wirespot

Poze cu bicicleta de oraş

Recommended Posts

Uau! 1,96 cu DOAR 86 cm inseam?!? 86 cm am eu la 1,79. Devine oarecum explicabila inaltimea mica la care tii saua...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, banuiam asta. Un prieten cu aceeasi inaltime cu a ta si cu inseam de 90 s-a dat cu bicla mea (1.76/86) si i se parea ca e saua foarte sus :)

Cadrul meu mi-e cam la limita de sus (e 20" - Merida are cadre cu marimi pare: 18", 20"... )
Cred  ca un 22" ti-era ceva mai potrivit. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceasta este bicicleta mea...

Diamant Zouma 2012:

Marime 50

Angrenaj, deraioare si schimbatoare shimano xt

Frane magura mt 2

Butuc fata cu dinam shimano alfine

Butuc spate shimano m525

Cercuri roti dt swiss x470

Ghidon bontrager low rise, mansoane bontrager satelite elite

Pipa bontrager race

Furca suntour

Tija sa bontrager, sa bontrager evoke

Portbagaj bontrager

Aparatori curana c-lite

Far fata supernova e3, spate busch muller toplight

In starea asta are 13,4 kg!

I-am adaugat supot bidon topeak, bidon zefal si lacat "folding" trelock.

post-17181-0-80627000-1438611695_thumb.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mumus nu am cantarit-o, insa producatorul greutatea asta o specifica...Dar o voi face cand am ocazia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca una de azi...

O sa postez zilele urmatoare si cu perechea, adica diamantul sotiei.

post-17181-0-89279300-1438720715_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Sa va prezint si bicla mea de oras: Augusta Elegance, cu cadru de 57, cred ca cu totul original pe ea, in afara de sa:

3 viteze in butuc;

Frana torpedo;

Sistem electric complet functional (dinam pe anvelopa, lumini fata-spate);

Gentuta in spatele seii;

Antifurt fixat pe bicla, pe roata spate;

Aproape niciun punct de rugina. Va trece in curand printr-o revizie capitala, abia am luat-o sh.

Se va transforma intr-un touring bike si bicla de plimbat copilul in scaunel si remorcuta. Pt ultima, trebuie sa modific sistemul de prindere, ce nu se potriveste pe cadru din cauza butucului spate.

Abia astept sa inceapa saptamana sa ma duc la scarbiciu pe ea. E o placere sa pedalez pe ea, fata de un MTB de carbon si o cursiera ce le mai am. Parca stau intr-un Rolls Royce!

 

GgnvC5h.jpg

5DRygFY.jpg

gmLgXoM.jpg

  • Upvote 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow. E frumoasa, dar care este antifurtul, ca nu ma prind. E teava acea paralela cu seat tubul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn! Arata ca scoasa din fabrica! Unde o fi stat ascunsa pana acum, ca doar are o etate respectabila?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am cumparat-o de la cineva din Oradea. M-am indragostit de ea doar privind pozele, fara sa-i pot face vreo proba. Doar ca nu gasesc pe net nicio referire la ea. Sa fie un model atat de rar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici eu nu am auzit de firma asta, dar ce mai conteaza niste litere scrise pe cadru?

 

Pune-i un portbagaj mai bun si foloseste-o cat mai mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

O fost o firmă de biciclete din Augsburg care a dat faliment prin '96 sau 2000... În Bavaria sunt destul de comune... nici prea-prea nici foarte-foarte, se găsesc SH sub 100 de euro în stare bună.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

 

Iat-o și pe KUWAHARA Hi-Pacer 1991

 

"High-tech cross country racer" (citat din catalog). Dar la mine are rolul de bicicletă de oraș, e numai bună de așa ceva, așa că iat-o aici.

 

Luată de la un coleg de forum acum un an și jumătate, a trecut prin multe "gîdilături" și abia azi am apucat să o pun prima oară pe asfalt.

 

11.3 kg

 

Soluția petrecerii cablurilor de schimbătoare prin interiorul țevilor - așa cum au conceput-o "băieții japoneji" - aduce frecări mult prea mari pentru o funcționare precisă. Am ales să le las prin exterior, după ce prim oară le-am tras prin interior și nu mi-a convenit cum schimba spatele.

 

21919926396_65e54bd8b0_o.jpg

 

21955853981_2eb14fb2b8_o.jpg

 

21946088325_52ebbc7f5f_o.jpg

 

21946088495_31d0745aec_o.jpg

  • Upvote 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce de la o vreme am inceput sa merg saptamanal la cumparaturi cu bicicleta, iar in curand voi incepe sa fac si naveta cu ea (cam 2x20 km pe zi), am decis ca ar fi cazul sa-mi fac rost si de o bicicleta de oras. Pentru ca acasa statea deja de ceva vreme nefolosita o bicicleta asamblata initial de @@iacobdoc si ulterior folosita ca donatoare de piese, am decis sa o pun eu in valoare si s-o adaptez nevoilor mele. Astfel, dupa ce-am mai reciclat o parte din piesele lasate de izbeliste pe-acasa si dupa ce-am cumparat cateva piese noi, m-am ales cu urmatorul rezultat:

 

