sqryn

Proiect singlespeed - Home made

Recommended Posts

Eu zic ca puteai linistit sa bagi butucul asa cum era, fara sa te chinui cu distantierele. Furca din spate se poate extinde ("setat la rece" - cold set) 10mm fara probleme. Cel putin la mine a mers, asa folosesc si acum.

Citeste aici: http://www.sheldonbr...me-spacing.html (mai spre sfarsit).

L.E.: valabil numai in cazul cadrelor din otel, bineinteles

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata bina mai putin ghidonul care nu chiar pe gustul meu as fi mers pe argintiu si niste mansoane f simple negre.

La butucii pe bile e f usor sa te joci cu distantierii, eu am folosit saibe de 10mm, doar sa ai o cheie de conuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc pt aprecieri. Bicicleta inca nu e gata si nu am prea insistat pe estetic. Vine dupa ce am mers 2 ani pe o hidosenie de mtb de 26 cu roata de spate pe 28 cu cauciuc subtire :)

In primul rand m-a interesat sa aflu cum se simte la pedalat. Pe viitor doresc sa fac toate elementele negru mat, motiv pt care am folosit un ghidon pe care-l aveam. Nu ma incumet insa cu sablatul :)

Interesant si articolul lui sheldon dar mi se pare mai putin riscant sa tai un distantier de butuc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SSP-ul verde Motobecane are de o saptamana un alt posesor.

Din cauza temperaturilor in scadere si a bagajului mai voluminos voi trece iar pe MTB.

E un pic mai comod cu geanta pe portbagaj decat cu rucsacul plin in spate.

Un nou proiect, poate anul viitor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut.

Postez si eu ssp-ul meu la care lucrez, inca nu este gata, dar e functional si are o poveste destul de trista si amuzanta tot odata.

https://www.facebook...&type=1

Am pus link-ul si nu stiu daca se poate vedea, nu m-am prins deocamdata cum pot posta direct poze, e primul post, asa ca ma scuzati.

Imagine postată

Edited by Traveller
In FB (sau alta galerie) dai click dreapta pe poza, alegi "copy image location", apoi in editorul din forum alegi "picture" si introduci linkul cu "paste".
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cea mai frumoasa bicla pentru oras , e exact pe gustul meu(totusi daca ar fi fost a mea , i-as fi pus un ghidon flat si as fi scos distantierele de pe gatu furcii).

Ai mare grija pe unde o legi ca ar fi pacat sa ramai fara ea .

+1 !

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

E frumoasa. Daca mergi ca single speed da jos ratrapele ca or sa te incurce.

Ghidonul cu rise nu e f practic in oras ca e mai lat decat un flatbar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2012-09-06%252010.06.39.jpg

 

Un update la ssp-ul meu:

 

a primit o sa selle italia trans am x2, pedale cu rattrape si dropbar. Pe viitor as vrea sa-i mai pun niste manete de frana de cursiera, negre.

 

IMG_2774.JPG

IMG_2775.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata mai bine si era mai functionala inainte. Iti mai trebuie schimbatoare si pantofi cu placute si poti merge pe Alp d'Huez pe urmele lui Bernard Hinault.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

 

Tocmai m-am intors de la o tura. Ma simt mai bine cu noul ghidon. Schimbatoare nu pun, o fol pt mers la serviciu si antrenament aerob.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neavand inca manete de cursiera montate nu ai avut cum sa experimentezi ergonomia superioara a ghidoanelor de sosea. Singurul avantaj pe care ai fi putut sa-l remarci ar fi faptul ca, probabil, e mai ingust decat un ghidon drept si te avantajeaza la strecuratul in trafic. Nu cred ca o sa mergi cu mainile in drop-uri printre masini, poate doar pe Kiseleff sau anumite portiuni din cheiul garlei.

PS Cu foaia aia antrenamentul tau tinde sa devina din unul aerob spre unul de forta....

