Recommended Posts

Am gasit cate ceva despre ele , dar despre modele mai noi aici


http://www.bikeforums.net/showthread.php/74040-Titan-Bicycles-of-Switzerland (nu stiu daca e ok ass pun link-uri externe - daca nu e ok rog sa fie sterse)


si aici http://www.flickr.com/photos/mantovelo/8272752239/in/photostream la aceasta cadrul seaman cu a mea oarecum - si am gasit-o si pe ebay http://www.ebay.co.uk/itm/Titan-vintage-Swiss-steel-road-bike-reynolds-531-shimano-600-campagnolo-dropouts-/271086995326?pt=UK_Bikes_GL&hash=item3f1e0b477e se pare ca are Reynolds 531, nefiind in tema nu pot sa imi dau seama daca sunt sau nu din aceeiasi generatie, oricum la a mea echiparea e cam pestrita.


Oricume cea visinie de pe ebay (marog, pozele sunt pe flickr) mi se pare nemaipomenita.


Share this post


Link to post
Share on other sites

Dati-mi voie sa va prezint, la randul meu, o martoaga din otel:

 

Cilo Ovomaltine, otel HT, echipare Shimano 600 Arabesque.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si tu ai aplicat solutia tija de sa intoarsa la 180 grade?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sa fac ? Cadrul e un pic cam mare pt. mine ?

Ar fi trebuit sa primeasca un premiu cel care a inventat asta. Pun pariu ca a fost un roman. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca a mai fost acest Cilo prezentat pe forum, probabil de catre fostul proprietar (tot cu numele de Cilo Ovomaltine) si m-am intrebat si atunci, ca si acum, daca stickerul cu Ovomaltine avea vreo legatura cu vreo echipa/sponsorizare sau e pus de frumustete?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am revenit cu poze noi dupa o mica schimbare. Toate cele bune si spor la pedalat ;)

post-12931-0-63713500-1366311458_thumb.jpg

post-12931-0-93957100-1366311515_thumb.jpg

post-12931-0-18816700-1366311548_thumb.jpg

post-12931-0-13138600-1366311598_thumb.jpg

post-12931-0-58546700-1366311663_thumb.jpg

post-12931-0-95838300-1366311699_thumb.jpg

post-12931-0-69069100-1366311740_thumb.jpg

post-12931-0-23568500-1366311799_thumb.jpg

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca a mai fost acest Cilo prezentat pe forum, probabil de catre fostul proprietar (tot cu numele de Cilo Ovomaltine) si m-am intrebat si atunci, ca si acum, daca stickerul cu Ovomaltine avea vreo legatura cu vreo echipa/sponsorizare sau e pus de frumustete?

Nu are nici o legatura cu cadrul, evident. Ovomaltine este o firma englezeasca, producatoare de chimicale (a se citi otravuri) alimentare.

Atunci cand a fost prezentat pe forum de catre fostul proprietar, bicicleta era in stare buna. In poza de mai sus avea furca stramba si top-tube-ul putintel cocosat in apropierea mufei din fata.

Pacat de asa un cadru frumos (dupa parerea mea) ... a ajuns la fier vechi. :-< 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper ca nu incepeti iar sa va contraziceti steril si inutil... :-T . Am zis asa...preventiv. Va rog sa mentineti discutia la un nivel civilizat!  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper ca nu incepeti iar sa va contraziceti steril si inutil... :-T . Am zis asa...preventiv. Va rog sa mentineti discutia la un nivel civilizat!  

Stii vorba aia: "Cine s-a fript cu ciorba sufla si-n iaurt" ? :D

Ai un PM ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

KALKHOFF AMATEUR 55T (1981)

Concepută de mama ei ca o biclă de călătorii, cu apărători de noroi, cu portbagaj, cu dinam și far, avea de fapt osatură de cursieră. Era o cursieră "îmbrăcată gros" ce se cerea despuiată. Lucru remarcat și de proprietarul neamț care a dezbrăcat-o și, mai mult, i-a tăiat brațul de dinam.

 

În plus, are o construcție cu totul specială care din profil îi conferă o suplețe unică.

 

Multele modificări prin care a trecut în cei peste 30 de ani ai săi au adus-o la formele pe care i le-ar invidia multe bicle mult mai tinere. Și, culmea, nu numai că nu s-a îngrășat la bătrînețe, dar chiar a slăbit.

 

10.1 KG

 

8668059771_46691ccb6b_b.jpg

 

8669177166_3ac2898fbe_b.jpg

  • Upvote 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desi sunt un adept al formelor meridionale nu pot sa nu remarc impresia de delicatete pe care o creeaza. Poate si din cauza faptului ca e o bicicleta de dama.

Iti admir rabdarea si priceperea de a cauta si readuce la viata asemenea frumuseti.

