Recommended Posts

Mult mai bine echipată e puţin spus. Iese ceva cu 3 clase mai sus, şi muuuult mai uşoară.

Dar cadrul este comparabil ca si calitate cu cel de la Charge ? Ca mai frumos si mai subtire parca tot Charge-ul pare.

In orice caz, ma intereseaza in primul rand aspectul. Nu tin neaparat sa am cea mai grozava echipare, dar nici slaba sa nu fie si sa corespunda pretului. Daca renunt la Charge, n-as cheltui mai mult de 800 de Euro. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti sa ceri sfaturi legat de fiecare componenta a bicicletei si astfel sa fii sigura ca ceea ce iti vei cumpara e cel mai bun lucru pe care il vei putea alege de banii pe care ii ai disponibili. Daca te duci la un service cu cadrul, furca, rotile si toate piesele necesare pt asamblarea bicicletei, nu cred ca te va refuza cineva. Daca iti vopsesti bicicleta la Han, poti vorbi cu el sa-ti puna si piesele pe cadru ;)

Am nevoie de prinderi pt V-brake deoarece noul meu mtb e facut pe frane d'astea. Butucii si furca sunt vintage, franele sunt "old-school", iar un cadru de otel s-ar incadra numai bine in peisaj :X

Cadrul, furca si angrenajul sunt vopsite de Han, apropo ;)

Am inteles, multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva vreun cadru de otel care sa aiba si prinderi pt V-brake? Astea de la RCZ au toate prindere numai pt discuri.

Curtis îți dau posibilitatea să alegi, dar la un preț ...

l.e. Voiam să zic și de Enigma, dar sunt doar pentru disc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un coș făcut la repezeală cu ce au pe RCZ ajunge la 747€ fără transmisie, plus 245 groupset SLX, adaptor și colier pentru tija de șa de pe bike-comp, plus 24 transportul...1010€

Poți să mai pui vreo 100€ pentru niște roți mai bune, eventual alte frâne (BB7, cum îi șade bine unei biciclete de oțel).

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pui o poza, te rog ? Cu bicicleta, daca este completa deja.

e facuta cu telefonul, si bicla mai am de lucru la ea, mai astept niste componente

Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie-mi place bicicleta originala din mesaj. Bineinteles ca poti sa iei ceva mai bine echipat la aceiasi bani. Tot asa nu trebuie sa dai 6000 de euro pe un Pinarello echipat SRAM Red cand gasesti cu 6900 RON la Decathlon bicicleta cu aceleasi piese pe ea. La banii cu care iei un RAM sau un Magellan cu o echipare buna, de-abia te atingi de un Trek de exemplu cu Alivio. Ideea e ca bicicleta aia e mai exclusivista decat Pinarello sau Trek, motiv pentru care are pretul ei. E foarte frumoasa si, pentru un pasionat, eu zic ca face banii cat timp esti constient exact ce cumperi. Si nu e atat de praf incat sa nu o poti folosi, e echipata cu linie noua 2x10 de la SRAM totusi.

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfui...merci hcamapian! Intrasem la idei ca eram singurul pro-Charger pe langa Coana Mitza...

Măi nu mă înţelegeţi greşit - eu apreciez valoarea acelui Charge, într-o oarecare măsură. Doar că sunt de părere că nu are sens să dai suma X (în cazul de faţă cam 1000 de euro) pe o bicicletă când cu aceiaşi bani îţi poţi procura ceva mult mai bun, dar de la altă firmă. Mai ales pentru că e pentru o fată, la care cele probabil 2-3 kilograme diferenţă contează ENORM în uşurinţa de folosire.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un coș făcut la repezeală cu ce au pe RCZ ajunge la 747€ fără transmisie, plus 245 groupset SLX, adaptor și colier pentru tija de șa de pe bike-comp, plus 24 transportul...1010€

Poți să mai pui vreo 100€ pentru niște roți mai bune, eventual alte frâne (BB7, cum îi șade bine unei biciclete de oțel).