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stau in dropuri decat la vant. in rest tin mainile pe lateralul ghidonulul, sus, si e o senzatie mult mai placuta decat cu coarne, unde simteam jena in incheieturi. cum spuneam, urmeaza sa montez si manete de frana pt ghidon cu dropuri.

 

Legat de aerob vs marimea foii: conteaza foarte mult si cat de antrenat esti. cu combinatia asta 52/18, am medie, in parcul ior, de 28km/h la puls mediu 140, cadenta 75-80. Ma gandesc chair sa trec pe 52/16.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor !

As vrea si eu un fixie/ssp in principal pt mers la servici si diverse plimbari.

Acum am un mtb dar are vreo 14kg si mai urc niste etaje cu ea si se cam simte <):)

 

Intrebarea mea e daca e greu sa faci un ssp aproape de 10 kg de pe un cadru vechi de otel, de cursiera? Sau maxim cate kg trebuie sa aibe cadrul ca sa iasa bicla in jur de 10 kg ?

 

Am vazut pe lancearmstrong.com/foundation/dirtbike  multe biciclete vechi (e drept nu sunt cursiere dar geometria cadrului mi se pare relativ asemanatoare). Ce parere aveti, ar putea fi transformate in ssp ? Si cam la ce greutate ar ajunge ?

La asta ma refer :

 

 

 

post-15534-0-35309500-1373028187_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca au dropouturi orizontale si butuc pe caseta se pot transforma foarte "curat" in SSP (fara intinzator de lant, fara probleme de aliniere a lantului foaie-pinion). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@ciprian90s-- Pai o bicicleta ca cea prezentata de tine are in jur de 15-16kg,degeaba o faci SSP ca nu castigi mai mult de maxim 1kg scotandu-i pinioanele si schimbatoarele;deci tot nu scazi sub 15kg.Daca vrei un ssp usor de otel sub 10kg ai nevoie de un cadru bun de cursiera clasic un columbus sau reynolds sau hi-manga pana in 3 kg cadrul cu tot cu furca apoi roti si componente usoare dar costa sa stii.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva ca Chesini al tau nu ? mereu cand scri ceva i-mi aduc aminte de bijuteria ta

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe jumatate offtopic, prezint DualSP-ul KOM 2013 edition:

 

transmisie full manual: foaie 39T, 2 pinioane 24T si 16T, 2 powerlink-uri. Schimba in 30-40s :) Vedem maine la KOM ce o sa iasa.

 

2013-07-12%252011.59.20.jpg

2013-07-12%252012.02.48.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

 

pana la urma nu am mai schimbat vitezele. Am bagat-o inainte de start in tr I. (39/24) si asa a ramas asa pana la finish. Pe ultmia urcare, chiar inainte de finish am simtit nevoia unui raport mai mic ... dar a mers si asa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spuneti-mi va rog daca grosimea ghidonului este universala. Am vazut ca la majoritatea ghidoanelor se da dimensiunea partii de mijloc.(unde se prinde pipa) - aceasta fiind de regula putin mai mare. Pipa are prindere pe 25,4 mm.

Eu as vrea sa tai ghidonul si sa-l fac bullhorn.  Am inteles ca manetele de frana se monteaza in capatul ghidonului. Ce parere aveti despre franele de mai jos ? Vi se par ok ?

Tektro RL720 Brake Lever : Bar diameter:24mm    http://www.bike24.com/1.php?content=8;navigation=1;product=12051;page=1;menu=1000,4,41;mid=0;pgc=13776:13779 Shimano Sora BR-3500 Brake Front - Mica Black    http://www.bike24.com/1.php?content=8;navigation=1;product=38591;page=1;menu=1000,4,320,321;mid=0;pgc=0;orderby=2

Mersi,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majoritatea ghidoanelor au capetele cu diametrul exterior de 22,2mm. Ghidoanele de cursiera si unele de city sunt mai groase, au 24mm.

 

Manetele alese de tine se vor potrivi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.