics-Bluemels-p33765/

Sunt cat de cat flexibile, se potrivesc si la alte modele de aripi presupun. Nu apara total iar unde se vedea ca e mazga serioasa am mers cu viteza mai mica de 20 kmh.

 

Am folosit si improvizate din camera auto. Erau mai mari,aparau mai bine, insa cam inestetice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt bune dar scurte totusi,eu am facut-o de 10cm partea care continua aripa,adica cat sa nu te agti cu ea de ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu saptamana asta am facut naveta la pas (doar la intoarcere), la dus m-a luat un coleg cu masina care trece pe langa blocul meu.

M-as fi dus si dimineata pe jos, dar am de mers 4km si incep serviciu la ora 7 fix.

Facand un calcul ar trebui sa ma scol mai devreme cu cel putin 30min (adica pe la 5.45), ceea ce e tare greu.

 

E chiar fain si pe jos, redescoperi unele locuri din oras pe care nu le stiai sau le-ai uitat.

 

Ride (or walk) safe! :)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am făcut pană... am scos cauciucul, am identificat gaura, am pregătit camera de schimb... şi mi s-a rupt fondul de jantă (deja cârpit de 2 ori cu leucoplast la penele anterioare, din lenea de a căra după mine un fond de jantă nou - pe care deja îl aveam acasă). Aşa că vreo 3,5 km am făcut push-bike. Mi-am băgat picioarele (la propriu), am ajuns ud pe pantaloni şi picioare, niciun trotuar nu era curăţat, la un moment dat am vrut să iau troleul dar de la Leul la Ministerul Transporturilor nu e niciun chioşc, iar când am vrut să fac blatul, nu am reuşit să trec cu bicicletă cu tot printre un stâlp, un troian şi adăpostul publicitar din staţie, aşa că troleul (destul de gol) a plecat.

 

Am reparat provizoriu fondul de jantă la birou (tot cu leucoplast), iar în noaptea asta montez fondul de jantă nou.

 

În rest, s-a circulat bine, dar e cam multă apă pe străzi, iar apa stropeşte. Prelungirea aripii din faţă nu merge făcută şi cu o bucată de cameră de bicicletă? Doar am atâtea, inclusiv de 26x1,95, deci ceva mai late (faţă de cele de 700*40c pe care le folosesc la bicla actuală).

Şurubul meu e o improvizaţie, de fapt toată prinderea aia e o improvizaţie făcută de un meşter. Motivul? Pe spate se tot rupeau prinderile, le tot lipeam cu superglue, iar se rupeau, prin urmare la o ,,reparaţie accidentală" a biclei, omul s-a oferit să-mi facă şi aripile... aşa că a luat cele 2 prinderi ale aripii faţă şi le-a mutat pe spate, iar pe faţă a improvizat cu o prindere de la o biclă mai veche, dar care stă foarte bine. Chestia e că ultima prindere de pe spate am reuşit să o rup iar... dar de data asta am schimbat lipiciul, dela Bison am trecut la Bic Fix Strong şi deja rezistă de 3 luni fără probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Decat sa te chinui cu aripile alea si sa cheltui timp sau bani pe lipici ia niste bluemels sau ceva la fel de calitate. Sunt reglabile si rezista la uz extrem(eu am umplut rotile de noroi de si-au dat drumul aripile insa au ramas ok).Gasesti SH sau pe bike-components la ce marime si culoare vrei.

Camera de bicicleta e prea flexibila. In bazar(sau care o fiechivalentul in capitala) se gasesc camere auto la 10 lei. Material vei avea din plin, cat pt vreo 3 biciclete + pt inca cateva improvizatii pe langa casa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

(...) În rest, s-a circulat bine, dar e cam multă apă pe străzi, iar apa stropeşte. Prelungirea aripii din faţă nu merge făcută şi cu o bucată de cameră de bicicletă? Doar am atâtea, inclusiv de 26x1,95, deci ceva mai late (faţă de cele de 700*40c pe care le folosesc la bicla actuală).

Şurubul meu e o improvizaţie, de fapt toată prinderea aia e o improvizaţie făcută de un meşter. Motivul? Pe spate se tot rupeau prinderile, le tot lipeam cu superglue, iar se rupeau, prin urmare la o ,,reparaţie accidentală" a biclei, omul s-a oferit să-mi facă şi aripile... aşa că a luat cele 2 prinderi ale aripii faţă şi le-a mutat pe spate, iar pe faţă a improvizat cu o prindere de la o biclă mai veche, dar care stă foarte bine. Chestia e că ultima prindere de pe spate am reuşit să o rup iar... dar de data asta am schimbat lipiciul, dela Bison am trecut la Bic Fix Strong şi deja rezistă de 3 luni fără probleme.