Ia te uita, ai umplut cosul ! Foarte frumos din partea ta, multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie-mi place bicicleta originala din mesaj. Bineinteles ca poti sa iei ceva mai bine echipat la aceiasi bani. Tot asa nu trebuie sa dai 6000 de euro pe un Pinarello echipat SRAM Red cand gasesti cu 6900 RON la Decathlon bicicleta cu aceleasi piese pe ea. La banii cu care iei un RAM sau un Magellan cu o echipare buna, de-abia te atingi de un Trek de exemplu cu Alivio. Ideea e ca bicicleta aia e mai exclusivista decat Pinarello sau Trek, motiv pentru care are pretul ei. E foarte frumoasa si, pentru un pasionat, eu zic ca face banii cat timp esti constient exact ce cumperi. Si nu e atat de praf incat sa nu o poti folosi, e echipata cu linie noua 2x10 de la SRAM totusi.

Da, voiam sa stiu daca e echipata cel putin decent si daca pretul ar fi justificat macar de calitatea cadrului sau de aspectul general al bicicletei care pe mine m-a fascinat (iar de cateva zile ma obsedeaza, chiar).

M-am mai linistit, multumesc !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc ! S-o stapanesti sanatos !

Eu as prefera roti ca cele de pe Charge, nu mai vreau tractor. :P

:) fa abstractie de roti, caucioacele sunt cele de offroad, slick-urile inca nu au ajuns

Share this post


Link to post
Share on other sites

Măi nu mă înţelegeţi greşit - eu apreciez valoarea acelui Charge, într-o oarecare măsură. Doar că sunt de părere că nu are sens să dai suma X (în cazul de faţă cam 1000 de euro) pe o bicicletă când cu aceiaşi bani îţi poţi procura ceva mult mai bun, dar de la altă firmă. Mai ales pentru că e pentru o fată, la care cele probabil 2-3 kilograme diferenţă contează ENORM în uşurinţa de folosire.

As, nu ! Eu te-am inteles perfect. Nu-i altceva decat o chestiune de alegere. Sa cheltuiesc mai mult pe aspect sau mai degraba pe echipament ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cautam oferta alora din Germania care-s noi si ieftini (mai intai au fost Cube, dupa aia Canyon, acum altii pe care nu mai stiu cum ii cheama)... si-am deschis aiurea pe Rose, dar pana si Rose iti dau a hell lot of a bike pe 999eur: http://www.roseversand.com/article/rose-the-duchess-2-532755/aid:552448 la 11.1kg (care-s 11.1 la size M).

Mi se pare ca-i si cool vopsit cadrul, mai are si cablurile prin interior, e si cu XT-uri, si cu roti serioase, si cu frane OK, si cu o furca decenta. Si sunt sigur ca-i plin netul de oferte mai bune la banii astia.

Dar acuma, pe bune, care-i treaba cu cadrul ala de otel, de ce-ar vrea cineva neaparat un cadru de otel (in context de bicla de buget, ca, la 1000GBP in UK, mai ales la Evans, vorbim de mini-buget, nu de vreo fitza)? Sper sa n-aud iar cum ca se "simte" altfel :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar acuma, pe bune, care-i treaba cu cadrul ala de otel, de ce-ar vrea cineva neaparat un cadru de otel (in context de bicla de buget, ca, la 1000GBP in UK, mai ales la Evans, vorbim de mini-buget, nu de vreo fitza)? Sper sa n-aud iar cum ca se "simte" altfel :(

La mine este din cauza aspectului (mai subtirel in grosimea tevii), a rezistentei si din cauza piticilor de pe creier ! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cautam oferta alora din Germania care-s noi si ieftini (mai intai au fost Cube, dupa aia Canyon, acum altii pe care nu mai stiu cum ii cheama)... si-am deschis aiurea pe Rose, dar pana si Rose iti dau a hell lot of a bike pe 999eur: http://www.roseversa...2755/aid:552448 la 11.1kg (care-s 11.1 la size M).

Mi se pare ca-i si cool vopsit cadrul, mai are si cablurile prin interior, e si cu XT-uri, si cu roti serioase, si cu frane OK, si cu o furca decenta. Si sunt sigur ca-i plin netul de oferte mai bune la banii astia.

