Sign in to follow this  
smesh_maxx

Cursiera otel Olmo

Recommended Posts

Din pozele alea mici arata Ok, dar trebuie vazuta sau cerute poze mai clare.

Cadrul o fi Oria, dar Oria - ca orice producator - avea mai multe tipuri de teava, de la gen "calorifer" la CroMo divers: http://steelrenaissance.blogspot.com/2009/07/oria-tubing-specs.html

Mai ciudata e frana 500Ex, in sensul ca e un downgrade, 500EX fiind sub 105 in nomenclatorul Shimano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cate vad in poze, otelul cred ca e de tip calorifer, ma gandesc, fiind primul tip din lista pe care mi-ai dat-o.

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles. La asta ma gandeam si eu. Am vazut ca sunt tot felul de oferte mai interesante, dar nu pe marimea mea. O sa urmaresc ofertele in continuare si eventual o sa revin cu intrebari. Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.cyclingar...?coureurid=3397

MM. Lasa s-a lasat de ciclism si s-a apucat de construit biciclete. http://www.flickr.co...on/tags/mmlasa/

https://www.dropbox.com/gallery/4392144/1/ZEUS?h=463eb6

Unele chiar high-end, dar cea in chestiune nu pare, Exage300 e corespondent Tiagra acum 25 de ani. Ceea ce inseamna ca, de fapt, cumperi doar cadrul! Iar cadrul nu are nicio eticheta, dar in mod logic un cadru de calitate ar fi primit si o echipare de calitate.

Si e si marime f.ffffff mica!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echiparea stiam ca e slaba. Nu prea stiam despre cadru.

Treaba cu marimea e ca nici eu nu-s prea inalt, am cam 1.65-1.66 si inseam-ul 75.5, iar cand am fost sa vad cursiera aceea Gotti despre care am vorbit ce avea cadrul de 50, se respecta regula butuc-ghidon-ochi pe aceeasi linie, cu saua in pozitia corecta. Acum nu stiu ce sa zic, a fost singura cursiera pe care m-am urcat. Eu credeam initial ca imi trebuie marimea 52....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smesh, ti-am trimis un mp cu un Cilo gasit pe site-urile de anunturi

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu as zice sa mergi pe producatori de care s-a auzit:Cilo,etc.Si un Shimano 600,daca vrei ceva vechi,neaparat.Si la 200 euro,crede-ma,gasesti ceva foarte ok.Daca ai nevoie de cineva care sa se uite in detaliu la ea,da-mi PM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vorbit in legatura cu bicicleta asta http://mercador.ro/o...era-IDbtsr.html . Are echipare shimano 600 sis (schimbatoare, butuci, frane). Cadrul nu mai are eticheta, deci nu stiu ce tip de otel este. Ca marime mi-ar fi bun cred. Are 52 seat-tube-ul, 53 top-tube-ul. Oricum urmeaza sa primesc in urmatoarele ore niste fotografii mai detaliate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

FOARTE scumpa, dupa parerea mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

600 de lei. E vorba de o Cilo roscata (nu se distinge badge-ul din poze, nu vad nici alte marcaje distinctive), cu schimbatoare pe cadru, pe care cred c-am si ochit-o odata prin Braila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Nu vreau să "dezumflu" pe nimeni, dimpotrivă, mă bucur cînd cineva își ia o vechitură din oțel și o îndrăgește. Dar, la banii ăștia, cred că Cilo are vopseaua cam deteriorată. în plus, dacă îți iei așa o biclă pentru călărit intensiv, și nu pentru expus în vitrină, trebuie să fii sigur că poți schimba butucul pedalier vechi (cuvete și ax pe bile) cu unul cu rulmenți (trebuie să știi ce fel de filet are). Altfel, în timp se va dovedi un chin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut. Mersi! O sa ma interesez maine. Mai pun o data linkul .

@smesh_maxx, care mai este stadiul? ai gasit ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momentan nu. Ma tot gandesc si iau in calcul si ideea unui single speed facut dintr-un cursiera veche. Ideea e ca imi doresc o bicicleta de genul asta pentru oras in principiu, nu pentru dat cu ea serios. Mi se pare ca au o eleganta aparte. Am fost acum o luna prin Copenhaga unde am vazut o groaza de cursiere, atat ssp(majoritatea) cat si normale si am venit de acolo pornit sa-mi iau/fac si eu una. Ma atrage designul curat. E drept ca nicic nu prea mai am rabdare. Am inteles ca, in sectorul asta, toata chestia e sa ai nororc si rabdare. In cazul meu e si mai nasol putin din cauza ca sunt mai rare cadrele de dimensiune mica, cel putin din cate am observat eu. Dar, repet, ma gandesc din ce in ce mai serios la un ssp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu dispera!

Oricum, pentru un ssp elegant, tot ai nevoie de un cadru de calitate si in stare buna! Adica exact ce cauti acum si nu gasesti, inca.