 

Faci o buna promovare mersului pe bicicleta, mai utila decat 7.000 de marsuri! Bravo! =D>

 

Am avut si eu aripi acum 3 ani la bicla mea si m-am lovit fix de problemele mentionate de tine. Aripile erau Polisport Georgia (cah!) iar prinderile de care mentionezi tu erau dintr-un plastic rigid ce tot crapa daca se misca aripa (inerent, in urma diverselor utilizari). Le-am lipit de cateva ori cu diverse "solutii" dar s-a dovedit doar o pierdere de timp. Asa ca le-am invelit in izolier band iar astea le-a oferit minimul de elasticitate a.i. sa nu mai crape. Daca ar fi sa-mi mai cumpar din nou aripi, m-as uita la doua aspecte: prinderile sa nu contina plastic iar aripa fata sa fie suficient de lunga incat sa asigure o protectie eficienta cand te deplasezi pe carosabil ud. Ce ti-a indicat Drysna mai sus sunt foarte bune - Bluemels. Scapi de multe chinuri! :)

 

Daca alegi sa continui cu ce ai si vrei sa-ti prelungesti aripa fata, poti apela la sampoane, geluri de dus sau alte balarii ce sunt mai rigide si-ti permit sa prelungesti aripa fara sa le iei la bombeuri cand iei o curba sau bate vantul ceva mai tare. Am avut si eu vreo trei incercari...

 

Prima, cu un...

index_zpsyolvelhi.jpg

... si a iesit cam asa:

jps_zpsfzkuztzv.jpg

 

prelungitor_zpss0mz9sxd.jpg

 

Am mai avut o incercare cu ceva mai lung (gel dus Nivea) care s-a dovedit mult mai eficient. :)) Evident, carpelile nu sunt estetice dar sunt "sanatoase"... :)

 

sampon_zps6gktaozx.jpg

 

La ultima incercare am schimbat "nasul" original al aripii fata cu un spoiler SKS iar eficienta a crescut ceva, mai ales ca nu mai era pericolul sa dau cu varful bocancului in aripa.

 

Incearca si tu, n-ai ce pierde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

     Eu am cumparat din targ aparatoare de noroi, vreo 10-20 ron setul, evident ca n-au tinut prea mult si nu protejau eficient.  Apoi am luat inca un set, le-am montat mai slab din suruburi,sa nu stea fixe sa se rupa, si le-am innadit cu setul vechi,rupturi care s-au potrivit la fix. Deci am un set si jumatate de aparatori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu sticla de sampon am rezolvat si eu la MTB (pe departe cea mai buna solutie).

 

 

Acum am SKS Chromoplastic (de vreo 3 ani) si sunt IMPECABILE (usoare, frumoase si foarte rezistente)

https://www.bike-components.de/de/SKS/Chromoplastics-P35-Schutzblech-Set-VR-HR-Auslaufmodell-p25554/

 

La aripa din fata am adaugat un spoiler ... MARE :)

https://www.bike-components.de/de/SKS/Spoiler-XXL-fuer-Chromoplastics-Bluemels-p33765/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am bifat prima zi (momentan doar venitul) de naveta pe anul asta.

Am ramas placut surprins de cati biciclisti si bicicliste :X am vazut prin centru.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se merge chiar bine (cu bicla). In ultima saptamana am ramas surprins de ambuteiajele ce sunt parca mai mari decat inainte de sarbatori. 

Ca de obicei, dupa un pic de zapada si antiderapant, pe marginea drumului se aduna multe pietre/pietricele si mazga. Da' nu-i bai :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Back on service. Bifat si eu prima zi de naveta. Sunt cam praf facut, mi-am pierdut antrenamentul. Ca o impresie despre trafic, s-au inmultit masinile si taximetristii sunt mai atenti. Azi de 2 ori am patit faza sa faca ala dreapta si sa ma astepte sa trec de el, nu sa-mi taie fata. De la Meridian amandoi, jos palaria ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am luat o geanta de portbagaj de la Decathlon ca sa nu mai car rucsacul cu haine in spate. E pur si simplu bestiala, nu mai ajung transpirat pe spate:

 

http://imgur.com/a/VUWQm

Share this post


Link to post
Share on other sites

A costat 40 lei. Da, se poate pune si pe fata, are 2 cleme de plastic rezistent in care se agata. Numai ca nu se fixeaza cu nimic in partea de jos, eu i-am pus un elastic de portbagaj ca solutie temporara pana ma gandesc la un sistem. Tesatura e rezistenta dar nu tine la ploaie zdravana, eu am impermeabilizat-o cu un spray tot de la ei.

Uite link, ca nu le merge site-ul: http://web.archive.org/web/20150316201653/http://www.decathlon.ro/geanta-bicicleta-oras-300-rosu-id_8326935.html

 

Edit: http://www.decathlon.ro/geanta-bicicleta-oras-300-rosu-id_8326935.html#, mai au pe stoc la magazin Iuliu Maniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.