Dar acuma, pe bune, care-i treaba cu cadrul ala de otel, de ce-ar vrea cineva neaparat un cadru de otel (in context de bicla de buget, ca, la 1000GBP in UK, mai ales la Evans, vorbim de mini-buget, nu de vreo fitza)? Sper sa n-aud iar cum ca se "simte" altfel :(

Apropos de "mini-buget". Chiar mi-era ciuda la gandul ca as cumpara o bicicleta cu salariu de Romania, dar la pret de Anglia.

Si mi-e ciuda si ca nu prea am optiuni. Mi-e tare ciuda ca nu se mai fac biciclete de otel.

In fine, mie imi plac grozav de mult Charge-urile astea. Si nici cele de la Genesis care par a fi comparabile nu imi plac atat de mult. Doar cele mai vechi mai sunt cel putin la fel de frumoase (pt preferintele mele, desigur).

Vreau o bicicleta de otel, cu cadru subtire. Asta e, fiecare cu "piticii" lui... ! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cautam oferta alora din Germania care-s noi si ieftini (mai intai au fost Cube, dupa aia Canyon, acum altii pe care nu mai stiu cum ii cheama)... si-am deschis aiurea pe Rose, dar pana si Rose iti dau a hell lot of a bike pe 999eur: http://www.roseversa...2755/aid:552448 la 11.1kg (care-s 11.1 la size M).

Mi se pare ca-i si cool vopsit cadrul, mai are si cablurile prin interior, e si cu XT-uri, si cu roti serioase, si cu frane OK, si cu o furca decenta. Si sunt sigur ca-i plin netul de oferte mai bune la banii astia.

Dar acuma, pe bune, care-i treaba cu cadrul ala de otel, de ce-ar vrea cineva neaparat un cadru de otel (in context de bicla de buget, ca, la 1000GBP in UK, mai ales la Evans, vorbim de mini-buget, nu de vreo fitza)? Sper sa n-aud iar cum ca se "simte" altfel :(

Am cautat si printre ofertantii din Germania si chiar m-au dezamagit nemtii tai. Ca si-acum vreo 2 ani, cand la "maretul" Stadler din Nürnberg ma asteptam sa gasesc si bicicleta visurilor si echipament (haine) pe gustul oricui... Saracie lucie !

Pai sigur ca e plin netul de oferte despre care spui, dar nu de ceea ce caut eu. Si n-ar trebui sa fie asa. Nu inteleg de ce a trebuit sa se renunte la otel. Si atat de repede...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai recunoasteti ca-i vorba numa' si numa' de pitici, parca si vad piticii aia multi calarind bicla verde asa, vreo cinci pe cadru, trei pe ghidon, cate unul pe fiecare brat al furcii, cate-un pitic responsabil de fiecare frana, cate doi pe fiecare pedala... Piticii si ei verzi, evident.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai recunoasteti ca-i vorba numa' si numa' de pitici, parca si vad piticii aia multi calarind bicla verde asa, vreo cinci pe cadru, trei pe ghidon, cate unul pe fiecare brat al furcii, cate-un pitic responsabil de fiecare frana, cate doi pe fiecare pedala... Piticii si ei verzi, evident.

:)) In total, vreo 2 kg in plus...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai recunoasteti ca-i vorba numa' si numa' de pitici, parca si vad piticii aia multi calarind bicla verde asa, vreo cinci pe cadru, trei pe ghidon, cate unul pe fiecare brat al furcii, cate-un pitic responsabil de fiecare frana, cate doi pe fiecare pedala... Piticii si ei verzi, evident.

Tot piticii sunt de vina si atunci cand iti iei o bicicleta performanta, cand de fapt tu cauti placere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Personal, intrucat nu ma intereseaza concursuri de niciun fel, prefer oricand o bicicleta un pic mai frumoasa in locul uneia un pic mai performante/usoare/superechipate! La plimbari, nu se vede diferenta de echipare, dar daca iti place sa te uiti la ea si o mai si tii in casa, e clar.....

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot esti fana tuburi subtiri care vor sa rugineasca poti sa-ti arunci o privire si la Cotic, tot britanici si ei, astia folosesc si ceva oteluri cu pedigree (Reynolds):

MTB la 300 Lire cadrul, furca de la 100 la 160 mm, bla, bla, bla...

Imagine postată

Si unul si mai exclusivist, un 29er, da' ceva mai scump:

Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.