 

Hai ca te-am laudat destul ... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci :)

 

La asta chiar am muncit mult, că a avut multe bube. O am din vara trecută și abia acum am apucat să o aranjez exact așa cum am vrut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,cine stie de unde pot cumpara sau are de vanzare un set de jante clasice de cursiera cu 36 gauri clincher pentru cauciuc cu camera.Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

@alexey -Multumesc frumos pentru efortul de a cauta insa am uitat sa precizez (vina mea si imi cer scuze) ca eu caut ceva cu aspect clasic  deci mai degraba second hand  si culoare gri-argintii ca mavic-urile acestea :

 

3092795619_4aa6304827_z.jpg

 

Binenteles ca daca nu voi gasi voi lua pana la urma niste mavic open sport gri noi dar pana atunci poate gasesc ceva mai ieftin SH. O zi buna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea am vazut jante pentru demontabile, cauta mai bine niste roti complete ieftine si foloseste jantele (banuiesc ca ai niste butuci pe care vrei sa-i folosesti)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe dirtbike.ro erau cateva mai clasice......sau aveau la service-ul "Simi" ,de la Poarta Faur 4 , cateva mai vechi, dar nu au site, doar daca te duci pe acolo sa vezi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dang123--Da,am luat o cursiera Motobecane Profi-Team cu echipare Shimano 600 Tricolor full insa are jante cu baieuri si vreau sa scap de ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La magazinul Giant Bukarest sunt niste bijuteri de cercuri de sosea cu 36 gauri .Mavic open usoare capsate si nu grele cu putin peste 400 gr. Dar bineinteles ca intodeauna trebuie sa fie si un dar ,foarte scumpe in jur de 120 ron cercul .

sanatate 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dang123--Da,am luat o cursiera Motobecane Profi-Team cu echipare Shimano 600 Tricolor full insa are jante cu baieuri si vreau sa scap de ele.

Oooops!

Poze, poze ...

Uite-asa incepe crearea unei ... colectii. S-o stapanesti cu placere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vali, la cate "babaciuni" ai ajuns? 3,4? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

:))  Dane,doar doua si un cadru.Cea albastra ruseasca am vandut-o unui prieten si acum am ramas cu Bianchi-ul si un cadru Chesini iar de curand am luat un Motobecane Profi-Team cu columbus Cromor echipare full  shimano 600 tricolor insa l-am luat pentru piese pentru ca din pacate e marimea 60-61 si eu vreau sa-mi fac un single speed cu cadrul chesini.Deja l-am desfacut tot si vreau sa iau butucii,cuvetele,manetele de frana si clestii,ghidonul si angrenajul toate shimano 600+saua Mundialita si sa le trec pe cadrul Chesini care e columbus SL si e marimea mea 58.Vreau sa-mi fac un SSP usor pe la 8-9kg.Asa arata Motobecane: 

 

8680516846_94758dbfbd_z.jpg8680517950_3bb04e730a_z.jpg8679412863_b675044eb0_z.jpg8680524282_bcb8a87c12_z.jpg8682356752_2ff9cd5df3_z.jpg8680527498_eb4f22f1ee_z.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eleganta bikla si arata ingrijita .Referitor insa la defectul de a aduna fiare este pana la urma o prostie dupa parerea mea .Asa am si eu o gramada de fiare si culmea am ajuns la concluzia ca nu sunt diferente intre ele .Diferenta o da calitatea roti spate ,o masura corespunzatoare si o sea confortabila .Daca ai putea sa mergi cu ochi inchisi, fratilor indiferent de calitatea tevilor nu realizezi diferente  intre ele .Infatisarea unei bikle nu are treaba cu calitatea ei in sine .De acea eu sunt de parere ca varianta cea mai buna este sa ai doar un fier de calitate si ceva pentru oras singlespeed ,fixie etc. Diferenta intre bikle o simti doar daca ai de comparat otel cu aluminiu sau carbon .Dar asa sa tot aduni fiare in speranta ca ce ? Ca gasesti una mai aratoasa sau cu 100 grame mai usoara ca alta .Lectia asta am primito de la un amic care a facut ciclism la greu si mi-a explicat cum este boala asta de a aduna .Acestia sunt oameni practici care realizeaza acest aspect.Daca la mijloc este legat si de aspectul negustoriei atunci da sunt de acord ,dar asa sa aduni fiare ca pe timbre nu este nici un castig efectiv.Ma rog este opinia mea personala dar in curand o sa urmez si eu sfatul amicului meu .

sanatate

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Emil--Pai la final raman cu doua bicle :Bianchi-ul si un SSP de oras pt mers zilnic sa nu mai stau sa frec schimbatoare si pinioane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ! Parcă n-are niciun farmec o biclă din fier nemufată, țevile nu au început și nici sfârșit !

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.