hcampian

Saptamana ciclismului la Lidl

Recommended Posts

Si eu am pantaloni de vreo 2-3 ani, super ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am pantaloni de vreo 2-3 ani, super ok.

si cati km faci pe an? ca eu stric 2 perechi pe sezon....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai pus problema corect.

Recunosc ca prea putini, rusinos de putini.

Dar comparatia am facut-o cu unii mai noi din decathlon, care sunt varza...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti sa spui daca cei de acum din lidl se compara cu cei vechi ?... si de care pereche vorbesti din decathlon ? cei la 30lei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorbesc de pantaloni lidl de acu' 2 ani, si de la decathlon de anul trecut, ambele in jur de 50 ron au fost, la decathlon parca 60 a fost. Dqr cei din decathlon parca sunt facuti de un orb... Buretele cusut prea in fata, material mai prost fata de cel din lidl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

(am un soft shell de la ei care a cedat la zona aricilor de la încheietura mâinilor)

Mie mi s-a dezlipit un strat (cauciuc/plastic ce o fi) de deasupra ariciului de la o mână, stă aiurea, tot am zis că îl lipesc la loc. În rest soft shell-ul e destul de ok, mai ales la 120 lei cât a fost.

 

Cu țoalele de ciclism de la lidl m-am dumirit după ce am făcut 2 ture cu pantalonii ”profesionali” de la ei și apoi 2 săptămâni am făcut pauză să-mi treacă iritația/rana de pe picior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti sa spui daca cei de acum din lidl se compara cu cei vechi ?.

Nu se compară. Am spus și eu mai sus. (fac undeva între 3000-4000km pe an, mai puțin cel care tocmai a trecut și 2013, cel în care mi-am rupt clavicula. Cu vreo 2000-2500 respectiv)

Bazonul e "foiță de țigară" și atârnă ațele pe la cusături. Cei vechi (tot Lidl), după atâția ani/km/spălări d-abia acum au ajuns să fie cu bazonul ceva mai gros și la fel de soft/moale ca ăștia de acum. Și repet, încă fac ture de 100km și peste cu ei. (e adevărat, pe la 60-70km încep mici probleme pt posterior, dar suportabile)

Și am și cu ce să fac comparația, pt că am mai multe perechi de pantaloni trimise de cumnatul meu stabilit intr-o țară civilizată (niște Craft, Gonso, Castelli). Eu nu mi le-aș fi permis. Mi se par înfiorător de scumpe (unui Castelli i-a ieșit culoarea pe șa care e albă. Am muncit mult s-o curăț) și prefer 3-4 perechi decente de genul celor din Lidl la aceeași bani. Bref, calitatea e clar mai bună la astea "de marcă", dar nicidecum de 4 ori raportat la preț. 

Problema e că ăstia de acum sunt departe de limita decenței. 

O să iau clone chinezești de pe alibaba/aliexpress.

44.90 leuți de Lidl înseamnă 10 euro. Adică la fel ca la ăia cu ochii oblici. Da' acolo măcar bazonul e mai ca lumea. (am și d-ăștia ;) deci știu ce zic) 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am luat suportul pt service de biciclete si l-am si testat. Pare destul de teapan, mi-am facut treaba bine cu el astazi. Are suficiente reglaje pe inaltime, rotatie, picioarele sunt si ele reglabile. Il asteptam demult si ma bucur ca l-am luat. 

Saua ingusta o sa o dau retur pt ca ma cam dor oasele pe ea. Cred ca imi trebuie o alta forma a seii.

Casca mi se pare ok (+ stop cu licurici incorporat) la pret/calitate. Am testat-o azi pana la Uzunu si inapoi si m-am simtit bine cu ea. Oricum aveam nevoie si de a doua casca pe langa cea de MTB cu cozoroc, iar la Decathlon nu gaseam alternative bune. Cele scumpe sunt peste tot.

Lanterna o dau retur, nu ma satisface. Am scris pe topicul dedicat de ce anume.

Setul de imbusuri si torcsi (cel la trusa pt service) este bun, voiam demult sa-mi iau ceva de felul acesta pt atelier insa gaseam numai la preturi piperate.

Manusile par ok, nu am putut sa le probez la tura pt ca a fost cam frig dimineata si am folosit alte manusi de iarna. Sper sa nu mi se faca cocolos in podul palmei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varza promotia asta. N-am luat decat spray-uri si chestiile reflectorizante de pus pe spite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut doar argintii, dar ce naiba faceti cu ele ?

Stopuri/lumini fata-spate e destul imo

 

Usor off, dar stie cineva unde gasesc folie de protectie pt cadru ? (din aia transparenta, care se pune unde freaca cablurile)

Imi trebuie o bucata mica - 5x5cm, nu vreau la metru

Ma gandeam prin brico, dede, hornbach...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lit. e)echipata cu elemente sau dispozitive care, in miscare, formeaza un cerc continuu, fluorescent-reflectorizante de culoare portocalie fixate pe spitele rotilor.

