nicuvasile2008

CILO Fan Club

Recommended Posts

Salutare tuturor....posesori de Cilo mai sunt pe aici?(nu de alta,dar am mai avzut cateva in oras,nu-s rare,asa ca ma gandesc ca am putea schimba ceva impresii ).

Eu am o Ovomaltine ,luata de curand,de care sunt sunt ft multumit

post-5512-0-81139800-1333489401_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu personal nu am avut dar prieteni mei din tinerete au avut cateva frumoase exemplare.Tevile de regula erau din reynolds 531 simplu dar stiu si unele chiar columbus slx si echipare campa ce este cu totul atceva .Din pacate sunt rare cele cu columbus ,iar referitor la furca foarte fina si frumos nichelata ceva ce aduce a furca de diamant .

Au dat faliment parca prin ani 2000 parca si eu personal o consider excelenta pentru un single speed dar nu si pentru o cursiera de top.La otel acuma dupa atatia ani poti gasi ceva de top si totusi CILO nu este asa ceva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da aveau oferta foarte diversificata, de la cursiere la city bike, am vazut niste modele foarte interesante pe columbus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit una atat de bine intretinuta incat nu am rezistat sa nu o achizitionez, chiar daca imi era mica. fostul proprietar a luat-o de noua, in 1991(zice el, la cei 84 ani pe care ii are), dar groupsetul este din 94(dupa ce am gasit eu?!). arata si functioneaza impecabil. saptamana trecuta am desfacut-o, am curatat-o, am gresat-o si l-am improprietarit pe un prieten, care chiar isi dorea o cursiera.

Imagine postată

Imagine postată

P.S. pozele sunt facute inaite de a o curata :>

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte frumoasa, eu am gasit un cadru CILO prin Anglia, marime 62, foarte frumos, doar ca omu vrea 140lire pe el. (+25 transport)

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit una atat de bine intretinuta incat nu am rezistat sa nu o achizitionez, chiar daca imi era mica. fostul proprietar a luat-o de noua, in 1991(zice el, la cei 84 ani pe care ii are), dar groupsetul este din 94(dupa ce am gasit eu?!). arata si functioneaza impecabil. saptamana trecuta am desfacut-o, am curatat-o, am gresat-o si l-am improprietarit pe un prieten, care chiar isi dorea o cursiera.

Imagine postată

Imagine postată

P.S. pozele sunt facute inaite de a o curata :>

Foarte faina...pe baieuri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit una atat de bine intretinuta incat nu am rezistat sa nu o achizitionez, chiar daca imi era mica. fostul proprietar a luat-o de noua, in 1991(zice el, la cei 84 ani pe care ii are), dar groupsetul este din 94(dupa ce am gasit eu?!). arata si functioneaza impecabil. saptamana trecuta am desfacut-o, am curatat-o, am gresat-o si l-am improprietarit pe un prieten, care chiar isi dorea o cursiera.

Imagine postată

Imagine postată

P.S. pozele sunt facute inaite de a o curata :>

In Giurgiu ai gasit aceasta frumusete?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca stiam ca acasa se gasesc astfel de biciclete...

O sa-i dau instructiuni lui mama ca de acum sa se uite dupa toate bicicletele vechi si sa-mi semnaleze posibilele piese rare ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare prieteni,

Si eu sunt un posesor de Cilo bike. Ma bucur sa gasesc si alti colegi cu aceeasi pasiune.

Am o problema si nu stiu unde sa gasesc mansoanele de pe manetele de frana. In imagine se vede modelul. Sunt cele originale si provin de la Shimano Exage.

Astept vesti. Multumesc.

Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutări, am şi eu o CILO de câteva zile şi am să postez în curând câteva poze cu ea. Îmi place, i-am dat deja un nume ;) "Coline", fiind un nume de prin părţile Genevei, de unde vine. Nu prea mă pricep însă să spun ce vârstă are. După ce pun poza şi dau câteva date tehnice, poate ma ajută careva. Am tot căutat cataloage cu CILO, dar nu am găsit, e incredibil cum a putut să dispară aşa, de pe faţa pământului, un asemenea producător şi să nu rămână nimic în urmă. Tot câutând şi combinând trompa elefantului cu coada şoricelului am ajuns la concluzia ca ar avea cam vreo 23-24 de ani, dar nu sunt deloc sigur. Cheers!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea este ca modelele vechi erau mai reusite .Un CILO adevarat trebuie sa aibe furca nichelata si extrem de fina ,in special cele cu tevi reynolds 531erau asa .Frumoasa si modelul asta mai putin furca

sanatate

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca faci ceva "sapaturi" o sa vezi ca Reynolds531, Columbus-cromor si CROMO4130 este acelasi aliaj, numai ca-i botezat altfel.

in industria militara si aero se foloseste preponderent termenul "cromo4130". Reynolds si Columbus, pentru a sublinia ca ale lor cadre de bicicleta, motocicleta, patine s.a.m.d., nu sunt dintr un aliaj comun, le au branduit :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa o fi dar biklele de genul PUCH ,CILO ,si chiar unele BIANCHI nu s-au bucurat de cele mai bune oteluri indiferent ca a fost vorba de 531 sau columbus .Majoritatea au columbus cr-mo ,aelle, ,gara ,strada , si la reynolds la fel una este 501 ,531 simplu .Si alta este columbus max,sl,el-os ,slx,record,pl,kl.neuron ,si la reynolds 753,531 P,531 C,853,953,653 etc.Deci sunt putini care au biciclete cu tevi deosebite mai ales in tara la noi unde a fost o piata saraca. Nu e suficient sa ai un colnago ,peugeot .Depinde ce tevi are greutate geometrie etc.

In orice caz eu m-am referit ca modelele vechi de CILO cel putin pe VELOSPACE sunt cateva superbe si te rog sa remarci furca la ele

sanatate multa

Share this post


Link to post
Share on other sites

marketing-ul functioneaza perfect si in cazul acesta :)

"max"; "sl", etc nu-i nimic decat un crmo 4137(ca exemplu), unde creste procentul de carbon si magneziu, din aliaj. intradevar asta ii asigura si o rezistenta la tractiune mai mare(implicit rigiditate), dar sub aspectul greutatii cadrului, diferentele sunt foarte mici. adica un cadru "max" are 1900gr, unul "sl" 1930gr si unul "simplu" 2100gr.

intradevar aelle si gara sunt mai grele, pe la 2350 gr si nu asa rigide.

cat priveste furcile, ca si la bicicletele moderne, cele cu echipare mai slabuta primeau si o furca mai slabuta gen 1020, nu tot din 4130. acestea din urma se puneau pe bicicletele cu echipare superioara si sunt cele mentionate de tine, cadrul fiind acelasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cea mai confortabila bicicleta pe care am avut-o vreodata

Imagine postată

Nu cunosc modelul, mai mult de un an l-am asteptat si batut la cap pe "nea Sica" sa-mi vanda cadrul. A trecut prin multe maini pina la mine, se banuieste ca ar fi dintre bicicletele care au fost aduse pe vremuri la cluburi ... (Steaua, ...)

Poza e din 2010 cand am ramas cu Bianco o zi in plus dupa tura cu Mandruta.

Din pacate nu stiu unde sa gasesc butuc Campagnolo, mai precis ax de lungimea potrivita, inchiderile sunt pe filet italian. Cel de acum se pare ca este cel original, dar dupa vreo 30 de ani, are urme de uzura si uzeaza repede bilele. Tija de sea e relativ originala, restul sunt componente noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now