NU se poate ca in Targoviste sa nu existe indivizi care aduc din Germania/Elvetia mobila veche, ferestre, geamuri, masini de spalat SH. Astia aduc de obicei si biciclete pe care le iau gratis pentru ca sunt abandonate sau le iau de la depozitele de fier vechi cu 10E bucata. Evident, 99% dintre biciclete sunt trompete, genu` de "supermaket" sau "entry level" dar se amesteca destul de des si biciclete mai bune.

De obicei, comerciantii astia pun preturi care variaza intre 130-300Ron, dupa cum li pare lor ca suna numele bicicletei.

Daca ii gasesti si ii vizitezi des, poti gasi lucruri interesante, dar cu banii la tine, ca mai sunt si altii care le cauta. Iar unii - mai priceputi - le cumpara cu 300Ron si le pun in vanzare dupa o saptamana cu 1500Ron. Am patit-o si am vazut-o!

PS.

Daca dai cu google dupa "biciclete germania" sau "biciclete second Germania" gasesti destule gramezi de astfel de fiare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie mi se pare enorm sa dai pe o bicla SH,de otel,1500 ron.Vorbesc acum nu de piese de colectie ,ci de cursiere SH de otel "normale".Eu le dau la maxim 800-850 ron.Un pret de bun simt,daca bicla e in stare buna,ar fi 600-700 ron,zic eu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te uiti pe lancearmstrong.com/foundation si dirt bike gasesti o multime de biciclete obisnuite, unele chiar revopsite, prezentate drept de "colectie" si cu preturi intre 1000 si 1500Ron!

Doar catev exemple:

http://www.dirtbike....originale-a.htm

http://www.lancearms...imb--a113909228

http://www.lancearms...anda-a114095105

http://www.lancearms...tori--a60071452

http://www.lancearms...elli-a111072243

http://www.lancearms...enna-a112356479

http://www.lancearms...-cilo-a37831115

http://www.lancearms...cher-a113187735

http://www.lancearms...siera-a56686236

http://www.lancearms...ectie-a60726972

http://www.lancearms...era--a112522979

http://www.lancearms...geot-a114261970

http://www.lancearms...geot-a113255981

http://www.lancearms...-mtb-a113754045

Sunt muuult mai multe, dar nu fac eu politie acolo.

Dar asta e prosteala pe fata!

PS.

In loc de "lancearmstrong.com/foundation" scrieti o.k.a.zii (fara .)

Share this post


Link to post
Share on other sites

alea care-s de colectie costa bani ,nu 1000-1500 ron.De acord cu tine;si pe lancearmstrong.com/foundation sunt unele adevarate "fiare vechi" prezentate drept "de colectie" (daca ii intrebi detalii tehnice,de ce e "de colectie"...am vaga impresia ca or sa dea un raspuns taaare ciudat,daca o sa il dea)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marea majoritate sunt la preturi nesimtite, dar totusi trebuie atentie ca pot sa apara si "piese de colectie". Eu ieri am vazut pe un site local o cursiera Franceschi (nu stiu nimic de acesta marca) la un pret decent (cred eu) de 200 sau 250 lei. Cautand informatii despre marca, am gasit acesta discutie

http://www.bikeforums.net/archive/index.php/t-817270.html

Intre timp anuntul a disparut, probabil vasile a cumparat bicicleta.

Exact cum spunea si Sorin, nu dispera, cauta in continuare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am tot cautat si pana la urma m-am pricopsit cu o cursiera Olmo. Pe cadru scrie Columbus tretubi aelle, stiu ca e entry-level, dar e ok pentru ce am nevoie eu, si anume un ssp pentru oras. Ieri am dat jos schimbatorul fata (Suntour vx), schimbatorul fata+manete (Shimano 105), pinioanele (5 la numar) si foile(36 si 48).

Rotile sunt pe baieuri, jante Ambrosio si baieuri Wolber Classic 28, butuci frantuzesti Exceltoo. Ramane de vazut daca o sa le schimb. Momentan nu as vrea sa mai bag bani si in roti.

Am facut rost de un pinion freewheel 22T pe care l-am montat pe butuc, apoi am montat doar foaia mare pe interior, in locul foii mici si am realizat ca sunt departe de a obtine un chainline bun. Eu stiam cum sta treaba, cel putin in mare, cu conversia in ssp in cazul butucilor cu caseta, chiar si cu cei ficsi, mai putin daca si cum se poate realiza conversia in cazul unui butuc pe filet, asa ca am nevoie de ajutorul vostru in cazul asta, sa stiu daca trebuie sa schimb butucul sau merge si pe asta.

post-1705-0-67575900-1338118135_thumb.jpg

post-1705-0-65903600-1338118136_thumb.jpg

post-1705-0-56048600-1338118137_thumb.jpg

post-1705-0-84824300-1338118138_thumb.jpg

post-1705-0-14979400-1338118140_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this