 

Fuck-it, din alea punea bunicul pe roti in 1966 cand a fost facuta legea. Acum ne-am modernizat. Si nu pun prostii din alea pe roti ca se descentreaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu dar asta o sa-i zic politistului care ma va intreba de ele :)

@@MLADEN: topicul cu poze funny e in alta parte. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu dar asta o sa-i zic politistului care ma va intreba de ele :)

Nu cred ca-i intereseaza.

Dar de ce masinile NU au nimic reflectorizant pe laterale, dar la bicicleta trebuie ? :-B

Share this post


Link to post
Share on other sites

      Filosofia strica Romania. In calitate de biciclist si conductor auto-moto pot depune marturie oricand ca ochii de pisica la spite sunt absolut necesari, era sa iau pe capota cativa pseudobiciclisti camuflati care circulau seara fara lumini sau elemente reflectorizante. Acum cateva zile a dat la tv un caz cand o masina l-a troznit pe unu care venea matol cu bicla pe mijlocul drumului camuflat total seara, cat pe ce sa-l omoare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Usor off, dar stie cineva unde gasesc folie de protectie pt cadru ? (din aia transparenta, care se pune unde freaca cablurile)

Imi trebuie o bucata mica - 5x5cm, nu vreau la metru

Ma gandeam prin brico, dede, hornbach...

Exista discuri autoadezive, cam cat peticele de vulcanizat cele mai mici. Tot pe la magazine de biciclete am vazut. Eu am mai folosit o banda de montaj folosita in lucrari de amenajari locuinte, foarte adeziva pe ambele parti, o tai rotund, o lipesc unde trebuie si peste ea lipesc altceva. Asta ca mi-a ramas de la o lucrare, altfel e cam scumpa si nu se merita ca nu ai nevoie de multe discuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mi-am luat din decathlon un set cu buline și vreo două benzi mai lungi, dar pe negru. Parcă aveau și transparente, dar nu bag mana în foc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

La orice  infoliator auto gasiti, ptr 10 lei va da cat ptr 2 bicle

:)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dar de ce masinile NU au nimic reflectorizant pe laterale, dar la bicicleta trebuie ?

 

Au si masinile, li se spune "lucas" si-s 2 reflectorizante mici cu bec in ele situate de obicei pe aripa fata.Cand semnalizezi se aprind.

 

era sa iau pe capota cativa pseudobiciclisti camuflati care circulau seara fara lumini sau elemente reflectorizante

 

Eu n-am zis sa nu pui nimic pe spite, am zis doar ca reflectorizantele alea de la 3M de la Lidl sunt de 100 ori mai bune ca mizeriile alea de care spune legea. In plus sunt vizibile din orice unghi cand ai pus farul pe ele, fata de catadioptriile clasice care sunt vizibile doar daca le luminezi perpendicular.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au si masinile, li se spune "lucas" si-s 2 reflectorizante mici cu bec in ele situate de obicei pe aripa fata.Cand semnalizezi se aprind.

 

 

 

 

Eu n-am zis sa nu pui nimic pe spite, am zis doar ca reflectorizantele alea de la 3M de la Lidl sunt de 100 ori mai bune ca mizeriile alea de care spune legea. In plus sunt vizibile din orice unghi cand ai pus farul pe ele, fata de catadioptriile clasice care sunt vizibile doar daca le luminezi perpendicular.

Sa-mi fie cu iertare: https://dexonline.ro/definitie/catadioptru

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa cum mi-am propus, am luat standul de reparatii si saua Wittkop race. Ambele mi se par satisfăcătoare, am sters de vreo trei ori lantul cu bicicleta pusa pe stand si a stat foarte bine.

Saua ma ajuta si ea fata de Selle Italia C2 care ma apasa groaznic la c**ie deja dupa 1 ora de pedalat, desi cred ca de 4 ani o foloseam fără sa mă pot plânge de ea. Decupajul central face diferenta. Sigur, Wittkop are 333 grame si la momentul potrivit o s-o schimb, dar acum e OK. O am pe cursiera, am mers de trei ori cate 2-3 ore cu ea si am tot reglat cate putin pozitia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci eu am luat suportul si o pompa, suportul e stabil se poate lucra ok, quick releasurile sunt un pic enervante ca se învârte surubul de contra si trebuie tinut mereu cu un imbus altfel se invarte in gol.

Pompa a cedat la prima folosire, la mine indicatorul pornea de la 5 in sus doar, am bagat la cursiera si a pleznit instant de undeva din garniturile de jos, am desfăcuto sa ma uit si degeaba ceva a sarit de la loc, am duso inapoi si am facut ramburs, am una veche de 4 ani tot cu 30 de lei care rezista foarte bine dar nu baga mai mult de 7-8 atm, cu cea de la lidl  sigur am bagat mai mult ca in 3 minute a explodat si camera de a sarit si cauciucul de pe janta :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.