Recommended Posts

La grosime. Adica are tuburi "groase", nu subtiri asa cum doresti tu.

Iar marimea 20 e dimensiune dintre centrul butucului pedalier si capatul tevii in care intra saua. Adica e pentru cineva inalt, de cel putin 1,80.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La grosime. Adica are tuburi "groase", nu subtiri asa cum doresti tu.

Iar marimea 20 e dimensiune dintre centrul butucului pedalier si capatul tevii in care intra saua. Adica e pentru cineva inalt, de cel putin 1,80.

Valeleu ! Eu am doar 1,68 :(

Sunt groase, deci... Cred ca trebuie sa le revad si eu de pe alt calculator...

La intentia de a-mi cumpara un Charge oricum, n-am renuntat, dar as fi luat-o si pe-asta daca tot mi-o dadea gratis.

Insa daca nu mi-ar fi nici macar utila....

Of, nu degeaba-i zice "Giant"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca n-ai renuntat la intentia de a lua un "Charge", ai putea sa incepi prin a lua cadrul dorit :

http://www.outsideoutfitters.com/ps-22609-86-charge-duster-skinny-26-frame.aspx

Vad ca au si marimea de 16", care cred ca ti-ar fi buna.

Odata primit cadrul, il duci la vopsit in ce culoare vrei tu si, impreuna cu un prieten care se pricepe la tehnica, iei restul pieselor.

Alegeti o echipare rezonabila pentru tine si pentru intrebuintarea pe care vrei sa i-o dai bicicletei, si gata.

Eu i-as pune o furca fixa de otel in fata, pentru roata de 29" :D. In spate sa ramana cu roata de 26".

Plus frane mecanice pe disc, o transmisie buna (dar nimic iesit din comun, sa zicem noul Alivio). Si iese un 96er de intoarce lumea capul pe strada :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

96er (si posibilele argumente ale unora in favoarea sa) :

http://surfabike.wordpress.com/2010/02/20/96er-bikes-how-they-work-a-lesson-behind-it-all/

Furca fixa reduce cheltuielile (inclusiv alea legate de intretinerea ulterioara), iar cauciucul de 29" de pe fatza iti poate asigura suspensie suficienta pe off-road usor-moderat.

Poate e doar o idee care iti suna fistichiu, dar am adus-o in discutie pentru ca vad ca nu reusesti sa te hotarasti.

Pana la urma, daca ai parale, ia-ti ce-ti place si simte-te bine pe bicla ta. Ca asta e cel mai important.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă tot am prins-o nehotărâtă eu o să fiu troll şi-o să postez o momeală sau două. Nu sunt nici oţel nici skinny, dar ar suci gâturi pe stradă şi vreau să văd dac-o deturnează pe Miţa. :P

Acum serios vorbind, XC pe furcă rigidă şi baloane mari chiar e o alternativă viabilă. Flexul unei furci CrMo de calitate şi un balon de 2.35"+ echivalează sau surclasează cu brio o furcă cu suspensie low-end. Pe de altă parte, la 1000€+ n-o să iei furcă low-end, dar merita menţionat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

.... Flexul unei furci CrMo de calitate şi un balon de 2.35"+ echivalează sau surclasează cu brio o furcă cu suspensie low-end...

Bullshit....Imagine postată La fel as putea si eu spune ca hardtail-ul meu cu roti mari si de 2.4 are suspensie spate. Ei bine, n-are. De-aia ma tot uit dupa un FS cu roti mari...

96-erul ar trebui sa aiba cadrul conceput pentru roata mare fata, altfel de vrei sa faci dintr-una de 26' o struto-camila o sa iti iasa un camion.

Nu zice nimeni de 650b? Ca-s si mai bune!? Combina ce-i mai bun din cele doua lumi 26' si 29'?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai că nu vorbeam de downhill. S-a zis şi mai sus, merge pentru XC uşor/moderat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

930 Euro

Atentie ca este 2x10! Configurat binisor zic pentru sosea si off-road rezonabil, ai 42x28.