UFZkLGB.jpg

 

RMaWWCU.jpg

 

Cadru: Alpina City (otel destul de frumos lucrat, probabil double sau triple butted dupa cum se simte)
Furca: otel, 1" pe filet, ceva no-name dar cu gauri pentru aripi si portbagaj
Roata spate: janta 28″ Altrix / butuc Joytech / 36 spite
Roata fata: janta 28" Alesia / butuc Joytech / 36 spite
Pedalier: Shimano Tourney
Deraior spate: Shimano Tourney
Deraior fata: Shimano non-series
Manete schimbator: Shimano Tourney 3×7
Caseta: 11-32 8v (din care folosesc cele 7 pinioane mai mici)
Frane: Avid SD3 (fata), Shimano Nexus (spate), manete pentru v-brake
Cauciucuri: Schwalbe Marathon Racer 35-622 (fata), CST Traveller 40-622 (spate)
Sa: Selle SMP Fixty
Ghidon: 3ttt Alpina 25.4mm (ingustat la vreo 52 cm)
Gripuri: PRO Silicone
Aripi SKS Velo Trekking 47
Portbagaj: Acor ACR-2703
 
Inca n-am apucat s-o folosesc, m-am plimbat putin cu ea doar ca sa ma asigur ca totul functioneaza ok, dar per total cred ca imi va fi foarte utila prin oras. Si bineinteles, pentru ca si prin Paris sunt hoti de biciclete romani, va fi tot timpul legata cu un U-lock si un lant, ambele de calitate.
  • Upvote 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am apucat s-o scot la treaba. Un rezumat pe scurt:

+ fara sa-mi dau seama, am carat peste 25 kg de cumparaturi in gentile Ortlieb; n-a crapat nimic, ceea ce e excelent

+ se misca foarte bine, e comoda (otelul chiar se simte), atat ca trage mai greu la deal fata de strutocamila mea mai tanara (ceea ce e normal, altfel incepeam sa imi pun intrebari existentiale care sa justifice de ce am aruncat cu banii pe bicicleta cealalta)

+ pana la urma am hotarat sa folosesc cele 7 pinioane mai mari (13-32) in loc de cele 7 mai mici (11-28), ceea ce s-a dovedit o decizie inteleapta, acoperindu-mi toata gama de rapoarte necesare in oras

+ am nimerit din prima pozitia pe bicicleta, in principiu saua e cu vreo 2-3 cm mai jos iar ghidonul cu vreo 3-4 cm mai sus decat la cealalta bicicleta

+ farul Ixon IQ Premium e absolut genial, nu am cuvinte, o sa-i fac pe topicul corespunzator un review adecvat

 

- eterna problema cu dropout-urile orizontale, butucul spate cu QR si descentrarea rotii fata de cadru dupa cateva pedale mai smucite (asta s-a intamplat inainte sa incarc bicicleta cu cumparaturile); va trebui sa gasesc o solutie pentru asta care sa nu implice montarea unei roti cu ax pe filet

- m-am dezobisnuit sa pedalez fara SPD, ceea ce a facut tura de azi cel putin amuzanta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca si axul are niste saibe striate pt.fixarea lui pe cadru (sa nu alunece). Plus cele de la QR, plus starea suparetelor drop-urilor cadrului. Daca sunt tocite/uzate, pot aparea alunecari. Cel mai important e sa ai striatii in stare buna la saibele de pe ax, simultan cu o stare buna a suprafetelor interioare (spre roata) ale drop-urilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte faina si utila!

 

Daca ar fi avut butuc cu viteze integrate, o geometrie a.i. ghidonul sa fie pe acelasi nivel cu saua si niste aripi complete ar fi fost perfecta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte faina si utila!

 

Daca ar fi avut butuc cu viteze integrate, o geometrie a.i. ghidonul sa fie pe acelasi nivel cu saua si niste aripi complete ar fi fost perfecta :)

 

Da, butuc cu viteze integrate mi-ar fi placut si mie, dar cum spuneam, vreau ceva ieftin si neatragator pentru hoti. Ghidonul si saua sunt foarte ok unde sunt acum :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca problema cu alunecarea axului rotii spate in dropouturi s-a rezolvat complet dupa ce am refacut striatiile. Dupa ce-am folosit-o de cateva ori la cumparaturi, pot sa zic ca per total sunt foarte multumit de cum se misca si se simte bicicleta. E in mod evident mai greoaie si mai lenta decat strutocamila mea, dar si mai confortabila la trecerea peste denivelari. Mai ramane un singur test pentru ea - naveta zilnica pe care o voi incepe in vreo 2-3 saptamani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desi e un trekking, sotia merge exclusiv in oras cu ea si e foarte incantata.

Diamant Elan Elite 2012 grup shimano lx, frane shimano m505, jante alexrims en24, butuc spate shimano lx, fata cu dinam supernova , far suparnova e3, ghidon, pipa, sa, portbagaj bontrager iar saua montata dupa e un sqlab...

http://farm2.staticflickr.com/1688/25760849866_9b34581939_b.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faină, cu două observații:

- aripa față prea scurtă și fără extensie/coadă de balenă

- conducta de frână de pe spate mult prea lungă

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.