Pustiu'

Cursiera

Recommended Posts

Ei bine as vrea sa-mi cumpar o bicicleta noua dar nu sunt sigur ce bicicleta eu as vrea sa fac drumuri lungi si m-am gandit la o cursiera.Bugetul e de 500Ron maxim si cred ca merge si un SH mai ales ca nu merita sa iau cine stie ce "jucarie" pentru mine, un incepator. Aveti ceva recomandari ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai strange niste bani , la 500 RON nu gasesti nici o cursiera decenta, cel mult rusesti sau ceva model chinezesc SH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca o sa gasesti cursiera noua la 500 Ron ...sau sunt sigur ca nu o sa gasesti.

Ramane varianta SH , un otel mai vechi banuiesc ca o sa gasesti.

O alta varianta ar fi sa mai strnagi bani (12-15 mil) si iti iei ceva de aluminiu , ergopowere..etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu as merge pe varianta a doua,Mondia cu echipare shimano 600 ,jante mavic.....acum depinde si starea bicicletei ,daca sunt in stare buna de functionare componentele(frane,angrenaj,pinioane,roti,etc) merita toti banii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana in toamna gaseai ceva decent la 500RON. De cand a dat coltul ierbii parca a innebunit lumea. Am vazut niste cazaturi de cursiere, vai mama lor, 1000RON.

Baga un ochi si la bykeservice.ro Au preturi decente si sunt oameni de cuvant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana in toamna gaseai ceva decent la 500RON. De cand a dat coltul ierbii parca a innebunit lumea. Am vazut niste cazaturi de cursiere, vai mama lor, 1000RON.

Baga un ochi si la bykeservice.ro Au preturi decente si sunt oameni de cuvant.

bikeservice.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

bikeservice.com

chiar bykeservice.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea mai găseşti nimic nici la ei, cel puţin cursiere nu mai aveau deloc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am avut surpriza (placuta) ca o cursiera de otel sa se comporte destul de bine dupa ce a fost reconditionata, dar asta dupa ce am investit in ea inca pe cat era pretul initial. asa ca ... MARE GRIJA.

mai e si satisfactia de a readuce la viata o fieratanie, satisfactie pe care o ai de fiecare data cand vei folosi bicicleta.

numai bine :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca as merge pe a 2a bicicleta dar sper sa nu se fi vandut deja din cate am vazut la forum dar nu stiu ce sa mai zic dupa ce am citit topicul indicat de crk. Oricum duminica ma duc intr-un targ , ma refer cu de toate nu doar biciclete, si vad ce gasesc si acolo. Si inca o intrebare care e diferenta dintre o bicicleta de trekking si cursiera ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact ca si autorul topicului indicat de tine am intrat mai mult in ceata. Totusi tinand cont ca sunt mic 50kg cam asa :| si 1.74-1.75 si cresc destul de repede cred ca ar merge cursiera a doua, marimea 55-56 care spune vanzatorul. Dar nu stiu daca o sa ma acomodez cu felul de a merge pe o astfel de bicicleta ma refer la coarne si as opta pentru trekking da nu stiu. V-am spus am intrat de tot in ceata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ghidoanele de cursiera, cel putin cele actuale, sunt foarte comode si permit mai multe pozitii diferite ale mainilor. Mai ales daca esti in crestere, deci esti tanar si nu ai prejudecati si iti poti invata corpul usor sa adopte o pozitie noua, nu vad de ce nu ai incerca ghidonul normal pentru cursiera, care in mod sigur are forma caracteristica din motive practice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deabea astept atunci :D. O sa merg duminica in targ daca gasesc ceva iau deacolo ca imi palce sa fac un test drive inainte sa cumpar bike-ul daca nu atunci ramane varianta de pe okazii care pare promitatoare http://www.निषिद्ध...made-a112813745 . Inca o intrebare cursiera merge si pe munte sau trebuie neaparat mtb, ce sa zic ma incita trasele de cicloturism prin munti dar majoritatea drumurilor nu sunt pavate asta ma duce la bicicleta hibrid sau trekking nu-i asa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cursiera este exclusiv pentru sosea. Ce fac unii cu ele pe forestiere sau carari este problema lor. Pentru cicloturism prin munti as recomanda un MTB. Jumatatile de masura gen trekking, hibride, etc nu-ti vor da satisfactii nici pe sosea, nici pe forestiere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jumatatile de masura gen trekking, hibride, etc nu-ti vor da satisfactii nici pe sosea, nici pe forestiere.