Daca te tine punga, rupe-i fasu! Doar ti-l doresti, nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca am prin atelier cel putin un cadru similar cu asta. Un mare minus al acestei biciclete sunt franele. Am antebrate antrenate la culturism dar abia putea strange manetele alea.

Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si de ce nu-i propui o constructie daca dispui de cadru?

Ca aia e problema. Restul sunt amanunte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

930 Euro

Atentie ca este 2x10! Configurat binisor zic pentru sosea si off-road rezonabil, ai 42x28.

Daca te tine punga, rupe-i fasu! Doar ti-l doresti, nu?

Da, stiu ca-i 2x10, dar nu-mi dau seama cum o sa ma dezavantajeze ? E rau ?

42x28 n-am habar ce inseamna :P

Cred ca am prin atelier cel putin un cadru similar cu asta. Un mare minus al acestei biciclete sunt franele. Am antebrate antrenate la culturism dar abia putea strange manetele alea.

Imagine postată

Te referi la Giant-ul ala ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reprezinta numarul de dinti al celor doua foi (2-ul din 2x10, unde 10 sunt pinioanele). Cea mare are 42 dinti, cea mica 28.

Daca te dezavantajeaza sau nu doar forma ta sportiva si ce ai pe crac poate spune. Posibil sa iti fie rezonabil in combinatiile posibile cu pinioanele sau prea mult. Adica sa ai nevoie de foi mai mici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reprezinta numarul de dinti al celor doua foi (2-ul din 2x10, unde 10 sunt pinioanele). Cea mare are 42 dinti, cea mica 28.

Daca te dezavantajeaza sau nu doar forma ta sportiva si ce ai pe crac poate spune. Posibil sa iti fie rezonabil in combinatiile posibile cu pinioanele sau prea mult. Adica sa ai nevoie de foi mai mici.

Valeu ! Eu mi-am imaginat ca lipseste foia mare, nu aia mica. Pai, asta ar fi foarte solicitant la deal, nu ? :(

Dar nu e cam nefiresc sa fie asa pt. o bicicleta de munte ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da si nu.

Solicitant la deal este si privitul pentru unii.

Dar de acolo se pune mult pe crac.

In combinatii cu pinioanele poti obtine rapoarte similare ca si cum ai avea foaia mica. Rapoarte utile nu doar care sa faca prezenta.

Fa un calcul ca ai foaie de 28 si pinion de 36. Cam acelasi(aproape) lucru daca ai fi avut si foaie mica 22(a treia foaie) si pinion mare de 32.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da si nu.

Solicitant la deal este si privitul pentru unii.

Dar de acolo se pune mult pe crac.

In combinatii cu pinioanele poti obtine rapoarte similare ca si cum ai avea foaia mica. Rapoarte utile nu doar care sa faca prezenta.

Fa un calcul ca ai foaie de 28 si pinion de 36. Cam acelasi(aproape) lucru daca ai fi avut si foaie mica 22(a treia foaie) si pinion mare de 32.

:)) Am inteles, multumesc. Nu m-ar deranja efortul. Acum 7 ani, cand inca nu ma deprinsesem cu schimbatoarele, urcam cu foia mijlocie mereu. Insa nu mi-ar placea sa se puna pe crac, cum spui...

De fapt, era clar si din poza ca are ditamai foia, nu era cazul sa-mi imaginez eu prostii. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa pui poze cand vine, sa te bucuri de ea si mai ales ai mare grija de ea!

In privinta contului, condoleante! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)) Multumesc !

Sper sa decurga totul fara probleme si sa-mi placa. Am sa pun poze, da.

Am cerut un S si am emotii pt. ca eu am 1,68 in inaltime. Dupa recomandarile site-ului as fi fost tocmai la limita, mi s-ar fi potrivit si M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ce, ai comandat-o kit? Ar face bine sa vina doar cu roata fata demontata si ghidonul rasucit cu 90 de grade.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.