Depinde ce intelege fiecare prin satisfactie. Eu am avut mult mai multa satisfactie din urcarea si coborarea pe Omu cu ciclocros-ul, decat cu MTB-ul, iar de exemplu coborarea la SInaia de la cota 2000 la 1400 pe ciclocros a fost extazianta, pe cand cu MTB-ul e doar banala. Depinde ce vrea fiecare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jumatatile de masura gen trekking, hibride, etc nu-ti vor da satisfactii nici pe sosea, nici pe forestiere.

Vorbesti din experienta proprie? Din auzite? Din citite?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pustiu - topicul deschis de tine - categoria biciclete de şosea, cursieră - se referă la alt model de bicicletă decât cel prezentat de tine mai sus. Încearcă mai Întâi să te decizi asupra tipului de bicicletă de care eşti interesat, caută topicul În care se Încadrează şi ulterior ceri sfaturi. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorbesti din experienta proprie? Din auzite? Din citite?

Din experienta proprie vorbesc! Drumurile forestiere de la noi tind sa fie destul de dure, unele sunt rupte de-a binelea. Nemaivorbind de inclinatia foarte mare unora. Sigur, in alte tari exista trasee de cicloturism in care un trekking poate reprezenta solutia ideala. Pana la urma e problema de preferinte personale, asa cum spunea si hcampian lui i-a placut sa coboare cu ciclocrossul de la vf. Omu. Mie coborarea de la Manastirea Stanisoara in M-tii Cozia de exemplu, pe ciclocross, nu mi-a produs nici o placere, ma gandeam mereu la ce suporta furca mea de carbon in momentele alea. Cineva cu foarte multa ambitie poate manca ciorba cu furculita si sa spuna ca a fost foarte buna. Eu personal ma dau cel mai bine pe sosea cu cursiera si la munte cu MTB-ul. Dar asa sunt eu si nefiind interesat de vreo disputa si lasandu-ma absolut rece cu ce se dau unii si altii eu pun punct aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca ramane ciclocrossul pentru ca e merge si pe sosea dar si pe teren mai accidentat. Acum nu mai mut subiectul la ciclocross pentru un ultim post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar asa sunt eu si nefiind interesat de vreo disputa si lasandu-ma absolut rece cu ce se dau unii si altii eu pun punct aici.

Citiva producatori germani care confectioneaza „furculite pentru mincat ciorba”, furculite foarte apreciate de cicloturisti (si altii):

Fahrradmanufaktur (modelele din seria „Expetition“ si “Trekking)

Velotraum

Florian Wiesmann

Norwid

Partial din proprie experienta stiu ca aceste “furculite” fac fata cu brio atit pe sosea cit se pe drumuri rele si foarte rele (pentru a exemplifica am pus de citeva ori diverse poze) .

“Furculite” pe drum:

http://radreise-wiki...eiserad-Galerie

P.S. Stiu ca pentru multi “hybrid & trekking & Reiserad” sint jumatati de masura, biciclete cu portbagaj, aparatori, Brooks si sonerie eventual mutanti care se incadreaza in categoria citybike sau semicursierele o inventie romaneasca. Nu e cazul nici locul pentru a face reclama pentru aceste tipuri de bicicleta sau a convinge pe cineva de avantajele lor.

Din acest motiv desfac o punga cu popcorn si o bere (inclusive futculita si pai), urmaresc cu mult interes acest thread (si altele) si pun punct (aici). ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie coborarea de la Manastirea Stanisoara in M-tii Cozia de exemplu, pe ciclocross, nu mi-a produs nici o placere, ma gandeam mereu la ce suporta furca mea de carbon in momentele alea.

Daca vorbesti de coborarea spre manastirea Turnu pe poteca, da, ala e un traseu clasic de MTB, superb. Daca vorbesti de coborarea pe drumul auto, merge si cu Pegas Practic, sincer. Urcarea mai putin, pe ultima curba iti trebuie un raport mai bun, e bine sa ai o foaie mica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.